Προς το περιεχόμενο

αυτοκίνητο αν καίει λάδια φαίνεται στήν κ.ε.κ. ?


aristos12

Προτεινόμενες αναρτήσεις

εστω  οτι αγοράζουμε μεταχειρισμένο αμάξι , αν τό πάμε γιά ελεγχο σέ συνεργείο κ τού βγάλει μπροστά μας,

κάρτα ελέγχου  καυσαερίων  (κεκ) από τίς ενδείξεις πού θά βγούν ο μάστορας μπορεί νά καταλάβει αν καίει λάδια ,μέ 

(αυξημένες τιμές σέ υδρογονάνθρακες - καυσαέρια κλπ )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καποια αυτοκινητα κυριως VW Group καινε παντα λαδια και καποια ποτε κυριως Ιαπωνικα.Ποτε δεν χρειαστηε 8 χρονια να συμπληρωσω λαδι .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καποια αυτοκινητα κυριως VW Group καινε παντα λαδια και καποια ποτε κυριως Ιαπωνικα.Ποτε δεν χρειαστηε 8 χρονια να συμπληρωσω λαδι .

Αρα όσοι εχουμε αμαξια του vw group 15 ετών χωρίς να καινε σταγόνα λάδια μάλλον έχουμε κανει τίποτα "μαγικά".Λαδια εκαιγαν οι παλιοί tsi.

Αλήθεια ποσο λαδι καίγανε τα avensis με τον vvti;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρα όσοι εχουμε αμαξια του vw group 15 ετών χωρίς να καινε σταγόνα λάδια μάλλον έχουμε κανει τίποτα "μαγικά".Λαδια εκαιγαν οι παλιοί tsi.

Αλήθεια ποσο λαδι καίγανε τα avensis με τον vvti και καποια yaris;

 

Δυο ΤΤ που εχουν τα παιδια μου τσιμπανε το λαδακι τους . Ειναι 15 ετιας . Ισως φταιει το turbo

 

Για avensis του 2000 που ειχα δεν εκαιγε σταγονα οπως τα πρωτα Nissan (1988-2000) και τα τελευταια Honda (2007-2016)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαρτάται και από τον τύπο του λαδιού,τις στροφές λειτουργίας,αν έχει turbo κτλ.Δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο κάποιου κατασκευαστή.Και άλλο το να τσιμπάει λάδια γιατί πρέπει και άλλο το να καίει λάδια.Το να καίει λάδια δείχνει φθορά στον κινητήρα και συνήθως φαίνεται από την κάπνα αλλά και από τη χαρακτηριστική μυρωδιά του καμμένου λαδιού.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυο ΤΤ που εχουν τα παιδια μου τσιμπανε το λαδακι τους . Ειναι 15 ετιας . Ισως φταιει το turbo

 

Για avensis του 2000 που ειχα δεν εκαιγε σταγονα οπως τα πρωτα Nissan (1988-2000) και τα τελευταια Honda (2007-2016)

TT = 1.8T = 20VT (εκτός κι αν μιλάμε για τα καινουργια με τη φριτέζα τον tsi/tfsi)

 

Οταν εννοείς, τσιμπανε, φαντάζομαι μιλάς για 200-300μλ στα 10.000χλμ

 

Εάν "τσιμπάνε" παραπάνω, υπάρχει πρόβλημα. Κανονικά ο κινητηρας αυτός δε καίει λαδάκι. (υπ'οψιν δν ειμαι φαν vw group, αλλά η αλήθεια να λέγεται!)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Passat B5 4motion Variant 1.8 20V (ατμοσφαιρικο) 1999 - 2017.

223000Km

 

Ο δεικτης δεν επεσε ΠΟΤΕ κατω απο το οριο. Οδηγος κανιβαλος, αλλαγες ΠΑΝΤΑ στα οσα ελεγε ο κατασκευαστης και αρκετες φορες 1000-2000χλμ πιο μετα...

 

Μαλλον επεσα και γω στη μαγικη παρτιδα της τρελης εξαιρεσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το οτι o δεικτης δεν πεφτει κατω απο το οριο δε συνεπαγεται οτι δεν καιει λαδια. Φυσικα μπορει και να μην σου καιει, αλλα αυτο δε το συμπεραινεις απο το αν ο δεικτης περναει το οριο. Το συμπερασμα που βγαζεις αν ο δεικτης περασει το οριο, ειναι οτι ενδεχεται να παρεις τον κινητηρα στο χερι.

 

Σε οτι αφορα αυτο που ειπε ο Γιαννης Πλατανο, δεν ξερω αν πουλατε τρελα στα πλαισια του fanboyσμου για την VW ...κουρσα σας, αλλα ξερω οτι ξερετε πολυ καλυτερα απο μενα πως οι κινητηρες της VW τσιμπανε/καινε λαδια σε μεγαλο ποσοστο. Δεν σας λεμε κατι καινουργιο δηλαδη. Το αν το δικο σας αμαξι καιει λιγοτερο ή δηθεν δεν καιει σταγονα (κραταω πολυ μικρο καλαθι οταν μιλαμε για 6ψηφια χιλιομετρα και αμαξια 15ετιας του vw group, αλλα αντε, ας το πιστεψω επειδη ειστε εσεις) , δε αναιρει τον κανονα των FSI, TSI, TFSI, αλλα και παλαιοτερων κινητηρων-τηγανιερων. Δεν εγινε καποια παγκοσμια συνομωσια εναντιον της VW για να της βγαλουν τους κινητηρες τηγανιερες . Προφανως υπαρχει φωτια γιατι υπαρχει καπνος (μπλε συγκεκριμενα).

 

Και για να σας προλαβω. Εχω υπαρξει κι εγω κατοχος αυτοκινητου vw group κι εκαιγε τον κ*λο του απο λαδια κατευθειαν οπως το αγορασα απο την αντιπροσωπεια (200ml/1000km out of the box, τα οποια αυξανονταν σταδιακα, κοινως ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΑ λαδια σε ολοκαινουργιο ατμοσφαιρικο αμαξι). Εκτος απο μενα, μια βολτα στα σχετικα φορουμ κατοχων αυτοκινητων του vw group και θα διαπιστωσετε οτι τα threads με τις περισσοτερες σελιδες εχουν τιτλο "καιει λαδια". Ε δεν συνομωτησαν ολοι εναντιον της vw, sorry.

εστω οτι αγοράζουμε μεταχειρισμένο αμάξι , αν τό πάμε γιά ελεγχο σέ συνεργείο κ τού βγάλει μπροστά μας,

κάρτα ελέγχου καυσαερίων (κεκ) από τίς ενδείξεις πού θά βγούν ο μάστορας μπορεί νά καταλάβει αν καίει λάδια ,μέ

(αυξημένες τιμές σέ υδρογονάνθρακες - καυσαέρια κλπ )

Δεν παιρνω ορκο γιαυτο που θα σου πω, απλα εχω δει μαντραδες να το κανουν σε καρμπυρατερατο αμαξι .

Ανοιγεις την ταπα του καρτερ, το βαζεις ρελαντι, περιμενεις κανα 5λεπτο-10λεπτο να ζεσταθει και αρχιζεις και το μαρσαρεις με νεκρα.

Αν καιει λαδια θα αρχισεις να βλεπεις αναθυμιασεις να αναδυονται απο το καρτερ. Ξαναλεω πως δεν ειμαι βεβαιος οτι αυτη η μεθοδος ειναι εγκυρη-σωστη, απλα εχω δει αλλους να ελεγχουν ετσι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Να στο κανω πιο λιανα λοιπον γιατι φαινεται οτι δυσκολευεσαι.

 

Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΠΟΤΕ δεν εδωσε σημαδια οτι καιει λαδια το αμαξι, οχι οτι ποτε το ελεγξα με μικροσκοπιο να δω και την παραμικρη αποκλιση σε nm ....

 

Mεταξυ MIN / MAX ποτε δεν κινηθηκε στο κατωτατο οριο. Παντα επαιζε μπαλα ψυχραιμα προς το ανω μερος της ραβδου.

 

Σταθμη ετυχε απο απορια και μονο μετα απο κατι ταξιδια που εκανα με την ταυτοτητα στο στομα και κανιβαλιστικη οδηγηση (5000χλμ περιπου abuse ...) να τσεκαρω και ηταν κομπλε.

 

 

Δεν πα να χτυπιεσαι, να σου αποδειξω δεν εχω τιποτα, κατσε και γραφε σεντονια εσυ.

 

1,8 20v N/A here, over and out....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προηγουμενως ειπες οτι δεν εχεις δει ποτε το δεικτη κατω απο το οριο. Και τωρα που "μου το κανεις λιανα επειδη εγω δυσκολευομαι" μου λες οτι εννοουσες αλλο πραγμα: οτι δεν εχει κατεβει ποτε ο δεικτης γενικοτερα.
Αν αντιλαμβανεσαι οτι μονος σου εγραψες 2 τελειως διαφορετικα πραγματα, καλως κι ας μην το παραδεχεσαι.
Αν οχι, δεν μπορω να σε βοηθησω στο να μαθεις να εκφραζεις σωστα αυτο που θες να πεις.

 

Επισης αυτο το 1.8 20V που το σπαμαρεις σε καθε ποστ, πρεπει να σε κανει πολυ υπερηφανο. Ασχετα που η μαουνα σου πλεον μαζευει σκονη απο 12βαλβιδα 1000ρακια, ενω στην εποχη του την μαζευε απο 1.400ρια :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο δεικτης δεν εχει πεσει ΠΟΤΕ κατω απο το Min και παντα επαιζε μεταξυ των δυο οριων αναλογα το αν εσβησα και μετρησα σε 10 λεπτα, την αλλη μερα το πρωι, σε ελαφρια ανηφορα, σε ελαφρια κατηφορα κτλ.

 

Η μαουνα δε με ενδιεφερε ποτε ως προς τις επιδοσεις της.

Ταξιδευα ανετα οπου γουσταρα και εκανε και 4 μετακομισεις βαζοντας τη μιση μου προικα σε κουτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μαουνα δε με ενδιεφερε ποτε ως προς τις επιδοσεις της.

Ταξιδευα ανετα οπου γουσταρα και εκανε και 4 μετακομισεις βαζοντας τη μιση μου προικα σε κουτες.

1.8 20V , μη το ξεχνας!
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα έχουμε πει ξανά, όλα καίνε αν τα μαμάς τον ποπό τους.

Είχα γερμανικό και δεν έκαιγε σταγόνα, έχω ιαπωνικό παλιό κιόλας και δεν καιει τίποτα, στο χέρι του κατόχου είναι, βασικά στο πόδι. Πιθανόν τα ιαπωνικά να χαλάνε πιο δύσκολα αλλά τα γερμανικά έχουν άνεση, οπότε διαλέγεις και παίρνεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...