Προς το περιεχόμενο

αυτοκίνητο αν καίει λάδια φαίνεται στήν κ.ε.κ. ?


aristos12

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 15/1/2017 στις 2:04 ΜΜ, NikosKallithea είπε

Στο ρελαντί τα αυτοκίνητα δεν καίνε λάδια, πρέπει να είναι τελείως χρεπι

Απαντήθηκε στο πρώτο ποστ αλλα δεν το κατάλαβες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι δε κατάλαβα αν στο ρελαντί καίει ή δε καίει λάδια ; ή αν αποτυπώνεται στη κάρτα καυσαερίων η καύση λαδιού ,   τι νόημα έχει η υπόλοιπη συζήτηση για το ποιος έχει ή δεν έχει αυτοκίνητο φριτέζα κτλ!!

Επεξ/σία από adsl2+
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στην αρχική ερώτηση του νηματοθέτη :

Αν το αυτοκίνητο καίει λάδια,  με την έννοια οτι ο κινητήρας έχει σοβαρή βλάβη  και θέλει επισκευή, ναι  μπορείς να το δεις στη μέτρηση των καυσαερίων ...

Με την έννοια καίει 1-1,5 λίτρο λάδι στα 10.000 χλμ , όπως λένε τάχα μου κάποιοι για τα vagελάμαξα  ή για άλλες μάρκες , όχι δεν θα σου δείξει σχεδόν τίποτα μια απλή μέτρηση.

π.χ έχω έναν καρκαλέντζο ο οποίος θέλει αλλαγή στα τσιμουχάκια ή επισκευή στους οδηγούς των βαλβίδων , όταν είναι κρύο (οταν βάζω μπροστά τον κινητήρα το πρωί πριν πάω στη δουλειά ) βγάζει ένα ντουμάνι για 1 δευτερόλεπτο . Στον αναλυτή καυσαερίων όμως δεν δείχνει το παραμικρό σε σχέση με καύση λαδιού (υδρογονάνθρακες) παρότι καίει λάδι. Αν όμως είχε  βλάβη όπως σπασμένο έμβολο - ελατήριο εμβόλου θα έδειχνε πολλούς υδρογονάνθρακες στην   μέτρηση των καυσαερίων . Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο  βγάζει κανονικά ΚΕΚ με νούμερα κοντά στα κάτω όρια και λ=1

Επεξ/σία από nik0laus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, adsl2+ είπε

Τι δε κατάλαβα αν στο ρελαντί καίει ή δε καίει λάδια ; ή αν αποτυπώνεται στη κάρτα καυσαερίων η καύση λαδιού ,   τι νόημα έχει η υπόλοιπη συζήτηση για το ποιος έχει ή δεν έχει αυτοκίνητο φριτέζα κτλ!!

Εν ολίγοις οχι δεν μπορει ο έλεγχος κεκ να εντόπιση τέτοιο πρόβλημα γιατι το αυτοκίνητο τσεκάρετε σε χαμηλές στροφές ρελαντί και μεχρι 2-2,5κ αν θυμάμαι καλα και χωρίς φορτιο

Τωρα αν εχεις γνωστο στον ελεγχο κεκ και πας και στο βαλει να δουλέψει στις 3-4κ στροφές (αν και μερικά αυτοκίνητα δεν ανεβάζουν στροφές εν στάση) τοτε μπορεί

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Στις 16/1/2017 στις 11:42 ΜΜ, YourTrueLegend είπε

 

Δεν παιρνω ορκο γιαυτο που θα σου πω, απλα εχω δει μαντραδες να το κανουν σε καρμπυρατερατο αμαξι .

Ανοιγεις την ταπα του καρτερ, το βαζεις ρελαντι, περιμενεις κανα 5λεπτο-10λεπτο να ζεσταθει και αρχιζεις και το μαρσαρεις με νεκρα.

Αν καιει λαδια θα αρχισεις να βλεπεις αναθυμιασεις να αναδυονται απο το καρτερ. Ξαναλεω πως δεν ειμαι βεβαιος οτι αυτη η μεθοδος ειναι εγκυρη-σωστη, απλα εχω δει αλλους να ελεγχουν ετσι.

Δεν καταλαβα.Μηπως εννοεις την ταπα πληρωσης επανω στην κεφαλη.Γιατι εαν ανοιξεις την ταπα του καρτερ θα χυθουν τα λαδια και σε 5-10 λεπτα θα εχει  γινει τις π@υταν@ς το μοτερ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 hours ago, toyo73 said:

Δεν καταλαβα.Μηπως εννοεις την ταπα πληρωσης επανω στην κεφαλη.Γιατι εαν ανοιξεις την ταπα του καρτερ θα χυθουν τα λαδια και σε 5-10 λεπτα θα εχει  γινει τις π@υταν@ς το μοτερ.

Σωστα, αυτην την ταπα εννοουσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η εμπειρία μου με τα δύο αυτοκίνητα:

1. Passat 2006 1.6fsi blf με 338.000 χλμ απειροελάχιστο, σχεδόν τίποτα και το μοτέρ σκυλί ποτέ ανοιγμένο για το οτιδήποτε 

2. Punto mk2 1.2 8v. Στις 150.000χλμ έκαψε φλάντζα κεφαλής και έκαιγε λάδι ακόμα και στο ρελαντί φυσικά μηδέν τράβηγμα κτλ κτλ με ρεταρισματα. 

 

Οπότε είναι θέμα κατοχου, κομματιού που θα πετύχεις κτλ κτλ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω με τα εξής: 

α) Opel Corsa C 1200cc απο καινούργιο το είχα το κράτησα μέχρι 280.000. Άνοιξα μηχανή στις 180.000. Μετλα τις 150.000 χλμ τσίμπαγε λαδάκι.

Πρόβλημα έβγαζαν με την καδένα τα συγκεκριμένα και με αντλία βενζίνης.

β) Honda Accord απο καινούργιο, του έχω κάνει 403.000 χλμ.

Γενική επισκευή στίς 310.000, Δέν είχε ανοιχτεί ποτέ μοτέρ μέχρι τότε.

Απο τότε 94 000 με υγραέριο. Λάδι καίει 200  ml στις 8500 χλμ.

Όσο αφορά το υγραέριο το Α&Ω είναι η σωστή χαρτογράφηση, εδω Ελλάδα το 80% είναι ημιμαθείς.

Αλλά εδω έχουμε θέμα με τα ανταλλακτικά, όλα απο Αγγλία , δυστυχώς ο Σαρακακης δεν εχει Stock και υπαρχει μεγαλη διαφορα στις τιμές.

Δεν ξέρω το λόγο, αλλά και εγώ κοιτάω την τσέπη μου

Επεξ/σία από meletis_m
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...