Προς το περιεχόμενο

Thimbleweed Park


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

post-175401-0-27856300-1484301831_thumb.jpg

Επίσημο site: https://thimbleweedpark.com/main

Απ'ότι είδα δεν υπάρχει θέμα για το παιχνίδι αυτό, μόνο μια συζήτηση για το kickstarter project εδώ.

Διαβάζω στο development blog:

Quote

We've set a date of January 27 as an engine lock for Mac, Windows, Linux and Xbox.  At that point the engine is done and we're adding no new engine code.  We will continue to test and if showstopper bugs are found, they will be fixed, but we're done with the engine.

To παιχνίδι το θυμήθηκα γιατί πρόσφατα τέλειωσα το remaster του Day Of The Tentacle

(χάλασε η κάρτα γραφικών μου και το έχω ρίξει στα indies/casual/retro ένα μήνα τώρα)

και γιατί εμφανίστηκε αυτό ως rt από φίλο στο twitter feed μου και μ'έπιασαν τα γέλια:

Το περιμένει/παρακολουθεί κανένας άλλος;

Thimbleweed Park Agent Ray trailer:

 

  • Moderators
Δημοσ.

Το παρακολουθώ από την εποχή του kickstarter (είμαι backer). Έδιναν σε όλη τη διάρκεια του development (και ακόμα το κάνουν) updates με podcasts και blog posts για το progress status που τα βρίσκω πολύ ενδιαφέροντα.

Είναι από τα project που ανυπομονώ να δω μέσα στο χρόνο. 

Η παραπάνω pic είναι από το pitch του Kickstarter, αλλά έκτοτε έχουν εμπλουτίσει πολύ παραπάνω τα γραφικά, κυρίως όσο αφορά τις τοποθεσίες στο background, καθώς αυτή τη δουλειά την ανέλαβε ο Mark Ferrari (που σχεδίασε backgrounds στο LOOM και Monkey Island 1, και φαίνεται έντονα το "χεράκι" του στα νεότερα pics του Thimbleweed).

Στο πρόσφατο blog post τους έχουν και την αντιπαραβολή της παλιάς με τη νέα σκηνή (και δείχνουν και το UI που είναι "πάνω" (overlayed) στη σκηνή αντί να την περιορίζει με μια μεγάλη μαύρη περιοχή στο κάτω μέρος της οθόνης). 

 

twp_change.png

  • Like 3
  • Moderators
Δημοσ.

Η ομιλία του Mark Ferrari στο GDC 2016 για 8 Bit & 8 Bit-ish Graphics. Μιλάει για το πώς δούλεψε αυτός με τους περιορισμούς του 8-bit για να δημιουργήσει εικόνες και pseudo-animations, και για τα πλεονεκτήματα του να δουλεύεις εν γνώσει των αυστηρών περιορισμών σε resources που έχεις διαθέσιμα ως developer. 

To timestamp παρακάτω είναι από το σημείο που ξεκινάει να αναφέρεται στη δουλειά του στο Thimbleweed Park, αλλά η ομιλία είναι ενδιαφέρουσα --με κάποια εντυπωσιακά δείγματα 8-bit art- από την αρχή. 

 

 

  • 1 μήνα μετά...
  • Moderators
Δημοσ.

Πέμπτη, 30 Μαρτίου είναι τελικά η ημερομηνία κυκλοφορίας σε όλες τις πλατφόρμες για τις οποίες ανακοινώθηκε!

https://www.kickstarter.com/projects/thimbleweedpark/thimbleweed-park-a-new-classic-point-and-click-adv/posts/1817770

Launch trailer: 

 

  • Like 2
  • 5 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

ΛΟΛ ποιος το εβαλε στο παιχνιδι;

επισης καλο η μαπα;

 

Community input (προφανώς διάβασαν όλες τις προτάσεις!).

Δεν ξέρω, είναι από φίλο το screenshot, εγώ δυστυχώς δεν έχω προλάβει να παίξω.

Ο φίλος λέει ότι αν εξαιρέσεις το πρώτο chapter το οποίο είναι το playable backstory όλων των χαρακτήρων που είναι λίγο αργό, γενικά τα σπάει (αν είσαι Ron Gilbert/point and click adventure fan obvs).

  • Like 1
Δημοσ.

  Δεν είχα ιδέα για το συγκεκριμένο παιχνίδι . Κάνοντας βόλτα στα adventure sites το ΣΚ είδα το review του Adventure Gamers και το ξεκίνησα χωρίς ιδιαίτερες προσδοκίες ( έχω βαρεθεί τη μόδα των wannabe retro παιχνιδιών).

 

   'Έχω φτάσει στο 4ο κεφάλαιο και έχοντας παίξει δεκάδες  adventures  ( το πρώτο ήταν το THE PAWN της Magnetic Scrolls στην Amiga) μπορώ να πω χωρίς ενδοιασμό ότι πρόκειται για ένα από τα κορυφαία adventure games όλων των εποχών.

 

   Όσοι έχετε ζήσει την χρυσή εποχή της Lucas και της Sierra και δεν το παίξετε θα διαπράξετε το μεγαλύτερο λάθος της gaming καριέρας σας. Χωρίς να μπω σε λεπτομέρειες (  δεν είναι εύκολο να περιγράψεις το πόσο καλό game είναι, χωρίς να το αδικήσεις) θα αναφέρω την επίδραση που έχει μέχρι τώρα σε εμένα.

 

  Μόνιμα ζωγραφισμένο χαμόγελο (όταν δεν γελάς )  όσο παίζεις.

 

  Ανυπομονησία όσο δεν παίζεις για το πότε θα ανοίξεις το pc για να το συνεχίσεις.

 

  Νοσταλγία. Το παιχνίδι σε ταξιδεύει ,νομίζεις ότι γύρισες πίσω στο χρόνο και παίζεις ένα game της Lucas (και δεν οφείλεται στα πιξελιασμένα γραφικά αυτό) . Δηλαδή αν αν βγουν αύριο οι Ron Gilbert και Gary Winnick και πουν ότι αυτό το παιχνίδι το είχαν γράψει πριν 30 χρόνια και για κάποιο λόγο αποφάσισαν να το κυκλοφορήσουν τώρα δεν θα μου κάνει καθόλου εντύπωση.  

 

Συνοψίζοντας αντιγράφω από το review που ανέφερα στην αρχή 

 

"Thimbleweed Park is a gem that will be remembered for at least another 30 years"

  • Like 5
  • Moderators
Δημοσ.

Community input (προφανώς διάβασαν όλες τις προτάσεις!)

Οι καταχωρίσεις στο phone book (με προαιρετικό ηχητικό μήνυμα) ήταν για όσους έκαναν pledge σε συγκεκριμένο tier του Kickstarter.

Το ίδιο ισχύει και για το swear jar του clown.

Για τα βιβλία (...) στο mansion, παρά το σχετικό in-game σημείωμα, νομίζω ότι είναι γενικότερα από community fans που διάβαζαν το blog, και όχι αποκλειστικά backers.

Και παρόμοιο call είχε γίνει και για τα βιβλία στο Occult store.

 

Το παιχνίδι ήταν αρκετά καλό. Έχει (αναμενόμενα) μπόλικες αναφορές/ callbacks/ συνδέσεις με το Maniac Mansion, και γενικότερα με LucasArts games (Monkey Island, Indiana Jones), και το λες και χορταστικό σε διάρκεια. Αν και, προσωπικά μου άφησε και μια αίσθηση ότι μπορούσαν να έχουν περισσότερο περιεχόμενο και interactions στο παιχνίδι -- και επίσης ότι έκοψαν περιεχόμενο (...). 

 

Οι γρίφοι ήταν ok στην πλειοψηφία τους. 1-2 μου φάνηκαν αρκετά τραβηγμένοι (σε έναν κόλλησα αρκετά και κατέφυγα σε hints για να καταλάβω τι ήθελε το παιχνίδι να κάνω). Και κάπου υπάρχει και το θέμα του γιατί συνεργάζονται αυτοί οι χαρακτήρες / και πώς συνεννοούνται, που γενικά το παιχνίδι το κάνει γαργάρα -- αυτό είναι θέμα και με το πρώτο Maniac Mansion ή το Zac Mc Kraken (και τελευταία με είχε ενοχλήσει και στο δεύτερο μέρος του Broken Age ). 

 

Σαν γενική εντύπωση και ως backer (αν και σε χαμηλό tier) έχω μείνει ευχαριστημένος. Δεν θα το έλεγα διαμάντι, αλλά είναι αρκετά αξιόλογο, παρά τα προβλήματά του. Σαν "επίπεδο" ποιότητας και σχεδιασμού θα το έβαζα αρκετά κοντά στο Blackwell series της Wadjet Eye αν εκείνα ήταν ένα ενιαίο adventure. 

  • Like 3
  • 2 μήνες μετά...
  • Moderators
Δημοσ.

Νέο content patch σήμερα για το παιχνίδι, που προσθέτει νέους διαλόγους μεταξύ των χαρακτήρων που γενικά έλειπαν από το παιχνίδι και η απουσία τους ήταν αισθητή. Επίσης, έχουν ενσωματώσει και ένα (προαιρετικό) hint system (hint hotline) που μπορούν οι παίκτες να χρησιμοποιήσουν αν έχουν κολλήσει σε κάποιο σημείο, καλώντας το νούμερο "HINT" από οποιαδήποτε συσκευή τηλεφώνου στο παιχνίδι.  

 

Πηγή στο Kickstarter (λιγα spoilers):

https://www.kickstarter.com/projects/thimbleweedpark/thimbleweed-park-a-new-classic-point-and-click-adv/posts/1919408

 

Σχετικό άρθρο από το Blog (πολύ περισσότερα spoilers)\

https://blog.thimbleweedpark.com/hints_and_dialogs

 

Επίσης, ετοιμάζουν και επόμενο content update για τα arcade machines αλλά δεν έχουν δώσει ΕΤΑ για αυτό. 

  • Like 1
  • 2 χρόνια αργότερα...
  • Moderators
Δημοσ.

Κυκλοφόρησε σήμερα ένα μίνι συμπληρωματικό adventure game με τίτλο "Dolores". Είναι εντελώς δωρεάν. Το βρίσκετε για την ώρα σε Steam και Epic Store

Σχετικό ενημερωτικό άρθρο στο Kickstarter:
https://www.kickstarter.com/projects/thimbleweedpark/thimbleweed-park-a-new-classic-point-and-click-adv/posts/2832685

Και blog post του Gilbert:  https://www.grumpygamer.com/what_i_did_during_the_pandemic

 

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...