Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αν δεν έχετε κάνει συγκεκριμένη συμφωνία, τότε είναι υποχρεωμένος να καλύψει αυτός τη ζημιά. Άμα αύριο κάνει σεισμό και πέσουν οι τοίχοι θα ζητάνε οι ιδιοκτήτες από τους ενοικιαστές να καλύψουν τις ζημιές; Η ζημιά δεν προκλήθηκε εξαιτίας της δικής σου χρήσης. Αν πήγαινες και έβαζες πιστολάκι και έσπαγε ο σωλήνας π.χ., εκεί ναι, θα ήσουν υποχρεωμένος να καλύψεις εσύ τη ζημιά.

 

Δικαιώματα και υποχρεώσεις μισθωτή και εκμισθωτή

 

Όσον αφορά τις ζημιές ή τις επισκευές που καλείται να πληρώσει ο μισθωτής, ο ίδιος φέρει τις δαπάνες των επισκευών που απαιτούνται για την τακτική χρήση (συνήθη χρήση) κατά τη διάρκεια της παραμονής του στο μίσθιο. Αντίθετα ο εκμισθωτής φέρει την ευθύνη για τις αναγκαίες και επωφελείς δαπάνες στο μίσθιο, δηλαδή αυτές που είναι αντικειμενικά απαραίτητες για τη διατήρηση και συντήρηση του χώρου κατάλληλου για την τακτική εκμετάλλευση, καθώς και αυτές που αυξάνουν την αξία του ακινήτου.

 

Υπάρχει ο σύλλογος προστασίας ενοικιαστών (ΠΑΣΥΠΕ), αλλά δεν γνωρίζω αν ζητάνε χρήματα για τις υπηρεσίες τους. Πάντως αξίζει να δοκιμάσεις να επικοινωνήσεις μαζί τους σε περίπτωση που δεν τα βρείτε με τον ιδιοκτήτη.

 

Edit: Και εννοείται Γεν. Γραμματεία του Καταναλωτή: http://www.efpolis.gr/el/diasfalisi-oikonomikon-symefronton-katanaloton/exasfalisi-asfalon-synallagon/63-misthoseis-katoikion.html

 

Μην ξαναφέρεις δικό σου μάστορα. Είναι δικό του το σπίτι και δικός του ο λέβητας. Φαντάσου να σου "κάτσει" κανάς μάπα μάστορας, να βγούν άλλες ζημιές στη συνέχεια και να τα φορτώνει σε εσένα. Ότι εσύ φταις κτλ.

φιλε θεσσαλονικιε μερικοι ιδιοκτητες ειναι μαλαααααα ......Σ ...δεν βγαζεις ακρη, εγω του ειπα να στειλει κ μου ειπε  ΔΕΝ Εχει! Μου λεει βρες -φτιαξτο και τα βγαζουμε απο το ενοικιο. Δεν βγαζεις ακρη !!!!! Δεν ζουμε σε σοβαρη χωρα μη το ψαχνεις.

  • Απαντ. 378
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δεν διαφωνώ καθόλου. Τα έχω αντιμετωπίσει πολλάκις, όπως έχω πέσει και σε εξαιρετικές περιπτώσεις ιδιοκτητών. Να λέμε και τα καλά.

 

Απλά αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι καλύτερα να πιέσεις λίγο παραπάνω και να γίνουν τα πράγματα με σωστό και ξεκάθαρο τρόπο, παρά να ακολουθήσεις την μπακάλικη λύση και να το βρεις μετά μπροστά σου.

 

Πάρε ας πούμε το παράδειγμα του φίλου τώρα. Ήδη τον έχει βάλει ο ιδιοκτήτης στο τρυπάκι να πληρώσει αυτός μόνο τα μισά (ΧΑΡΙΣΤΙΚΑ! lol) και μάλιστα του λέει να βρει ο φίλος μάστορα να το λύσει. Έστω ότι κάτι συμβαίνει και ξαναβγάζει κάποιο πρόβλημα ο λέβητας. Ποιές είναι οι πιθανότητες να αναλάβει ο ιδιοκτήτης το κόστος της νέας βλάβης;

Θα του πει έφερες μάπα μάστορα για να πληρώσεις λίγα και για τον οποίο σου έδωσα και χαριστικά τα μισά λεφτά. Φτιάξτο μόνος σου και να δουλεύει άψογα όταν μου το παραδώσεις. ;)

Δημοσ.

Δεν διαφωνώ καθόλου. Τα έχω αντιμετωπίσει πολλάκις, όπως έχω πέσει και σε εξαιρετικές περιπτώσεις ιδιοκτητών. Να λέμε και τα καλά.

 

Απλά αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι καλύτερα να πιέσεις λίγο παραπάνω και να γίνουν τα πράγματα με σωστό και ξεκάθαρο τρόπο, παρά να ακολουθήσεις την μπακάλικη λύση και να το βρεις μετά μπροστά σου.

 

Πάρε ας πούμε το παράδειγμα του φίλου τώρα. Ήδη τον έχει βάλει ο ιδιοκτήτης στο τρυπάκι να πληρώσει αυτός μόνο τα μισά (ΧΑΡΙΣΤΙΚΑ! lol) και μάλιστα του λέει να βρει ο φίλος μάστορα να το λύσει. Έστω ότι κάτι συμβαίνει και ξαναβγάζει κάποιο πρόβλημα ο λέβητας. Ποιές είναι οι πιθανότητες να αναλάβει ο ιδιοκτήτης το κόστος της νέας βλάβης;

Θα του πει έφερες μάπα μάστορα για να πληρώσεις λίγα και για τον οποίο σου έδωσα και χαριστικά τα μισά λεφτά. Φτιάξτο μόνος σου και να δουλεύει άψογα όταν μου το παραδώσεις. ;)

Δεν αντιλέγω όμως αν έχεις παιδιά τι γίνεται; τους λες περιμένετε να τα βρω με τον ιδιοκτήτη; δνε είναι τόσο απλά τα πράγματα... Κόβεις από το ενοίκιο ότι χρειαστεί, παίρνεις απόδειξη από τον μάστορα, την κρατάς σε περίπτωση διαμάχης δικαστηρίου κλπ, ειδικά αν λείπει εκτός πόλης σου ή Ελλάδας ο ιδιοκτήτης άστο..εμενα δίπλα είναι κ μου είπε στείλε την απόδειξη φώτο στο viber, δεν κουνιέται καν.

 

*** έχω κρατήσει κ την συνομιλία στο viber που γράφει ότι δεν ξέρει κανέναν μάστορα κ να βρω εγώ.

Δημοσ.

απο οτι γνωριζω δεν σε καλυβει η εγγυηση

Αναρωτιέμαι τι εννοεί ο ποιητής = τα διαφημιστικά τους φυλλάδια για τον συγκεκριμένο λέβητα, όταν στο ένα γράφει "10 χρόνια εγγύηση" και στο -πιο αναλυτικό- 2ο, "3 χρόνια εγγύηση" + σε άλλο σημείο "Ο -enter μoντέλο- λέβητας, εγγυάται εισαγόμενα ανταλλακτικά όπως: μπλα μπλα..." αναγραφή βασικών ανταλλακτικών και χώρα προέλευσης.

 

Αν μία πιθανή ερμηνεία του τελευταίου, είναι, όχι πως καλύπτουν το κόστος, αλλά απλά ΄πως εγγυώνται την διαθεσιμότητα των αναγκαίων ανταλλακτικών στην αγορά αν και όποτε χρειαστεί [;], παραμένουν προς διευκρίνηση τα, ''10 χρόνια'' και ''3 χρόνια'' εγγύησης, που λογικά -όπως συμβαίνει με όλα τα προϊόντα- πρέπει να συμπεριλαμβάνουν και σε κάποιο επίπεδο, βλάβη / ανταλλακτικά. Και δεν έχουν δώσει κανένα κ*λόχαρτο που να αναγράφει αναλυτικά τι περιλαμβάνει η εγγύηση, στα ελληνικά. Υπάρχει με το manual του μοντέλου και έντυπο/φόρμα εγγύησης (μη συμπληρωμένο), σε γλώσσα που αναγκαστικά θα βγάλω τα ματάκια μου στο google translate να δω τι γράφει.

 

Δεν ξέρω αν φορτώνω αδίκως (θα φανεί όταν επικοινωνήσω με ΓΓΚ), αλλά μου κάνει δύσπιστο το να μην υπάρχει εγγύηση ανταλλακτικών, όταν ξεκάθαρα το προϊόν τα φτύνει χωρίς υπαιτιότητα του χρήστη (εντός χρονικών ορίων εγγύησης). Αν αρχίσω και τα "σενάρια συνωμοσίας", αναρωτιέμαι πόσο δύσκολο είναι αυτοί να καλύπτονται και να λαμβάνουν κανονικά τα ανταλλακτικά από την εταιρία κατασκευής με βάση την εγγύηση και να βγάζουν μποναμά 150άρια από τον πελάτη.

Δημοσ.

Δεν παίζει να μην καλύπτεται από εγγύηση όταν μιλάμε για μόλις 5 μήνες. Με επικοινωνία στον συνήγορο του καταναλωτή θα λυθεί το θέμα εύκολα και δωρεάν. (Σε περίπτωση που επιμένουν ότι πρέπει να χρεωθείς)

 

Άμα είναι παραεισαγωγή το προϊόν, υπάρχει πιθανότητα η κάλυψη της εγγύησης να βαραίνει το κατάστημα και για αυτό να προσπαθούν να σε χρεώσουν.

  • Like 1
Δημοσ.

Ναι, ψιλιασμένα τα έχω τα παραπάνω, εξού και το φόρτωμα. Ο λεγάμενος απ' ότι μου είπανε οι δικοί μου, όταν ρωτήσανε το αυτονόητο "μα γιατί...κλπ", άρχισε να ωρύεται ...(WAIT FOR IT, ατάκα  επαγγελματία για γέλια και για κλάμματα): "επειδή @%#% ο καιρός και χαλάσανε, εγώ θα τα χρεωθώ όλα;" Από που να την πιάσεις, τέτοια γελοία ατάκα και συμπεριφορά. Ίσως να προτιμάει να χρεωθεί πρόστιμο -εφόσον επιβεβαιώσω επίσημα την 'παρατυπία'- με μπόλικα μηδενικά με μια όμορφη καταγγελία αν συνεχίσει το @ και σε μένα τα ίδια, ίδωμεν από Δευτέρα.

Δημοσ.

Πάρε ένα τηλ. Δευτέρα και εξήγησε του απλά και ήρεμα ότι το προϊόν καλύπτεται από εγγύηση και άρα δεν τίθεται θέμα οποιασδήποτε χρέωσης. Δεν χρειάζεται πες του να συζητάμε τα αυτονόητα, αφού γνωρίζουμε και οι δύο πως είστε υποχρεωμένος από το νόμο να το καλύψετε εντός εγγύησης.

 

Αν αρχίσεις και τους φωνάζεις, συνήθως φορτώνουν κι αυτοί και δεν βγαίνει άκρη. Με σωστή επιχειρηματολογία, ξεκάθαρο λόγο και άκρως ήρεμο τόνο τους αναγκάζεις να μπούν σε θέση άμυνας και καταλήγουν να συμφωνούν.

 

Ακόμα κι αν πέσεις σε περίπτωση κάγκουρα που επιμένει να "λύσει" το θέμα με φωνές, πες του το εξής απλό. Κ. τάδε, επειδή γνωρίζω τα δικαιώματα μου ως καταναλώτης και δυστυχώς δεν δείχνετε να αναγνωρίζετε τις υποχρεώσεις σας απέναντι μου, στην προσπάθεια μου να βρώ το δίκαιο μου, οφείλω ως επόμενη κίνηση να απευθυνθώ στην γενική γραμματεία και στον συνήγορο καταναλωτή. Βλέπετε κάνω προσπάθεια να λύσουμε το θέμα μεταξύ μας, αλλά δυστυχώς δεν μου δίνετε άλλη επιλογή.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

 Αν πήγαινες και έβαζες πιστολάκι και έσπαγε ο σωλήνας π.χ., εκεί ναι, θα ήσουν υποχρεωμένος να καλύψεις εσύ τη ζημιά.

 

Αν του το έλεγε ότι το έκανε, αλλιώς θα έπρεπε να το αποδείξει ο ιδιοκτήτης...

  • Like 1
Δημοσ.

Η εγγύηση καλύπτει τις φθορές μονο απο ελλατωματικο ανταλλακτικό. Στην περιπτωση αυτη η βλάβη προέρχεται απο ελλειπη-κακη χρηση , οποτε και αναλαμβάνεις το κοστος. Οι τιμες στους κυκλοφορηττες παιζουν σε αλλά μοντέλα είναι φτηνοι και σε άλλα ακριβοί . σε εμένα ο μαστορας είπεοτι σστοιχίζει 150€ στην αντιπρόσωποια που ρωτησα ειπαν οτι εχει 230€ .Οπότε αν κάποιοι αλλαξατε με 100 μην θεωρείτε οτι όλοι στοιχιζουν 100.

Δημοσ.

δεν σε καλύβει η εγγύηση οταν έχεις πάθει ζημιά από καιρικά φαινομενα

Σε καλύπτει η εγγύηση όταν έχεις πάθει ζημιά από καιρικά φαινόμενα.

Είδες τι εύκολο είναι;

 

Τώρα ας πάμε στα δύσκολα:

EΠΕΙΔΗ...

  • Super Moderators
Δημοσ.

δεν σε καλύβει η εγγύηση οταν έχεις πάθει ζημιά από καιρικά φαινομενα

Η καλύβα σε καλύβει όμως? :P

Δημοσ.

δεν ειμαστε όλοι μορφωμενη τι να κανουμε

 

Μην δίνεις σημασία, το 90% εδώ μέσα θα σου κάνει ένα κρύο αστείο, άστο να πάει :)

 

10 χρόνια στο κουρμπέτι μην τρελαίνεσαι, χαβαλέ κάνουμε.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...