panos2171 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Πέραν των βασικών ένα αυτοκίνητο έχει χίλια δυό αναλώσιμα. Φλάντζες (κεφαλής, ψευτοκάπακου κλπ), τσιμούχες στροφάλου, αντλία νερού, μπαλάκια, ακρόμπαρα, ημίμπαρα, τελικά καζανάκια, πολλαπλή και πόσα άλλα. Αυτά όλα κάποια στιγμή πρέπει να αλλαχτούν, είτε προληπτικά είτε όταν θα σε αφήσει.
μπιπ μπιπ Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Δεν είναι μόνο το σέρβις τα λάδια και τα λάστιχα, φθείρονται και τα τακάκια/δίσκοι, ο συμπλέκτης, τα αμορτισέρ, με λίγα λόγια όλο το αυτοκίνητο έχει φθορές. Είναι που είναι παλιό το αυτοκίνητο, αν αρχίσεις να του γράφεις αβέρτα χιλιόμετρα δεν θα αργήσει να σου ζητάει συνεχώς. Εντελώς μπακαλίστικα θα σου έλεγα να υπολογίζεις εκτός από τη βενζίνη τουλάχιστον 0.05€ το χιλιόμετρο για φθορές/συντήρηση. Οτιδήποτε λιγότερο σίγουρα θα σε βάλει μέσα μακροπρόθεσμα. δηλαδή αν κάνω 100 χιλιόμετρα την μέρα πέρα από 15 ευρώ βενζίνη, και τα διόδια θέλω να υπολογίζω και άλλα 5 ευρώ την μέρα;πωπω Πέραν των βασικών ένα αυτοκίνητο έχει χίλια δυό αναλώσιμα. Φλάντζες (κεφαλής, ψευτοκάπακου κλπ), τσιμούχες στροφάλου, αντλία νερού, μπαλάκια, ακρόμπαρα, ημίμπαρα, τελικά καζανάκια, πολλαπλή και πόσα άλλα. Αυτά όλα κάποια στιγμή πρέπει να αλλαχτούν, είτε προληπτικά είτε όταν θα σε αφήσει. Συνολικά θα κάνω 15.000 χιλιόμετρα. Να τα υπολογίσω κι αυτά; υπολογίζω μέχρι τώρα σίγουρα λάστιχα (το μισό τους κόστος) και το σέρβις
_BASSstarlet_ Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2017 Αν κάνεις 100k χιλιόμετρα την ημέρα, μάλλον θα ξεπερνάς τα 20k κατ'έτος.
Joshua21 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2017 δηλαδή αν κάνω 100 χιλιόμετρα την μέρα πέρα από 15 ευρώ βενζίνη, και τα διόδια θέλω να υπολογίζω και άλλα 5 ευρώ την μέρα;πωπω Αν δεν θέλεις να βρεθείς προ εκπλήξεως όταν σου βγάλει κανα δυο σοβαρές βλάβες ναι, έτσι πρέπει να το υπολογίσεις.
BritGreek Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2017 Πάντως, τα δικά μου αυτοκίνητα που κάνουν 50000 το χρόνο, δυσκολεύομαι πολύ να τα πουλήσω όταν τα αλλάζω στην τριετία ή στην πενταετία, γιατί τα 150.000 και τα 250.000 αντίστοιχα φαίνονται εξωπραγματικά πολλά στους υποψήφιους αγοραστές, ενώ αν πάω σε μαντράδες ρίχνουν εξωφρενικά χαμηλά την τιμή προσφοράς, πατώντας πάνω στα πολλά χιλιόμετρα. Εννοείται, φουλ βιβλίο σέρβις, με όλα να αλλάζονται στην ώρα τους. Τα αυτοκίνητα εξωτερικά, αλλά και εσωτερικά είναι υπερ-άψογα, κινούνται κυρίως σε αυτοκινητόδρομο και αν δεν κοιτάξεις το κοντέρ δεν πιστεύεις με τίποτα ότι έχουν καλύψει τόσα χιλιόμετρα. Αλλά, εδώ που τα λέμε, όταν μιλάμε για βενζινοκινητήρα, λογικό δεν είναι να είναι επιφυλακτικός ο κάθε αγοραστής ως προς τις ζημιές που είναι δεδομένο ότι θα αρχίσουν να βγάζουν;
Joshua21 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2017 Πάντως, τα δικά μου αυτοκίνητα που κάνουν 50000 το χρόνο, δυσκολεύομαι πολύ να τα πουλήσω όταν τα αλλάζω στην τριετία ή στην πενταετία, γιατί τα 150.000 και τα 250.000 αντίστοιχα φαίνονται εξωπραγματικά πολλά στους υποψήφιους αγοραστές, ενώ αν πάω σε μαντράδες ρίχνουν εξωφρενικά χαμηλά την τιμή προσφοράς, πατώντας πάνω στα πολλά χιλιόμετρα. Εννοείται, φουλ βιβλίο σέρβις, με όλα να αλλάζονται στην ώρα τους. Τα αυτοκίνητα εξωτερικά, αλλά και εσωτερικά είναι υπερ-άψογα, κινούνται κυρίως σε αυτοκινητόδρομο και αν δεν κοιτάξεις το κοντέρ δεν πιστεύεις με τίποτα ότι έχουν καλύψει τόσα χιλιόμετρα. Αλλά, εδώ που τα λέμε, όταν μιλάμε για βενζινοκινητήρα, λογικό δεν είναι να είναι επιφυλακτικός ο κάθε αγοραστής ως προς τις ζημιές που είναι δεδομένο ότι θα αρχίσουν να βγάζουν; Λογικό είναι, για τον ίδιο ακριβώς λόγο τα πουλάς και εσύ στην 3-5ετία και δεν τα κρατάς άλλο τόσο 1
moure Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2017 Το θέμα είναι ότι στους αγοραστές φαίνονται παρά πολλά τα 150000 χλμ ενώ το αμάξι είναι καλό έτσι αναγκάζεται ο πωλητής να το δώσει στον μάντρα για ένα κομμάτι ψωμί,ο μάντρας στην συνέχεια γυρίζει τα χλμ στις 75000 και το πουλάει σε διπλάσια τιμή με τον αγοραστή να είναι υπερήφανος για το κελεπούρι που αγόρασε ! Το καλύτερα αμάξια που μπορείς να πας σε έναν μάντρα είναι ένα τρακαρισμένο η ένα με πολλά χιλιόμετρα γιατί σε αυτά έχουν το μεγάλο κέρδος. Δυστυχώς ως ιδιώτης είναι δύσκολο να πουλήσεις ένα αυτοκίνητο με πολλά χιλιόμετρα .
Joshua21 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2017 Το θέμα είναι ότι στους αγοραστές φαίνονται παρά πολλά τα 150000 χλμ ενώ το αμάξι είναι καλό έτσι αναγκάζεται ο πωλητής να το δώσει στον μάντρα για ένα κομμάτι ψωμί,ο μάντρας στην συνέχεια γυρίζει τα χλμ στις 75000 και το πουλάει σε διπλάσια τιμή με τον αγοραστή να είναι υπερήφανος για το κελεπούρι που αγόρασε ! Το καλύτερα αμάξια που μπορείς να πας σε έναν μάντρα είναι ένα τρακαρισμένο η ένα με πολλά χιλιόμετρα γιατί σε αυτά έχουν το μεγάλο κέρδος. Δυστυχώς ως ιδιώτης είναι δύσκολο να πουλήσεις ένα αυτοκίνητο με πολλά χιλιόμετρα . Οι 150.000 χλμ σε ένα αυτοκίνητο τριετίας όχι μόνο φαίνονται, αλλά είναι κιόλας πάρα πολλά. Κατά τα άλλα δεν είναι δύσκολο να πουλήσεις ένα αυτοκίνητο με πολλά χιλιόμετρα, αρκεί να το δίνεις στη σωστή τιμή.
μπιπ μπιπ Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2017 Δεν περιμενω να πουληθει το αυτοκινητο αυτο πανω απο 2000 ετσι κι αλλιως.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα