genius_13 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Σε γνωστό σουβλατζίδικο της Αριστοτέλους πηγαίνουμε μια παρέα να τσιμπήσουμε κάτι στα γρήγορα, περιμένω στην ουρά παραγγέλνω σουβλάκι κοτόπουλο και πληρώνω. Καθώς περιμένω να το φτιάξουν βλέπω ότι ο υπάλληλος ξεκινάει να μου βάζει γύρο , τον σταματάω και του λέω ότι έχω πει σουβλάκι και όχι γύρο, δεν παραγγέλνω ποτέ γύρο ! Ξινίζει τα μούτρα σαν την Τζούλια Αλεξανδράτου και με βαριά καρδιά αφού πρώτα επιμένει ότι είπα γύρο μου φτιάχνει το σωστό. Πάω κάθομαι με την παρέα μου στο τραπέζι και μετά από λίγο ενώ τρώγαμε ξανά έρχεται και μου λέει ότι αυτό που έκανα δεν ήταν σωστό και ότι το σάντουιτς που πήγε να φτιάξει θα έπρεπε να το πετάξει , λες και τον ρώτησα ή είχα κανένα ενδιαφέρον να μάθω τι τα κάνουν. Αγενέστατος. Δεν ξαναπάτησα. 7
Super Moderators Thresh Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Δε γινεται επιστροφή χρημάτων όταν δε βρίσκεις νούμερο, που το έχεις ακούσει αυτο;; Επισης ο πωλητής πρότεινε κατι, στο χέρι σου ειναι να το δεχτείς ή όχι. Ουτε καν να το σκέφτεσαι, δεν έχει φάουλ το κατάστημα. Αν δεν είχε σκίσει ταμπελάκια/ετικέτες κι έτσι γιατί όχι? Στις ΗΠΑ είναι ηλίθιοι που το δέχονται πίσω? 3
skiabox Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Μακάρι παιδιά να ήσασταν τόσο αυστηροί και με το δημόσιο. Θα ήμασταν Ελβετία μιλάμε! 13
margaritagr Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Αν δεν είχε σκίσει ταμπελάκια/ετικέτες κι έτσι γιατί όχι? Στις ΗΠΑ είναι ηλίθιοι που το δέχονται πίσω? Στις ΗΠΑ κάνουν και αλλα που δε κάνουμε εδώ, δεν έχει νόημα ν αναφέρουμε τι γινεται εξωτερικό... για ελαττωματικό προϊόν επιστρέφουν χρήματα , αλλα τωρα να πας σε χ διάστημα μ ενα δώρο γι αλλαγή και να πεις θέλω λεφτά πίσω γιατί δε βρίσκω νούμερο, δε το έχω ακούσει πουθενά.
Liverpool89 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Και αν δεν θες κατι αλλο να παρεις ποιο το νοημα; αν πηγαινανε μαζι με το ατομο που ηθελε να του κανει το δωρο και δοκιμαζε το μεγαλο νουμερο χωρις να του χωραει θα αγοραζε το μπουφαν; οχι. Φταιει η πωλήτρια που ειπε ψεμματα αλλα και το ατομο που δεν ρωτησε αν υπαρχουν νουμερα. Οπως λενε ποτε μην πιστευεις πωλητρια ρουχων που σου λεει αυτο σου καθεται μια χαρα 2
zio10 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Και επειδη ηταν χαλια στις εικονες? που μπορει να μην το κοιταξα καλα λογο βιασυνης. Επρεπε να μου φαει το 10αρικο το τρανς τσαμπα κ αδικα.. Όταν δεν είσαι σίγουρος καλό είναι να ζητάς να δεις το δωμάτιο πριν πληρώσεις.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 δε το έχω ακούσει πουθενά. Ασφαλώς γιατί η καταναλωτική μας συνείδηση είναι γτπκ.Άσε που και για αυτά που μας καλύπτει η νομοθεσία η πλειοψηφία δεν ξέρει τα δικαιώματά της και η δικαστική οδός δεν αξίζει ούτε γι' αστείο... 6
fastnq2 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Σε γνωστό σουβλατζίδικο της Αριστοτέλους πηγαίνουμε μια παρέα να τσιμπήσουμε κάτι στα γρήγορα, περιμένω στην ουρά παραγγέλνω σουβλάκι κοτόπουλο και πληρώνω. Καθώς περιμένω να το φτιάξουν βλέπω ότι ο υπάλληλος ξεκινάει να μου βάζει γύρο , τον σταματάω και του λέω ότι έχω πει σουβλάκι και όχι γύρο, δεν παραγγέλνω ποτέ γύρο ! Ξινίζει τα μούτρα σαν την Τζούλια Αλεξανδράτου και με βαριά καρδιά αφού πρώτα επιμένει ότι είπα γύρο μου φτιάχνει το σωστό. Πάω κάθομαι με την παρέα μου στο τραπέζι και μετά από λίγο ενώ τρώγαμε ξανά έρχεται και μου λέει ότι αυτό που έκανα δεν ήταν σωστό και ότι το σάντουιτς που πήγε να φτιάξει θα έπρεπε να το πετάξει , λες και τον ρώτησα ή είχα κανένα ενδιαφέρον να μάθω τι τα κάνουν. Αγενέστατος. Δεν ξαναπάτησα. Μου εχει συμβει κατι παρομοιο ξεκινησε να φτιαχνει κατι λαθος και μολις του ειπα οτι αλλο εχω παραγγειλει πεταξε αμεσως στα σκουπιδια το λαθος και ξεκινησε να φτιαχνει το δικο μου.Μου εκανε εντυπωση που ηταν τοσο σωστος.Οι περισσοτεροι πονηροι θα το κρατουσαν και θα το φορτωναν στον επομενο που θα ζητουσε κατι παρομοιο.Κριμα που δεν το εδωσε σε κανα σκυλακι παντως 1
haris_216 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Αν δεν είχε σκίσει ταμπελάκια/ετικέτες κι έτσι γιατί όχι? Στις ΗΠΑ είναι ηλίθιοι που το δέχονται πίσω? Ε, τώρα αυτό δεν το λες και επιχείρημα
margaritagr Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Ασφαλώς γιατί η καταναλωτική μας συνείδηση είναι γτπκ.Άσε που και για αυτά που μας καλύπτει η νομοθεσία η πλειοψηφία δεν ξέρει τα δικαιώματά της και η δικαστική οδός δεν αξίζει ούτε γι' αστείο... Το προηγουμενο καλοκαιρι χρειάστηκε να επιστρέψω ενα ρολοι swatch το οποίο μου πούλησαν ως κατάλληλο για κολύμπι, αλλα αυτο στη θάλασσα τα έπαιζε. Επειδή λοιπόν ήθελα ξεκάθαρα επιστροφή χρημάτων κι όχι αλλαγή -καθώς δε με κάλυπτε κατι αλλο- συμβουλεύτηκα τη κολλητή μου που έχει τελειωσει νομική. Επιστροφή λοιπόν μπορεί να γίνει (πέρα απο ελαττώματα) όταν το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στις ιδιότητες που σου έχουν πει οτι έχει. Δε θυμαμαι πως ακριβως το έγραφε το βιβλίο , απόσπασμα του οποίου μου έστειλε φωτο, αλλα το ζουμί αυτο ειναι. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ας πουμε δε του πούλησαν κάποιο μπουφάν για αδιάβροχο κι αυτο στη βροχή να έβαλε νερά. Απλά δε του κάνει. Αλλη περίπτωση λοιπόν Γενικά ομως με το πόστ σου δε διαφωνώ, οτι δε ξέρουμε τα δικαιώματα μας και δε τα διεκδικούμε ειναι γεγονός.
jennyV Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Σε σουπερμάρκετ ΑΒ, στο ταμείο αγοράζουμε κάτι που κάνει 5 ευρώ και δίνουμε 20ρικο. Μας γυρνάει 5€ ρέστα και ξεκινάει να περνάει τα πράγματα του επόμενου. Ρωτάμε τα υπόλοιπα; Ποιά υπόλοιπα λέει, 10ρικο δώσατε με υφάκι. Της λέμε όχι, 20ρικο. Θα με βάλετε να μετρήσω το ταμείο τώρα λέει στραβωμουτσουνιασμένη; Ναί της κάνουμε να το μετρήσεις. Μετά απο 5-10 λεπτά βρήκε οτι είχε παραπάνω και έδωσε τα υπόλοιπα ρέστα ξινισμένη. μου είχε συμβει κι εμενα κάτι αντίστοιχο σε σουπερ μάρκετ, αλλά επειδή ηταν μεσημέρι και στη γειτονιά, συνεννοηθήκαμε να τα μετρήσει στο κλείσιμο και να με καλέσει. Πήρα τα λεφτά το βράδυ. Λοιπόν είμαστε σε νησί, μεγάλη παρέα.Ειμαστε στα δωμάτια κι επειδη βαριόμαστε να πάμε για βραδυνο (θα βγαίναμε αργα), προσφέρομαι να πάω στο κοντινότερο σουβλατζίδικο (δεν είχαν ντελίβερι). Παραγγέλνω, πάω να πλήρωσω ποσό 23-24 ευρω, και δίνω δύο 20ευρα. Μου δίνει ρέστα απο 25 ευρω και δε δίνει απόδειξη. Υποδεικνύω στην ταμία πολύ ευγενικά ότι έκανε λάθος και μου λέει με ύφος ότι αποκλείεται. Επιμένω ότι έχει κάνει λάθος και μου απαντά πιο ξινισμένα ότι μάλλον κάνω λάθος εγώ, της έχει ξανασυμβει να επιμένει πελάτης για περισσότερα ρέστα. Εκεί εκνευρίζομαι, γιατί όχι μόνο με κλέβει, αλλά με κατηγορεί ότι προσπαθώ να το κάνω εγώ! Οπότε της προτείνω να κλείσει ταμείο και να μετρησει την είσπραξη για να δει ότι κάνει λάθος. Παίζει να μην είχε κόψει ούτε μία απόδειξη, οπότε δεν μπορούσε να αποδείξει τίποτα, μου έδωσε τα σωστά ρέστα κι έφυγα. Εννοείται δεν ξαναπάτησα όσο ήμασταν εκεί. 1
moure Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Με κάρτα αλλαγής χρήματα δεν παίρνεις πίσω πρέπει να έχεις και απόδειξη αγοράς. Οι πιο πολλοί βέβαια δεν κάνουν επιστροφή χρημάτων εκτός από τις ξένες εταιρίες (Zara,h&m,gap). Κανονικά όλα τα μαγαζια θα έπρεπε να κάνουν full refund από την στιγμή που επιστρέφεις το ρούχο με τις ετικέτες του
Super Moderators Thresh Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Ε, τώρα αυτό δεν το λες και επιχείρημα Μια χαρά επιχείρημα είναι το οποίο δείχνει ότι καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα. Το προηγουμενο καλοκαιρι χρειάστηκε να επιστρέψω ενα ρολοι swatch το οποίο μου πούλησαν ως κατάλληλο για κολύμπι, αλλα αυτο στη θάλασσα τα έπαιζε. Επειδή λοιπόν ήθελα ξεκάθαρα επιστροφή χρημάτων κι όχι αλλαγή -καθώς δε με κάλυπτε κατι αλλο- συμβουλεύτηκα τη κολλητή μου που έχει τελειωσει νομική. Επιστροφή λοιπόν μπορεί να γίνει (πέρα απο ελαττώματα) όταν το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στις ιδιότητες που σου έχουν πει οτι έχει. Δε θυμαμαι πως ακριβως το έγραφε το βιβλίο , απόσπασμα του οποίου μου έστειλε φωτο, αλλα το ζουμί αυτο ειναι. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ας πουμε δε του πούλησαν κάποιο μπουφάν για αδιάβροχο κι αυτο στη βροχή να έβαλε νερά. Απλά δε του κάνει. Αλλη περίπτωση λοιπόν Γενικά ομως με το πόστ σου δε διαφωνώ, οτι δε ξέρουμε τα δικαιώματα μας και δε τα διεκδικούμε ειναι γεγονός. Μην μπερδεύεσαι, δεν είπα ότι μας καλύπτει ο νόμος στην περίπτωση του μπουφάν. Αλλά τι θα πάθαινε αν το έπαιρνε πίσω εφόσον δεν είχε αφαιρέσει τα ταμπελάκια/ετικέτες/κτλπ ο πελάτης κι ήταν σε άψογη κατάσταση? Στην Αμερική το καταλαβαίνουν αυτό γιατί είναι τσάμπα "διαφήμιση" για το μαγαζί. Εδώ ότι αρπάξει ο κώλος μας... 4
Prof_Chaos Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Στις ΗΠΑ κάνουν και αλλα που δε κάνουμε εδώ, δεν έχει νόημα ν αναφέρουμε τι γινεται εξωτερικό... για ελαττωματικό προϊόν επιστρέφουν χρήματα , αλλα τωρα να πας σε χ διάστημα μ ενα δώρο γι αλλαγή και να πεις θέλω λεφτά πίσω γιατί δε βρίσκω νούμερο, δε το έχω ακούσει πουθενά. Καταρχήν ο καταναλωτής εχει πάει για μπουφάν . Το κατάστημα δεν έχει μπουφάν που να τον καλύπτει και τον υποχρεώνει να αγοράσει κάτι άλλο που δεν χρειάζεται. Αν θυμάμαι καλά απο το αστικό δίκαιο εαν ο πωλητής δεν μπορεί να σε καλύψει με αντίστοιχο προιόν τότε και μόνο υποχρεούται να σου επιστρέψει τα χρήματα. Αν έχω πάει για μπουφάν και μου δίνει κασκόλ και γάντια καταλαβαίνετε οτι υπάρχει πρόβλημα. Εαν φυσικά έχει αντίστοιχα προιόντα στην περίπτωση μας μπουφάν τότε ναι θα σου δώσει δωροεπιταγή.
Επισκέπτης Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Αν δεν είχε σκίσει ταμπελάκια/ετικέτες κι έτσι γιατί όχι? Στις ΗΠΑ είναι ηλίθιοι που το δέχονται πίσω?Στις ΗΠΑ είναι ανάλογα την περίπτωση. Μπορούν άνετα να πουν ότι δίνουν μόνο store credit και ότι δεν δέχονται να δώσουν πίσω λεφτά.Γενικώς στα δώρα δεν δίνουν πίσω τα χρήματα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα