shreder Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2017 Ναι και όμως είδες δεν είναι μόνο εγχώριοι τέτοιοι μηχανισμόί υπηρεσιών όπως οι υπηρεσίες πολυμεσικής πληρόφορησης
testtesttesttest Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Πήρα τηλ στην εξυπηρέτηση της Vodafone και τους έκραξα. Είπα πως δεν έκανα καμία εγγραφή και επέμενε πως έκανα. Ζήτησα να μου το αποδείξει και απαίτησα να μου επιστραφούν τα χρήματα μου. Μου είπε πως δεν υπάρχει τετοια δυνατότητα. Τότε ζήτησα να με συνδέσει με τον προϊστάμενο.3 λεπτά μετά επέστρεψε και μου πίστωσε τα χρήματα. Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω γιατι προτιμησες να κραξεις εναν υπαλληλο της Vodafone (που δεν φταιει σε τιποτα) απο το να κανεις την καταγγελια στην ΕΕΤΤ ως οφειλες. Μην υποστηριξεις οτι η πιστωση της Vodafone αποδεικνυει την ενοχη τους, ετσι κανουν με τους πελατες που πρηζουν γιατι απλα τους στοιχιζει λιγοτερο να σου πιστωσουν καποια χρηματα απο το να χασουν τον πελατη. Ξεσπασες σε λαθος ανθρωπο.
shreder Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω γιατι προτιμησες να κραξεις εναν υπαλληλο της Vodafone (που δεν φταιει σε τιποτα) απο το να κανεις την καταγγελια στην ΕΕΤΤ ως οφειλες. Μην υποστηριξεις οτι η πιστωση της Vodafone αποδεικνυει την ενοχη τους, ετσι κανουν με τους πελατες που πρηζουν γιατι απλα τους στοιχιζει λιγοτερο να σου πιστωσουν καποια χρηματα απο το να χασουν τον πελατη. Ξεσπασες σε λαθος ανθρωπο. Δίκιο έχεις πάντως καλύτερα κάνε μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ φίλε funbreaker παρά να τα βάλεις με τους υπαλλήλους της εξυπηρέτησης πελατών του παρόχου σου που δεν σου φταίνε σε τίποτα. Φιλικά Πάντως πριν λίγη ώρα ξεκίνησε αντίστοιχα μία ωραία συζήτηση για αντίστοιχο θέμα και στο δικό μου forum και φαίνεται είχε και άμεσες απαντήσεις από τα μέλη του forum εγώ πάντως εδωσα και link για εδώ για περισσότερη βοήθεια. http://postmaniac.forumgreek.com/t15-topic?nid=39#44
funbreaker Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω γιατι προτιμησες να κραξεις εναν υπαλληλο της Vodafone (που δεν φταιει σε τιποτα) απο το να κανεις την καταγγελια στην ΕΕΤΤ ως οφειλες. Μην υποστηριξεις οτι η πιστωση της Vodafone αποδεικνυει την ενοχη τους, ετσι κανουν με τους πελατες που πρηζουν γιατι απλα τους στοιχιζει λιγοτερο να σου πιστωσουν καποια χρηματα απο το να χασουν τον πελατη. Ξεσπασες σε λαθος ανθρωπο. Όχι δεν το εξέφρασα καλά, δεν πήρα και άρχισα να βρίζω σαν τον τσομπάνη, πήρα και απλά διαμαρτυρήθηκα και όταν κατάλαβα πως η υπάλληλος ήθελε να μου πει τις κλασσικές δικαιολογίες και να με ξεφορτωθεί λεγοντάς μου πως δεν μπορεί να κάνει τίποτα άλλο, τότε ζήτησα με ευγένεια να μιλήσω με τον προιστάμενό της. Τελικά επανήλθε στην γραμμή και μου πίστωσε 6 ευρώ. Δεν ξέρω πως μπορώ να αποδείξω την ενοχή της vodafone αλλά προσωπικά θεωρώ απαράδεκτο να μην με προστατεύουν από τέτοιες κακόβουλες χρεώσεις, γιατί ουσιαστικά δεν με προστατεύουν. Με ενημέρωσαν αλλά αφού είχα ήδη χρεωθεί. Καταγγελία είπαμε έκανα αλλά είναι δυνατόν να μην έπαιρνα και τον πάροχό μου? Δίκιο έχεις πάντως καλύτερα κάνε μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ φίλε funbreaker παρά να τα βάλεις με τους υπαλλήλους της εξυπηρέτησης πελατών του παρόχου σου που δεν σου φταίνε σε τίποτα. Φιλικά Ρε παιδιά έκανα καταγγελία και προφανώς δεν έβρισα κανέναν υπάλληλο αλλά δεν είναι δυνατόν να μην επικοινωνήσω και με τον παροχό μου για ένα τέτοιο ζήτημα. 1
