Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 59
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Περι φιεστα οπως σου ειπαν , βγηκε το fl οποτε ή να περιμενεις το νεο ή να δεις αν παιξουν προσφορες στο τωρινο.

 

Κατα τα αλλα να χεις υποψη οτι

1)εχει πισω ταμπουρα κι οχι δισκοφρενα

2)ο ecoboost τρωει πιο πολυ απο αλλα της κατηγοριας

3)το sync ειναι ενα μετριο συστημα multimedia και ξεπερασμενο.

4)το κιβωτιο εχει 5 ταχυτητες κι οχι 6.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Yaris έχουμε 500 εταιρικά, και παρόλο που μηχανικά δεν έχει κάνει κανένα κιχ, το υπόλοιπο είναι τόσο ψεύτικο που πχ αν κάνεις ότι βρίσκεις με το κάτω μέρος του εμπρός προφυλαχτηρα με οπισθεν (πχ βγαίνοντας απο γκαράζ), τον έχεις πάρει στο χέρι.

Επίσης άλλα περιστατικά, να ξεκουμπωνουν άκρα προφυλακτήρα (ειτε μπρος είτε πίσω) σε υψηλές ταχύτητες.

Φθαρμενα χερούλια, καθίσματα, λαβες, ακόμα και λεβιεδες έχω δει.

Γενικά είναι ένα σκυλί που θέλει λίγο προσοχή μην τρέχεις κ μην ακουμπήσεις.

 

Για τα ταμπουρα του φιέστα, πέραν του οπτικού κομματιού, δεν έχω κάτι να πω. Σου γλυτώνουν και χρήματα για δίσκους και τακακια.

Επίσης η 5η του diesel φιέστα είναι πιο μακριά απο την 6η μου. Άρα μην τα βλέπετε όλα σαν αριθμούς, θέλουν περισσότερο σκαλισμα. ;)

  • Like 7
Δημοσ.

Πολλοι που παίρνουν καινουργιο αμαξι, εχουν ψυχολογικό θεμα για καμμια διετία και ειναι ψειρες και φοβουνται μην

παθει την παραμικρή γραντουνιά... εσυ δεν εχεις τετοιο θεμα και θα το πηγαίνεις και σε χωματόδρομο;

Τη περιπτωση να παρεις ελαφρως μεταχειρισμένο, αξιοπιστης εταιριας (ιαπωνικο) και ισως εντος εγγυησης δεν

την σκέφτεσαι; (να γλυτωσεις και τις πολλές δοσεις)

 

Αν εχεις μονο την εμπειρια της αξιοπιστιας της toyota, χωρις την εμπειρια την αναξιοπιστίας των αλλων εταιριων (οπως

αυτων που επισης κοιταξες) μεσω των γνωστων/φιλων/συγγενων σου τοτε εχεις πολλες πιθανοτητες να αποκτήσεις

αργά ή γρήγορα προσωπικη εμπειρια απο εταιριες χαμηλής ή μεσαίας  αξιοπιστίας και να απογοητευτείς. (Ειναι αρνητικό

επισης οτι δεν γνωριζεις πολλά απο αμαξια οπως λες, οποτε θα εχεις δυσκολια να προσέχεις αμαξια που θελουν καποια

επιπλεον προσοχή λογω της αμφίβολης αξιοπιστίας τους)

 

Συμπερασματικά νομιζω οτι η καλυτερη λυση για σενα ειναι ιαπωνικο ελαφρως μεταχειρισμενο, και ισως μικρο SUV.

Ως μη ιαπωνικη εναλλακτική επιλογη θα προτεινα το fiat panda 4x4.

  • Like 1
Δημοσ.

 

 

Συμπερασματικά νομιζω οτι η καλυτερη λυση για σενα ειναι ιαπωνικο ελαφρως μεταχειρισμενο, και ισως μικρο SUV.

 

 

 

Κατι αναλογο ειπα κι εγω στην φιλη μας.

Δημοσ.

Για τα ταμπουρα του φιέστα, πέραν του οπτικού κομματιού, δεν έχω κάτι να πω. Σου γλυτώνουν και χρήματα για δίσκους και τακακια.

Επίσης η 5η του diesel φιέστα είναι πιο μακριά απο την 6η μου. Άρα μην τα βλέπετε όλα σαν αριθμούς, θέλουν περισσότερο σκαλισμα. ;)

Κοιτα να δεις ακομα κι αν καποιος κινειται μονο εντος πολης και φρεναρει καλα με τα ταμπουρα, σιγουρα φθειρονται νωριτερα.

Και φαινεται απιστευτη τσιπια να βγαζεις αμαξι με τοσα αλογα και 200 τελικη και να μην εχει δισκοφρενα οταν εχει ακομα και το fabia.

 

Γενικα περι ορεξεως, αλλα ενω εχει τη καλυτερη ισως οδηγικη συμπεριφορα, στα αλλα ειναι πισω.

Δημοσ.

Για τα ταμπουρα του φιέστα, πέραν του οπτικού κομματιού, δεν έχω κάτι να πω. Σου γλυτώνουν και χρήματα για δίσκους και τακακια.

Επίσης η 5η του diesel φιέστα είναι πιο μακριά απο την 6η μου. Άρα μην τα βλέπετε όλα σαν αριθμούς, θέλουν περισσότερο σκαλισμα. ;)

Quoted for emphasis.

 

Το fiesta εχει απο τις καλυτερες επιδοσεις φρεναρισματος (100-0) στην κατηγορια του. Θεωρω οτι οταν μιλαμε για φρενα αυτη η επιδοση εχει σημασια κι οχι το αν θα γυαλιζουν οι δισκοι στον διπλανο καγκουρα, οταν θα βρισκεσαι στο φαναρι ή οταν θα το εχεις παρκαρισμενο. Συν το μηδαμινο κοστος συντηρησης των ταμπουρων. Δεν τιθεται θεμα φρενων για το fiesta λοιπον, ειναι απλα εξαιρετικο (και) σε αυτο το κομματι.

 

Επισης αυτο με το 5ταχυτο κιβωτιο αντι για 6ταχυτο κιβωτιο που αναφερθηκε, ειναι ενα θεματακι για οσους ταξιδευουν σε εθνικες οδους συχνα, μιας που δεν υπαρχει 6η για πιο οικονομικη και ησυχη οδηγηση. Κατα τ'αλλα για εναν που οδηγει εντος πολης ή σε επαρχιακους δρομους συχνα, οι διαφορες ειναι ελαχιστες.

 

 Αν ειχε ταμπουρα+6ταχυτο κιβωτιο απλα θα ηταν κανα 1.000 ευρω ακριβοτερο και δε θα ηταν ανταγωνιστικο οικονομικα. Παραλληλα δε θα ειχε να κερδισει πολλα πραγματα σε σχεση με το τωρινο fiesta.

 

Tελος περι καταναλωσης ecoboost επειδη εχω οδηγησει ΟΛΕΣ τις εκδοσεις του (100-125-140):

Ο 100 και ο 125 εντος πολης ρουφανε περι τα 6,2-7,5 lt/100km αναλογως συνθηκων. Εκτος πολης απο 5.2 εως 5.7lt/100km με 110-120km/h.

O 140 καιει περιπου 0.5lt/100 περισσοτερο διοτι εχει κοντυτερες σχεσεις απο τα 2 προηγουμενα και σε προκαλει σαν μοτερ να τον πιεζεις.

 

Εξαιρωντας τον 140 που ειναι και αλλη κατηγορια ουσιαστικα, οι αλλοι 2 καινε περιπου οσα καιει ολη η κατηγορια εχοντας βεβαια πολυ καλυτερες επιδοσεις.

Δημοσ.

Nissan juke μεταχειρισμενο θα προτεινω εγω.

Αν θες οπωσδηποτε καινουριο παρε το yaris αλλα να ξερεις οτι δεν θα αντεχει  ολα αυτα που κανεις στο τωρινο σου αυτοκινητο.

  • Like 1
Δημοσ.

Συμπερασματικά νομιζω οτι η καλυτερη λυση για σενα ειναι ιαπωνικο ελαφρως μεταχειρισμενο, και ισως μικρο SUV.

Ως μη ιαπωνικη εναλλακτική επιλογη θα προτεινα το fiat panda 4x4.

 

 

Aρχικά για μεταχειρισμένο πήγαινα, μια και δεν ήθελα να μπλέξω με δάνεια και δόσεις. 
Αλλα οι επιλογές στην Κρήτη δεν ήταν καλές. Οι μάντρες είναι γενικά αναξιόπιστες και οι ιδιώτες νομίζω υπερεκτιμούν την αξία των αυτοκινήτων τους. Σ' αυτο το γενικό συμπέρασμα κατέληξα, μετά από ένα μήνα που ασχολούμαι με την αγορά μεταχειρισμένου. Υπαρχουν βεβαια εξαιρέσεις, αλλά εγώ δεν βρήκα καμιά "ευκαιρία"..

Δημοσ.

Αφού είσαι Κρήτη ίσως να κοιτάξεις και για κανένα ενοικιαζόμενο. Καμιά φορά μπορεί να βρεις κάτι κάλο, αν και συνήθως λένε να αποφεύγονται τέτοια αυτοκίνητα. Όχι στα τυφλά όμως, αν έχεις άνθρωπο.

Δημοσ.

Μην περιοριζεσαι στις μαντρες στην Κρητη,βρες 3 αυτοκινητα που πληρουν αυτα που θελεις και στειλε την spotmechanic να τους κανει ελεγχο για να μην ερχεσαι τζαμπα Αθηνα.

Αν τα βρουν καλα ερχεσαι με ryanair ενα πρωι να τα δεις απο κοντα.

Στην Κρητη επισης εχει σημεια πωλησης η stock-center που ειναι ισως ο καλυτερος εμπορος μεταχειρισμενων στην Ελλαδα.

Δημοσ.

 

Aρχικά για μεταχειρισμένο πήγαινα, μια και δεν ήθελα να μπλέξω με δάνεια και δόσεις. 

Αλλα οι επιλογές στην Κρήτη δεν ήταν καλές. Οι μάντρες είναι γενικά αναξιόπιστες και οι ιδιώτες νομίζω υπερεκτιμούν την αξία των αυτοκινήτων τους. Σ' αυτο το γενικό συμπέρασμα κατέληξα, μετά από ένα μήνα που ασχολούμαι με την αγορά μεταχειρισμένου. Υπαρχουν βεβαια εξαιρέσεις, αλλά εγώ δεν βρήκα καμιά "ευκαιρία"..

 

Με δεδομενο οτι εχεις αμαξι να κανεις την δουλειά σου, και ΑΝ εχεις υπομονη, σου προτεινω την μεση λύση.

Δηλαδή κανεις υπομονη ψαχνοντας μεταχειρισμένο ως τον Αυγουστο και αν δεν βγει ακρη τοτε παιρνεις τον

Αυγουστο καινουργιο (τοτε ειναι οι καλυτερες προσφορες της χρονιας σε καινουργιο)

 

Αν κοιτας ελαφρως μεταχειρισμένα, δηλαδη 2 ως 4 ετων, τα περισσότερα θα ειναι καλα αμαξια. Οσον αφορά

την τιμη, αν παιρνανε οι μηνες και μενουν απουλητα, τοτε η τιμη μειωνεται. Επισης οπως γραφτηκε ηδη κοιτας

και εκτος Κρητη. Ολα αυτα θελουν χρονο και κοπο.

 

Το να πας να παρεις καινουργιο, μπορεις να το κανεις και αυριο που λεει ο λογος. Αλλα τοσο το οικονομικο

θεμα (δανειο/δοσεις/τοκοι) οσο και το οτι αν το πας αρκετα σε χωματοδρομο θα το γεμισεις φθορες/γρατζουνιες

ειναι σημαντικα μειονεκτήματα.

Δημοσ.

Συμπερασματικά νομιζω οτι η καλυτερη λυση για σενα ειναι ιαπωνικο ελαφρως μεταχειρισμενο, και ισως μικρο SUV.

Ως μη ιαπωνικη εναλλακτική επιλογη θα προτεινα το fiat panda 4x4.

 

 

Aρχικά για μεταχειρισμένο πήγαινα, μια και δεν ήθελα να μπλέξω με δάνεια και δόσεις. 

Αλλα οι επιλογές στην Κρήτη δεν ήταν καλές. Οι μάντρες είναι γενικά αναξιόπιστες και οι ιδιώτες νομίζω υπερεκτιμούν την αξία των αυτοκινήτων τους. Σ' αυτο το γενικό συμπέρασμα κατέληξα, μετά από ένα μήνα που ασχολούμαι με την αγορά μεταχειρισμένου. Υπαρχουν βεβαια εξαιρέσεις, αλλά εγώ δεν βρήκα καμιά "ευκαιρία"..

Για μεταχειρισμενο θελει πολλη υπομονη (μηνες) με καθημερινη ενασχοληση για να βρεις το μοντελο που θες, στην κατασταση που θες, το χρωμα που θες, τα χιλιομετρα που θες και την τιμη που θες... Και παντα θα υπαρχουν τα γνωστα ρισκα.

Δημοσ.

Αν κοιταξει καποιος τα ποστ θα καταλαβει γιατι μερικες εταιριες βγαζουν αλλες εκδοσεις/αμαξια για ελλαδα και για αλλες χωρες εντελως διαφορετικα. Βλεπε φορτ χιουνται. Μερικες φορες φταινε και οι ιδιοι εμποροι.

 

Πχ το χιουνται βελοστερ δεν θα το δουμε ποτε ελλαδα

 

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/98448.asp

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...