Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δοκίμασε και ενα reset την κονσολα

Έχω δοκιμάσει τα πάντα, μόνο με Ultrex δεν την έλουσα ακόμα  :-D

Είδα στο web posts που έχουν κι άλλοι το ίδιο θέμα τις τελευταίες ώρες από Ευρώπη με τα Xbox 360E, οπότε ελπίζω να είναι κάτι παροδικό.

 

Πάντως αν κάποιος που βλέπει από Ελλάδα και έχει ολοκαίνουργιο 360Ε που δεν είχε μπει στο Live ποτέ πριν,ας κάνει ένα κόπο να ποστάρει για να ξέρω αν αντιμετωπίζει το ίδιο θέμα. 

Δημοσ.

Έχω δοκιμάσει τα πάντα, μόνο με Ultrex δεν την έλουσα ακόμα  :-D

Είδα στο web posts που έχουν κι άλλοι το ίδιο θέμα τις τελευταίες ώρες από Ευρώπη με τα Xbox 360E, οπότε ελπίζω να είναι κάτι παροδικό.

 

Πάντως αν κάποιος που βλέπει από Ελλάδα και έχει ολοκαίνουργιο 360Ε που δεν είχε μπει στο Live ποτέ πριν,ας κάνει ένα κόπο να ποστάρει για να ξέρω αν αντιμετωπίζει το ίδιο θέμα. 

Εχω καινουριο 360Ε απο την προσφορα αλλα δυστυχως φιλε μου το εχω βαλει αγγελια να το δωσω σφραγισμενο. Παντως δοκιμασε να βαλεις το DNS της Google (8.8.8.8) στο Xbox το οποιο να ειναι ενσυρματα και με στατικη ip.

Δημοσ.

Εχω καινουριο 360Ε απο την προσφορα αλλα δυστυχως φιλε μου το εχω βαλει αγγελια να το δωσω σφραγισμενο. Παντως δοκιμασε να βαλεις το DNS της Google (8.8.8.8) στο Xbox το οποιο να ειναι ενσυρματα και με στατικη ip.

Κανένα πρόβλημα.

 

Ευχαριστώ όλους για τις προτάσεις αλλά τα έχω κάνει όλα αυτά που μου λέτε, οπότε... δεν είναι από εμένα το θέμα 100%.

Το μόνο που μένει είναι να δω τι θα πουν και από τη Microsoft (ελπίζω όχι λύσεις τύπου restart στον router... )

Δημοσ.

Λοιπόν, μίλησα με την υποστήριξη της Microsoft στο chat και καταλήξαμε ότι η κονσόλα έχει πρόβλημα... και πρέπει να την επιστρέψω... Ενδέχεται να είναι ολόκληρη παρτίδα με αυτό το πρόβλημα, γιατί βλέπω κι' άλλους από χθες να περιγράφουν ακριβώς τα ίδια στο επίσημο forum τους. 

Τελικά πας να πάρεις κάτι φθηνότερο και σου βγαίνει πολύ ακριβότερο... (αν βάλουμε και την ταλαιπωρία)

Άντε να δούμε τώρα πως επιστρέφουμε το πακέτο στο γαλλικό site...

Δημοσ.

Λοιπόν, μίλησα με την υποστήριξη της Microsoft στο chat και καταλήξαμε ότι η κονσόλα έχει πρόβλημα... και πρέπει να την επιστρέψω... Ενδέχεται να είναι ολόκληρη παρτίδα με αυτό το πρόβλημα, γιατί βλέπω κι' άλλους από χθες να περιγράφουν ακριβώς τα ίδια στο επίσημο forum τους. 

Τελικά πας να πάρεις κάτι φθηνότερο και σου βγαίνει πολύ ακριβότερο... (αν βάλουμε και την ταλαιπωρία)

 

Αυτό με το πολύ ακριβότερο δεν το κατάλαβα πάντως:

Κυριολεκτούσες και θα σε χρεώσουν τα μεταφορικά επιστροφής; Η απλά το είπες εννοώντας την ταλαιπωρία επιστροφής;

 

Γιατί καταλαβαίνω το σπάσιμο του να έχεις μια καινούρια συσκευή που δε λειτουργεί και δεν παίζω με τον πόνο σου, αλλά πραγματικά μακάρι μακάρι όλες οι «ταλαιπωρίες» με τα καταστήματα να ήταν έτσι: Να παραδίδουν με UPS στην πόρτα σου χωρίς επιπλέον χρέωση και σε περίπτωση προβλήματος να παίρνουν το προβληματικό προϊόν πάλι απ'το σπίτι σου με UPS.

Δημοσ.

Αυτό με το πολύ ακριβότερο δεν το κατάλαβα πάντως:

Κυριολεκτούσες και θα σε χρεώσουν τα μεταφορικά επιστροφής; Η απλά το είπες εννοώντας την ταλαιπωρία επιστροφής;

 

Γιατί καταλαβαίνω το σπάσιμο του να έχεις μια καινούρια συσκευή που δε λειτουργεί και δεν παίζω με τον πόνο σου, αλλά πραγματικά μακάρι μακάρι όλες οι «ταλαιπωρίες» με τα καταστήματα να ήταν έτσι: Να παραδίδουν με UPS στην πόρτα σου χωρίς επιπλέον χρέωση και σε περίπτωση προβλήματος να παίρνουν το προβληματικό προϊόν πάλι απ'το σπίτι σου με UPS.

Στο https://www.microsoftstore.com/store/mseea/el_GR/DisplayHelpReturnsRefundsPage/#returnProcess 

αναφέρει τα ακόλουθα:

«Πηγαίνετε το πακέτο και το τιμολόγιο (εάν ισχύει) στη UPS. Βρείτε μια τοποθεσία αποστολής μέσω UPS κοντά σας.

Στείλτε το με τη UPS.»

 

Οι 2 τοποθεσίες της UPS είναι στου διαόλου τη μάνα:

 

Πύλη Αεροδρομίου

Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών

"Ελευθέριος Βενιζέλος"

Εμπορευματικός Σταθμός 2, Κτίριο 24

19004 Σπάτα

 

Κεντρικά Γραφεία

4ο Χλμ Λεωφόρος Παιανίας - Μαρκοπούλου 

19 400 Κορωπί 

 

Τα πράγματα περιπλέκονται περισσότερο αν δεν έχεις Ι.Χ. όπως εγώ.

Απορώ τι γίνεται με όσους μένουν στην επαρχία....

Δημοσ.

Καλωσήλθες στο club. I'll be your guide.

 

Εφόσον έχεις χαλασμένη κονσόλα έχεις 2 3 επιλογές

 

Α)Αντικατάσταση

Β)Επισκευή

Γ)Refund

 

Α) Η αντικατάσταση είναι μια διαδικασία που κάνει μόνο το site της χώρας που σου πούλησε την κονσόλα. Είναι σαν ξεχωριστά μαγαζιά ανα χώρα. Άμεση αντικατάσταση (παίρνουμε πίσω την παλιά και σου στέλνουμε καινούρια) ΔΕΝ υπάρχει. Τουλάχιστον στο αγγλικό store.

Επειδή το πήρες απο το .fr καλύτερα να μιλήσεις με το support του γαλλικού store για να δείς πως διευθετούν τα DOA προιόντα.

 

Σύμφωνα με τη MSUK: Σου κάνουν νέα παραγγελία στην τιμή της προσφοράς και σου κάνουν refund την παλιά εφόσον στείλεις πίσω την κονσόλα. Τα έξοδα μεταφοράς είναι δικά τους και μπορείς να πάρεις την ups να έρθει να το πάρει απο το σπίτι.

 

Η καινούρια παραγγελία ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩς και να μη μπορεί να γίνει αν δεν έχουν στοκ στις κονσόλες η αν συστημικά έχει περάσει πολύς καιρός απο την περίοδο της προσφοράς, οπότε θα σου δώσουν μόνο την επιλογή της επιστροφής χρημάτων και θα μείνεις με το πουλι στο χέρι. Επειδή ξέρω πάρα πολύ καλά τι εστί microsoft, σου εύχομαι καλή τυχη με αυτή τη διαδικασία.

 

Στην περίπτωση που η αντικατάσταση ναυαγήσει και δε σου κάνουν νέα παραγγελία με τα ίδια $$ τότε σου μένει η επιλογή της επισκευής.

 

Β)Η επισκευή είναι μια διαδικασία που διεκπεραιώνεται απο οποιοδήποτε support οπότε θα σου πρότεινα να μιλήσεις με Ελλάδα. Είναι πανηλίθιοι, αλλα τουλάχιστον θα μπορείς να επικοινωνείς ευκολότερα. Έχουν callback στο site για να μη χρεώνεσαι και γενικά είναι πιο προσβάσιμοι. Το μόνο αρνητικό είναι πώς λειτουργούν 9-5 το απόγευμα σε σχέση με τα υπόλοιπα 24ωρα chats.

 

Το γιατί να επισκευάσεις μια ολοκαίνουρια DOA κονσόλα είναι κάτι που μόνο στον μαγικό κόσμο της microsoft μπορούν να εξηγήσουν. Στέλνεις την κονσόλα με ups σε αυτούς και μετά απο ένα μήνα περίπου έχεις είτε επισκευασμένη είτε refurbished κονσόλα στο σπίτι. Είναι απο τις πλέον αναίμακτες μεθόδους αν βαριέσαι να ασχολείσαι και ΘΕΛΕΙΣ την κονσόλα.

 

Γ)Τηλέφωνο στην ups. Επιστροφή και περιμένεις να δείς τα λεφτά σου μετά απο περίπου 2 βδομάδες. Καλό είναι να γίνει in sync με κάποιο ticket στο γαλλικό support ώστε να έχεις μια "υπόθεση" ανοιχτή.

 

Συμβουλές:

 

-Να μιλάς ΜΟΝΟ με έναν representative. Κατα προτίμηση με mail ώστε να υπάρχουν όλα γραπτά. Αλλιώς πάντα να κρατάς τα reference numbers και να ζητάς αντίγραφο του chat στο mail σου.

 

-ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ μη κάνεις advanced exchange. Δε θα το εξηγήσω περαιτέρω. Απλά μη κάνεις.

 

-Αν έχεις οποιοδήποτε σκάλωμα απλά πόσταρε εδώ. Πλέον ξέρω το τσίρκο τους και τις γελοίες διαδικασίες τους πολύ καλύτερα απο κάθε πεταμένο rep. 

 

Τέλος απλά να ευχηθώ να εχεις πολύ καλύτερη τύχη και να ήμουν εγώ ο γραφικός γκαντέμης. Μπορεί στο γαλλικό store να δουλεύουν φυσιολογικοί άνθρωποι και όχι ζωα όπως στο αγγλικό.

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

klainmaingr έχω να πω ένα πράγμα: ΗΡΩΑΣ!

Το ευχαριστώ είναι λίγο.

 

Ελπίζω στο Γαλλικό store να βρω κάποιον άνθρωπο να μιλήσω στ' αγγλικά... (έρε γλέντια...) 

 

Ερώτηση σχετικά με το πακετάρισμα κυρίως για την επιλογή Β) επισκευή.

Θέλουν τα πάντα στο πακέτο (ακόμα και τον controller, games κτλ) ή μόνο τα αυτονόητα βασικά δηλ. κονσόλα και τροφοδοτικό;

 

Ευτυχώς προβλέπεται να έρθει η UPS από το σπίτι, γιατί διαφορετικά θα ήταν μια μικρή οδύσσεια για μένα... 

