Joshua21 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 @poylinos:Ok, σύμφωνα με το άρθρο υπάρχουν 9 διαφορετικές κατηγορίες ασφαλτικού, δεν επιβεβαιώνεται όμως πουθενά ο ισχυρισμός σου ότι στις πίστες χρησιμοποιείται διαφορετικής ποιότητας/σκληρότητας υλικό σε σχέση με τους δρόμους. Το μόνο ενδιαφέρον που διάβασα είναι το "Τα τελευταία χρόνια, στην Ελλάδα, στο σύνολο των έργων οδοποιίας χρησιµοποιείται ένας και µόνο τύπος κοινής ασφάλτου οδοστρωσίας, ο τύπος 50/70". Όσο για το δρόμο στο στενάκι ο βασικός λόγος που ταλαιπωρείται πολύ περισσότερο είναι επειδή τα οχήματα ξεκινούν, σταματάνε, φρενάρουν κτλ, σε αντίθεση με την Αττική οδό που τα οχήματα απλώς διέρχονται. Επίσης η Αττική οδός είναι ένας δρόμος που δημιουργήθηκε το 2004 από το μηδέν, τα θεμέλια του έγιναν με σύγχρονους τρόπους, και κάθε ζημιά/φθορά αποκαθίσταται με συνοπτικές διαδικασίες.
logistoulis Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 τυχαία εταιρεία που βρήκα στο γοογλη, ισχυρίζεται ότι κατασκευάζει άσφαλτο για ειδική για πίστες (μεταξύ άλλων ειδών για διαφορετική χρήση) διαφημιστικό τρικ; http://www.aggregate.com/products-and-services/asphalt/ φυσικά μην περιμένεις ο καθένας να σου αποκαλύψει τη σύνθεσή του που πιθανότατα είναι βιομηχανικό μυστικό, ακόμα και στα τσιμέντα εταιρείες έχουν μυστική τη σύνθεσή τους για να μην τις αντιγράψουν
Joshua21 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 οι δρόμοι μπορεί να δέχονται πίεση από φορτηγά, αλλά και οι πίστες δέχονται πίεση από χιλιάδες άλογα τέσπα τις διαφορές στο υλικό δε τις ξέρω, αυτά πρέπει να μας τα πει κάποιος με εξειδικευμένες γνώσεις (και τώρα που το θυμήθηκα ξέρω εργολάβο που φτιάχνει και δρόμους ίσως αξίζει να τον ρωτήσω) , αλλά σαν οδηγός έχω διαπιστώσει τις διαφορές στη φθορά η πίστα έχει ως στόχο τη μέγιστη πρόσφυση η διάρκεια των ελαστικών είναι αδιάφορη, ένας δημόσιος δρόμος δεν υπάρχει λόγος να έχει αντίστοιχη πρόσφυση και να φθείρει πολύ γρήγορα τα λάστιχα του κόσμου, η ασφάλεια ελέγχεται άλλωστε με τα όρια επίσης ένα άλλο που θυμήθηκα, έχεις βρεθεί σε αερόδιαδρομο να δεις πόσο τραχιά είναι η άσφαλτος; εύκολα κάνεις κομμάτια τα λάστιχά σου μέσα σε λίγη ώρα εκεί μέσα, αλλά δε θα μπορούσε να είναι διαφορετικά αν σκεφτείς τη πίεση που πρέπει να αντέξουν και μη παραβλέπουμε και τη σημασία των ελαστικών και των θερμοκρασιών των ελαστικών, ειδικά σε αγωνιστικά οχήματα είναι πολύ σημαντικές Χιλιάδες άλογα έχουν μόνο τα top fuel στα dragster, τα οχήματα που μπαίνουν στις πίστες έχουν πολύ λιγότερη δύναμη. Όση δύναμη και να έχει όμως ένα επιβατικό με τίποτα δεν μπορεί να φθείρει την άσφαλτο όπως ένα φορτηγό 40+ τόνων που φρενάρει. Και ναι, όχι μόνο έχω δει αλλά έχω βάλει κιόλας μέσα σε αεροδιάδρομο το αυτοκίνητο μου(Τρίπολη). Η φθορά στα λάστιχα απίστευτη, και αυτό γιατί η άσφαλτος είχε μηδενική φθορά.
poulinos Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 @poylinos: Ok, σύμφωνα με το άρθρο υπάρχουν 9 διαφορετικές κατηγορίες ασφαλτικού, δεν επιβεβαιώνεται όμως πουθενά ο ισχυρισμός σου ότι στις πίστες χρησιμοποιείται διαφορετικής ποιότητας/σκληρότητας υλικό σε σχέση με τους δρόμους. Το μόνο ενδιαφέρον που διάβασα είναι το "Τα τελευταία χρόνια, στην Ελλάδα, στο σύνολο των έργων οδοποιίας χρησιµοποιείται ένας και µόνο τύπος κοινής ασφάλτου οδοστρωσίας, ο τύπος 50/70". Όσο για το δρόμο στο στενάκι ο βασικός λόγος που ταλαιπωρείται πολύ περισσότερο είναι επειδή τα οχήματα ξεκινούν, σταματάνε, φρενάρουν κτλ, σε αντίθεση με την Αττική οδό που τα οχήματα απλώς διέρχονται. Επίσης η Αττική οδός είναι ένας δρόμος που δημιουργήθηκε το 2004 από το μηδέν, τα θεμέλια του έγιναν με σύγχρονους τρόπους, και κάθε ζημιά/φθορά αποκαθίσταται με συνοπτικές διαδικασίες. ο αλλος που εχει την πιστα θελει η ασφαλτος να αντεξει και να κανει αυτο που εχει φτιαχτει να κανει.δεν τον νοιαζει αν εσυ θα φας ολο το λαστιχο σου γιατι αυτος ειναι ο σκοπος να εχει πολυ καλο κρατημα.ο δρομος επισης φτιαχνεται απο το κρατος ενω η πιστα δεν ειναι του κρατους οπως δεν ειναι και η αττικη οδο.ακομα και σε σημεια που δεν σταματανε αμαξια σε αρκετους δρομους υπαρχει τρελη φθορα.η αττικη οδος δεν εχει ξαναστρωθει οσο ξερω απο τοτε.δεν μιλαω για τοπικη φθορα αλλα γενικη.επισης δεν συμφερει καποιον το να στρωνει ενα δρομο δεκα φορες αφου τα εξοδα για ολη την διαδικασια ειναι συνηθως πιο πολλα απο καλη ασφαλτο(δεν μιλαω για ελληνικους δρομους το κρατος μια δεν του καιγεται και στρωνει δρομους πριν τις εκλογες).αν μπεις πιστα καποια στιγμη ειτε με αμαξι ειτε με μηχανακι θα την καταλαβεις την διαφορα.οπως και ο δρομος τριπολη μετα απο τοσα χρονια με τοσα αμαξια και εχει και στροφες δεν εχει παθει τιποτα. Και ναι, όχι μόνο έχω δει αλλά έχω βάλει κιόλας μέσα σε αεροδιάδρομο το αυτοκίνητο μου(Τρίπολη). Η φθορά στα λάστιχα απίστευτη, και αυτό γιατί η άσφαλτος είχε μηδενική φθορά. οτι κατεβαινουν αεροπλανα δενειναι μηδαμινη φθορα.αν ηταν η ασφαλτος αυτη που ειναι σε ενα δρομο εξω μετα απο 10 αεροπλανα θα ειχε γινει λεια η ασφαλτος.επειδη ακριβως ενα αεροδρομιο απλα δεν πρεπει να κλεισει ποτε για αυτο και μπαινει αλλη ποιοτητα.φαντασου δηλαδη στο dubai που ανεβαινουν/κατεβαινουν εκατονταδες αεροπλανα να σου ελεγαν ε πρεπει να στρωσουμε την ασφαλτο καθε χρονο.ειναι το υλικο τετοιο για να μην μπορουν να δημιουργηθουν φθορες γρηγορα γιατι ειναι κατι που δεν θες αλλα ειναι και κατι που κοστιζει.το link του Logistouli λεει πολλα. τυχαία εταιρεία που βρήκα στο γοογλη, ισχυρίζεται ότι κατασκευάζει άσφαλτο για ειδική για πίστες (μεταξύ άλλων ειδών για διαφορετική χρήση) διαφημιστικό τρικ; http://www.aggregate.com/products-and-services/asphalt/ φυσικά μην περιμένεις ο καθένας να σου αποκαλύψει τη σύνθεσή του που πιθανότατα είναι βιομηχανικό μυστικό, ακόμα και στα τσιμέντα εταιρείες έχουν μυστική τη σύνθεσή τους για να μην τις αντιγράψουν δεν νομιζω οτι ειναι τρικ.απλα εχουν τα παντα μια πληρη γκαμα για οτι θες.μεχρι και εκει διαχωριζουν αλλη ασφαλτο για airport αλλη για δρομο.
logistoulis Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 δεν πιστεύω ότι είναι τρικ, ρητορικό είναι το ερώτημα μου Χιλιάδες άλογα έχουν μόνο τα top fuel στα dragster, τα οχήματα που μπαίνουν στις πίστες έχουν πολύ λιγότερη δύναμη. Όση δύναμη και να έχει όμως ένα επιβατικό με τίποτα δεν μπορεί να φθείρει την άσφαλτο όπως ένα φορτηγό 40+ τόνων που φρενάρει. Και ναι, όχι μόνο έχω δει αλλά έχω βάλει κιόλας μέσα σε αεροδιάδρομο το αυτοκίνητο μου(Τρίπολη). Η φθορά στα λάστιχα απίστευτη, και αυτό γιατί η άσφαλτος είχε μηδενική φθορά. γιατί ένα μονοθέσιο τι έχει; ή πολλά μονοθέσια μαζί δεν έχουν χιλιάδες άλογα; δεν δέχονται πιέσεις οι αεροδιάδρομοι που προσγειώνονται τόσοι τόνοι επάνω τους; αν μιλούσαμε για απλή άσφαλτο θα είχε ξηλωθεί για πλάκα η απλή άσφαλτος του δρόμου είναι τόσο μαλακή που στα διόδια βάζουν τσιμέντο γιατί αν ήταν άσφαλτος από όλα αυτά τα φρεναρίσματα δε θα έμενε τίποτα φυσικά και ένας αεροδιάδρομος έχει άλλες αντοχές τεσπά από τη στιγμή που και μόνος σου διαπιστώνεις ότι υπάρχει άλλη φθορά σε διαφορετικού τύπου οδοστρώματα αναγνωρίζουμε ότι μιλάμε για διαφορετικά πράγματα. το πώς θα ερμηνεύσεις αυτή τη διαφορά είναι δικαίωμά σου, απλά η λογική ερμηνεία όπως και στα λάστιχα είναι η διαφορετική χρήση και όχι η διαφορετική φθορά όπως δέχεσαι ότι υπάρχουν διαφορετικές γόμες ελαστικών για διαφορετική χρήση, οφείλεις να δεχτείς ότι υπάρχουν διαφορετικοί τύποι ασφάλτου για διαφορετική χρήση. δεν είναι παράλογο, μάλιστα είναι αυτονόητο να γίνεται κάτι τέτοιο, υπάρχουν διαφορετικά υλικά και ποιότητες για διαφορετική χρήση στα πάντα, σίγουρα σε τόσο ακριβά σπορ θα υπάρχουν επίσης σε όλα τα επίπεδα δε γίνεται για παράδειγμα να ασχολούνται με το να βάζουν σωστό παρκέ σε ένα γήπεδο μπάσκετ για να μην ζορίζονται τα γόνατα των αθλητών, ή να στρώνουν με ειδικά υλικά τους στίβους για τους αθλητές και όταν έχουμε να κάνουμε με ακριβά αγωνιστικά ή αεροπλάνα απλά να βάζουν "άσφαλτο" σαν αυτή που στρώνουν στη βουλιαγμένης με όριο τα 60-80 χλμ/ω, η ακόμα χειρότερα στο κωλόστενο σε έναν ξεχασμένο δρόμο που μετά από λίγο τα κομμάτια της ασφάλτου στις άκρες ξεκολλάνε μόνα τους εκεί υποτίθεται θα πας με λίγα χλμ και άντε το πολύ πολύ να πατήσεις καμιά λακούβα και να στραβώσεις, σε άλλα σημεία οι ατέλειες μπορεί να σημαίνουν θάνατο (και σε απλούς δρόμους βέβαια αν είσαι με μηχανή.. )
Joshua21 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 @poulinos: Δεν ξέρω ποιος είναι ο ιδιοκτήτης της κάθε πίστας, ούτε το budget που δαπανήθηκε στην κατασκευή της, ούτε τίποτα σχετικό, αν έχεις κάποια στοιχεία να μας παραθέσεις πολύ ευχαρίστως. Όσο για την Αττική οδό μάλλον δεν διάβασες αυτό που έγραψα, είναι ένας δρόμος που δημιουργήθηκε από το μηδέν με σύγχρονες μεθόδους, καμία σχέση με στενάκια που τα θεμέλια υπάρχουν εδώ και 50 χρόνια, τα οποία απλώς μπαλώνονται όταν δημιουργούνται κρατήρες. Η Αττική οδός δεν φθείρεται όπως έγραψα επειδή τα αυτοκίνητα απλώς διέρχονται, στα σημεία που φρενάρουν(πχ πριν τα διόδια) έχουν ήδη επισκευαστεί τοπικά και πάνω από μια φορά. Γενικότερα οι εθνικές οδοί έχουν πολύ μικρότερο βαθμό φθοράς σε σχέση με τους δρόμους στην πόλη. Όσο για το αεροδρόμιο μάλλον δεν ήμουν σαφής, το αυτοκίνητο μου το έλιωνα εδώ:www.arcadiaportal.gr/sites/default/files/field/image/ni_1os_agonas_panellinioy_protathlimatos_tahytitas_aytokiniton_9.jpgκαι όχι εδώ:https://sikam.files.wordpress.com/2015/11/kastel_mediumtripolh.jpg τυχαία εταιρεία που βρήκα στο γοογλη, ισχυρίζεται ότι κατασκευάζει άσφαλτο για ειδική για πίστες (μεταξύ άλλων ειδών για διαφορετική χρήση) διαφημιστικό τρικ; http://www.aggregate.com/products-and-services/asphalt/ φυσικά μην περιμένεις ο καθένας να σου αποκαλύψει τη σύνθεσή του που πιθανότατα είναι βιομηχανικό μυστικό, ακόμα και στα τσιμέντα εταιρείες έχουν μυστική τη σύνθεσή τους για να μην τις αντιγράψουν Όχι, δεν νομίζω να είναι διαφημιστικό τρικ, αν και βοηθάει στην κουβέντα μας αυτό, κανείς δεν ξέρει αν οι πίστες έχουν κατασκευαστεί με το υλικό που θα έπρεπε.
poulinos Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 @poulinos: Δεν ξέρω ποιος είναι ο ιδιοκτήτης της κάθε πίστας, ούτε το budget που δαπανήθηκε στην κατασκευή της, ούτε τίποτα σχετικό, αν έχεις κάποια στοιχεία να μας παραθέσεις πολύ ευχαρίστως. Όσο για την Αττική οδό μάλλον δεν διάβασες αυτό που έγραψα, είναι ένας δρόμος που δημιουργήθηκε από το μηδέν με σύγχρονες μεθόδους, καμία σχέση με στενάκια που τα θεμέλια υπάρχουν εδώ και 50 χρόνια, τα οποία απλώς μπαλώνονται όταν δημιουργούνται κρατήρες. Η Αττική οδός δεν φθείρεται όπως έγραψα επειδή τα αυτοκίνητα απλώς διέρχονται, στα σημεία που φρενάρουν(πχ πριν τα διόδια) έχουν ήδη επισκευαστεί τοπικά και πάνω από μια φορά. Γενικότερα οι εθνικές οδοί έχουν πολύ μικρότερο βαθμό φθοράς σε σχέση με τους δρόμους στην πόλη. Όσο για το αεροδρόμιο μάλλον δεν ήμουν σαφής, το αυτοκίνητο μου το έλιωνα εδώ: www.arcadiaportal.gr/sites/default/files/field/image/ni_1os_agonas_panellinioy_protathlimatos_tahytitas_aytokiniton_9.jpg και όχι εδώ: https://sikam.files.wordpress.com/2015/11/kastel_mediumtripolh.jpg Όχι, δεν νομίζω να είναι διαφημιστικό τρικ, αν και βοηθάει στην κουβέντα μας αυτό, κανείς δεν ξέρει αν οι πίστες έχουν κατασκευαστεί με το υλικό που θα έπρεπε. δεν μιλαω για δρομους που μπαλωθηκαν και χαλασαν μιλαω για δρομους που στρωθηκαν απο την αρχη και με τελειως μετρια χρηση και χωρις τιποτα τρελα φρεναρισματα εχουν λιωσει ηδη κατα τα αλλα i give up με αυτο το θεμα.
Joshua21 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 δεν μιλαω για δρομους που μπαλωθηκαν και χαλασαν μιλαω για δρομους που στρωθηκαν απο την αρχη και με τελειως μετρια χρηση και χωρις τιποτα τρελα φρεναρισματα εχουν λιωσει ηδη Τέτοιο δρόμο όπως αυτός που περιγράφεις έχω ακριβώς μπροστά στο σπίτι μου, από το 2007 που φτιάχτηκε με νέα θεμέλια από το μηδέν έως τώρα δεν έχει πάθει τίποτα. Σε άλλους δρόμους τριγύρω που απλά έριξαν πάνω στο παλιό νέο στρώμα ασφαλτικού χωρίς καν ξύσιμο, έπαθαν το ίδιο με αυτό που γράφεις. κατα τα αλλα i give up με αυτο το θεμα. Me too.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα