Προς το περιεχόμενο

Ποιοτητα φρενων(τακακια) για αλλαγη.


nas91

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ειμαι κατοχος ενος σκουτερ(xmax),και επειδη ειναι σχετικα καινουριο μοντελο,θελω να κανω μια ερωτηση γιατι ηρθε η ωρα να κανω αλλαγη στα μπροστινα τακακια..

Τα γνησια κοστιζουν 40 ευρω,τα τα'ι'βανέζικα 15 και τα κινεζικα 10..

Οδηγαω πολλα χρονια μηχανες,αλλα αυτη η απορια μου γεννηθηκε τωρα.

Η διαφορα ειναι στη παστα προφανως,ομως αν πουμε οτι βαζω τα κινεζικα,υπαρχει περιπτωση να μου χαλασει το δισκο,η απλα θα φαγωθουν πιο γρηγορα απο οτι τα original?

Ποιοες ειναι οι διαφορες τους?

Ευχαριστω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To να χαλάσει ο δισκος δεν ειναι και για μοιρολόι, ετσι και αλλιως θα χαλάσει, τι στις 5 αλλαγές τι στις 4, το θέμα ειναι τι γινετε αν με βρεμένους οι δίσκους πας να φρενάρεις και πέσεις πάνω στο μπροστινο σου, τοτε θα διαπιστώσεις οτι τελικα τα τακάκια ηταν μαπα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρα το μονο που πρεπει να κοιταξω ειναι αν δουλευει καλα ζεσταμενο και σε νερο..

Και το να χαλασει ο δισκος ειναι μοιρολόι,αν εισαι ανεργος οπως εγω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σου φανε τον δισκο δυσκολο.. απλα δεν θα εχουν καθολου καλο κρατημα . Koιτα κατι σε sbs, ebc ,ferodo και feugo .

Αυτα που προτεινεις ειναι αυτα που εξαιρεί λογο κόστους, αν ηταν να πάρει αυτα δεν υπήρχε λόγος δημιουργίας του topic

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υamaha xmax 250 εχω.Αυτο που βγαινει 500αρι ειναι το tmax..

Τελικα πηρα τα sbs me 13 ευρω,τα γνησια ειχαν 45 και μιλαω για τα μπροστινα μονο...


Αυτα που προτεινεις ειναι αυτα που εξαιρεί λογο κόστους, αν ηταν να πάρει αυτα δεν υπήρχε λόγος δημιουργίας του topic

Υπηρχε λογος,και παραπανω σου εξηγω το γιατι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι φιλε μου τον δισκο δεν προκειται να στον χαλασουν τα τακακια.

 

Πριν μερικα χρονια υπηρξε μια αστοχια απο τον μηχανικο σε αλλαγη δισκους-τακακια στο αμαξι μου και φρεναρε κατα πολυ περισσοτερο με τον αριστερο μπροστα τροχο. Σε ελαφρα φρεναρισματα δε το καταλαβαινες. Αποτελεσμα μετα απο καποιο καιρο, να φαγωθει τελειως το αριστερο μπροστα τακακι και να εχει μεινει μονο σιδερο. Σε ολοκαινουργιο δισκο! Στο συνεργιο υπηρχε μια εμφανη γρατζουνια περιμετρικα του δισκου. Μονο επιφανιακη ωστοσο, το περιποιηθηκε με λιγο τριψιμο ο μηχανικος, εβαλε αλλο τακακι και ολα καλα απο τοτε... Αφου δε χαλασε δισκος με σκετο σιδερο, το βρισκω δυσκολο να χαλασει απο παστα!

 

Οσο για την επιλογη σου, εφοσον τα χρηματα παιζουν ρολο, πηγαινε ρωτωντας! Τι 10 τι 20ε, αφου δεν ειναι τα "μαμα" δε μπορεις να βασιστεις στην τιμη για την ποιοτητα τους. Ρωτα καποιον με ιδιο μηχανακι η αν δεν υπαρχει καποιον μηχανικο της μαρκας. Κατι θα ξερουν. Αν παλι δε γινεται μαθε τις μαρκες των (αν εχουν) και ψαξου λιγο στο ιντερνετ.

 

Αν θες να δοκιμασεις μονος σου ποσο καλα ειναι, κανε μερικες βολτες με εντονα και τακτα φρεναρισματα ωστε να δεις το "fade" τους καθως ζεστενονται. Οσο για την επιδοση σε βροχη, πρεπει να δοκιμαστει μονο σε βροχη οπου ο δρομος ριχνει συνεχως νερο στην επιφανεια. Βρεξιμο με λαστιχο και τα σχετικα ειναι χασιμο χρονου. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι φιλε μου τον δισκο δεν προκειται να στον χαλασουν τα τακακια.

 

Πριν μερικα χρονια υπηρξε μια αστοχια απο τον μηχανικο σε αλλαγη δισκους-τακακια στο αμαξι μου και φρεναρε κατα πολυ περισσοτερο με τον αριστερο μπροστα τροχο. Σε ελαφρα φρεναρισματα δε το καταλαβαινες. Αποτελεσμα μετα απο καποιο καιρο, να φαγωθει τελειως το αριστερο μπροστα τακακι και να εχει μεινει μονο σιδερο. Σε ολοκαινουργιο δισκο! Στο συνεργιο υπηρχε μια εμφανη γρατζουνια περιμετρικα του δισκου. Μονο επιφανιακη ωστοσο, το περιποιηθηκε με λιγο τριψιμο ο μηχανικος, εβαλε αλλο τακακι και ολα καλα απο τοτε... Αφου δε χαλασε δισκος με σκετο σιδερο, το βρισκω δυσκολο να χαλασει απο παστα!

 

Οσο για την επιλογη σου, εφοσον τα χρηματα παιζουν ρολο, πηγαινε ρωτωντας! Τι 10 τι 20ε, αφου δεν ειναι τα "μαμα" δε μπορεις να βασιστεις στην τιμη για την ποιοτητα τους. Ρωτα καποιον με ιδιο μηχανακι η αν δεν υπαρχει καποιον μηχανικο της μαρκας. Κατι θα ξερουν. Αν παλι δε γινεται μαθε τις μαρκες των (αν εχουν) και ψαξου λιγο στο ιντερνετ.

 

Αν θες να δοκιμασεις μονος σου ποσο καλα ειναι, κανε μερικες βολτες με εντονα και τακτα φρεναρισματα ωστε να δεις το "fade" τους καθως ζεστενονται. Οσο για την επιδοση σε βροχη, πρεπει να δοκιμαστει μονο σε βροχη οπου ο δρομος ριχνει συνεχως νερο στην επιφανεια. Βρεξιμο με λαστιχο και τα σχετικα ειναι χασιμο χρονου. 

Εβαλα τα sbs,κατι ενδιαμεσο με 13 ευρω.Μεχρι στιγμης ολα καλα!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...