Προς το περιεχόμενο

Τεχνικες ερωτήσεις για φωτογραφία


BAC

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σωστά στο auto δεν διατίθεται τέτοια δυνατότητα. Δες τη φωτογραφία στη κάμερα παρέα με το ιστόγραμμα θα δεις να αναβοσβήνουν οι περιοχές που δεν είναι ανακτήσιμες έχουν καταγραφεί με ένα τόνο λευκό είτε μαύρο. Πάρε την ίδια φωτογραφία με αντιστάθμιση και θα δεις να διαφοροποιούνται οι περιοχές που δεν είναι εντός της δυναμικής απόδοσης της κάμερας.

Τι θέλω να πω. αυτό που μπορείς να δεις έχεις κάποιο όριο στα 24fstops εκφρασμένο σε f/stop ή εικοσιτέσερις φορές διπλασιασμό στη φωτεινότητα 2^24  ενώ η κάμερα έχει μικρότερο δυναμικό εύρος κάπου στα 12fstops τώρα αν η εικόνα που βλέπεις και φωτογραφίζεις έχει μεγαλύτερη αντίθεση από αυτή που μπορεί να πιάσει η κάμερα σου ας πούμε 15fstop κάποια σημεία της θα τα καταγράψει με ένα τόνο χωρίς διαβαθμίσεις αυτό εννοώ εκεί θα χρειαστεί να αντισταθμίσεις αν παράδειγμα είναι έντονη σε φως η εικόνα θα μειώσεις το EV.  Αυτό που αντισταθμίζεις είναι το ανάλογο πρόγραμμα αν είναι το A = διάφραγμα,  S = ταχύτητα του κλείστρου.

 

Για το ιστόγραμμα https://mamouhalos.wordpress.com/2011/04/11/η-σημασία-του-ιστογράμματος-στις-ψηφι/

 

Για έκθεση προς τα δεξιά https://mamouhalos.wordpress.com/2011/04/10/αγγίζοντας-τα-όρια-του-αισθητήρα-dslr-no1-ettr/ αυτός ο τρόπος εκμεταλλεύεται το γεγονός ότι η πληροφορία που καταγράφει ένας αισθητήρας στο φωτεινότερο φάσμα είναι περισσότερη σε σχέση με τα σκοτεινά δηλαδή τα bit της ανάλυσης είναι περισσότερα στο έντονο φως και κάθε bit παραπάνω διπλασιάζει τη ποσότητας πληροφορίας, για το λόγο αυτόν ο θόρυβος βγαίνει στα σκοτεινά σημεία πρώτα πάντα!

 

 

Μερικές σύντομες ενότητες http://www.photographydslr.com/

Επεξ/σία από thepoint
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστά στο auto δεν διατίθεται τέτοια δυνατότητα. Δες τη φωτογραφία στη κάμερα παρέα με το ιστόγραμμα θα δεις να αναβοσβήνουν οι περιοχές που δεν είναι ανακτήσιμες έχουν καταγραφεί με ένα τόνο λευκό είτε μαύρο. Πάρε την ίδια φωτογραφία με αντιστάθμιση και θα δεις να διαφοροποιούνται οι περιοχές που δεν είναι εντός της δυναμικής απόδοσης της κάμερας.

Τι θέλω να πω. αυτό που μπορείς να δεις έχεις κάποιο όριο στα 24fstops εκφρασμένο σε f/stop ή εικοσιτέσερις φορές διπλασιασμό στη φωτεινότητα 2^24  ενώ η κάμερα έχει μικρότερο δυναμικό εύρος κάπου στα 12fstops τώρα αν η εικόνα που βλέπεις και φωτογραφίζεις έχει μεγαλύτερη αντίθεση από αυτή που μπορεί να πιάσει η κάμερα σου ας πούμε 15fstop κάποια σημεία της θα τα καταγράψει με ένα τόνο χωρίς διαβαθμίσεις αυτό εννοώ εκεί θα χρειαστεί να αντισταθμίσεις αν παράδειγμα είναι έντονη σε φως η εικόνα θα μειώσεις το EV.  Αυτό που αντισταθμίζεις είναι το ανάλογο πρόγραμμα αν είναι το A = διάφραγμα,  S = ταχύτητα του κλείστρου.

 

Για το ιστόγραμμα https://mamouhalos.wordpress.com/2011/04/11/η-σημασία-του-ιστογράμματος-στις-ψηφι/

 

Για έκθεση προς τα δεξιά https://mamouhalos.wordpress.com/2011/04/10/αγγίζοντας-τα-όρια-του-αισθητήρα-dslr-no1-ettr/ αυτός ο τρόπος εκμεταλλεύεται το γεγονός ότι η πληροφορία που καταγράφει ένας αισθητήρας στο φωτεινότερο φάσμα είναι περισσότερη σε σχέση με τα σκοτεινά δηλαδή τα bit της ανάλυσης είναι περισσότερα στο έντονο φως και κάθε bit παραπάνω διπλασιάζει τη ποσότητας πληροφορίας, για το λόγο αυτόν ο θόρυβος βγαίνει στα σκοτεινά σημεία πρώτα πάντα!

 

 

Μερικές σύντομες ενότητες http://www.photographydslr.com/

Κάποιες παρατηρήσεις που δεν αναφέρονται στο άρθρο. Το ettr έχει νόημα αν και μόνο αν τραβάμε στο βασικό isο της μηχανής. Οπότε θέμα θορύβου δεν τίθεται εκτός αν πάμε για high quality photography όπου στοχεύουμε στο απολύτως βέλτιστο snr. Στην ουσία με το ettr εκμεταλευόμαστε πρωτίστως το μέγιστο δυναμικό εύρος της κάμερας που θα αναδείξει καλύτερα όλες τις λεπτομέρειες στο κάδρο μας.

