Προς το περιεχόμενο

VHS se AVI (nai nai pali ta idia, koitaxte ligo please :)

Haros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Einai adynato na synxroniso ton hxo me thn eikona! Exw dokimasei ola ta programmata, PowerVCR, iuVCR, to programma ths pinnacle, to virtual dub kai se ola oti rytmiseis kai na kanw den mporei na bgei synxronismenos o hxos me to video! Eleos! Ekana serach gia paliotera posts kai brhka rythmiseis gia to iuVCR alla kai pali ta idia.. Eidika ama xasei frames se kapoio shmeio (epeidh h kasseta einai ftharmenh, giati to pc mou einai arketa dynato) meta xanete olos o sunxronismos... Kanw capture me eikona me mjpg codec... se asympiesto arxeio o hxos...

Δημοσ.

Den xrisimopoiises ta 2 vasikotera gia ti doulia pou theleis...

Pio eukoli lisi?

AVI_IO kai glitoses eukola kai grigora.

Episis to virtualdubmod exei leitourgia pou vazei sta dropped frames ena dummy frame gia na min xanetai o sigxronismos.

Gia to AVI_IO steile ena pm an den to vreis na sou steilo mia dokimastiki ekdosi

crAss

Δημοσ.

To mono arnitiko einai oti den mporeis na simpieseis to ixo me auto, prepei na ton exeis asimpiesto pcm. Alla kai pali den trexei tipota, giati afou kaneis capture to video sosta to mono pou menei einai meso virtualdub na simpieseis ton ixo opos esi theleis. To AVI_IO itan to proto programma pou antimetopize ta dropped frames kai ara ton kako sigxronismo apo capture. Den thimame an evaze ena mauro frame sti thesi tou dropped i xanaevaze to amesos proigoumeno...

crAss

Δημοσ.

Ap'oti dokimasa to avi_io einai poly kalo... alla to problhma einai oti den m'afhnei na klanw capture arxeia me megalyterh analysh apo 300katix200kati.. Thelw na kanw capture se 640x480 kai den m'afhnei.. Elpizw na einai periorismos ths trial ekdoshs...

Δημοσ.

Telika den einai periorismos ths trial ekdoshs... Den m'afhnei na kanw capture 650x480 kai parapanw... Xerete pws mporei na lythei to problhma... Ta alla programmata me afhnan... Krima giati panw pou xarhka me ton hxo hrthe ayto me thn analysh :P

Δημοσ.

Koita to poso se afinei to avi_io exei na kanei me to poso se afinei o capture driver tis kartas sou. Alla programmata pernane resize filter (kai gia auto meta arxizoun ta dropped frames na kanoun party).

To AVI_IO gia tin eikona se afinei na kaneis capture me opoio codec theleis. Periorismo exei monos ston ixo pou ton thelei PCM asimpiesto.

Telos den exei kai poli noima na anevaineis se analisi otan pairneis sima apo SVHS, i composite giati etsi kai allios i pliroforia tis pigis den einai toso megali. Kallitera idaniki simpiesi me analisi 352x288 kai na afineis meta sto postprocessing na kanei oti xreiazetai gia na paixei kala full screen...

Telos einai poli sinithismeno na perneis interlaced sima se analiseis apo 640x480 kai pano

crAss

Δημοσ.

To problhma einai oti me to avi_io den exw problhmata synxronismou ston hxo, alla h poiothta pou bgazei den sygrinete me ayth pou ebgaze to iuvcr otan to ebaza se psiles analyseis...

Δημοσ.

Geia xara filoi insomniac

piasate ena megalo 8ema poy me apasxolei poly kairo kai ta apotelesmata moy einai akoma se dokimastiki fasi

8a h8ela thn gnomh sas

kano capture me to video in mias 128 ati se analhsh 640 * 480 (interlaced)

xrisimopoio to Virtual VCR me PCM asimpiesto hxo kai ton huffyuv v2.1.1

eos edo kala. den xero an jepernao tis epidoseis tis kartas alla mallon oxi giati den exo dropped frames ektos an epixiriso na sympieso ton hxo.

epomeno bhma einai na demux ton hxo me to VirtualDubMod, na ton kano ogg me to dBpowerAMP\MusicConverter.exe kai na ton pros8eso ekneoy meta to Postprocessing poy to exei analabei to SwiftAVS. Telos h sympiesi ginete me to VirtualDubMod kai divx 5.0.5

ena problhma einai to poly megalo arxeio poy bgazeito Virtual VCR(peripoy 500 mb to lepto)

poy shmenei oti gia 1 ora video xreiazontai toylaxiston 30 giga kai den exo toso xoro.

Den 8elo na spao to to capture giati einai mpelas meta h enosh kai kirios h enosi toy ixoy oso gia tin eikona den to exo dokimasei alla dixnei eykolo sto

http://www.insomnia.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=370515

Akoma skeftome na to kano matroska kai me xrisi toy Bsi Load Maker 4.0.8 final na ginei autoplay se pc h akoma na mporo na epilego ypotioys alla akoma kai stream hxou pws sta dvd to directors commentary kai alla tetoia

Ola ta parapano omos 8eloyn doyleia kai peira alla ego den einai akoma etoimos.

Tha h8ela sxoleia kai parathriseis gia ola ta parapano, dior8oseis an kapoy kano la8os h nees ekdoseis programmaton poy agnoo kai 8a mporoysa na kano ta peiramata moy pio eykola

PS. To dummy frame ti akrisos einai kai pos energopoihte sto VirtualDubMod?

Den peftei h apodosi toy avi?

Δημοσ.

Tha sou elega na xrhsimopoihseis mjpg video codec gia to capture ama ton rythmiseis se poiothta 18 mia tainia 1.30 me asympiesto hxo, tha thn exeis se 12gb peripou sxedon xwris katholou antilypth apoleia. meta to avi to sympiezeis kai to epexergazese opws theleis esy. To dummy frame einai ousiastika ena pseftiko frame pou bazei to programma etsi wste otan xathoun kapoia frames eikonas na mporei na paraminei synxronismenos o hxos me to video. Sto virtual dub mode den xerw pou einai pantos tha sou proteina na xrhsimopoihseis to avi_io... Exei poly kalytera apotelesmata apo pleyra synxronismou...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...