Highlander Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Γι' αυτούς που αναφέρουν πως αν δεν δώσεις εσύ ο ίδιος το τηλέφωνό σου σε σελίδα ή άλλο, επιβεβαιώνω πως ΔΕΝ ισχύει. Τα λαμόγια συνεχίζουν να υπάρχουν. Με την ΑΝΟΧΗ της ΕΕΤΤ και των providers κάνουν ότι γουστάρουν. Απλά θέλει λίγο να φωνάξεις για να σφίξουν οι κώλοι. Πήρα πίσω τα χρήματά μου κανονικά. Αν είχα άδικο δεν θα έπαιρνα τίποτα. http://www.insomnia.gr/topic/136379-stop-the-spam/page-6?do=findComment&comment=55323132 3
funbreaker Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Πήρα και στην Telebox. Βγήκε μια τηλεφωνήτρια και της είπα πως δεν έκανα εγγραφή πουθενά οπότε ποιος είναι ο λόγος που με έχουν στην λίστα τους. Μου είπε τους δυνατούς τρόπους εγγραφής και της είπα ξανα πως δεν έκανα τίποτα από αυτά οπότε ποιος είναι ο λόγος που με έχουν στην λίστα τους. Τότε μου απάντησε πως δεν είναι σε θέση να ξέρει γιατί η εταιρία που στέλνει τα sms είναι άλλη και η telebox είναι υπεύθυνη μόνο για την γραμμή εξυπηρέτησης. Τότε της είπα δώστε μου το τηλέφωνο των υπευθύνων και αυτοί μου είπαν πως υπάρχει μόνο αυτή η γραμμή για εξυπηρέτηση και επικοινωνία με το κοινό. Τότε της είπα απαντήστε μου σε αυτό που ρώτησα. Κι αυτή τότε μου ξαναείπε πως δεν ξέρει γιατί είναι άλλη η υπεύθυνη εταιρία. Τότε της ξαναείπα να δώσει τηλέφωνο και είπε το ίδιο με πριν (lol). Οπότε της λέω ποιος ο λόγος ύπαρξης αυτής της εξυπηρέτησης? Τελικα μου είπε πως θα προωθήσει το αίτημα μου για κάποιο τηλέφωνο επικοινωνίας με την "άλλη εταιρία" και θα μου απαντήσουν... 1
Highlander Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Εγώ που ακολούθησα τη νόμιμη διαδικασία, Καταγγελία στην ΕΕΤΤ, επικοινωνία με Voda και επικοινωνία με Amaze είχαμε τα παρακάτω αποτελέσματα: ΕΕΤΤ: Παραλάβαμε το μήνυμά σας Voda: Θα πιστωθεί στον επόμενο λογαριασμό. Amaze: Η δε Voda με πήρε με κάλεσε και ζήτησε ένα σωρό συγνώμες, γιατί ενώ τους είχα στείλει email στο cs , με έγραψαν κανονικά. Πήρα τηλ. στο κατάστημα για αμφισβήτηση χρεώσεων στο λογαριασμό και σε 10' με είχαν καλέσει από το cs. Δεν χαρίζω ούτε cent στα λαμόγια. Οι providers είναι ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ, καταλάβετέ το. 10
μπιπ μπιπ Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Πως γινεται να χρεωνεσαι για εισερχομενα μηνυματα και οχι εξερχομενα μπορει να μου εξηγησει καποιος;
Highlander Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Είναι το ύφασμα τέτοιο. Υποτίθεται πως κάνεις εγγραφή σε μια υπηρεσία πληροφοριών και σου στέλνουν αυτοί μηνύματα που σε αφορούν. Ζώδια, Καιρό και ότι άλλο σκεφτείς.
skiabox Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Σε τι μπουρδέλο ζούμε; 3 χρόνια και η απάτη συνεχίζεται... Δεν δήλωσα τον αριθμό μου πουθενά και είμαι σίγουρος. 30 χρόνια....
zianna Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Πως γινεται να χρεωνεσαι για εισερχομενα μηνυματα και οχι εξερχομενα μπορει να μου εξηγησει καποιος; Είναι όπως πχ δίνεις το τηλ στην αεροπορική και σου στέλνει sms για πληροφορίες πτήσης, πχ κάποια αλλαγή, υπενθύμιση, κτλ Ή ξέρω γω γίνεται επιβεβαίωση του τηλεφώνου σου και σου έρχεται sms με pin (παράδειγμα gmail, skype, αν και δεν ξέρω αν αυτοί οι συγκεκριμένοι χρεώνουν αλλά κάποιοι το κάνουν). Τεσπα κάποια λαμόγια πατάν σε τέτοιες υπηρεσίες για να κλέβουν λεφτά.
shreder Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 (επεξεργασμένο) Παιδια οπως εχω ξαναπεί οι εταιρείες αυτες είναι ειτε τρίτοι πάροχοι ειτε θυγατρικές των μεγάλων παροχών και απο αυτους βρίσκουν τους αριθμούς μας. Κοινώς λαμογια αλλα για να σταματησει αυτο πρεπει να τους καταγγείλουμε ολους αυτους στη ΕΕΤΤ για να τελειωνει πια αυτη η ιστορια και προφανως φραγή σε ολα τα 5αψηφια χρεωσιμα και μη γιατι και τα διαφημιστικά που δεν χρεώνουν σε παραπέμπουν σε χρεωσιμες και ισως συνδρομητικής υπηρεσίες. Επεξ/σία 9 Ιανουαρίου 2017 από shreder
cmad Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Έγινε και σε μένα. Ξαφνικά από το πουθενά 3 μηνύματα από 54666 και 2 μηνύματα από 54422. Τηλ Vodafone γνωστές δικαιολογίες. Γραπτή αναφορά στον προσωπικό σύμβουλο. Γραπτό παράπονο telebox.gr με αναφορά για καταγγελία. Καταγγελία στη ΕΕΤΤ. Σήμερα έστειλε mail η telebox να τους στείλω το λογαριασμό μου στη τράπεζα να με πιστωθούν τα λεφτά. 3
shreder Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Σωστός φίλε μου μόνο έτσι θα μάθουν αυτοί οι άνθρωποι να μην μας κλέβουν την κάρτα για να οικονομάνε αυτοί.
l337 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Μετά από την χιονοστιβάδα μπαρουφολογίας που διάβασα στις προηγούμενες σελίδες να ενημέρωσω ότι η διαδικασία αν κάποιος εγγραφεί χωρίς την συγκαταθεσή του σε ΥΠΠ είναι να επικοινωνήσει πρώτα απ' όλα με την ΥΠΠ. Αν δεν βρεθεί λύση κάνει έγγραφη καταγγελία στον πάροχο ο οποίος οφείλει να εξετάσει την καταγγελία και να απαντήσει εγγράφως εντός αποκλειστικής προθεσμίας 20 ημερών. Εάν δεν γίνει ούτε αυτό κάνει καταγγελία στην ΑΠΔΠΧ (και όχι στην εεττ) ώστε να διαχειριστεί το αίτημα μαζικά εφόσον υπάρχουν και άλλες καταγγελίες για την ίδια ΥΠΠ. Εάν δεν υπάρξει ούτε με αυτό λύση (για τον χ,ψ λόγο) τότε υπέυθυνα είναι τα αστικά δικαστήρια. Η εεττ έχει να κάνει μόνο αν έχεις δώσει συγκατάθεση και υπάρχει παράβαση της νομοθεσίας ηλεκτρονικών επικοινωνιών και του κώδικα δεοντολογίας. Ο συνήγορος του καταναλωτή έχει να κάνει μόνο αν έχεις δώσει συγκατάθεση και αμφισβητείς το ύψος ή πλήθος των χρεώσεων. Αν δεν έχει υπάρξει συγκατάθεση αρμόδια για καταγγελία είναι η ΑΠΔΠΧ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις