Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα σας,

έκανα αίτηση για νέα σύνδεση στη Nova, στις 06/12/2016. Έκτοτε μέχρι και σήμερα έχω λάβει 9 διαφορετικά μηνύματα στο κινητό με πιθανές ημερομηνίες στις οποίες θα έρθει ο τεχνικός του ΟΤΕ για να ξεκινήσει η σύνδεση της γραμμής μου. 

Μέχρι και σήμερα 02/01/2017 όχι μόνο δεν έχει έρθει ο τεχνικός, αλλά δε μας έχει ενημερώσει και για ποιο λόγο δεν έρχεται. Η Nova μου λέει πως έχει στείλει αίτημα να τηρηθεί η τελευταία ημερομηνία, 30/12/2016 και πως πέρα από αυτό δεν μπορεί να κάνει κάτι περισσότερο. 

Ζητώ τη συμβουλή σας. Τι μπορώ να κάνω; Έχει αντιμετωπίσει κάποιος φίλος την ίδια κατάσταση;

Σας ευχαριστώ!

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καλημέρα σας,

 

έκανα αίτηση για νέα σύνδεση στις 06/12/2016. Έκτοτε μέχρι και σήμερα έχω λάβει 9 διαφορετικά μηνύματα στο κινητό με πιθανές ημερομηνίες στις οποίες θα έρθει ο τεχνικός του ΟΤΕ για να ξεκινήσει η σύνδεση της γραμμής μου. 

 

Μέχρι και σήμερα 02/01/2017 όχι μόνο δεν έχει έρθει ο τεχνικός, αλλά δε μας έχει ενημερώσει και για ποιο λόγο δεν έρχεται. Η Nova μου λέει πως έχει στείλει αίτημα να τηρηθεί η τελευταία ημερομηνία, 30/12/2016 και πως πέρα από αυτό δεν μπορεί να κάνει κάτι περισσότερο. 

 

Ζητώ τη συμβουλή σας. Τι μπορώ να κάνω; Έχει αντιμετωπίσει κάποιος φίλος την ίδια κατάσταση;

 

Σας ευχαριστώ!

παρε στο 13888 και ζητα να μιλησεις με τον προισταμενο βαρδιας για να επισπευσει το θεμα και να σου δωσει σιγουρεσ απαντησεις και απηλησε τουσ οτι θα ακυρωσεις την συνδεση 

Δημοσ.

μα αυτο θέλει να διακόψει τη σύνδεση του απο τη forthnet. δεν νομίζω να τρομάξει ιδιαίτερα ο οτε με μια τέτοια "προειδοποίηση" αφού δεν είναι δικός του πελάτης.

 

δε νομιζω οτι μπορεις να κανεις και πολλααπο το να κλαψεις στη forthnet αφού δεν θεωρω οτι ιναι στο χερι της

αν πχ εχει ο οτε στη μεταξυ τους συμβαση 9 ημερες πχ να διορθώσει ενα πρόβλημα θα παει την 9η ημερα

Δημοσ.

δε νομιζω οτι μπορεις να κανεις και πολλααπο το να κλαψεις στη forthnet αφού δεν θεωρω οτι ιναι στο χερι της

αν πχ εχει ο οτε στη μεταξυ τους συμβαση 9 ημερες πχ να διορθώσει ενα πρόβλημα θα παει την 9η ημερα

 

Απ' όσο έχω μάθει ο ΟΤΕ οφείλει σε 12 εργάσιμες ημέρες να έχει ολοκληρώσει τη σύνδεση και ήδη έχουμε περάσει την 20η..

Δημοσ.

Καλημέρα σας,

 

έκανα αίτηση για νέα σύνδεση στη Nova, στις 06/12/2016. Έκτοτε μέχρι και σήμερα έχω λάβει 9 διαφορετικά μηνύματα στο κινητό με πιθανές ημερομηνίες στις οποίες θα έρθει ο τεχνικός του ΟΤΕ για να ξεκινήσει η σύνδεση της γραμμής μου. 

 

Μέχρι και σήμερα 02/01/2017 όχι μόνο δεν έχει έρθει ο τεχνικός, αλλά δε μας έχει ενημερώσει και για ποιο λόγο δεν έρχεται. Η Nova μου λέει πως έχει στείλει αίτημα να τηρηθεί η τελευταία ημερομηνία, 30/12/2016 και πως πέρα από αυτό δεν μπορεί να κάνει κάτι περισσότερο. 

 

Ζητώ τη συμβουλή σας. Τι μπορώ να κάνω; Έχει αντιμετωπίσει κάποιος φίλος την ίδια κατάσταση;

 

Σας ευχαριστώ!

μαλλον κανεις υπομονη.εχει γινει και σε αλλα ατομα.απλα για να εισαι τυπικος καλο θα ειναι να υπαρχει στο κουδουνι το ονομα σου οπως και να βρισκεται αν γινεται καποιος στο σπιτι διοτι ο οτε απειρες φορες επειδη δεν υπαρχει ονομα ή επειδη δεν ανοιγει καποιος δεν παραδιδει την γραμμη και ριχνει αναβολη.βεβαια θα στο λεγαν αυτο απλα στο ενημερωνω

  • Like 1
Δημοσ.

μα αυτο θέλει να διακόψει τη σύνδεση του απο τη forthnet. δεν νομίζω να τρομάξει ιδιαίτερα ο οτε με μια τέτοια "προειδοποίηση" αφού δεν είναι δικός του πελάτης.

 

δε νομιζω οτι μπορεις να κανεις και πολλααπο το να κλαψεις στη forthnet αφού δεν θεωρω οτι ιναι στο χερι της

αν πχ εχει ο οτε στη μεταξυ τους συμβαση 9 ημερες πχ να διορθώσει ενα πρόβλημα θα παει την 9η ημερα

 

 

Μάλλον δεν ήμουν ξεκάθαρος. Η αίτηση έχει γίνει στη Nova και όχι στον ΟΤΕ.

κατάλαβα το αντίθετο αλλά και πάλι πάρε τηλέφωνο να παραπονεθείς με τέτοιους τρόπους προσπαθεί να κρατήσει πελάτες δυστυχώς από το 13 και μετά ο οτέ είναι στα χειρότερα του 

Δημοσ.

μαλλον κανεις υπομονη.εχει γινει και σε αλλα ατομα.απλα για να εισαι τυπικος καλο θα ειναι να υπαρχει στο κουδουνι το ονομα σου οπως και να βρισκεται αν γινεται καποιος στο σπιτι διοτι ο οτε απειρες φορες επειδη δεν υπαρχει ονομα ή επειδη δεν ανοιγει καποιος δεν παραδιδει την γραμμη και ριχνει αναβολη.βεβαια θα στο λεγαν αυτο απλα στο ενημερωνω

Υπάρχει το όνομα στο κουδούνι από την 1η ημέρα. Τώρα το να είναι κάποιος στο σπίτι, πως είναι δυνατόν; Θα πάρω άδεια από τη δουλειά για να κάτσω σπίτι 1 μήνα να περιμένω μήπως έρθει ο ΟΤΕ; Ωστόσο μου είπαν πως αν ήταν αυτό το θέμα θα είχαν αφήσει ένα χαρτί πως πέρασαν.

 

κατάλαβα το αντίθετο αλλά και πάλι πάρε τηλέφωνο να παραπονεθείς με τέτοιους τρόπους προσπαθεί να κρατήσει πελάτες δυστυχώς από το 13 και μετά ο οτέ είναι στα χειρότερα του 

Πήρα ήδη και παραπονέθηκα. Η απάντηση είναι "δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα". Ζήτησα να μιλήσω με τους τεχνικούς, να μάθω γιατί δεν έρχονται. Μου είπαν πως δεν μπορώ να το κάνω. Ζήτησα να μιλήσουν οι ίδιοι με τους τεχνικούς. Μου είπαν πως δεν μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί τους..

Δημοσ.

Υπάρχει το όνομα στο κουδούνι από την 1η ημέρα. Τώρα το να είναι κάποιος στο σπίτι, πως είναι δυνατόν; Θα πάρω άδεια από τη δουλειά για να κάτσω σπίτι 1 μήνα να περιμένω μήπως έρθει ο ΟΤΕ; Ωστόσο μου είπαν πως αν ήταν αυτό το θέμα θα είχαν αφήσει ένα χαρτί πως πέρασαν.

 

 

υποτιθεται οτι ναι για τον οτε υπαρχει καποιο οριο στο ποσες μερες βαση sla πρεπει να ενεργοποιησει την γραμμη.αλλα ναι κλασσικος οτε.ναι συνηθως αμα δεν σε βρει ενημερωνει και τον παροχο οτι βρεθηκε κλειστο.απλα ελεγα μηπως υπηρχε ατομο στο σπιτι ή γειτονας που μπορει να ανοιξει.

Δημοσ.

γι νέα σύνδεση η φορητότητα είναι γτ αν είνα νέα αριθμδότηση σε εναλακικό αργεί περιπού 1 μήνα κάνει 

Μόλις μετακόμισα στο σπίτι το οποίο μόλις ανακαινίστηκε και ήταν ακατοίκητο πάνω από χρόνο. Επομένως πρόκεται για νέα σύνδεση, νέα γραμμή, νέο αριθμό.  

Δημοσ.

γι νέα σύνδεση η φορητότητα είναι γτ αν είνα νέα αριθμδότηση σε εναλακικό αργεί περιπού 1 μήνα κάνει 

οταν ειναι υπαρχουσα γραμμη δεν χρειαζεται καν να βγει ο τεχνικος εξω.απο τον γενικο κατανεμητη γινεται η αλλαγη,

Δημοσ.

Παιδιά λήξη συναγερμού. Μόλις μου ήρθε μήνυμα από τη NOVA με τους κωδικούς.

 

Ευχαριστώ όλους όσοι μπήκαν στον κόπο να βοηθήσουν με τις απαντήσεις τους!

 

Καλή χρονιά σας εύχομαι!!  :-)

Δημοσ.

θα πρεπει να ερθει τεχνικος απο την Nova/forthnet να σου ενωσει την γραμμη.ευχομαι να μην ειναι καμια βλαβη και ταλαιπωρηθεις και αλλο.

Δημοσ.

θα πρεπει να ερθει τεχνικος απο την Nova/forthnet να σου ενωσει την γραμμη.ευχομαι να μην ειναι καμια βλαβη και ταλαιπωρηθεις και αλλο.

Γιατί να υπάρχει βλάβη; Επειδή καθυστέρησε ο ΟΤΕ;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...