Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα,

 

Θα ήθελα τη άποψη του φόρουμ σε ένα πρόβλημα που έχω με τη Forthnet.

Περιμένοντας την διαθεσιμότητα Vdsl κάποια στιγμή κατά το Σεπτέμβρη μου βγάζει διαθεσιμότητα στην περιοχή μου. Μετά από πολύωρη συνομιλία μαζί τους κάνω τηλεφωνική αίτηση με καταγραφή συνομιλίας κλπ. Το κόστος της μετάβασης υπολογίζεται στα 20 ευρώ για την αλλαγή της γραμμής σε VDSL και νέο συμβόλαιο για 24 μήνες.

 

Το πρόγραμμα που έχω και είχα είναι 12 ώρες κινητά, απεριόριστα σταθερά υπεραστικά και 24mbbs ίντερνετ στα 25 ευρώ για 2 χρόνια και ήθελα να μεταβώ σε ακριβότερο στα 27.90 με χρέωση στα τηλέφωνα που θα γίνονται και VDSL εως 50 mbps

 

Επικοινωνώ μαζί τους μετά από καμμιά βδομάδα, λέγοντάς τους ότι δεν μου εμφανίζει πλέον διαθεσιμότητα, όπως και την εξέλιξη της αίτησης μου. Αφού σαν βρεγμένη γάτα μου είπε ο άνθρωπος από το helpdesk ότι δε φαίνεται καμία αίτηση για Vdsl, τους ζήτησα να μου πιστωθούν τα χρήματα μου από το 13831 που χρεώνεται, (περίπου στο 1,50 με 1 ευρώ) εξαιτίας της αμέλειας τους; Μου λένε οι τύποι ότι δεν το κάναν από πρόθεση και δεν υπάρχει επιλογή για να μου επιστραφούν τα λεφτά μου. Τους ρωτώ τότε να φύγω κ να μην πληρώσω το πέναλτι αφού δεν έχω συμπληρώσει 2 χρόνια, γιατί δεν ήταν στις προθέσεις μου, μου λένε δεν είναι το ίδιο πράγμα κλπ. Δεν τους πιάνεις πουθενά. Το φιάσκο της διαθεσιμότητας συνεχίστηκε και σε άλλα φόρουμ οπότε δεν έδωσα σημασία και δεν ήθελα να ασχοληθώ άλλο, γιατί θεωρώ την ηρεμία μου σημαντικότερη.

 

. . . . . γύρω στις 20 ΔΕΚ 2016, φιλαράκι με ειδοποιεί ότι πλέον βγάζει διαθεσιμότητα στο Περιστέρι για VDSL στο οικοδομικό μας ΄΄τετράγωνο΄΄. Επικοινωνώ με τη Forthnet και με ενημερώνουν ότι το κόστος είναι 50 ευρώ η υποβάθμιση συν τα 20 για τη μετάβαση σε VDSL.  Αυτό γίνεται διότι θεωρείται προσφορά το ήδη υπάρχον πρόγραμμα μου και επειδή χωρίς προσφορά θα ήταν ακριβότερο πιάνεται σπάσιμο συμβολαίου, αλλά επειδή μένω στην ίδια εταιρία  το κόστος θα είναι μόνο 50 ευρώ συν 20 η αλλαγή γραμμής και όχι 100 ευρώ που κοστίζει το σπάσιμο κανονικά.

 

 Έχω στείλει mail παραθέτοντας τη λογική μου ότι αφού θα δίνω περισσότερα χρήματα τη θεωρώ ως αναβάθμιση απλά και ξάστερα (για μένα τουλάχιστον). Ποια είναι η άποψη σας γατί δε μπορώ να το διαχειριστώ πλέον;

Δημοσ.

Με την εν λόγο εταιρεία αντιμετώπισα και εγώ πρόσφατα πρόβλημα, μου ζητούσαν χρήματα μέσα στο Δεκέμβρη από συμβόλαιο το οποίο στμάτησε από το Καλοκαίρι που μας πέρασε. Δε βγάζεις άκρη μαζί τους εύκολα και δε τους πιάνεις πουθενα. Εγώ θα ρωτούσα κάποιο δικηγόρο για το πως μπορώ να κινηθώ γιατί μπορεί όντως τελικά να έχουν δίκαιο από νομικής πλευράς. Εξαρτάται φυσικά και από το τι έχεις υπογράψει στο συμβόλαιο σου όταν ξεκίνησες με αυτή την εταιρεία.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...