Thulogur Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Μου έστειλαν και μενα(ΒΙΚΥ8), και ας εχω κανει φραγή. Επεξ/σία 6 Δεκεμβρίου 2018 από Thulogur
agamoi-thytai Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2018 Μου ήρθε ενα μήνυμα από 5ψηφιο ενώ έχω φραγή. Μήπως πρέπει να αρχίσω τπτ μπινελικια να στρώσουν ;
k_w_t Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 16 ώρες πριν, Thulogur είπε Μου έστειλαν και μενα(ΒΙΚΥ8), και ας εχω κανει φραγή. Θα σε θελει τοσο πολυ αυτη η ΒΙΚΥ8 που δεν καταλαβαινει απο φραγες....... 😂 1
Greg9 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2018 Φραγή σε 5ψηφια μπορείς τουλάχιστον σε Cosmote και Vodafone μεσω online chat, οπως και έκανα.
MistoklaS26 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2018 Καλησπέρα στην παρέα! Εγώ θα πω την εμπειρία μου μιας και χθες στείλανε ανάλογο μήνυμα στην κοπέλα μου από τα 54422 και 54666. Σήμερα έστειλα email ότι άμα δεν μου επιστρέψουν το ποσό θα κάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ και μου απάντησαν αμέσως ότι έχει απενεργοποιηθεί ο συγκεκριμένος αριθμός και θα μου στείλουν κωδικό με το αντίστοιχο ποσό που την χρέωσαν (εφόσον έχει καρτοκινητό ) Email έστειλα για όποιον ενδιαφέρεται στο [email protected]. Απαράδεκτο πιστεύω αυτό που γίνεται αλλά και αναρωτιέμαι τι μπορούμε να κάνουμε για να μην μπορούν να το κάνουν αυτό και δεν εννοώ να κάνω φραγή τα 5 ψήφια.. Οι τακτικές αυτές είναι παράνομες (θεωρώ) και φυσικά γίνονται με τις πλάτες των παρόχων. 1
tyxodioktis100 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2018 καλησπέρα και σε εσάς. Εϊναι το τρίτο κρούσμα στην οικογενεια με 5αψηφια και χρεώσεις. Τις προηγούμενες 2 φορές ήταν οι γονείς μου που τους χρέωναν χωρίς λόγο και τώρα ήρθε η σειρά μου. Φυσικά μετά τα σχετικά μπινελίκια στην vodafone καθώς και τις σχετικες απειλές για φορητότητα έγινε η επιστροφή του ποσού. Δυστυχώς όμως η τακτική συνεχίζεται και δεν βλέπω κανείς να κάνει τπτ. Ντροπή στις εταιρίες που βγάζουν λεφτά στην πλάτη μας. Ήρθαν ξαφνικά μια μέρα 5ψηφια sms από TELEBOX και άρχισαν απανωτές χρεώσεις. Είναι ανήκουστο και παγκόσμια πατέντα να χρεώνονται εισερχόμενα μηνύματα και απορώ η επιτροπή καταναλωτή πως δεν τους κλείνει το σπίτι. Φυσικά μην ακούσω για εγγραφές και τέτοια, δεν έκανα τπτ εγώ φυσικά και δεν έχουν καμία εξουσιοδότηση για χρέωση μου. Η λύση για τους παθόντες είναι καβγάς και απειλή για λήξη συνεργασίας και εκ του θαύματος το πρόβλημα λύνεται. Φυσικά δεν έχετε κανένα λόγο να επικοινωνείτε με TELEBOX και τέτοια ίσα ίσα που η κλήση ηχογραφείτε και μπορεί αν βρείτε και κανένα μπελά. . Ο φταίχτης είναι καθαρά η VODAFONE και εκεί θα πάτε. 3 1
MoviemakerGr Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2018 Επειδή ως πρόσφατα παθόν το έψαξα και εγώ ο Παροχος θα έπρεπε να έχει δικλείδα ασφαλείας (PIN) και ενω στην αρχή αρνήθηκαν την επιστροφή απο την Vodafone σε δεύτερο χρόνο οταν τους μίλησα ως έπρεπε έγινε άμεσα η πίστωση του ποσού. Απλά οτι φάμε οτι πιούμε και οτι αρπάξουμε απο αυτούς που δεν θα ψαχτούν ανάλογα. Εδώ η ευθύνη τους. Μετά από εξέταση των σχετικών αναφορών που δέχθηκε η ανεξάρτητη αρχή "Συνήγορος του Καταναλωτή", προχώρησε σε αυστάσεις προς τις εταιρείες που εφαρμόζουν αυτή την πρακτική, επισημαίνοντας ότι οι χρεώσεις είναι παράνομες, διότι προσκρούουν τόσο στον Κώδικα Δεοντολογίας για τις Υπηρεσίες Πολυμεσικών Πληροφόρησης (ιδίως άρθρο 8 παρ. 8 (β)), όσο και στον ν. 2251/1994 (άρθρα 9 παρ. 5, 9ζ παρ. 1 και 9η (γ)) για την "Προστασία των καταναλωτών". Η πρώτη από τις συστάσεις έγινε ήδη δεκτή αλλά οι συστάσεις έχουν κοινοποιηθεί από το Συνήγορο του Καταναλωτή και στην ΕΕΤΤ για τις κατά την περαιτέρω ενέργειες, δεδομένου ότι το θέμα αφορά εξαιρετικά μεγάλο αριθμό καταναλωτών. Από τις απαντήσεις των εταιρειών αναδείχθηκαν και πτυχές του θέματος που εγείρουν ζητήματα για τον ρόλο και των παρόχων κινητής τηλεφωνίας με τους οποίους συνεργάζονται οι πάροχοι των 5ψηφιων στη σχετική διαδικασία. Όπως προκύπτει, οι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας συμμετέχουν ενεργά στην ενεργοποίηση των υπηρεσιών αυτών, εγκρίνοντας και πιστοποιώντας τις υπηρεσίες που παρέχονται στον καταναλωτή, λαμβάνοντας το οικονομικό αντάλλαγμα που ορίζεται στη σύμβασή τους με τους παρόχους ΥΠΠ, γεγονός που θα μπορούσε να δικαιολογήσει τη συνευθύνη τους. και εδω η πηγή > http://www.kathimerini.gr/928115/article/epikairothta/ellada/paremvash-apo-ton-synhgoro-toy-katanalwth-gia-tis-xrewseis-apo-5yhfia-noymera 3 1
Chocobo Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Δεκεμβρίου 2018 Καλησπέρα και απο μένα.Μόλισ έπεσα και εγώ θύμα.Το θέμα είναι πως η μόνη ύποπτη κίνηση που έκανα τελευταία στην οποία θα μπορούσε κανείς να πάρει το τηλ μου είναι μια αγορα στο σκρουτζ...παίζει να την έπαθα απο κει ? Αύριο προφανόσ θα κάνω μια στάση σε μαγαζί της vodafone να δω τι θα μου πούν.Πρέπει ντε και καλά να στείλω εν τέλη το sms.?
tyxodioktis100 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2018 Να πάρεις τηλέφωνο την vodafone και να σου πιστωσουν το ποσο και ριξε και κανα μπινελικι ευγενικό. Ντροπή τους. Στο κατάστημα θα σου πουν απλα βλακειες οτι ισως και ετσι και καλα. Φυσικα και δεν ευθύνεται το skroutz για τετοια χαζα. Καθαρα οι λωποδύτες της vodafone ευθύνονται. P.s. ετυχε και σε φιλο μου cosmote οποτε ειναι καθολικό το φαινόμενο. 1
Chocobo Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2018 Στις 8/1/2017 στις 12:38 ΠΜ, funbreaker είπε Πήρα τηλ στην εξυπηρέτηση της Vodafone και τους έκραξα. Είπα πως δεν έκανα καμία εγγραφή και επέμενε πως έκανα. Ζήτησα να μου το αποδείξει και απαίτησα να μου επιστραφούν τα χρήματα μου. Μου είπε πως δεν υπάρχει τετοια δυνατότητα. Τότε ζήτησα να με συνδέσει με τον προϊστάμενο.3 λεπτά μετά επέστρεψε και μου πίστωσε τα χρήματα. Επακριβως οτι εκανα.Ο υπαλληλος μαθημενος απο την εταιρια μου λεει απλα φραγη.Τον ρωτησα για επιστροφη του ποσου της καρτας και εκανε την παπια.Ζητησα προισταμενο και μου λεει καλα κατσε λιγο αναμονη να δω τι μπορω να κανω. Στο 5λεπτο μου λεει τα χρηματα θα πιστοθουν στην επομενη ωρα.
papoys1 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2019 Χτες μου ήρθε και μένα γραπτό μήνυμα στο κινητό από Constructor και λέει. Παρακαλούμε συμπληρώστε το σύντομο ερωτηματολόγιό μας .Η γνώμη σας μετράει.Αφιερώστε 1 λεπτό και βοηθήστε μας να εξελιχθούμε .Πατήστε το παρακάτω λίνκ. Φυσικά δεν το πάτησα το πληκτρολόγησα στο ιντερνετ και βγαίνει αυτό. http://ww6.syrveymonkey.com/ στο ίντερνετ.Γνωρίζει κανείς αν είναι κάποια απάτη χρέωσης με 5ψήφια;;;;;
tomtsam Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 Στις Sat Jan 07 2017 στις 12:23 ΜΜ, funbreaker είπε Δέχτηκα μηνύματα προχθές απ αυτόν τον αριθμό ως ενημέρωση για κάτι παιχνίδια. Έλεγε μάλιστα πως η συνδρομή μου είναι 28,κάτι ευρώ τον μήνα και για διαγραφή να επικοινωνήσω με το 2155002935 ή να στείλω STOP σε ένα άλλο 5ψήφιο. Πήρα σήμερα τηλέφωνο για να τους κράξω αλλά είναι Σάββατο και δεν απαντάνε. Ταυτόχρονα δέχτηκα μήνυμα από την vodafone ότι χρεώνομαι γι αυτά τα μηνύματα και να στείλω STOP στον ίδιο 5ψήφιο. Το ζήτημα είναι πως με χρέωσαν ήδη και επίσης με χρέωσαν και άλλα 3 ευρώ για το STOP. Προφανώς δεν γράφτηκα σε καμία υπηρεσία. Θέλω τα λεφτα μου πίσω. Τί μπορώ να κάνω? Μπορούσες να κάνεις επαφή τον 5ψηφιο και μετά να τον μπλοκάρεις!!
*Kopanos* Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 9/1/2019 στις 6:50 ΜΜ, papoys1 είπε Χτες μου ήρθε και μένα γραπτό μήνυμα στο κινητό από Constructor και λέει. Παρακαλούμε συμπληρώστε το σύντομο ερωτηματολόγιό μας .Η γνώμη σας μετράει.Αφιερώστε 1 λεπτό και βοηθήστε μας να εξελιχθούμε .Πατήστε το παρακάτω λίνκ. Φυσικά δεν το πάτησα το πληκτρολόγησα στο ιντερνετ και βγαίνει αυτό. http://ww6.syrveymonkey.com/ στο ίντερνετ.Γνωρίζει κανείς αν είναι κάποια απάτη χρέωσης με 5ψήφια;;;;; Απάτη δυο σε ένα, δωρεάν ερωτηματολόγιο και ψάρεμα στοιχείων για μεταπώληση σε τρίτους. Επεξ/σία 15 Ιανουαρίου 2019 από *Kopanos* 1 1
navigator0 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2019 Δείτε εδώ τη δικιά μου εμπειρία από την telebox...
funbreaker Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2019 Συγγνώμη πόσο καιρό θα συνεχίζεται αυτό; Τί κάνει το κωλοκρατος; Έλεος, έχουν περάσει χρόνια. Στην Ευρώπη ζούμε ή στην κεντρική Αφρική;
Προτεινόμενες αναρτήσεις