 

 

Argh ...θα σας κρατήσω ενήμερους με τις ενέργειές μου...

 

UPDATE: Το έφτιαξα...

Ενώ ανέφερα στο support επανειλημμένα ότι η κονσόλα δε φαίνεται να έχει κάποιο πρόβλημα στο hardware, γιατί σε όλα τα διαγνωστικά έβλεπε Internet ήταν λες και μιλούσα σε τοίχο και προτίμησαν την εύκολη λύση γι' αυτούς να μπω στη διαδικασία να στείλω όλο το πακέτο πίσω... (Επίσης μπορούσα να κάνω ping από το PC στην κονσόλα κανονικά)

 

Παρατηρώντας τα posts στο web με «πονήρεψε» το γεγονός ότι όσοι είχαν πρόβλημα τις τελευταίες ώρες ήταν μόνο με νέα Xbox 360E και από Ευρώπη. Οπότε, αφού το παλιό Xbox 360 slim ενός φίλου συνδέθηκε κανονικά υπέθεσα ότι το πρόβλημα εστιαζόταν σε αυτές τις περιπτώσεις. 

 

Τι έφταιγε; Ίσως το γεγονός ότι την πρώτη φορά που θα συνδεθεί ένα νέο Xbox στο live κάνει κάποιου είδους registration στέλνοντας δεδομένα στους servers της Microsoft (πιθανόν το serial number της κονσόλας κ.α.)

Εκεί λοιπόν πρέπει να «σκάλωνε» η όλη διαδικασία και δεν προχωρούσε παρακάτω.

 

Οπότε αφού δεν είχα να χάσω τίποτα αποφάσισα να δοκιμάσω να συνδέσω την κονσόλα παρακάμπτοντας την Ευρώπη και να συνδεθεί απευθείας με αμερικάνικη IP με κάποιο VPN. 

 

Για να μη σας κουράζω άλλο συνδέθηκε με την πρώτη! Έβγαλα το VPN ξαναμπήκε μετά η κονσόλα κανονικότατα από Ελλάδα, κατέβασα το profile μου και τέλος καλό όλα καλά...

Άρα το πρόβλημα έκανε μπαμ πως ήταν από τη μεριά τους και δεν έφταιγε καμία κονσόλα που είχε αυτό το θέμα, παρόλο που επέμενα στο chat να ενημερώσουν τους υπεύθυνους, μονό η επιστροφή μου δόθηκε ως λύση.

 

Ευτυχώς που το πάλεψα λίγο ακόμα γιατί πραγματικά ήμουν στο τσακ ν' αρχίσω το πακετάρισμα και να έμπαινα σε διαδικασία επιστροφής χωρίς τελικά να υπάρχει λόγος...

 

Να ευχαριστήσω γι' άλλη μια φορά όλα τα παιδιά του forum και ιδιαίτερα τον gr234567 που ανακάλυψε την προσφορά και τον klainmaingr για το καταπληκτικό ποστάρισμά του. Μπορεί να βρήκα τη λύση αλλά θα το έχω σαν «ευαγγέλιο» σε πιθανά προβλήματα που μπορεί να προκύψουν.  

 

Τέλος, εύχομαι να έχει διορθωθεί το θέμα ως τώρα (δε μπορώ πλέον να το επαληθεύσω αφού συνδέεται το xbox μου), γιατί είναι κρίμα να πρέπει να κάνεις πατέντες για κάτι αυτονόητο ή ακόμα χειρότερα να πρέπει να επιστρέψεις την κονσόλα έτσι για την πλάκα.

Επεξ/σία από johnpap21
Δημοσ.

Εχει προσπαθησει να αγορασει κανεις μηχανημα αυτες τις μερες; Προσπαθει φιλος, και η πληρωμη ειναι pending εδω και δυο μερες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...