grab Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 γεια, μου έκαναν ένα ακριβό δώρο το οποίο δεν μου κάνει, δεν το άνοιξα καν και θέλω να το επιστρέψω/αλλάξω (στο κατάστημα) αλλά έχω αγχωθεί λίγο γιατί δεν ξέρω τι χρονικό όριο υπάρχει (σήμερα κλείνουν 7 ημέρες - δεν προλάβαινα να πάω) στην ιστοσελίδα του καταστήματος δεν αναφέρουν την πολιτική καθόλου και δεν ξέρω καν τι επιλογές υπάρχουν, αν πρέπει να το αλλάξω ή αν μπορώ να ζητήσω τα χρήματα πίσω κτλ η αγορά έγινε με χρεωστική από ότι μου είπαν αυτοί που το αγόρασαν ευχαριστώ
manefalos Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 γεια, μου έκαναν ένα ακριβό δώρο το οποίο δεν μου κάνει, δεν το άνοιξα καν και θέλω να το επιστρέψω/αλλάξω (στο κατάστημα) αλλά έχω αγχωθεί λίγο γιατί δεν ξέρω τι χρονικό όριο υπάρχει (σήμερα κλείνουν 7 ημέρες - δεν προλάβαινα να πάω) στην ιστοσελίδα του καταστήματος δεν αναφέρουν την πολιτική καθόλου και δεν ξέρω καν τι επιλογές υπάρχουν, αν πρέπει να το αλλάξω ή αν μπορώ να ζητήσω τα χρήματα πίσω κτλ η αγορά έγινε με χρεωστική από ότι μου είπαν αυτοί που το αγόρασαν ευχαριστώ troll mode on!!!! μου είπαν 6 αριθμούς άλλα δεν μου είπαν παιχνίδι και ημερομηνία, να τους παίζω συνεχώς;
grab Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 επειδή έχουμε και διανοητικά ανάπηρους: 'δεν το άνοιξα καν' = δεν παραβίασα τη συσκευασία του προϊόντος μη βιάζεστε να πετάτε τούβλα άμα δεν καταλαβαίνετε ευκόλως εννοούμενα πράγματα 1
Dantε Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Καταστημα? Αν δεν αναφερεις ,τι να σου πουμε? Επισης το πιο απλο δεν εκανες.Παρε ενα τηλ και ρωτα.
grab Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 ρε αγάπη, δεν ζήτησα να μυρίσετε τα νύχια σας και να μου πείτε τους όρους του συγκεκριμένου καταστήματος σήμερα αύριο θα πάω από εκεί και για αυτό ρωτάω πρώτα εδώ για να μάθω γενικά τι παίζει, γιατί δεν έχω ξανακάνει επιστροφή λες να μην ξέρω να τους τηλεφωνήσω; απλά θέλω όταν τους μιλήσω, να γνωρίζω ήδη ποιες είναι οι ρεαλιστικές επιλογές και να μην ζητήσω πράγματα παράλογα edit: για παράδειγμα σε επιστροφή χρημάτων όταν έχει γίνει από χρεωστική πως γίνεται κάτι τέτοιο; ευχαριστώ
manefalos Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ, εάν ένα εμπόρευμα που αγοράσατε αποδειχτεί ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, ο έμπορος οφείλει να το επισκευάσει, να το αντικαταστήσει, να μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει τα χρήματά σας. Αν αγοράσατε εμπόρευμα ή υπηρεσία διαδικτυακά ή εκτός καταστήματος (τηλεφωνικά, με ταχυδρομική παραγγελία, ή από πωλητή κατ΄οίκον) έχετε επίσης το δικαίωμα ακύρωσης της αγοράς και επιστροφής των χρημάτων σας εντός 14 ημερών, για οποιοδήποτε λόγο και χωρίς καμία δικαιολογία. Περιπτώσεις για τις οποίες ισχύει η εγγύηση και η υπαναχώρηση από αγορά: http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm δεν είσαι ο αγοραστής. Ίσως να πρέπει να πας μαζί με τον κάτοχο της κάρτας. 1
grab Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 ναι αυτό σκέφτομαι κι εγώ αν και από τους όρους άλλου καταστήματος που διάβασα δεν βλέπω να προβλέπεται επιστροφή/αλλαγή χωρίς βλάβη όταν πρόκειται για μη ηλεκτρονική αγορά οπότε δεν βλέπω να γίνεται τίποτα, κρίμα πεταμένα λεφτά
ZELOMOTH Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Τι λες ρε αδελφε? Απαξ και ειναι αθικτο τους εξηγεις την κατασταση ως εχει και το αλλαζεις με κατι αλλο και πληρωνεις μια μικρη διαφορα.Λεφτα θελουν κι αυτοι!Αν ειχε προβλημα το προιον και εννοειται ειχε ανοιχθει,τοτε θα ψαχνοσουν για τα υπολοιπα(Επιστροφη χρηματων, εγγυησεις κτλ) Κι εννοειται οτι θα παρεις κατι λιγο ακριβοτερο ωστε να βγαλουν επιπλεον χρημα και οχι να πρεπει να επιστρεψουν κατι. Καταλαβαινεις πως το παω...Για να εξυπηρετηθεις πιο σιγουρα...
Kazama88 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Αν είναι κλειστο το προιον και εχεις αποδειξη ή κάρτα αλλαγής σε οποιοδήποτε κατάστημα και να πας θα σου δώσουν πιστωτικό. Μόνο λεφτά πίσω δεν θα πάρεις...
ZELOMOTH Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Αν είναι κλειστο το προιον και εχεις αποδειξη ή κάρτα αλλαγής σε οποιοδήποτε κατάστημα και να πας θα σου δώσουν πιστωτικό. Μόνο λεφτά πίσω δεν θα πάρεις... Αυτο ακριβως..
arcadian61 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Αν είναι κλειστο το προιον και εχεις αποδειξη ή κάρτα αλλαγής σε οποιοδήποτε κατάστημα και να πας θα σου δώσουν πιστωτικό. Μόνο λεφτά πίσω δεν θα πάρεις... Αν πρόκειται για μεγάλο πολυκατάστημα, με αυτά τα πιστωτικά, υπάρχει το εξής θέμα: Όταν θα χρειαστεί να αγοράσεις ένα άλλο προϊόν, θα σου κοστίσει περίπου 20% πάνω από ότι θα το έβρισκες έξω (σκρουτζομάγαζα). Υπάρχει και μία λύση που μπορεί να σου δώσει το μεγάλο ποσοστό των χρημάτων σου πίσω. Αν θέλεις άμεσα χρήματα. Να το βάλεις αγγελία πώλησης σαν καινούργιο, υπολογίζοντας ένα μείον 10-15% περίπου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα