deesnider Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2017 Αφού δεν ακούτε ελληνικά, πώς τον κρίνετε; Εύκολα. Αρκεί να ακούς τραγουδιστές που σού δίνουν τη δυνατότητα να έχεις μέτρο σύγκρισης. Αν ακούς Τριαντάφυλλο, ναι, είναι γελοίο να χαρακτηρίζεις άφωνο τον Οικονομόπουλο. 4
BALABANIS Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2017 Παίρνουν παιδια ταλαντούχα κ μη, που διψάνε για καριέρα (ολα). Τα παραμυθιάζουν, τα προβάλουν, τα "φτιάχνουν" και ύστερα οπότε θελήσουν τα γκρεμίζουν... Ψεύτες κηφηνες κάντε κομπίνες, βγάλτε τραγουδια για λίγους μήνες... Sent from my iPhone using Insomnia 3
DrLo Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2017 Λοιπόν, θέλω να μου πείτε τη γνώμη σας για το συγκεκριμένο θέμα. Τα τελευταία δυο χρόνια, βλέπουμε μια "έκρηξη" των talent shows όσον αφορά το τραγούδι. Πραγματικά ρε σεις, αν και δεν είναι άσχημο να υπάρχουν πότε-πότε τέτοιες εκπομπές, νομίζω ότι το έχουν κάψει το πράγμα. Δηλαδή το '15 έγινε το the voice 2, πριν λίγους μήνες έγινε το x-factor, τώρα γίνεται το the voice ξανά σε άλλο κανάλι στο σκάι και μετά θα γίνει το x-factor 2, στον αντ1 υπάρχει το rising star, και στο Ε θα γίνει το star academy. Εγώ αναρωτιέμαι, δεν υπερβάλλουν κάπως με όλα αυτά; Το θέμα έγκειται στο πώς όλοι εκείνοι οι διαγωνιζόμενοι που περνούν στις επόμενες φάσεις, τελειώνουν σε καλές θέσεις, ή και κερδίζουν, θα απορροφηθούν από την όχι και τόσο μεγάλη αγορά της Ελλάδας; Μοιάζει να γίνονται αυτές οι παραγωγές απλά και μόνο για την τηλεθέαση και όχι για το αντικείμενο του τραγουδιού, και το να ανακαλυφθούν νέες φωνές. Ιδίως με τα προηγούμενα voice και x-factor, άτομα με πολύ ταλέντο κατέληξαν είτε να βγάζουν κάποιο single και να εξαφανίζονται, είτε να τραγουδούν σε κανα σκυλάδικο. Δεν είναι κρίμα; Το ερώτημα λοιπόν είναι, αξίζει κάποιος να απευθυνθεί σε αυτά τα shows αν θέλει να ξεκινήσει σοβαρή καριέρα; Το λες σαν να είναι κάτι "κακό". Είναι σαν να λες, μοιάζει σαν το εργοστάσιο που παράγει χάρτινες σακούλες δε το κάνει για τη προστασία του περιβάλλοντος (από τις πλαστικές) αλλά για να πουλά σακούλες. Δεν είναι αυτονόητο? Έχει καμία ιερή απόστολή κάποια εκπομπή "το αντικείμενο του τργουδιού"?
Sorath Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2017 Άντε ρε γατάκια που είναι πολλές οι εκπομπές για talent shows. Για μετρήστε και τις εκπομπές μαγειρικής.... 1
skiabox Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2017 Ε όχι και ατάλαντος ο Οικονομόπουλος! Έλεος... Αφού δεν ακούτε ελληνικά, πώς τον κρίνετε; Και τα τραγούδια του σχεδόν ένα κι ένα τα τελευταία χρόνια, όποιος και να τα επιλέγει. Α το ξέχασα. Φυσικά δεν έχει κάνει ούτε ένα σουξέ!
sargio01 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2017 Εύκολα. Αρκεί να ακούς τραγουδιστές που σού δίνουν τη δυνατότητα να έχεις μέτρο σύγκρισης. Αν ακούς Τριαντάφυλλο, ναι, είναι γελοίο να χαρακτηρίζεις άφωνο τον Οικονομόπουλο.Σώπα ρε φίλε, σοβαρά; Ακριβώς τώρα που μιλάμε γι αυτόν, μου δημιουργήθηκε η επιθυμία να ακούσω ένα τραγούδι του, οποιοδήποτε, για τον τρόπο που τραγουδάει, την χροιά της φωνής του, την προφορά του. Αυτό είναι το ταλέντο του. Απο 'κει και πέρα ό,τι και να μου λέτε, απο το ένα αυτί μπαίνει απο τ' άλλο βγαίνει. Ειδήμονες... Α το ξέχασα. Φυσικά δεν έχει κάνει ούτε ένα σουξέ! -Ώρα να πηγαίνω -Μη φύγεις τώρα -Κάνε αυτό που ξέρεις (κι άλλα ωραία, απλά μ' αυτά γάμησε) Αμα δεν ακούς ελληνικά μην κρίνεις.
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2017 Σώπα ρε φίλε, σοβαρά; Ακριβώς τώρα που μιλάμε γι αυτόν, μου δημιουργήθηκε η επιθυμία να ακούσω ένα τραγούδι του, οποιοδήποτε, για τον τρόπο που τραγουδάει, την χροιά της φωνής του, την προφορά του. Αυτό είναι το ταλέντο του. Απο 'κει και πέρα ό,τι και να μου λέτε, απο το ένα αυτί μπαίνει απο τ' άλλο βγαίνει. Ειδήμονες... -Ώρα να πηγαίνω -Μη φύγεις τώρα -Κάνε αυτό που ξέρεις (κι άλλα ωραία, απλά μ' αυτά γάμησε) Αμα δεν ακούς ελληνικά μην κρίνεις. Nομίζω έχεις πάθει celebrity crush
sargio01 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2017 Nομίζω έχεις πάθει celebrity crushΝαι είμαι ερωτευμένος μ' αυτόν, με τον Μητροπάνο, με την Μαλού Κυριακοπούλου, με τον Τουρνά... ακόμα ακόμα με τον Κέρτ Κομπέιν, τους Κέλυ φάμιλη κλπ κλπ Δεν ξέρω σε ποιόν να την πρωτοπέσω! Σοβαρά τώρα, απλά με διαολίζει το υφάκι με το οποίο εκφράζουν ορισμένοι(γενικά μιλάω) τα πιστεύω τους. Οκ διαφωνούν, ας κουλάρουν. Τί μηδενισμός είναι αυτός;
deesnider Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2017 Σώπα ρε φίλε, σοβαρά; Απολύτως. Πιο σοβαρά δε γίνεται. Ακριβώς το αντίθετο, δηλαδή, απ' το να πετάω ένα «ελληνικά» και να τσουβαλιάζω μέσα στη λέξη όλους όσους τραγουδούν στη συγκεκριμένη γλώσσα. Από 'κει και μετά, το τι θεωρεί ο καθένας ταλέντο και το με τι κάνει κέφι, είναι υποκειμενικό θέμα. Η ουσία είναι ότι εμένα π.χ. δε μού κάνει ούτε κρύο ούτε ζέστη, το αν κάποιος δε γουστάρει τη metal. Εσένα όμως, τουλάχιστον κρίνοντας απ' το «Σώπα ρε φίλε, σοβαρά;» , φαίνεται να σε βγάζει απ' τα ρούχα σου το ότι κάποιος θεωρεί «καλλιτεχνικά τίποτα», όσους απαρτίζουν τη συνομοταξία Οικονομόπουλου. Το λες και ο ίδιος άλλωστε: Σοβαρά τώρα, απλά με διαολίζει το υφάκι με το οποίο εκφράζουν ορισμένοι(γενικά μιλάω) τα πιστεύω τους. Οκ διαφωνούν, ας κουλάρουν. Τί μηδενισμός είναι αυτός; Άμα δεν κουλάρουν ας πούμε, παίζει να γίνει καμιά ζημιά; Εκτός απ' αυτή στα νεύρα σου... 1
doubtful Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2017 Λοιπόν, θέλω να μου πείτε τη γνώμη σας για το συγκεκριμένο θέμα. Τα τελευταία δυο χρόνια, βλέπουμε μια "έκρηξη" των talent shows όσον αφορά το τραγούδι. Πραγματικά ρε σεις, αν και δεν είναι άσχημο να υπάρχουν πότε-πότε τέτοιες εκπομπές, νομίζω ότι το έχουν κάψει το πράγμα. Δηλαδή το '15 έγινε το the voice 2, πριν λίγους μήνες έγινε το x-factor, τώρα γίνεται το the voice ξανά σε άλλο κανάλι στο σκάι και μετά θα γίνει το x-factor 2, στον αντ1 υπάρχει το rising star, και στο Ε θα γίνει το star academy. Εγώ αναρωτιέμαι, δεν υπερβάλλουν κάπως με όλα αυτά; Το θέμα έγκειται στο πώς όλοι εκείνοι οι διαγωνιζόμενοι που περνούν στις επόμενες φάσεις, τελειώνουν σε καλές θέσεις, ή και κερδίζουν, θα απορροφηθούν από την όχι και τόσο μεγάλη αγορά της Ελλάδας; Μοιάζει να γίνονται αυτές οι παραγωγές απλά και μόνο για την τηλεθέαση και όχι για το αντικείμενο του τραγουδιού, και το να ανακαλυφθούν νέες φωνές. Ιδίως με τα προηγούμενα voice και x-factor, άτομα με πολύ ταλέντο κατέληξαν είτε να βγάζουν κάποιο single και να εξαφανίζονται, είτε να τραγουδούν σε κανα σκυλάδικο. Δεν είναι κρίμα; Το ερώτημα λοιπόν είναι, αξίζει κάποιος να απευθυνθεί σε αυτά τα shows αν θέλει να ξεκινήσει σοβαρή καριέρα; Λιγο η πολυ σε ολες τις χωρες τα ιδια show ειναι. Γιατι αραγε. 1
arxaggelos Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2017 (κι άλλα ωραία, απλά μ' αυτά γάμησε) Αρκετά πιθανό το βρίσκω, αλλά μέχρι εκεί. 4
zio10 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2017 Ο Οικονομόπουλος είναι πολύ καλός τραγουδιστής για το είδος του και έχει κάνει πολλές επιτυχίες. Λογικά θα κάνει πολλές ακόμα αφού δεν μοιάζει για πυροτέχνημα, θα μείνει για πολλά χρόνια! Ρε συ deesnider να άκουγες τίποτα άλλο να πω οκ, αλλά ακούς αυτό το θόρυβο που ακούς και λες για τον Οικονομόπουλο; (Πλάκα κάνω ε, γούστα είναι αυτά! ). 1
deesnider Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2017 (επεξεργασμένο) Ρε συ deesnider να άκουγες τίποτα άλλο να πω οκ, αλλά ακούς αυτό το θόρυβο που ακούς και λες για τον Οικονομόπουλο; Η metal και η hard rock είναι το μεγάλο μου πάθος και, προφανώς, δε διακρίνω «θόρυβο» σ' αυτή, αντίθετα, θεωρώ ότι έχει παρουσιάσει «τεράστιους» μουσικούς και τραγουδιστές απίστευτων φωνητικών δυνατοτήτων, πράγμα σπανίως αμφισβητήσιμο, ακόμα και από μη λάτρεις τού είδους (ευκολάκια μεταξύ των πολλών, όσο αφορά σε metal vocalists : Rob Halford, Ronnie James Dio, Eric Adams, Geoff Tate...) Το φάσμα όμως των ακουσμάτων μου είναι ευρύτατο, περιλαμβάνει δε και πάρα πολλούς Έλληνες δημιουργούς, μουσικούς και τραγουδιστές. Για 'μένα είναι πολύ απλό το θέμα (για να το θέσω από την πλευρά τού ελληνικού - και ειδικότερα τού λαϊκού - ρεπερτορίου) : Τραγουδιστές όπως ο Στράτος Διονυσίου, ο Στέλιος Καζαντζίδης, ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης, ο Δημήτρης Μητροπάνος και κάμποσοι ακόμα γίγαντες τού ελληνικού λαϊκού τραγουδιού, είναι αδύνατον να βρίσκονται στην ίδια συζήτηση με το κάθε απολειφάδι που «τραγουδάει» με τη φράντζα. Εντάξει, πλάκα έχουν οι χαρτοπετσέτες στον αέρα και οι σαμπάνιες υψηλών οκτανίων, το να διασκεδάζει κανείς έτσι είναι επιλογή και δικαίωμά του, αλλά τώρα μιλάω για φωνές. Τουλάχιστον, προσωπικά, βάσει αυτής αξιολογώ έναν τραγουδιστή, όχι βάσει των προεξοφλημένων σουξεδακίων που σερβίρονται σχεδόν αποκλειστικά από το χαζοκούτι και τα ραδιόφωνα. Επεξ/σία 18 Ιανουαρίου 2017 από deesnider 4
Βασίλης_29 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2017 Μην με πάρετε με τις πέτρες αλλά αρκετά σχόλια που διαβάζω εδώ μου θυμίζουν μίζερα γεροντάκια που πάνε στο καφενείο και αρχίζουν την κλάψα και την γκρίνια για διάφορα που βλέπουν γύρω τους. Όλα τα talent shows διεξάγονται και πραγματοποιούνται από τους τηλεοπτικούς σταθμούς με τα εξής δεδομένα και ασχέτως του τι λένε προς τα έξω και πως θέλουν να διαφημίζονται προς τον κόσμο. 1. Τα πάντα γίνονται για το κέρδος. Όλοι οι εργαζόμενοι στην παραγωγή πληρώνονται. Τα χρήματα αυτά τα βγάζει το κανάλι από το αυξημένο διαφημιστικό rate καθώς την ώρα που προβάλλεται το show αυξάνεται το ποσοστό τηλεθέασης, υπάρχουν χορηγοί και πολλοί άλλοι που πληρώνουν για να διαφημιστούν εκείνες τις ώρες. 2. Δεν ενδιαφέρεται κανείς για το μέλλον του νικητή. Ο καθένας βγαίνει στα show για την δική του προβολή. Υπογράφεται και καλά ένα συμβόλαιο για να βγάλει δίσκους ο νικητής, οτι βγάλει και τέλος μετά. Οι μουσικοσυνθέτες και όσοι έχουν ασχοληθεί για να γράψουν τραγούδια στον νικητή θα πάρουν τα λεφτά τους. 3. Δεν υπάρχει καμιά αντικειμενικότητα στην διαδικασία κρίσης και στον τρόπο που επιλέγονται οι νικητές από τις διάφορες φάσεις. Το έχουνε δηλώσει ακόμα και οι κριτές, από κάποιο σημείο και μετά τα κριτήρια είναι υποκειμενικά. Συνήθως όσοι φτάσουν μέχρι τον τελικό είναι όλοι τους πολύ καλοί. Αν ήθελαν αντικειμενικότητα δεν θα έβαζαν ούτε κόσμο και πιτσιρίκια να ψηφίζουν από το τηλέφωνο ούτε μόνο 4 κριτές, θα είχανε καμιά 10-20μελή επιτροπή με άτομα του χώρου που θα επέλεγαν τον καθένα μετά από ψηφοφορία. 4. Το κανάλι εξασφαλίζει γερή μπάζα από τα μηνύματα που στέλνει ο κόσμος για να ψηφίσει. Ένα ποσοστό από αυτό που χρεώνεται ο καθένας για το κάθε μήνυμα το εισπράττει ο σταθμός. Για αυτό και επιλέγεται το σύστημα αυτό. 5. Είναι προφανές από όσους γνωρίζουν οτι το αν θα πετύχει κάποιος και αν θα γίνει γνωστός τραγουδιστής δεν εξαρτάται σχεδόν καθόλου από ένα show. Αυτό εξαρτάται από τις γνωριμίες τον κοινωνικό κύκλο και τα κονέ του καθενός τραγουδιστή. Ο γνωστός δρόμος λέει αρχικά θα ξεκινήσεις να τραγουδάς σε μικρά μαγαζιά και αργότερα σε μεγαλύτερα, θα πρέπει να κάνεις δικές σου εμφανίσεις σε διάφορες σκηνές, σιγά σιγά γνωρίζεις κόσμο και άλλους τραγουδιστές, επίσης γνωρίζεις μουσικοσυνθέτες και αν τύχει και σου γράψει κομμάτι κανένας καλός και αξιόλογος συνθέτης τότε γίνεσαι περισσότερο γνωστός. Σχεδόν τα πάντα είναι θέμα γνωριμιών και κονέ στο τραγούδι, το να έχεις απλά το ταλέντο χωρίς να επιδιώξεις τα υπόλοιπα τότε θα σε ξέρουν μόνο τρεις και ο κούκος, θα νικήσεις στο show και θα εξαφανιστείς στο υπερπέραν. Όποιος γουστάρει να βλέπει τα show αυτά τα βλέπει, όποιος δεν γουστάρει τότε δεν τα βλέπει απλά. Ισχύει οτι αυτή η αύξηση στον αριθμό τους είναι περίεργη, αλλά εξηγείται εύκολα. Η ποιότητα των τηλεοπτικών προγραμμάτων έχει πέσει σε χαμηλά επίπεδα πλέον, αρκετοί έχουν το internet, δεν ζούμε πριν 15-20 χρόνια. Τα κανάλια διαπίστωσαν οτι τα υψηλότερα ποσοστά τηλεθέασης παρουσιάζονται μόνο κατά την προβολή αυτών των show και έτσι έχουν προσαρμόσει το πρόγραμμά τους με αυτές τις κατευθύνσεις. Από τα πιο αξιόλογα show θεωρώ το the voice. Αυτό το star academy που θα ξεκινήσει φαίνεται να είναι για γέλια και για κλάματα. 4
adi32 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2017 Ακριβώς αυτά που βαριόμουν να γράψω Δεν μπορούσες να τα πεις καλύτερα 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα