Προς το περιεχόμενο

τί φρενάρες νά εχουν στή formula 1 ?


aristos12

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όταν μπαίνεις σε πίστα τα λάστιχα σου τρώγονται πολύ γρήγορα σε σχέση με το πως τρώγονται σε δημόσιους δρόμους επειδή κινείσαι σε αγωνιστικούς ρυθμούς, όχι επειδή η άσφαλτος της πίστας είναι καλύτερη.

 

Κατά τα άλλα οι δημόσιοι δρόμοι είναι λογικό να φθείρονται πιο γρήγορα και γιατί ο όγκος των οχημάτων που τα χρησιμοποιεί είναι ασύλληπτα μεγαλύτερος, και γιατί τους χρησιμοποιούν και βαριά οχήματα, και γιατί σε μερικές περιπτώσεις τους κάνουν "χειρουργείο" κάθε εξάμηνο ΔΕΗ, ΟΤΕ, Δήμοι κτλ.

 

Είναι γεγονός πως οι δημόσιοι δρόμοι κατά μέσο όρο είναι σε πολύ χειρότερη κατάσταση από τις πίστες, μόνο που για τις δοκιμές επιλέγονται κυρίως πίστες και σπανιότερα δημόσιοι δρόμοι. 

 

για το β.η formula 1 δεν ειπα ποσο γρηγορα θα σταματησει σε συγκριση πχ μια μηχανη αλλα ειπα οτι ενας απο τους λογους που σταματαει γρηγορα ειναι και η ασφαλτος.

 

Αυτό που λέω εγώ είναι ότι ο ισχυρισμός "η φόρμουλα 1 σταματάει γρήγορα" είναι εντελώς άκυρος αν δεν κάνεις άμεση σύγκριση με κάτι άλλο, αν δεν έχεις κάποιο σημείο αναφοράς. Σε σχέση με ένα επιβατικό αυτοκίνητο ναι, σταματάει πιο γρήγορα, σε σχέση όμως πχ με ένα αεροπλάνο που πραγματοποιεί προσνήωση σε αεροπλανοφόρο σταματάει πολύ αργά. Ελπίζω να το κατάλαβες τώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Όταν μπαίνεις σε πίστα τα λάστιχα σου τρώγονται πολύ γρήγορα σε σχέση με το πως τρώγονται σε δημόσιους δρόμους επειδή κινείσαι σε αγωνιστικούς ρυθμούς, όχι επειδή η άσφαλτος της πίστας είναι καλύτερη.

 

 

 

η άσφαλτος είναι πολύ πιο σαγρέ στις πίστες, μπες με απλά λάστιχα και θα δεις να φεύγουν κομμάτια 

 

 

 σε σχέση όμως πχ με ένα αεροπλάνο που πραγματοποιεί προσνήωση σε αεροπλανοφόρο σταματάει πολύ αργά. Ελπίζω να το κατάλαβες τώρα.

που πιάνεται με γάτζο από συρματόσχοινο; τι σχέση έχει αυτό; εδώ μιλάμε για φρένα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ή σε λιγότερο ακριβά πχ ήμασταν μια μέρα 4 άτομα σε μια mito (με 4 πιστονα και καλά brembo και τα ρέστα) και σε αναγκαστικό φρενάρισμα από 180 φιλάκια βγήκαν off, οπότε παρόλο που "στα χαρτιά" τα φρένα είναι καλά και overkill,  στη πράξη δεν είναι για πολλά πολλά 

 

Ελάχιστα αυτοκίνητα παραγωγής μπορούν να ανταπεξέλθουν σε τέτοιο φρενάρισμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και σε αυτό το κόστος ίσως κανένα πιο πολύ το ανέφερα γιατί μπορεί να θεωρείς ότι έχεις τίποτα άγκυρες ξερωγω από τα specs και μόνο, ενώ υπάρχουν μονοπίστονα (σε ακριβότερα αυτοκίνητα βέβαια)  που αποδίδουν καλύτερα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν μπαίνεις σε πίστα τα λάστιχα σου τρώγονται πολύ γρήγορα σε σχέση με το πως τρώγονται σε δημόσιους δρόμους επειδή κινείσαι σε αγωνιστικούς ρυθμούς, όχι επειδή η άσφαλτος της πίστας είναι καλύτερη.

Κατά τα άλλα οι δημόσιοι δρόμοι είναι λογικό να φθείρονται πιο γρήγορα και γιατί ο όγκος των οχημάτων που τα χρησιμοποιεί είναι ασύλληπτα μεγαλύτερος, και γιατί τους χρησιμοποιούν και βαριά οχήματα, και γιατί σε μερικές περιπτώσεις τους κάνουν "χειρουργείο" κάθε εξάμηνο ΔΕΗ, ΟΤΕ, Δήμοι κτλ.

Είναι γεγονός πως οι δημόσιοι δρόμοι κατά μέσο όρο είναι σε πολύ χειρότερη κατάσταση από τις πίστες, μόνο που για τις δοκιμές επιλέγονται κυρίως πίστες και σπανιότερα δημόσιοι δρόμοι. 

Αυτό που λέω εγώ είναι ότι ο ισχυρισμός "η φόρμουλα 1 σταματάει γρήγορα" είναι εντελώς άκυρος αν δεν κάνεις άμεση σύγκριση με κάτι άλλο, αν δεν έχεις κάποιο σημείο αναφοράς. Σε σχέση με ένα επιβατικό αυτοκίνητο ναι, σταματάει πιο γρήγορα, σε σχέση όμως πχ με ένα αεροπλάνο που πραγματοποιεί προσνήωση σε αεροπλανοφόρο σταματάει πολύ αργά. Ελπίζω να το κατάλαβες τώρα.

Παμε παλι.οπως εγραψα πιο πανω μπηκα στην πιστα σε ηρεμους ρυθμους γιατι ηταν σεμιναριο.δεν πηγαινα ταπα.τα λαστιχα φαγωθηκαν σε εμφανη σημειο.αν πηγαινα σε αγωνιστικο ρυθμο θα ειχα φυγει χωρις λαστιχα.οποτε ναι η ασφαλτος ειναι διαφορετικη στην πιστα.ακομα και σε δρομο με καινουρια ασφαλτο να πας οπως ειχα παει στο δρομο της τριπολης και πηγαινα  γρηγορα 150+ δεν ειχα εμφανη φθορα στα λαστιχα.στην πιστα δεν πηγα πανω απο 100 και ειχα μεγαλη φθορα.επισης εχω παει μεχρι λαμια με μηχανη με ταχυτητες 170-200 που ειναι και τοσα Km και το λαστιχο σαν να μου βγαζε γλωσσα και να μου λεγε "χαχαχαχα".αν ειχα κανει τοσα Km στην πιστα  αστα να πανε.

β.ναι οι δοκιμες γινονται σε πιστα αλλα εγω δεν αναφερθηκα σε αυτο ουτε προσπαθω να κανω συγκριση .καποιος ειπε οτι η formula σταματαει γρηγορα επειδη εχει καλα φρενα.το ποσο γρηγορα δεν μας νοιαζει ουτε σκοπος ειναι να γινει συγκριση τουλαχιστον απο εμενα.και λεω οτι η formula σταματαει γρηγορα ή να το πω με αλλο τροπο οτι η formula για να εκμεταλευτει τα φρενα που εχει ,θελει καλη ασφαλτο.το θεμα δεν ειναι συγκρισης για μενα.καποιος λεει οτι απλα τι φρεναρες εχουν στην formula και κατεβαινουν απο τα 300 στα 80 σε χ χρονο και εγω απανταω οτι για να γινει αυτο θελει και ασφαλτο.δεν θελουμε συγκριση.δεν θα ειχε νοημα να κανουμε συγκριση.σκοπος ειναι οτι εχεις ενα οχημα που κανει απο τα 300 στα 70 χ μετρα και οτι για να το πετυχει αυτο θελει πολυ καλα φρενα και ενα σωστο δρομο.

 

αυτο που εγραψα

 

poulinos, on 02 Jan 2017 - 12:59 PM, said:snapback.png

για το β.η formula 1 δεν ειπα ποσο γρηγορα θα σταματησει σε συγκριση πχ μια μηχανη αλλα ειπα οτι ενας απο τους λογους που σταματαει γρηγορα ειναι και η ασφαλτος.

το γρηγορα μην το παιρνεις σαν μετρο συγκρισης.αλλα ακομα και αν ηταν συγκριση θα ηταν γιατι η formula σταματαει πιο γρηγορα απο ενα αυτοκινητο και η απαντηση θα ηταν η ιδια.οτι ναι εχει καλυτερα φρενα εχει μικροτερο βαρος ΑΛΛΑ παιζει ρολο οτι κινειται σε πιστα και οχι σε δρομο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η άσφαλτος είναι πολύ πιο σαγρέ στις πίστες, μπες με απλά λάστιχα και θα δεις να φεύγουν κομμάτια

Είναι πιο σαγρέ επειδή δεν είναι φθαρμένη, όχι επειδή η άσφαλτος στις πίστες φτιάχνεται με άλλες προδιαγραφές ;)

 

που πιάνεται με γάτζο από συρματόσχοινο; τι σχέση έχει αυτό; εδώ μιλάμε για φρένα

Στον Πουλίνο απευθυνόμουν, και μάλιστα σε κάτι συγκεκριμένο που έγραψε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι πιο σαγρέ επειδή δεν είναι φθαρμένη, όχι επειδή η άσφαλτος στις πίστες φτιάχνεται με άλλες προδιαγραφές ;)

 

 

Στον Πουλίνο απευθυνόμουν, και μάλιστα σε κάτι συγκεκριμένο που έγραψε.

και παλι οχι.ειναι φτιαγμενη αλλιως.

εχω μπει σε δρομους οπως σου εγραψα που ειχαν νεα ασφαλτο.το λαστιχο δεν ειχε φθορα.αντιθετα στην πιστα το λαστιχο γινεται ετσι

elastikafier4.jpg

και τα μεγαρα ειναι μια πιστα που η ασφαλτος αλλαζει καθε δευτερα παρουσια.το λαστιχο γινεται σαν να εχεις παρει γυαλοχαρτο σκληρο ή σαν να εχεις παρει μαχαιρακι και να προσπαθεις να κοψεις μικρα κομματια.

και στην ασφαλτο υπαρχουν ποιοτητες.βλεπεις αττικη οδο μετα απο τοσα χρονια η ασφαλτος ειναι πολυ καλη και βλεπεις δρομους να τους στρωνουν και στην κυριολεξια σε ενα χρονο να ειναι γυαλι και ας εχουν λιγοτερη κινηση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε συ joshua είναι σα να λες ότι το λάστιχο στο atos είναι το ίδιο με το λάστιχο στην f1, γιατί λάστιχο το ένα λάστιχο και το άλλο

 

προφανώς και στις πίστες υπάρχουν διαφορετικές προδιαγραφές στον τρόπο και υλικά κατασκευής γιατί είναι άλλη η χρήση 

 

και ποιος είπε ότι δε φθείρονται οι πίστες; και βέβαια φθείρονται και θέλουν συντήρηση 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και σε αυτό το κόστος ίσως κανένα πιο πολύ το ανέφερα γιατί μπορεί να θεωρείς ότι έχεις τίποτα άγκυρες ξερωγω από τα specs και μόνο, ενώ υπάρχουν μονοπίστονα (σε ακριβότερα αυτοκίνητα βέβαια)  που αποδίδουν καλύτερα

 

Αν δεν ξέρεις να μεταφράσεις τα specs, λογικό είναι να σου μείνει λανθασμένη εντύπωση. Το φρενάρισμα από τα 180 στα 0 χρειάζεται μεγάλη αντοχή στα φρένα, όχι δύναμη. Ελάχιστη διαφορά στην αντοχή κάνει μια τετραπίστονη δαγκάνα έναντι μιας μονοπίστονης, μεγάλη διαφορά κάνει η διάμετρος του δίσκου, και ακόμα περισσότερο το πάχος της δισκόπλακας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παμε παλι.οπως εγραψα πιο πανω μπηκα στην πιστα σε ηρεμους ρυθμους γιατι ηταν σεμιναριο.δεν πηγαινα ταπα.τα λαστιχα φαγωθηκαν σε εμφανη σημειο.αν πηγαινα σε αγωνιστικο ρυθμο θα ειχα φυγει χωρις λαστιχα.οποτε ναι η ασφαλτος ειναι διαφορετικη στην πιστα.ακομα και σε δρομο με καινουρια ασφαλτο να πας οπως ειχα παει στο δρομο της τριπολης και πηγαινα  γρηγορα 150+ δεν ειχα εμφανη φθορα στα λαστιχα.στην πιστα δεν πηγα πανω απο 100 και ειχα μεγαλη φθορα.επισης εχω παει μεχρι λαμια με μηχανη με ταχυτητες 170-200 που ειναι και τοσα Km και το λαστιχο σαν να μου βγαζε γλωσσα και να μου λεγε "χαχαχαχα".αν ειχα κανει τοσα Km στην πιστα  αστα να πανε.

β.ναι οι δοκιμες γινονται σε πιστα αλλα εγω δεν αναφερθηκα σε αυτο ουτε προσπαθω να κανω συγκριση .καποιος ειπε οτι η formula σταματαει γρηγορα επειδη εχει καλα φρενα.το ποσο γρηγορα δεν μας νοιαζει ουτε σκοπος ειναι να γινει συγκριση τουλαχιστον απο εμενα.και λεω οτι η formula σταματαει γρηγορα ή να το πω με αλλο τροπο οτι η formula για να εκμεταλευτει τα φρενα που εχει ,θελει καλη ασφαλτο.το θεμα δεν ειναι συγκρισης για μενα.καποιος λεει οτι απλα τι φρεναρες εχουν στην formula και κατεβαινουν απο τα 300 στα 80 σε χ χρονο και εγω απανταω οτι για να γινει αυτο θελει και ασφαλτο.δεν θελουμε συγκριση.δεν θα ειχε νοημα να κανουμε συγκριση.σκοπος ειναι οτι εχεις ενα οχημα που κανει απο τα 300 στα 70 χ μετρα και οτι για να το πετυχει αυτο θελει πολυ καλα φρενα και ενα σωστο δρομο.

 

αυτο που εγραψα

 

poulinos, on 02 Jan 2017 - 12:59 PM, said:snapback.png

το γρηγορα μην το παιρνεις σαν μετρο συγκρισης.αλλα ακομα και αν ηταν συγκριση θα ηταν γιατι η formula σταματαει πιο γρηγορα απο ενα αυτοκινητο και η απαντηση θα ηταν η ιδια.οτι ναι εχει καλυτερα φρενα εχει μικροτερο βαρος ΑΛΛΑ παιζει ρολο οτι κινειται σε πιστα και οχι σε δρομο.

 

 

Μην προσπαθείς να τα ισοπεδώσεις όλα, τι σχέση έχει η κίνηση μέχρι 100χαω σε πίστα(που έχει στροφές) με κίνηση 150-200χαω σε ευθεία? Στην μια περίπτωση τα λάστιχα καταπονούνται απίστευτα, έστω και αν δεν εξαντληθούν τα όρια του αυτοκινήτου ή του οδηγού, στην άλλη δεν καταπονούνται σχεδόν καθόλου.

 

Όσο για το β σου απάντησα ήδη, αν δεν κάνεις σύγκριση με κάτι, αν δεν έχεις κάποιο σημείο αναφοράς, ο ισχυρισμός είναι άκυρος. Να στο πω και πιο απλά, ο λαγός είναι πιο γρήγορος από τη χελώνα αλλά πιο αργός από το τσιτάχ, η adsl είναι πιο γρήγορη από isdn/dial up, αλλά είναι πιο αργή από τη vdsl, για αυτό ακριβώς είναι άκυρο να ισχυρίζεσαι ότι ο λαγός και η adsl είναι γρήγορα ή και αργά χωρίς να τα συγκρίνεις με κάτι.

ρε συ joshua είναι σα να λες ότι το λάστιχο στο atos είναι το ίδιο με το λάστιχο στην f1, γιατί λάστιχο το ένα λάστιχο και το άλλο

 

προφανώς και στις πίστες υπάρχουν διαφορετικές προδιαγραφές στον τρόπο και υλικά κατασκευής γιατί είναι άλλη η χρήση 

 

και ποιος είπε ότι δε φθείρονται οι πίστες; και βέβαια φθείρονται και θέλουν συντήρηση

 

Μπα, ποτέ δεν είπα κάτι τέτοιο, ίσα ίσα σε προηγούμενο post επισήμανα τη διαφορά στις γόμες των εργοστασιακών αυτοκινήτων με τις γόμες των ελαστικών μοτοσυκλετών, λες να έχω την εντύπωση ότι τα 155R13 του Atos είναι τα ίδια με τα αποκλειστικά σχεδιασμένα για f1 305/670-13 // 405/670-13?(τέτοια θα φοράνε από φέτος).

 

Όσο για τις προδιαγραφές των υλικών της ασφάλτου, δεν έχω υπόψιν διαφορές ανάμεσα στο υλικό που ρίχνουν στις πίστες και στους δρόμους, έχεις εσύ?

 

Και τέλος ποτέ δεν είπα ότι δεν φθείρονται οι πίστες, είπα πως φθείρονται λιγότερο από τους δρόμους εξηγώντας παράλληλα το γιατί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην προσπαθείς να τα ισοπεδώσεις όλα, τι σχέση έχει η κίνηση μέχρι 100χαω σε πίστα(που έχει στροφές) με κίνηση 150-200χαω σε ευθεία? Στην μια περίπτωση τα λάστιχα καταπονούνται απίστευτα, έστω και αν δεν εξαντληθούν τα όρια του αυτοκινήτου ή του οδηγού, στην άλλη δεν καταπονούνται σχεδόν καθόλου.

 

Όσο για το β σου απάντησα ήδη, αν δεν κάνεις σύγκριση με κάτι, αν δεν έχεις κάποιο σημείο αναφοράς, ο ισχυρισμός είναι άκυρος. Να στο πω και πιο απλά, ο λαγός είναι πιο γρήγορος από τη χελώνα αλλά πιο αργός από το τσιτάχ, η adsl είναι πιο γρήγορη από isdn/dial up, αλλά είναι πιο αργή από τη vdsl, για αυτό ακριβώς είναι άκυρο να ισχυρίζεσαι ότι ο λαγός και η adsl είναι γρήγορα ή και αργά χωρίς να τα συγκρίνεις με κάτι.

στροφες εχει και ο δρομος για την τριπολη στροφες εχει και χειροτερες απο πιστα ο δομοκος.για το β σου εξηγησα δεν κανω συγκριση σε τιποτα.δεν εγραψα συγκριση με κατι γιατι δεν με νοιαζει να κανω συγκριση.καποιος ειπε οτι η formula εχει φρεναρες.και εγω λεω οτι τα φρενα αυτα δεν θα κανουν θαυματα αν δεν εχεις καλη ασφαλτο.αν ενα φρεναρισμα ειναι χ αποτελεσματικο σε εναν απλο δρομο μπορει να ειναι χ+ ν οταν εχει καλη ασφαλτο.αυτο ειναι το ζητουμενο.οτι η ασφαλτος βοηθαει στο φρεναρισμα.το ποσο δεν μας νοιαζει.το σε συγκριση με τι δεν μας νοιαζει.μας νοιαζει οτι η ασφαλτος δινει + κατι στο φρεναρισμα.

και για να σου δωσω να καταλαβεις οτι και στιν πιστα και ηρεμα να οδηγησειςπαλι θα εχεις φθορα την πρωτη φορα που μπηκαμε μεσα στην πιστα επρεπε να κανουμε ολο τον κυκλο τις πιστας με τετοια ταχυτητα που δεν θα πρεπε να χρησιμοποιοησουμε καθολου τα φρενα.οποτε καταλαβαινεις οτι οι ταχυτητες ηταν πολυ μικρες. γιατι δεν θες να δεχτεις οτι αλλαζει η ποιοτητα τις ασφαλτου οχι μονο απο πιστα σε δρομο αλλα και απο δρομο σε δρομο.πως γινεται η αττικη οδο να ειναι ακομα πενα οταν καθε μερα περνανε τοσες χιλιαδες αμαξια και αλλοι δρομοι μεσα σε ενα χρονο να ειναι γυαλι?

εδω μπορεις να διαβασεις ενα αρθρο για την ασφαλτο

http://library.tee.gr/digital/m2070/m2070_nikolaidis.pdf

Kai copy paste ενα απο αυτα

Σύμφωνα με τις Ευρωπαϊκές προδιαγραφές για ασφάλτους οδοστρωσίας (EN 12591), υπάρχουν εννέα (9) διακεκριμένες κατηγορίες ασφάλτων, αρχίζοντας από την πολύ σκληρή άσφαλτο 20/30 έως την πολύ μαλακιά 250/330.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οι δρόμοι μπορεί να δέχονται πίεση από φορτηγά, αλλά και οι πίστες δέχονται πίεση από χιλιάδες άλογα 

 

τέσπα τις διαφορές στο υλικό δε τις ξέρω, αυτά πρέπει να μας τα πει κάποιος με εξειδικευμένες γνώσεις (και τώρα που το θυμήθηκα ξέρω εργολάβο που φτιάχνει και δρόμους ίσως αξίζει να τον ρωτήσω) , αλλά σαν οδηγός έχω διαπιστώσει τις διαφορές στη φθορά

 

η πίστα έχει ως στόχο τη μέγιστη πρόσφυση η διάρκεια των ελαστικών είναι αδιάφορη, ένας δημόσιος δρόμος δεν υπάρχει λόγος να έχει αντίστοιχη πρόσφυση και να φθείρει πολύ γρήγορα τα λάστιχα του κόσμου, η ασφάλεια ελέγχεται άλλωστε με τα όρια 

 

επίσης ένα άλλο που θυμήθηκα, έχεις βρεθεί σε αερόδιαδρομο να δεις πόσο τραχιά είναι η άσφαλτος; εύκολα κάνεις κομμάτια τα λάστιχά σου μέσα σε λίγη ώρα εκεί μέσα, αλλά δε θα μπορούσε να είναι διαφορετικά αν σκεφτείς τη πίεση που πρέπει να αντέξουν 

 

και μη παραβλέπουμε και τη σημασία των ελαστικών και των θερμοκρασιών των ελαστικών, ειδικά σε αγωνιστικά οχήματα είναι πολύ σημαντικές 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Όσο για τις προδιαγραφές των υλικών της ασφάλτου, δεν έχω υπόψιν διαφορές ανάμεσα στο υλικό που ρίχνουν στις πίστες και στους δρόμους, έχεις εσύ?

 

 

στο απαντησα με ενα απλο που βρηκα για την ασφαλτο.ολα φθειρονται αναλογως την χρηση αλλα και την ασφαλτο με βαση το τι θες.για αυτο εφερα παραδειγμα ενα δρομο που ειναι στενακι και ενα δρομο που ειναι σαν την αττικη οδο που περνανε τα 10πλασια αμαξια αλλα αντεχει.

οι δρόμοι μπορεί να δέχονται πίεση από φορτηγά, αλλά και οι πίστες δέχονται πίεση από χιλιάδες άλογα 

τέσπα τις διαφορές στο υλικό δε τις ξέρω, αυτά πρέπει να μας τα πει κάποιος με εξειδικευμένες γνώσεις (και τώρα που το θυμήθηκα ξέρω εργολάβο που φτιάχνει και δρόμους ίσως αξίζει να τον ρωτήσω) , αλλά σαν οδηγός έχω διαπιστώσει τις διαφορές στη φθορά

η πίστα έχει ως στόχο τη μέγιστη πρόσφυση η διάρκεια των ελαστικών είναι αδιάφορη, ένας δημόσιος δρόμος δεν υπάρχει λόγος να έχει αντίστοιχη πρόσφυση και να φθείρει πολύ γρήγορα τα λάστιχα του κόσμου, η ασφάλεια ελέγχεται άλλωστε με τα όρια 

επίσης ένα άλλο που θυμήθηκα, έχεις βρεθεί σε αερόδιαδρομο να δεις πόσο τραχιά είναι η άσφαλτος; εύκολα κάνεις κομμάτια τα λάστιχά σου μέσα σε λίγη ώρα εκεί μέσα, αλλά δε θα μπορούσε να είναι διαφορετικά αν σκεφτείς τη πίεση που πρέπει να αντέξουν 

Υπαρχουν και πιστες που μπαινουν μεσα τρακτορες .δεν θυμαμαι αν εχω δει και στα μεγαρα ή οχι φορτηγα μεσα αλλα νομιζω εχω δει.

στα αεροδρομια περα απο την καλη ασφαλτο καθε χ χρονικο διαστημα περναει μηχανημα το οποιο αφαιρει τα υπολειματα ελαστικου(τριμματα) που μενουν πανω στην πιστα διοτι  οσο υπαρχουν υπολειματα μειωνεται η προσφυση.αυτο γινεται παγκοσμιως σε ολα τα αεροδρομια για μεγιστη προσφυση.και υπολειματα μενουν αρκετα ειδικα την ωρα που ακουμπανε κατω οι τροχοι.και φαινεται και στην ασφαλτο κατω οταν καθαριστει που φευγει να το πω το πολυ εντονο χρωμα που ειναι τριματα απο ελαστικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν το ήξερα αυτό ενδιαφέρον, στις αγωνιστικές γόμες όπως ανέφερα πάντως θέλουν η πίστα να είναι στρωμένη με λάστιχο έχεις σημαντικά καλύτερη πρόσφυση και κερδίζεις δέκατα (ή δευτερόλεπτα ανάλογα το μήκος) σε κάθε γύρο

 

επίσης λάστιχο στρώνουν και τα dragster στο σημείο που εκκινούν σπινάροντας πριν ξεκινήσουν (θέλουν βέβαια να ζεστάνουν και τα λάστιχά τους έτσι, αλλά αφήνουν τη γόμα επίτηδες εκεί που θα ξεκινήσουν)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...