Gkoukouz Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2016 Καλημέρα χρόνια πολλά.Προσφατα λόγω φυγής στο εξωτερικό είπαμε να σταματήσουμε την σύνδεση από την holl.ενω κάναμε αίτηση μετά από 2 εβδομάδες μας ήρθε και άλλος λογαριασμός κ ξαφνικά εμφανίστηκε δεύτερος αριθμός σταθερού τον οποίο αυτόν κοστολογισαν και μου έστειλαν χαρτί να πάω να πληρώσω.απαραδεκτοι απλά
Επισκέπτης Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2016 Καλημερα, πας με τα χαρτια σου και ημερομηνιες αιτησεων και αποσυνδεσης και ζητας αποχρεωση απλα θα σου μεινει η ταλαιπωρεια απο ολη αυτη τη 'κατασταση' στο κλεισιμο του ετους..
poulinos Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Καλημέρα χρόνια πολλά.Προσφατα λόγω φυγής στο εξωτερικό είπαμε να σταματήσουμε την σύνδεση από την holl.ενω κάναμε αίτηση μετά από 2 εβδομάδες μας ήρθε και άλλος λογαριασμός κ ξαφνικά εμφανίστηκε δεύτερος αριθμός σταθερού τον οποίο αυτόν κοστολογισαν και μου έστειλαν χαρτί να πάω να πληρώσω.απαραδεκτοι απλά o δευτερος αριθμος σταθερου δεν ξερω που κολλαει εκτος αν ειναι λαθος απο Hol.για τα αλλα απλα στειλε email ή παρε τηλεφωνο για να γινει συμψηφισμος ή οτι αλλο χρειαστει για να κλεισει το υπολοιπο.ισως να ηταν προς εκδοση ο λογαριασμος πριν γινει η διακοπη.
Gkoukouz Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Όχι μίλησα σήμερα με τα κεντρικά.δεν έχουν κάνει καμία αίτηση από το κατάστημα για διακοπή παρόλο που εγώ είχα πάει για να την κάνω.κανενα φαξ δεν υπάρχει στα κεντρικά για διακοπή.εγω τι κάνω;Που θα πρέπει να πάω αύριο να κάνω διακοπή ξανά ενώ ο υπάλληλος έλεγε και στη μητέρα μου πως την έχει κάνει την αίτηση ο ίδιος ;Την κοροιδευε στην ουσια Και θα πρέπει να πληρώσω αυτό που ήρθε αλλά και το επόμενο σαν καθαριστικό για να κλείσει η γραμμη
poulinos Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Όχι μίλησα σήμερα με τα κεντρικά.δεν έχουν κάνει καμία αίτηση από το κατάστημα για διακοπή παρόλο που εγώ είχα πάει για να την κάνω.κανενα φαξ δεν υπάρχει στα κεντρικά για διακοπή.εγω τι κάνω;Που θα πρέπει να πάω αύριο να κάνω διακοπή ξανά ενώ ο υπάλληλος έλεγε και στη μητέρα μου πως την έχει κάνει την αίτηση ο ίδιος ;Την κοροιδευε στην ουσια Και θα πρέπει να πληρώσω αυτό που ήρθε αλλά και το επόμενο σαν καθαριστικό για να κλείσει η γραμμη πηγαινε στο καταστημα να δεις τι γινεται .αν υπαρχει αιτηση με ημερομηνια που την εκανες ή αμα εχεις αντιγραφο λογικα μπορεις να βγαλεις ακρη και να ζητησεις οχι μονο να κοπει αλλα και να κοπει οταν την εκανες.εκτος αν την εστειλε στα κεντρικα και στα κεντρικα την εχασαν ή δεν ξερω τι.
Gkoukouz Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Μου είπαν από κεντρικά πως δεν βλέπουν να υπάρχει αίτηση ή κάτι τέτοιο για διακοπή κ πως ο λογαριασμός υπάρχει και βγαίνει κανονικά.κ ο υπάλληλος είπε πως έχει την αίτηση και την έγκριση στα χέρια του.αυριο θα πάω και θα ενημερώσω
poulinos Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 εφοσον υπαρχει και εγκριση αν το πιεσεις επειδη ειναι δικο τους λαθος θα το βγαλουν διακοπη και θα κοπει σαν πιστωτικο πιστευω.
Gkoukouz Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 Το ελπίζω.θα ενημερώσω αύριο αφού πάω στο κατάστημα δεν το αφήνω έτσι θα με δουν με άλλο μάτι
poulinos Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 δεν χρειαζεται να φωναζεις απλα ας καλεσουν τα κεντρικα να μιλησει το καταστημα αν πραγματι το εχει στειλει το αιτημα διακοπης.υπομονη θελει.
Gkoukouz Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 Μου είπε ο υπάλληλος πως το έστειλε και το έστειλε ξανά μπροστά μου παίρνοντας κ τηλέφωνο κεντρικά.θα τους πάρω αύριο πρωί είπαν να γίνει διακοπή.για το πόσο μου είπαν θα μου δώσουν πιστωτικό μάλλον.θα με πρηξουν για ανανέωση Μου έδωσαν κ αντίγραφο
poulinos Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 σιγουρα θα σε παρουν για καμια αντιπροσφορα.εφοσον ειχες φτιαξει τα χαρτια δεν γινεται να σε βαλουν να πληρωσεις τον τρεχοντα μηνα αφου ειναι λαθος δικο τους.λογικα θα βγει νεος λογαριασμος Με το τελικο ποσο να πληρωσεις
Gkoukouz Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 Ναι αλλά θα φαίνεται πως σήμερα ζήτησα διακοπή παρόλο που ο υπάλληλος τους έλεγε πως έχει γίνει εδώ και δύο μήνες.αυτος το φαξ δεν το βρίσκει λέει πως κρατάνε αρχείο για 15 μέρες.εγω στην προκειμένη περίπτωση τι να κανω αύριο που μ είπαν νΑ τους πάρω;
poulinos Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 εκει τους εξηγεις τι εχει γινει.το κακο ειναι οτι δεν εχεις αντιγραφο.αλλιως μετα ειτε το πληρωνεις ειτε το τραβας με συνηγορο καταναλωτη και παει λεγοντας.
Gkoukouz Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 Ε η μόνη λύση είναι να το πληρώσω γιατί το πιστωτικό όπως μ είπε χθες από τα κεντρικά μπορεί να μου το κάνει μόνο αν ανανεώσω τη συμβαση
poulinos Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 xaxa.δεν παιζονται.μονο και μονο για κατι τετοια αξιζει να τους κυνηγησει κανεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα