Προς το περιεχόμενο

αυτοκίνητο αν καίει λάδια φαίνεται στήν κ.ε.κ. ?


aristos12

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 νισσαν από γενιά σε γενιά σανι παλιό σανι τελευταίο μοντέλο αλμερα μέχρι σήμερα. Κανένα δεν έχει κάψει σταγόνα. Νορμάλ χρήση.

 

Συνήθως καίνε η μάλλον τσιμπανε λίγο όσα είναι τουρμπισια.

Βεβαία κολλητός πήρε golf 2010 το απλό μοντέλο χωρίς τούρμπο και εκαιγε σαν τρελό. Έτρεξε με μηνύσεις κτλ αλλά τπτ δεν δικαιώθηκε. Εδώ και δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα κυκλοφορεί με λάδι στο πορτμπαγαζ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βεβαία κολλητός πήρε golf 2010 το απλό μοντέλο χωρίς τούρμπο και εκαιγε σαν τρελό. Έτρεξε με μηνύσεις κτλ αλλά τπτ δεν δικαιώθηκε. Εδώ και δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα κυκλοφορεί με λάδι στο πορτμπαγαζ

Βρηκες κι εσυ παραδειγμα... :P To group vag ειναι μια κατηγορια μονο του στο θεμα καταναλωσης λαδιου.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Παιδιά, τι λέτε με τα λάδια και τα τούρμπο και τα ιαπωνικά κλπ;

Εγώ δεν καίω σταγόνα (έχω λάδι από αντιπρόπερσυ που περίσσεψε στο service) και δεν έχει όχι απλά συμπλήρωση, ούτε 1 χιλιοστό δεν κατεβαίνει ο δείχτης λαδιού.

Και έχω και turbo και ιταλικό  :shock:  :shock:  :shock:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χάλασε κ η toyota ... ξέρω προσωπικά 6  φίλους - γνωστούς  μέ corolla - avensis - yaris μέ μοτέρ vvt-i  κ καίνε τά λαδάκια τους...

 κ μιλάμε γιά σχολαστική κ προσεκτική συντήρηση κ πάντα στήν αντιπροσωπεία ...

κ ολα μετά τά 120000 - 140000 χλμ ...

κ ολοι ειχαν προηγούμενα μοντέλα τουοτα κ δέν εκαιγαν σταγόνα μέ 300-500000 χλμ τό καθε ενα ...

κρίμα κ την ειχα βάλει στό μάτι γιά μελλοντική αγορά μεταχειρισμένου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρηκες κι εσυ παραδειγμα... :P To group vag ειναι μια κατηγορια μονο του στο θεμα καταναλωσης λαδιου.

 

Άστα να πάνε καινούργιο αμάξι πήγαινε ανά μήνα τους έλεγε καίει καίει και αυτοί τον μόνο που κάνανε ήταν συμπλήρωμα και του έλεγαν είναι οκ. Με το που έληξε η εγγύηση ποιος τον είδε τον μανδυλα αλλά ήταν αργά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να στο κανω πιο λιανα λοιπον γιατι φαινεται οτι δυσκολευεσαι.

 

Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΠΟΤΕ δεν εδωσε σημαδια οτι καιει λαδια το αμαξι, οχι οτι ποτε το ελεγξα με μικροσκοπιο να δω και την παραμικρη αποκλιση σε nm ....

 

Mεταξυ MIN / MAX ποτε δεν κινηθηκε στο κατωτατο οριο. Παντα επαιζε μπαλα ψυχραιμα προς το ανω μερος της ραβδου.

 

Σταθμη ετυχε απο απορια και μονο μετα απο κατι ταξιδια που εκανα με την ταυτοτητα στο στομα και κανιβαλιστικη οδηγηση (5000χλμ περιπου abuse ...) να τσεκαρω και ηταν κομπλε.

 

 

Δεν πα να χτυπιεσαι, να σου αποδειξω δεν εχω τιποτα, κατσε και γραφε σεντονια εσυ.

 

1,8 20v N/A here, over and out....

 

Πες μας τώρα κι αν έβαζες το λάδι που δίνει ο κατασκευαστής, ή βάζεις πιο χοντρά για να μην περνάνε και τα καίει. Επίσης πες μας και τον κωδικό του κινητήρα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πες μας τώρα κι αν έβαζες το λάδι που δίνει ο κατασκευαστής, ή βάζεις πιο χοντρά για να μην περνάνε και τα καίει. Επίσης πες μας και τον κωδικό του κινητήρα. 

ARG κινητηρας.

Λάδια 5w30 καθε 8000 με 10000km ... αρκετες φορες εγινε αλλαγη και στα 12 ή 13.

Castrol, Eneos, Valvoline εχουν δοκιμαστει με τελευταια τα Castrol Edge.

 

Δεν βαζω ποτε διαφορετικα απο αυτα που προτεινει ο κατ/της ... και διαφωνω καθετα με την πρακτικη "καιει λαδι, βαζω παχυτερο".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ούτε καν δεν ισχύει το από πάνω.

2 γνωστοί έχουν Polo GTI, και οι 2 έχουν απηυδήσει με τα λάδια. Και οι δύο θέλουν να τα πουλήσουν...

Και δεν έχουν το παλιό, του 2006...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το να εχει το αυτοκινητο μια λογικη καταναλωση στα λαδια (πχ 1.5 λιτρο στα 10000) μονο καλο του κανει.Και καλυτερη λιπανση του κινητηρα(εμβολα) και καλύτερη συμπιεση και λιγότερες φθορες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περα απ'τον 1.4 με τα 101 αλογα και τους παλιούς 1.4 tsi,οι υπόλοιποι κινητήρες της vw δεν καινε λαδι με ορθή χρήση deal with it.

 

Kαμια σχεση.

1.8Τ καινε. Τουρμπο θα μου πεις, οκ.

2.0 TFSI καρακαινε. Τουρμπο κι εδω , αλλα καρακαινε ακομα και για τουρμπο.

1.4 75 ιππους ατμοσφαιρα καινε.

1.4 115 ιππους ατμοσφαιρα καινε (τους φορουσαν στο ibiza top gun, ισως και σε κανα αλλο χαροκαμενο μοντελο).

FSI epic τηγανιερες, θελουν μπουκαλι στο πορτ παγκαζ πριν ξεκινησεις ταξιδι.

Αυτοι που ανεφερες επισης καινε.

Αν διαφωνεις εστω και για 1 μοτερ απο τα παραπανω, let me know.

 

Μιλαμε δηλαδη σχεδον για ολους τους mainstream βενζινοκινητηρες της την τελευταια 15ετια και στανταρ θα μου διαφευγει καποιος.

 

Και τωρα υπομονη 2-3 χρονια ακομα να δουμε τι κουμασια θα αποδειχθουν αυτοι οι καινουργιοι που εχει βγαλει. Ηδη υπαρχουν αναφορες οτι καινε, απλα με τα χρονια θα γινει γνωστο αν μιλαμε παλι για πλειοψηφια ή για συγκεκριμενες περιπτωσεις μονο. Προσωπικα ειμαι ψιλοσιγουρος για το αν θα γενικευτει ή οχι, αλλα  οκ, κανω υπομονη.

 

Το να εχει το αυτοκινητο μια λογικη καταναλωση στα λαδια (πχ 1.5 λιτρο στα 10000) μονο καλο του κανει.Και καλυτερη λιπανση του κινητηρα(εμβολα) και καλύτερη συμπιεση και λιγότερες φθορες.

Aυτο ειναι το νεο μοτο των vw κατοχων να υποθεσω ε;

Urban legend κατα τ'αλλα :lol:

 

Και φυσικα δεν μιλαμε για 150ml/1000χλμ οταν λεμε οτι "καιει λαδια". Μιλαμε για 300ρι/1000χλμ μινιμουμ και κατα κανονα.

Οχι οτι τα 150 δικαιλογουνται σε brand new ατμοσφαιρικα. Απαραδεκτα ειναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

"Θυμωσα" ένα Golf με διπλές εξατμήσεις και τα ρέστα εχθές. Αποτέλεσμα; Με έπνιξε στο ντουμάνι. :lol:  :lol:  Και δεν είχα και τη θέρμανση στην ανακύκλωση  :angry:

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Θυμωσα" ένα Golf με διπλές εξατμήσεις και τα ρέστα εχθές. Αποτέλεσμα; Με έπνιξε στο ντουμάνι. :lol:  :lol:  Και δεν είχα και τη θέρμανση στην ανακύκλωση  :angry:

Εγω πλεον δεν τους πειραζω αυτους με τα group vag, κριμα να παρουν φλατζα στο χερι για μια απερισκεψια της στιγμης.

Αλλωστε υπηρξα κατοχος group vag καρου την προηγουμενη δεκαετια και συμπασχω.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά δεν καίνε όλα ηρεμηστε, φίλος έχει ibiza 1.4 model 2012 κ δεν καιει σταγόνα, στο πόδι είναι το θέμα, άμα το πατάς θα κάψει, και τα ιαπωνικά άμα τα πας στο όριο θα κάψουν ( αν αντέξουν να πάνε στα όρια τους κιόλας).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι διοτι ως γνωστον οσοι παιρνουν seat, vw , skoda και audi τα σκιζουν ενω οι οδηγοι ιαπωνικων/λοιπων γερμανικων/ιταλικων/γαλλικων κλπ ειναι κυριλε :P H εγω οταν ειχα group vag καρο και συμπληρωνα μισο λιτρο/1000χλμ απο το πρωτο χιλιομετρο μολις βγηκα απο την αντιπροσωπεια, αλλαξα τροπο οδηγησης στα επομενα αμαξια μου αλλων κατασκευαστων που δεν καψαν ουτε σταγονα.

 

Για να επανελθουμε, μιλαμε παντα για ιδιο τροπο οδηγησης και στα μεν και στα δε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...