Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

πού μέσα σέ 5 - 6 δευτερόλεπτα νά γονατίζει τό αμάξι από τά 370 χλμ στά 70 χλμ ?

οσο κ νά βοηθά  βέβαια τό κατέβασμα ταχυτήτων ... τί φρενάρες ειναι αυτές ....

ενυπωσιακό video 

http://www.zougla.gr/automoto/paraxena/diafora/article/poso-efkola-pianoun-ta-370-xlmora-ta-mono8esia-tis-f1

  • Like 1
Δημοσ.

κεραμικα δισκόφρενα,που αποδίδουν σε συγκεκριμένο,μικρο ευρος θερμοκρασιων.σε απλό αυτοκίνητο,θα ηταν αχρηστα

  • Like 1
Δημοσ.

Εχω δοκιμασει κεραμικα στην μηχανη..Θελουν αρκετη ωρα να πιασουν θερμοκρασια λειτουργειας αν κινεισαι με μικρες ταχυτητες αλλα οταν την πιασουν ακομα και με το ενα δαχτυλο κανεις ανετα κωλοτουμπα  :-D

Για την πολη θα ελεγα πως ειναι αχρηστα..

  • Like 1
Δημοσ.

Ανθρακονημα ειναι και οι δίσκοι και τα τακακια και αντέχουν πολυ υψηλές θερμοκρασίες, πολύ ανώτερα απο τα κεραμικά

 

Το πιο εντυπωσιακό δεν ειναι το φρενάρισμα είναι το πως αντέχουν στις συγκρούσεις όπου το ανθρακονημα στη μυτη γίνεται σκόνη και η μπανιερα μένει άθικτη

 

ΥΓ η οποια σύγκριση στο φρενάρισμα με μηχανές δεν είναι και πολύ υπέρ των μηχανών, ισως λόγω λιγότερων τροχών αρα κα πρόσφυσης; (παρά το βάρος)

Γενικα πάντως αν δείτε αποστάσεις ακινητοποίησης ένα μέτριο σπορ αμαξάκι ρίχνει και στις πιο καλές μηχανές.

Δημοσ.

Γενικα πάντως αν δείτε αποστάσεις ακινητοποίησης ένα μέτριο σπορ αμαξάκι ρίχνει και στις πιο καλές μηχανές.

 

Το οποίο εμένα προσωπικά μου φαίνεται πολύ κουλό. Σίγουρα ένα αμάξι μπορεί να 'χει ΦΡΕΝΑΡΕΣ και ΛΑΣΤΙΧΑΡΕΣ σε σχέση με μία μηχανή, αλλά από την άλλη έχει και 7+ φορές τη μάζα της. Πως αντιμετωπίζεις την ορμή ενός θηρίου 1500 κιλών που κινείται με 40+ μέτρα το δευτερόλεπτο;

 

Κάποιος φυσικός ή μηχανολόγος να μας εξηγήσει. :P

Δημοσ.

Γενικα πάντως αν δείτε αποστάσεις ακινητοποίησης ένα μέτριο σπορ αμαξάκι ρίχνει και στις πιο καλές μηχανές.

 

Αν θέλεις δώσε μερικά παραδείγματα. Στις δοκιμές αυτοκινήτων είναι στάνταρ η μέτρηση απόστασης φρεναρίσματος 100-0 χαω, στις δοκιμές μοτοσυκλετών σχεδόν ποτέ δεν το μετράνε αυτό.

σκεψου την επιφανεια του ελαστικου του αυτοκινητου που παταει στον δρομο και μετα σκεψου της μηχανης.

 

Οι μοτοσυκλέτες όμως έχουν και πολύ μικρότερο βάρος, επίσης οι γόμες των ελαστικών στις μοτοσυκλέτες είναι κατά κανόνα πολύ πιο αποδοτικές.

Δημοσ.

Επίσης, μήπως έχει να κάνει και με λόγους ασφάλειας του αναβάτη;

 

Οι δυνάμεις που αναπτύσσονται σε μία μεγάλη επιβράδυνση είναι 'καλές'. Στο αυτοκίνητο κομπλέ, ζώνες (απλές ή 85 σημείων), καθίσματα που για να βγεις πρέπει να σε τραβάνε 3εις, κλπ. Στη μοτοσυκλέτα ποιος ή τι θα συγκρατήσει τον αναβάτη για να μην φτάσει ιπτάμενος στην απέναντι γειτονιά;

 

:lol:

  • Like 1
Δημοσ.

Αν θέλεις δώσε μερικά παραδείγματα. Στις δοκιμές αυτοκινήτων είναι στάνταρ η μέτρηση απόστασης φρεναρίσματος 100-0 χαω, στις δοκιμές μοτοσυκλετών σχεδόν ποτέ δεν το μετράνε αυτό.

 

Οι μοτοσυκλέτες όμως έχουν και πολύ μικρότερο βάρος, επίσης οι γόμες των ελαστικών στις μοτοσυκλέτες είναι κατά κανόνα πολύ πιο αποδοτικές.

Ναι οκ δεν διαφωνω για τις γομες αλλα τωρα που το σκεφτομαι ξανα,δεν νομιζω οτι υπαρχει αυτοκινητο που φρεναρει καλυτερα απο μηχανη (δεν μιλαμε για παπακια).Νομιζω οτι μια μηανη θα φρεναρει πολυ καλυτερα.

Δημοσ.

Αν θέλεις δώσε μερικά παραδείγματα. Στις δοκιμές αυτοκινήτων είναι στάνταρ η μέτρηση απόστασης φρεναρίσματος 100-0 χαω, στις δοκιμές μοτοσυκλετών σχεδόν ποτέ δεν το μετράνε αυτό.

 

 

 

είχα διαβάσει πριν χρόνια ένα συγκριτικό 0-140-0 και οι μηχανές τότε δεν εντυπωσίαζαν, τους έριχνε αυτοκίνητο επιπέδου colt czt να καταλάβεις 

 

δεν ξέρω αν με τα χρόνια υπήρξε βελτίωση, σκέψου όμως ότι μόνο και μόνο η ύπαρξη abs στα αυτοκίνητα δίνει πλεονέκτημα 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...