Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ναι διοτι ως γνωστον οσοι παιρνουν seat, vw , skoda και audi τα σκιζουν ενω οι οδηγοι ιαπωνικων/λοιπων γερμανικων/ιταλικων/γαλλικων κλπ ειναι κυριλε :P H εγω οταν ειχα group vag καρο και συμπληρωνα μισο λιτρο/1000χλμ απο το πρωτο χιλιομετρο μολις βγηκα απο την αντιπροσωπεια, αλλαξα τροπο οδηγησης στα επομενα αμαξια μου αλλων κατασκευαστων που δεν καψαν ουτε σταγονα.

 

Για να επανελθουμε, μιλαμε παντα για ιδιο τροπο οδηγησης και στα μεν και στα δε.

Τεσπα εγώ λέω ότι όλα καίνε αν τα σκίζεις. Ηρεμία θέλει το τιμόνι για να αντέξει μια μηχανή.

  • 1 χρόνο αργότερα...
  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπον....Το 2005 αγορασαμε με τον αδερφο μου δυο VW. Εγω το POLO 1400 16V 9Ν (μου ειχαν πει μακρυα απο το polo με τα 101 αλογα)  και ο αδερφος μου το GOLF 1600 FSI... Απο θεμα λαδιου εκαψε το POLO μονο στα πρωτα 1000Km μισο λιτρο... Μου ειπανε βεβαια αργοτερα απο καταστημα BOSCH SERVICE να βαζω 10/40 (castrol) και οχι 5/30 και αλλαγη καθε 10.000km.... Τοσα χρονια δεν εχει καψει το παραμικρο(252.000km). Δε μιλαμε για ηρεμη χρηση. Oσο αναφορα για το GOLF κανενα θεμα με λαδια. Νομιζω συμπληρωνει 200-300ml στα 5000km. Αλλαγη κι αυτο καθε 10.000km με 5/30 λαδι (castrol). To συγκεκριμένο εχει τραβηξει πολυ βαρκα  ;););)  (φανατικος ψαρας). Παντα βεβαια εχουμε μαζι κανα λιτρο λαδι γιατι με ολα αυτα που ειχαμε ακουσει, υπαρχει μια φοβια  :D  Κυριως μας τα λεγανε φιλαρακια μιτσουμπιδακιδες και τογιοτακιδες... Εγω πιστευω θελει καλο στρωσιμο στην αρχη, οποιοδηποτε αυτοκινητο και καλο λαδι...

Επεξ/σία από FARINAS
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 22/1/2017 στις 2:02 ΜΜ, YourTrueLegend είπε

Kαμια σχεση.

1.8Τ καινε. Τουρμπο θα μου πεις, οκ.

2.0 TFSI καρακαινε. Τουρμπο κι εδω , αλλα καρακαινε ακομα και για τουρμπο.

1.4 75 ιππους ατμοσφαιρα καινε.

1.4 115 ιππους ατμοσφαιρα καινε (τους φορουσαν στο ibiza top gun, ισως και σε κανα αλλο χαροκαμενο μοντελο).

FSI epic τηγανιερες, θελουν μπουκαλι στο πορτ παγκαζ πριν ξεκινησεις ταξιδι.

Fsi τσιμπανε πολυ λαδι.

1.4 75 hp οτι χειροτερο εχω δει σε μοτερ.Καλυτερα να παρεις ποδηλατο.

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, XronisR είπε

Fsi τσιμπανε πολυ λαδι.

1.4 75 hp οτι χειροτερο εχω δει σε μοτερ.Καλυτερα να παρεις ποδηλατο.

Ο δικός μου fsi 1.6 άρχισε τώρα στα 258.000 να τρώει λάδι.

Εκείνο βέβαια που μου κάνει εντύπωση είναι ότι δεν έχω δεί ποτέ μπλέ καπνό απο την εξάτμιση.

Πως διάολο το τρώει μου λέτε;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, piiii είπε

Ο δικός μου fsi 1.6 άρχισε τώρα στα 258.000 να τρώει λάδι.

Εκείνο βέβαια που μου κάνει εντύπωση είναι ότι δεν έχω δεί ποτέ μπλέ καπνό απο την εξάτμιση.

Πως διάολο το τρώει μου λέτε;

Διαβασε το βιβλιαρακι,το γραφει ακομη και εκει μεσα

Δημοσ.

υπαρχει καποιο οργανο που μετραει την συμπιεση που κανει ο καθε κυλινδρος . βγαζεις τα μπουζι και μετριεται απο εκει . μπορεις να δεις σε τι κατασταση ειναι ο καθε κυλινδρος του αυτοκινητου . για να δεις στην εξαγωγη (εξατμηση ) αν καιει λαδια πρεπει να ειναι καμποσο πεσμενο το μοτερ , οπως πολλοι κανουν το λαθος να μπερδευουν την ακαυστη βενζινη που ο καπνος ειναι μαυρος με την απώλεια καμμενων λαδιων που ειναι προς το λευκο μπλε . εδω να πουμε και για την υγρασια που αν ειναι κρυο το μοτερ η χειμωνας μπορει να μας μπερδεψει . καποια  καινουργια αυτοκινητα βαση κατασκευαστη τσιμπανε λιγο λαδι . αυτο δεν ονομαζεται απωλεια . ειναι απο  τον ιδιο τον  κατασκευαστη , μιας και εχουν μειωσει την ποσοτητα του λαδιου, και μικρα μπεκ εχουν αναλαβει τον ψεκασμο του λαδιου στα μερη εσωτερικης τριβης , καποιων μερων του κινητηρα . κρατατο  γυρω στις 4000  με 4500 στροφες για κανα  λεπτο και κατι παραπανω με ζεστο μοτερ ,και κοιτα αν βγαζει καπνουρα απο πισω , ειναι ο ποιο απλος τροπος , μα οχι και ο ποιο σιγουρος , αλλα τουλαχιστον θα εχεις μια εικονα . 

Δημοσ.

τελικα ο Ελληνας μονο τον δικο του πονο ξερει και τιποτα αλλο....!! 

 

εδω κι 1+ χρονο, και το ερωτημα του τοπικ ακομα δεν εχει απαντηθει.....!!!     ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΣ....!!!      

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

να απαντησεις σε τι ?? ειναι ενα θεμα που βασανιζει ολους τους κατασκευαστες κινητηρων εσωτερικης καυσης λες να  διναμε εμεις την απαντηση ?? και οι ιδιοι κατασκευαστες αναρωτιουνται για ποιο λογο κινητηρες με τα ιδια χιλιομετρα ιδιο μοντελο και το ενα ειναι τιγανιερα και το αλλο δεν καιει σταγονα . μιλαμε για τεραστιες πιεσεις και στροφες ανα λεπτο η ελαχιστη αστοχια υλικου φερνει τα πανω κατω .ενταξει τα τουρβο εχουν καθε δικαιωμα να τσιμπανε λιγο λαδι , τωρα τα ατμοσφαιρικα οχι αν εχουν στρωθει σωστα και ειναι μεσα στα χιλιομετρα ζωης του κινητηρα .

Επεξ/σία από panoskol
Δημοσ.

Τι λαδια χρησιμοποιουσες; Ιδια μήχανη, στα 170.000 ακομα τιποτα.....ελπιζων να αντεξει αρκετα χλμ ακομα ετσι...

Δημοσ.
Στις 20/1/2017 στις 8:57 ΜΜ, aristos12 είπε

χάλασε κ η toyota ... ξέρω προσωπικά 6  φίλους - γνωστούς  μέ corolla - avensis - yaris μέ μοτέρ vvt-i  κ καίνε τά λαδάκια τους...

 κ μιλάμε γιά σχολαστική κ προσεκτική συντήρηση κ πάντα στήν αντιπροσωπεία ...

κ ολα μετά τά 120000 - 140000 χλμ ...

κ ολοι ειχαν προηγούμενα μοντέλα τουοτα κ δέν εκαιγαν σταγόνα μέ 300-500000 χλμ τό καθε ενα ...

κρίμα κ την ειχα βάλει στό μάτι γιά μελλοντική αγορά μεταχειρισμένου...

Εχω την εντύπωση ότι πλέον δεν υπάρχει καθαρό γιαπωνέζικο ή γερμανικό.

Η Toyota έχει εργοστάσια σε Τουρκία-Αγγλία-Γαλλία.

Επίσης όλοι αυτοί οι νέοι turbo κινητήρες των 1000cc  δεν ξέρω κατά πόσο μπορούν να θεωρηθούν αξιόπιστιστοι και οικονομικοί...

  • Moderators
Δημοσ.
22 minutes ago, GenesisX said:

Εχω την εντύπωση ότι πλέον δεν υπάρχει καθαρό γιαπωνέζικο ή γερμανικό.

Η Toyota έχει εργοστάσια σε Τουρκία-Αγγλία-Γαλλία.

Επίσης όλοι αυτοί οι νέοι turbo κινητήρες των 1000cc  δεν ξέρω κατά πόσο μπορούν να θεωρηθούν αξιόπιστιστοι και οικονομικοί...

Αξιόπιστοι άντε να το δεχτώ, οικονομικοί όμως γιατί όχι;

Είναι και παραείναι!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, lary7 είπε

Τι λαδια χρησιμοποιουσες; Ιδια μήχανη, στα 170.000 ακομα τιποτα.....ελπιζων να αντεξει αρκετα χλμ ακομα ετσι...

Εαν απευθύνεσαι σε μένα, τις πρώτες δύο αλλαγές στην αντιπροσωπεία με δικό τους λάδι προδιαγραφών 502.01 και έπειτα αρχικά castrol edge 5W30 προδιαγραφών 503.01 και απο τα 50.000(δεν θυμάμαι μπορεί να είναι και παραπάνω-πρέπει να δώ το βιβλιαράκι) μέχρι και σήμερα mobil 1 esp formula 5W30 προδιαγρ. 504.00

Επεξ/σία από piiii
Δημοσ.
4 ώρες πριν, piiii είπε

Ο δικός μου fsi 1.6 άρχισε τώρα στα 258.000 να τρώει λάδι.

Εκείνο βέβαια που μου κάνει εντύπωση είναι ότι δεν έχω δεί ποτέ μπλέ καπνό απο την εξάτμιση.

Πως διάολο το τρώει μου λέτε;

Η το χάνει από κάπου, ή περνάει στο θάλαμο καύσης από τα ελατήρια των πιστονιών/τσιμουχάκια των βαλβίδων και το καίει.

Επίσης μπλε καπνό(που δεν είναι ακριβώς μπλε, μάλλον γκριζωπό θα έλεγα) βλέπεις μόνο αν καίει τον κώλο του από λάδι, όταν απλά καίει λίγο λάδι δεν βλέπεις τίποτα στα καυσαέρια.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Η το χάνει από κάπου, ή περνάει στο θάλαμο καύσης από τα ελατήρια των πιστονιών/τσιμουχάκια των βαλβίδων και το καίει.

Επίσης μπλε καπνό(που δεν είναι ακριβώς μπλε, μάλλον γκριζωπό θα έλεγα) βλέπεις μόνο αν καίει τον κώλο του από λάδι, όταν απλά καίει λίγο λάδι δεν βλέπεις τίποτα στα καυσαέρια.

Με κάλυψες. Ευχαριστώ για την απάντηση.

Δημοσ.

Οταν λες καιει πόσο εννοεις; Υπόψιν πως ο 1.6 FSI εχει σταθερη παροχη λαδιου σε ολο το φασμα των στροφων, θεωρητικα παρεχει καλύτερη λιπανση αλλα ισως να ειναι ενας απο τους λογους που καποια καινε λαδια. Αν ειναι μεγάλη η κατανάλωση μπορεις να κανεις ελεγχο συμπίεσης για να δεις αν εχουν θέμα τα ελατήρια, αν ειναι μικρή μέσα σε αυτα που ορίζει η VW τοτε δεν εχει κανενα προβλημα η μηχανη.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...