Η rx100 πάντως μου φαίνεται ότι γενικά υπερφωτίζει 1/3-1/2 στοπ

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο auto έχει μια επιλογή brightness,να φανταστώ οτι κάνει την ίδια δουλειά με το exposure comp.?

 

Με μπέρδεψες τώρα είναι της οθόνης έχεις δύο ένα στη χειροκίνητη και ένα στην αυτόματη ρύθμιση φωτεινότητας αλλά δεν επηρεάζει τη φωτογραφία καθόλου.

Εννοείς κάτι άλλο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οχι επηρεάζει και την φώτο! Αυτό εννοώ: http://pdf.crse.com/manuals/4432943121/EN/contents/02/04/05/05.html

Επεξ/σία από Tribal21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αυτή τη δουλειά κάνει (αντιστάθμιση), τώρα το τσέκαρα κι εγώ. Πάντως αν πεις να παραμετροποιήσεις το αυτόματο θες πολύ περισσότερη ώρα απ' ότι αν τραβάς σε manual.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι το ανάλογο του δημιουργικού στυλ αυτό το photo creativity με 

  • αντίθεση
  • κορεσμός
  • ευκρίνεια

δηλαδή κάνεις γενική παρέμβαση στο στυλ που έχεις επιλέξει ή απλά παραμετροποιήσει για την περίσταση μία εξήγηση...

 

Είχα τη mark 3 σχεδόν μια εβδομάδα αλλά δεν τη δούλεψα στο αυτόματο σχεδόν πάντα στον έλεγχο διαφράγματος. 

 

Άμα δεν διαβάζεις τα ρημάδια τα owners manual μένεις με κενά σε τέτοιες κάμερες με ιδιοτροπίες ένα σωρό!

Επεξ/σία από thepoint
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θυμάμαι όταν ξεκινούσα, όλοι μου λέγανε να δουλεύω matrix. Όσο περισσότερο φωτογραφίζω τόσο περισσότερο εκτιμώ το spot και το fill flash. Είναι λίγες οι περιπτώσεις στη ζωή του ερασιτέχνη φωτογράφου που υπάρχει φωτιστική ισορροπία στο κάδρο για να επαναπαυτεί στο matrix ή στην επεξεργασία, αν και με το dr των πιο καινούριων μηχανών άνετα όπως είπε ο φίλος thepoint κάνεις μια φωτομέτρηση στα φωτεινά και τα σκιερά τα φέρνεις μετά. Η πρακτική αυτή όμως συνοδεύεται στις περισσότερες περιπτώσεις και με εμφάνιση θορύβου, οπότε στο παράδειγμα του senninha με πορτρέτο προτιμώ σωστά μετρημένα φωτεινά με spot και το πρόσωπο το φωτίζω με φλας ή αν το φλας δεν είναι αποδεκτό ας πάνε να καούν όλα τα άλλα αρκεί να έχω σωστό πρόσωπο, αν και εφ' όσων δεν μπορώ να πάω άλλη ώρα ή σε άλλη θέση ώστε να το αποφύγω αυτό.

 

Σε manual όπως παρατήρησες φίλε μου BAC μπορείς να κάνεις αντιστάθμιση αλλάζοντας διάφραγμα ή ταχύτητα ΕΚΤΟΣ αν έχεις ενεργοποιημένο αυτόματο isο ή αν είσαι με flash και το έχεις στο ttl, οπότε σε αυτές τις περιπτώσεις αντισταθμίζεις από το πλήκτρο αντιστάθμισης που παρακάμπτει τους αυτοματισμούς αυτούς. 

Εμενα η σονυ εχει αριστο matrix στο να ισσοροπησει ενα καρε  αλλα τα χαλαει στο οτι μονιμως κανει underxpose 0.7ΕV...την εχω μονιμως +0.5EV

Βεβαια με το απυθμενο DR σε χαμηλα ISO ολα ειναι δυνατα στο post procccessing οποτε κανενα αγχος ιδιαιτερο δεν εχω...

Επεξ/σία από afterhours
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

παιδες καλησπέρα.

 

YASHICA AF 230 είναι η καμερα.

 

Οι φακοι της YASHICA που συνεργάζονται πληρωσ γραφουν AF. Ελα που θελω και έναν YASHICA 70-200 f 3.3-4,5

που γραφει AUTO αντι AF.

 

Η ερωτηση είναι αν AF η AUTO που γραφει στον φακο είναι το ιδιο πραγμα, μην δωσω τζαμπα λεφτα . Δηλαδη αμα λεει AUTO σημαινει και AF ?

Επεξ/σία από ELTASSOS
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@THEPOINT

 

Ο φακός λογικά αυτόματη εστίαση έχει αλλιώς γιατί να βάλει το auto αν είχες ένα σύνδεσμο θα βοηθούσε.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://www.insomnia.gr/classifieds/gadget/cameras/787560-slr-yashica-fx-3-35mm-made-in-japan-2-φακοί/

 

είναι ο τριτος δεξια. . Το λινκ αφορα τον φακο που εχω αγορασει ηδη από την Αργυρω,  και η μηχανή ΥASHICA 230 AF / ερχεται σε 3-4μερεs

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...