Ionlab Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Καλησπέρα, κατά την διάρκεια της "διαφωνίας" μου με την Nova σχετικά με την υπηρεσία Multiview και την προσφορά που ίσχυε και η οποία κατηγορηματικά δεν εξαιρούσε παλιούς πελάτες, η Nova σε μια προσπάθεια να "σβήσει" τα στοιχεία πάνω στα οποία στήριζα τα επιχειρήματά μου (σε διπλανό forum) άλλαξε τους τιμοκαταλόγους των υπηρεσιών της χωρίς φυσικά να υπάρξει κάποιου είδους προηγούμενη ενημέρωση επ' αυτού.Στην διαδικασία αυτή "ανανέωσαν" και τα τέλη διακοπής της υπηρεσίας, αυξάνοντάς τα, φυσικά χωρίς προηγούμενη ενημέρωση.Οι τιμοκατάλογοι είναι διαθέσιμοι στον παρακάτω σύνδεσμο για όποιον τους χρειάζεται για να προχωρήσει σε μια απλή καταγγελία της συμβασής του καθώς αλλάζουν μονομερώς οι όροι αυτής και να διεκδικήσει (ενδεχομένως και με την βοήθεια και της ΕΕΤΤ) την απαλλαγή του από αυτή. Αυτό θα είναι το Πρωτοχρονιάτικο δώρο μου προς εσάς και την Nova (μαζί με τις ανάλογες καταγγελίες σε ΕΕΤΤ και Συνήγορο) η οποία πεισματικά εμμένει στην θέση της αρνούμενη να τηρήσει τις παροχές της, όπως τις περιγράφει. https://dl.dropboxusercontent.com/u/19244689/nova_3play_price-list-1116.pdf https://dl.dropboxusercontent.com/u/19244689/nova_3play_price-list-1116b.pdf
poulinos Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 συνηθως αν αλλαξει κατι στην συμβαση πριν ληξει θα πρεπει να αναφερεται καπου και να υπαρχει δυνατοτητα να σπασει η συμβαση εφοσον ο πελατης συμπιπτει σε αυτα που εχουν αλλαξει. αν δηλαδη η χρεωση προς κινητα απο χ ποσο γινει χ+1 θα πρεπει να αναφερθει καπου και αμα δεν συμφωνεις θα πρεπει να μπορεις να καταγγειλεις την συμβαση και να μην υπαρχει τελος διακοπης.ιδια συζητηση ειχαμε και σε ενα αλλο θεμα χτες προχτες
Ionlab Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Στην συγκεκριμενη περιπτωση εγινε αλλαγη των τιμων προωρης αποδεσμευσης....χωρις ομως προειδοποιηση. Επομενως με αυτο το επιχειρημα μπορεις να προχωρησεις στην καταγγελια. Τους τιμοκαταλογους τους ανεβασα για οποιον χρειαζεται πειστηρια της αλλαγης αυτης για να προχωρησει στην καταγγελια. Απλως επειδη πολλοι δεν θα "πηραν χαμπαρι" την αλλαγη αυτη και ενδεχομενως να "ψαχνονται" να αποχωρησουν τους ενημερωνω σχετικα
poulinos Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 πιστευω οτι δεν εκαναν προειδοποιηση επειδη ειναι κατι εμμεσο οχι αμεσο που επηρεαζει τον καταναλωτη.επισης η ειδοποιηση μπορει απλα να ειναι πανω στον λογαριασμο.μην περιμενεις υποχρεωτικα email.ακομα και ηλεκτρονικα να ερχεται μπορει απλα να γραφει κατι.επισης το βασικο ειναι να μην γραφει κατι αντιθετο με αυτο στο συμβολαιο που υπεγραψες.προσοχη στα μικρα γραμματα.
jkoukos Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Στην συγκεκριμενη περιπτωση εγινε αλλαγη των τιμων προωρης αποδεσμευσης....χωρις ομως προειδοποιηση. Επομενως με αυτο το επιχειρημα μπορεις να προχωρησεις στην καταγγελια. Δεν είμαι απόλυτος, αλλά δεν πρέπει να ισχύει αυτό. Το τέλος πρόωρης αποδέσμευσης πληρώνεται ανάλογα το ποσό και τα όρια που αναφέρονται ρητά στο συμβόλαιο που υπογράφουμε με την εταιρεία. Όταν αλλάζουν τα ποσά, ισχύουν για τις νέες συνδέσεις που θα έχουν σχετική μνεία στο συμβόλαιο. Δεν είναι ποσό που πληρώνεις κάθε μήνα, άρα χάνεις σε περίπτωση μεταβολής του, αλλά εφάπαξ τέλος και γι' αυτό υπάρχει σχετική αναφορά στο συμβόλαιο.
Ionlab Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Δεν είμαι απόλυτος, αλλά δεν πρέπει να ισχύει αυτό. Το τέλος πρόωρης αποδέσμευσης πληρώνεται ανάλογα το ποσό και τα όρια που αναφέρονται ρητά στο συμβόλαιο που υπογράφουμε με την εταιρεία. Όταν αλλάζουν τα ποσά, ισχύουν για τις νέες συνδέσεις που θα έχουν σχετική μνεία στο συμβόλαιο. Δεν είναι ποσό που πληρώνεις κάθε μήνα, άρα χάνεις σε περίπτωση μεταβολής του, αλλά εφάπαξ τέλος και γι' αυτό υπάρχει σχετική αναφορά στο συμβόλαιο. Τοτε ο τιμοκαταλογος θα επρεπε να αναφερει ρητα την ημερομηνια απο την οποια και μετα ισχυουν οι τιμες αυτες και για ποιους. Δεν ειναι υποχρεωση του καταναλωτη να ερμηνευει ή να κανει εικασιες σχετικα με το πως αυτος εφαρμοζεται. Ο ισχυον τιμοκαταλογος ειναι αυτος ο οποιος εφαρμοζεται στις περιπτωσεις που περιγραφει. Οπως ειπα το μονο που χρειαζεται καποιος ειναι απλα να καταγγειλει την συμβαση του γραπτως. Με τον τροπο με τον οποιο εγιναν οι αλλαγες και τον τροπο με τον οποιος αυτος εχει συνταχθει δεν στοιχειοθετείται επαρκως καμια αλλη αξιωση εναντιον του καταναλωτη. Κοινως δεν μπορουν να σας ζητησουν τιποτα. Αλλα το μονο που χρειαζεται καποιος για να ειναι 100% ειναι ταυτοχρονη κοινοποιηση της επιστολης καταγγελιας της συμβασης στο 1520 και/ή στην ΕΕΤΤ. Περα απο την δικη μου καταγγελια θα προσπαθησω να επικοινωνησω τηλεφωνικα με τις πιο πανω υπηρεσιες και αν τα καταφερω θα ενημερωσω.
jkoukos Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Τοτε ο τιμοκαταλογος θα επρεπε να αναφερει ρητα την ημερομηνια απο την οποια και μετα ισχυουν οι τιμες αυτες και για ποιους. Δεν ειναι υποχρεωση του καταναλωτη να ερμηνευει ή να κανει εικασιες σχετικα με το πως αυτος εφαρμοζεται. Ο ισχυον τιμοκαταλογος ειναι αυτος ο οποιος εφαρμοζεται στις περιπτωσεις που περιγραφει. Ο παρόν τιμοκατάλογος αναφέρεται στις τρέχουσες χρεώσεις, που ισχύουν από την στιγμή της ανακοίνωσης. Αν υπάρχουν αλλαγές στα μηνιαία πάγια, ο νόμος ορίζει ότι πρέπει να δίνει δυνατότητα στον πελάτη να διακόψει αδαπάνως εφόσον διαφωνεί. Πουθενά ο κανονισμός δεν αναφέρει μεταβολές σε εφάπαξ χρεώσεις ή τυχόν μεταβολές σε υπηρεσίες. Υπάρχουν εκατοντάδες περιπτώσεις που πακέτα ή υπηρεσίες καταργούνται για νέες συνδέσεις, όμως υπάρχουν παλιοί χρήστες που τις απολαμβάνουν για όσο διάστημα το επιθυμούν. Επίσης, αν είχες κάνει 1 μήνα πριν νέο συμβόλαιο και για 12 μήνες σου έδιναν δωρεάν π.χ. το Multiview και με τον νέο κατάλογο σταματά το δωρεάν για νέες συνδέσεις, εσύ όμως και πολλοί άλλοι, θα το απολαμβάνετε μέχρι να λήξει το 12μηνό σας. Επαναλαμβάνω εσύ κι εγώ δεν θα πληρώσουμε το ίδιο τέλος πρόωρης διακοπής διότι πολύ απλά τα συμβόλαιά μας προβλέπουν διαφορετικά πράγματα. Μακάρι να είναι έτσι όπως τα λες, αλλά εγώ τα ερμηνεύω διαφορετικά. 1
poulinos Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2017 αν ισχυει αυτο που λεει ο jkoukos τοτε ειναι φυσιολογικο που δεν το εχουν αναφερει διοτι δεν αλλαζει για σενα που εισαι ηδη συνδρομητης αλλα για τον καινουριο οπως και με βαση αυτο δεν υπαρχει καταγγελια συμβασης.
l337 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2017 Τοτε ο τιμοκαταλογος θα επρεπε να αναφερει ρητα την ημερομηνια απο την οποια και μετα ισχυουν οι τιμες αυτες και για ποιους. Δεν ειναι υποχρεωση του καταναλωτη να ερμηνευει ή να κανει εικασιες σχετικα με το πως αυτος εφαρμοζεται. Ο ισχυον τιμοκαταλογος ειναι αυτος ο οποιος εφαρμοζεται στις περιπτωσεις που περιγραφει. Οπως ειπα το μονο που χρειαζεται καποιος ειναι απλα να καταγγειλει την συμβαση του γραπτως. Με τον τροπο με τον οποιο εγιναν οι αλλαγες και τον τροπο με τον οποιος αυτος εχει συνταχθει δεν στοιχειοθετείται επαρκως καμια αλλη αξιωση εναντιον του καταναλωτη. Κοινως δεν μπορουν να σας ζητησουν τιποτα. Αλλα το μονο που χρειαζεται καποιος για να ειναι 100% ειναι ταυτοχρονη κοινοποιηση της επιστολης καταγγελιας της συμβασης στο 1520 και/ή στην ΕΕΤΤ. Περα απο την δικη μου καταγγελια θα προσπαθησω να επικοινωνησω τηλεφωνικα με τις πιο πανω υπηρεσιες και αν τα καταφερω θα ενημερωσω. α) Ισχύει ό,τι γράφει ο jkoukos. διάβασε προσεκτικά τι σου γράφει. β) Η εεττ ούτε καν θα σου απαντήσει και καλά θα κάνει. Δεν ασχολείται με ζητήματα λογαριασμών (η ίδια μάλιστα το αναφέρει ρητά) και οικονομικών θεμάτων. Αρμόδιοι γι' αυτά είναι τα αστικά δικαστήρια και ο εκάστωτε συνήγορος (αααααν μπορεί να κάνει κάτι ουσιαστικό - συνήθως όχι πέρα από απλή σύσταση)
poulinos Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2017 επισης καποιες φορες αναφερονται οτι ο ταδε τιμοκαταλογος ειναι σε ισχυ απο τοτε ή οτι αναιρει ολους τους προηγουμενους κτλ ή οτι ειναι και για παλιους και νεους συνδρομητες με εξαιρεση πχ αυτους και αυτους.καλως η κακως οι εταιρειες με αυτα που σε βαζουν να υπογραψεις και με αυτα που βαζουν ειναι πολυ προσεκτικες ωστε να ειναι εξασφαλισμενες οτι ο αλλος δεν θα ζητησει αποζημιωση ή θα κανει μυνηση κτλ.για αυτο βλεπεις οπως και στις τραπεζες για να κανεις κατι υπογραφεις και 40 σελιδες.επισης ο καθε συνδρομητες μπορει να εχει τελειως διαφορετικο συμβολαιο απο τον αλλον με αλλη δεσμευση κτλ.
l337 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2017 Οι τιμολογιακές αλλάγές που γίνονται και επηρεάζουν όλους (νυν και νέους πελάτες) τότε δίνουν την δυνατότητα (και αναφέρεται ρητά) κατάργησης της σύμβασης αζημίως μέσα σε ένα ημερολογιακό μήνα. Η ενημέρωση γίνεται μέσω λογαριασμού και όχι mail ή οτιδήποτε άλλο όπως αναφέρει ξεκάθαρα και η οδηγία (προς παρόχους) του ρυθμιστή (εεττ). Οποιαδήποτε άλλη τιμολογιακή άλλαγή αφορά μόνο νέους πελάτες και δεν επηρεάζει αυτούς που είναι σε δέσμευση και έως να λήξει η δέσμευση τους. 1
jkoukos Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2017 Ένα παράδειγμα. Το νέο συμβόλαιο προβλέπει τέλος πρόωρης διακοπής, σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο, που όπως έγραψε ο TS τα ποσά είναι μεγαλύτερα από τα προηγούμενα. Σε περίπτωση καταγγελίας της Σύμβασης από τον Συνδρομητή χωρίς υπαιτιότητα της Forthnet ή από τη Forthnet λόγω υπαιτιότητας του Συνδρομητή, ο Συνδρομητής οφείλει να εξοφλήσει τους λογαριασμούς του έως την χρονική στιγμή ισχύος της καταγγελίας. Σε περίπτωση που η καταγγελία πραγματοποιηθεί πριν τη συμπλήρωση δώδεκα (12) μηνών ή των δεκαοκτώ (18) μηνών (εάν ο συνδρομητής έχει επιλέξει την «Προσφορά για συμβάσεις 18μηνης διάρκειας») από την ημερομηνία έναρξης ισχύος παροχής της υπηρεσίας ο Συνδρομητής οφείλει να καταβάλει επίσης στη Forthnet τέλος διακοπής σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο. Το τέλος διακοπής βαρύνει τη Forthnet έναντι τρίτων για την ενεργοποίηση και απενεργοποίηση της σύνδεσης του Συνδρομητή με το Τηλεπικοινωνιακό Δίκτυό της. Προκαταβληθέντα πάγια τέλη συμψηφίζονται με τις απαιτήσεις της Forthnet λόγω της πρόωρης λήξης της Σύμβασης. Εφόσον ο Συνδρομητής έχει υποβάλει αίτημα φορητότητας σε άλλο πάροχο, τότε η φορητότητα υλοποιείται εντός των προθεσμιών που ορίζεται από τους εκάστοτε ισχύοντες Κανονισμούς της ΕΕΤΤ, χωρίς αυτό να επηρεάζει τις υποχρεώσεις του Συνδρομητή έναντι της Forthnet. Φυσικά ισχύει για τους νέους πελάτες, που θα το υπογράψουν τώρα. Διότι τα παλιά 12μηνα συμβόλαια ανέφεραν άλλα πράγματα. Όπως όλα τα παλιά δεν είναι τα ίδια, διότι εξαρτάται και τις υπηρεσίες που έχει κανείς ή την χρονική διάρκεια δέσμευσης. Γενικά ισχύει ότι αναφέρει το υπογεγραμμένο εν ισχύ συμβόλαιο. Σε περίπτωση καταγγελίας της Σύμβασης από τον Συνδρομητή χωρίς υπαιτιότητα της Forthnet ή από τη Forthnet λόγω υπαιτιότητας του Συνδρομητή, ο Συνδρομητής οφείλει να εξοφλήσει τους λογαριασμούς του έως την χρονική στιγμή ισχύος της καταγγελίας. Σε περίπτωση που η καταγγελία πραγματοποιηθεί πριν τη συμπλήρωση δώδεκα (12) μηνών από την ημερομηνία έναρξης παροχής της υπηρεσίας ο Συνδρομητής οφείλει να καταβάλλει επίσης στη Forthnet τέλος διακοπής ύψους 72,35€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Το τέλος διακοπής βαρύνει τη Forthnet έναντι τρίτων για την ενεργοποίηση και απενεργοποίηση της σύνδεσης του Συνδρομητή με το Τηλεπικοινωνιακό Eίκτυό της. Προκαταβληθέντα πάγια τέλη συμψηφίζονται με τις απαιτήσεις της Forthnet λόγω της πρόωρης λήξης της Σύμβασης. Εφόσον ο Συνδρομητής έχει υποβάλλει αίτημα φορητότητας σε άλλο πάροχο, τότε η φορητότητα υλοποιείται εντός των προθεσμιών που ορίζεται από τους εκάστοτε ισχύοντες Κανονισμούς της ΕΕΤΤ, χωρίς αυτό να επηρεάζει τις υποχρεώσεις του Συνδρομητή έναντι της Forthnet.
Ionlab Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Στην περιπτωση τηλεφωνικης ανανεωσης που δεν υπαρχει γραπτο συμβολαιο ομως τι προβλεπει ο νομος. Ισχυουν οι οροι του αρχικου συμβολαιου εκτος και αν ρητα στην ηχογραφηση αναφερθηκε η τροποποιηση των παλαιοτερων ορων; Οσον αφορα τον νεο τιμοκαταλογο ο τροπος συνταξης του αφηνει πολλα περιθωρια στην ΕΕΤΤ να επιβαλει κυρωσεις....και φυσικα ειναι μου γνωστο οτι η ΕΕΤΤ δεν θα ασχοληθει με θεματα λογαριασμων. Απλως στην βιασυνη τους να "κουκουλωσουν" το θεμα με την multiview υπηρεσια την οποια δεν θελανε να μου δωσουνε αλλαξαν μεςα σε μια νυχτα τα κειμενα και παραβλεψαν/παρελειψαν σημαντικα στοιχεια και ελπιζω η ΕΕΤΤ να θεσει τελος στην αυθαιρεσια και μακαρι εκτος απο την απωλεια συνδρομητων να εχουν και προστιμα να αντιμετωπισουν. Επισης αν καποιος εχει αντιγραφο και τιμοκαταλογου απο προηγουμενους μηνες παρακαλω ας μου στειλει ενα pm η ας τους ανεβασει καπου.
normal40 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2017 Έκανα ανανέωση τηλεφωνικά, πως μπορώ να φύγω χωρίς πέναλτι;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα