Προς το περιεχόμενο

Daihatsu Terios1 ως πρώτο αυτοκίνητο?


ψηλεας

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας παιδια,

Ειμαι 20 χρονων φοιτητης. Εχω παρει διπλωμα και εχω μαζεψει γυρω στα 4000 ευρα για να παρω αμαξι. Εκανα μια ερευνα και με τα χρηματα που διαθετω και σε αυτα τα κυβικα υπαρχει μονο το παλιο terios στα 1.3 κυβικα. Προσανατολιζομαι περισσοτερο σε τετρακινητο αφ ενος επειδη μενω σε δυσβατο χωριο της θεσσαλονικης και καθημερινα θα πρεπει να διανυω αποστασεις με χωματοδρομους και λασπη για να παω στο πανεπιστημιο και αφ ετερου πηγαινω συχνα ταξιδια σε φιλους το καλοκαιρι στη χαλκιδικη και το χειμωνα στα γρεβενα και χρειαζομαι το 4χ4. Απ οτι διαβασα παρολο που προκειται για αυτοκινητο 15ετιας παραμενει αξιοπιστο. Ειναι μικρο για την πολη οικονομικο στο καυσιμο με τελη κυκλοφοριας 135 ευρω. Η τιμη τους κυμαινεται στα 3000 με 3500 ευρω. Οποτε πιστευω πως με αυτα που προσφερει και στα χρηματα που διαθετω ειναι η καλυτερη επιλογη. Εσεις τι λετε? Ανταποκρινεται στις απαιτησεις μου? Αξιζει? Θα αντεξει 6-7 ισως και παραπανω χρονια μεχρι να το αντικαταστησω (με λογικη χρηση και τακτικη συντηρηση)? . Επισης, εαν εχετε να μου προτεινετε κατι αλλο σε αυτα τα χρηματα μη διστασετε, θα χαρω να ακουσω καθε αποψη, γιατι βρισκομαι σε φαση αναζητησης. Ευχαριστω εκ των προτερων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ειναι καλοσυντηρημενο φιλε μου και το προσεξεις νομιζω ειμαι μια καλη λυση για τα λεφτα που λες .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αξιοπιστο ειναι, αν ειναι και προσεγμενο - καλοσυντηρημένο σου βγάζει άλλα τοσα χρόνια, αλλα ειναι πολύ δυσκολο αμαξι στην οδηγηση (κατ εμε τουλάχιστον που εχω συνηθίσει στα γερμανικά)... Οσες φόρες ετυχε να οδηγήσω μου βγήκε η πιστη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω που εχω οδηγησει πολλα Ιαπωνικα και από Γερμανικα ένα polo  του 2006 και δυο Audi TT τα Ιαπωνικα είναι πολύ πιο ευκολα στη οδηγηση.

 

To Terios βεβαια δεν το εχω οδηγησει .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ιαπωνικά κανα δυο τογιοτες (corolla & auris) εχω οδηγήσει και το τέριος. Τα πρωτα δυο απλα δε με βόλευε ο συμπλέκτης λόγω της μικρης διαδρομής του αλλα ήταν ανετα, το τέριος ειναι θανατος να το οδηγήσεις!! βεβαια δε ξερω αν αυτό που οδηγησα εχει υδραυλικό (παιζει να μην εχει ειναι του 98-99 απο τα πρώτα)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν μπορείς πάρε αυτό που πίσω τα καλύμματα των φλας έχουν διαφανές πλαστικό και όχι τα κίτρινα!

ιαπωνική αξιοπιστία, είναι πολύ καλό εκτός δρόμου (με ένα καλό σετ ελαστικών θα πηγαίνει πολύ μακριά.....)

οικονομικό σε τέλη-βενζίνες...

 

αρνητικά

λογώ κοντού μετατρόχιου λίγο προσοχή στους ελιγμούς-στροφές (προορίζεται για εκτός δρόμου οδήγηση - μην το ξεχνάς αυτό)

ακριβά ανταλλακτικά αλλά βρίσκεις λογικά και μεταχειρισμένα αφού πούλησε πολύ στην Ελλάδα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το terios δεν ειναι για ταξιδια.φυσικα και θα μπορεις να τα κανεις και στην ηλικια που εισαι δεν πιστευω να ζητας πολλα αλλα πρεπει να το ξερεις αυτο.

κοιτα και σε HONDA HRV απλα ειναι 1600 κυβικα με καταναλωση γυρω στα 10 λιτρα μεσα στην πολη.

(εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόνο αν "πετύχεις" καλοσυντηρημένο ή απο "΄χέρι". Αν τυχόν φορτωθείς τα μαζέματα του προηγούμενου, "ΧΑΘΗΚΕΣ".

Απο την άλλη είναι τέρας αξιοπιστίας με κάπως "Τσιμπημένα" ανταλλακτικά καθώς η Μάρκα έχει επίσημα αποχωρήσει απο την Ευρώπη.

Προσοχή θέλει και το ψηλό κέντρο βάρους του Terios στη γρήγορη οδήγηση και τις απότομες μεταβολές πορείας, αυτό όμως είναι θέμα συνήθειας περισσότερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας ευχαριστω πολυ για τις αμεσες απαντησεις. Το honda hrv μου αρεσει σαν αυτοκινητο, παρα την ηλικια του φαινεται πολυ νεανικο.  Για τα κυβικα του εχει πολυ καλη καταναλωση και γενικα υπερταιρει σε πολλα σε συγκριση με το τεριος. Βεβαια στις εκτος δρομου δυνατοτητες υπερισχυει ασυζητητη το τεριος. Φιλε Thano ποιες ειναι οι εντυπωσεις σου απο το hrv σου? Εκτος δρομου το παλευει? Η καταναλωση μου φαινεται πολυ λογικη σε σχεση με τον 1.3 του τεριος που καιει 8-9λιτρα\100. Τι τετρακινηση εχει το hrv? Το τεριος ξερω οτι εχει κουμπακι που κλειδωνει 50:50. Οτι αλλες συμβουλες ευπροσδεκτες!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορω να πω οτι ειμαι ευχαριστημενος απο την καταναλωση του αλλα ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο την αξιοπιστια του.δεν το εχω πολυ καιρο,2.5 χρονια,το πηρα με 192000 και του εχω κανει σχεδον 25000 εγω.πραγματικα δεν εχει βγαλει τιποτα (δεν ειχε βιβλιο service εμενα,απο ιδιωτη το πηρα αλλα ο ανθρωπος δεν ηταν καγκουρας και του αρεσε το αμαξι οποτε το προσεχε).δεν εχει αναψει ποτε λαμπακι.μου ειχε τονισει κιολας οτι ειχε κατασκευαστει Ιαπωνια και οχι στην Αγγλια με οτι σημαινει αυτο και μεσω του VIN που το εψαξα οντως ετσι ειναι.

η τετρακινηση του ειναι η αυτοματη της honda η ''ψευτικη'' που λεω και εγω.κανονικα ειναι προσθιοκινητο και οταν φερει 1/4 της στροφης η μπροστινη ροδα και γλυστρησει τοτε στελνει μεσω μιας υδραυλικης αντλιας την κινηση στην πισω ροδα νομιζω μεχρι 50%

ουσιαστικα δεν κανεις τιποτα,αυτοματη ειναι.εαν του βαλεις χωματινα λαστιχα πιστευω οτι ειναι επαρκες η τετρακινηση του.σιγουρα του terios ειναι καλυτερη αλλα και παλι για δρομο με ασφαλτο το αυτοκινητο ειναι σαν κανονικο sedan απλα πιο ψηλο.και δεν το λες βαρυ με τα 1250 κιλα που εχει.τωρα με τα χιονια με p7 cinturato λαστιχα που του εχω βαλει εγω,με παγωμενο δρομο χωρις αλυσιδες στα στενακια της θεσσαλονικης δεν μπορουσε να ανεβει πεζοδρομιο για να παρκαρω.γλυστρουσε ολο μαζι αλλα θα μου πεις,που πας στον παγο χωρις αλυσιδες.απλα θελω να σου πω οτι μην νομιζεις οτι επειδη ειναι τετρακινητο θα κανεις οτι θελεις.στην αμμο της χαλκιδικης παντως μια φορα που το εβαλα δεν κολλησε.πηγαινε καλα.το μονο θεμα που εχει με το υψος ειναι οτι το μεσαιο καζανακι της εξατμισης δεν ειναι ισιο με το υπολοιπο πατωμα και κατεβαινει λιγο κατω.δηλαδη εαν ειναι να βρει καπου θα βρει εκει.σε εμενα δεν ειχε βρει ποτε.

 

για να καταλαβεις καποια πραγματα εαν πας και δεις καποιο hrv που σε ενδιαφερει.

1.να παρεις αυτο με το vtec με τα 124 αλογα και οχι τα 105.

2.απο το 2002 νομιζω και μετα το facelift μοντελο ολα ειχαν vtec.τα ξεχωριζεις απο μπροστα απο τα ασπρα φλας που εχουν τα μπροστινα φωτα αντι για τα πορτοκαλι και απο πισω οι ανακλαστηρες (τα κοκκινα τζαμακια που αντανακλουν το φως οταν πεφτει πανω τους) ειναι στρογγυλα και οχι πλατια.

3.απο μεσα εχουν κοκκινο καντραν και οχι μπλε και ενα κομματι στην κονσολα εκει που ειναι τα χειριστηρια ειναι ασημενιο και οχι μαυρο η γκρι οπως η υπολοιπη.και τα καθισματα τους συνηθως το υφασμα ηταν μπλε.αλλα ολα αυτα αλλαζουν φυσικα.

4.να αποφυγεις παση θυσια το αυτοματο.εβγαζε προβληματα το σαζμαν και εγινε ανακληση απο την honda για αλλαγη του ακομη και μετα το περας της εγγυησης καποιες φορες στο εξωτερικο τουλαχιστον.

5.υπαρχουν πολλα εισαγωγης στην ελλαδα,συνηθως τα καταλαβαινεις απο το οτι ειναι 105 αλογα και δεν εχουν την επανω αεροτομη,μιλωντας γιαυτην,η εργοστασιακη ειναι με το τριτο στοπ επανω της,εβγαινε και aftermarket χωρις στοπ.

6.εβγαινε με 15αρες με τασια και με 16αρες ζαντες.οι 15αρες εμπαιναν συνηθως στο απλο μοντελο.οι 16αρες εχουν ακριβη διασταση.205-60-16.ειχα πληρωσει 370 για τα pirelli να φανταστεις.

7.εαν το κανεις βολτα και με τερμα στριμμενο το τιμονι κανεις κυκλους και ακους ενα θορυβο απο πισω σαν γδαρσιμο,ειναι το πισω διαφορικο.μην απογοητευτεις γιατι με την αλλαγη της βαλβολινης στρωνει ο θορυβος.μιλωντας για βαλβολινες,στο σαζμαν και στο διαφορικο θα βαζεις μονο την γνησια της honda και ασε οποιον μηχανικο θελεις να σου πει το αντιθετο.οτι και καλα υπαρχουν και αλλες που καλυπτουν τις προδιαγραφες.μονο της honda εσυ.(και εμενα ετσι μου ελεγαν και πηγαινα σε αντιπροσωπεια και επαιρνα και τις πηγαινα να τα βαλουν).εκανε και εμενα θορυβο,οχι απο την αρχη αλλα μετα που του εκανα 10000 και με την αλλαγη εστρωσε.συνηθως το κανει γιατι απλα δεν εχουν βαλει την γνησια.

8.οταν ειχε βγει το μοντελο πηγαινα λυκειο και θυμαμαι τον εαυτο μου να το κοροιδευει συνεχεια το αυτοκινητο γιατι πολυ απλα ουτε τσιπακι ειναι αλλα ουτε και σενταν.τωρα καταλαβαινω ποσο λαθος εκανα.εαν με ρωτησεις εαν θα το ξανααγοραζα,θα σου ελεγα με κλειστα ματια.

9.τα service του ειναι φθηνα,αλλαζω καθε 7500 λαδια και φιλτρο και καθε 20000 νομιζω μπουζι.τακακια μπροστα να φανταστεις ειχα αγορασει μονος μου με 25 euros και τα περασα μονος μου.ειναι ευκολο αυτοκινητο.

10.εαν βρεις κανενα που σου αρεσει δωσε μεχρι 4000 οχι παραπανω.δεν πιστευω οτι αξιζει πολλα παραπανω σαν αμαξι πλεον.γιατι βλεπω κατι τιμες στο car που τα πουλανε και παθαινω πλακα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε Θανο ησουν κατατοπιστικοτατος. Ναι ειδα τις τιμες στο car και απογοητευτηκα γιατι τα περισσοτερα κυμαινονταν απο 5000 και εφταναν εως 7000 ευρω. Μονο κατι ταλαιπωρημενα με πανω απο 250.000 χλμ ειχαν 4000 ευρω. Τελικα μαλλον θα προσανατολιστω στο τεριος διοτι αν και το hrv ειναι πολυ πιο ομορφο αντικειμενικα, ειναι ακριβως αυτο που ειπες ενα ψηλωμενο sedan. Και εχω σκοπο να κανω εξορμησεις σε δυσβατα μερη (σε λογικα παντα πλαισια). Ειδα και απο κοντα σε μια μαντρα ενα suzuki jimny του 99 στα 3500 ευρω αλλα αν και ηταν πολυ καλοσυντηρημενο και χωρις ιχνος γρατζουνιας ειχε ομως 300.000χλμ και το απεκλεισα, επισης δεν ηταν ανετο στη θεση του οδηγου. Δεν ξερω, μπορει να φταιει που ειμαι αρκετα ψηλος. Στο τεριος ομως χωρουσα, αν και οριακα.


Στην ιδια μαντρα ειχε και ενα vw polo του 2005 με 115.000χλμ στα 1.800 ευρω (χωρις τελη και μεταβιβαση). Πιστευω ειναι καλη ευκαιρια σε τετοια τιμη, και ο πατερας μου που εχει μεγαλη εμπειρια απο αυτοκινητα μου ειπε οτι ηταν σε πολυ καλη κατασταση (το ειχε μια ηλικιωμενη) +το οτι ημουν ανετα στη θεση του οδηγου. Και σκεφτομαι ή το τεριος που τα χρηματα με ασφαλιες τελη κλπ θα βγουν ισα ισα η καποιο μικρο επιβατικο που θα μου μεινουν χρηματα κιολας. Δεν ξερω ειμαι σε δηλυμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...