mp3buddy Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2017 Κάνε το τεστ με την ίδια έκδοση του CrystalDiskMark. Πριν έκανες με την 3.0.4 και τώρα με την 5.2.1
IoannisSM Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2017 Δεν μπορω να καταλαβω γιατι οι υπαλληλοι παραλαμβανουν ανοιχτες συσκευασιες! Ναι μπορεις να επιστρεψεις πισω ενα προιον, εφοσον δεν εχει ανοιχτει η συκευασια! Εμεις που περιμενουμε παραλαβη, μαλλον ανοιχτο θα παραλαβουμε, αν παραλαβουμε... Εγω ετοιμαζομαι για κυνηγι παντως...δεν μπορει να μας κοροιδευουν εταιριες με τζιρους εκατομμυριων και κατι σκρουτζομαγαζακια να ειναι κυριοι.
Paraskeyh Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2017 Νόμιζα είμαι η μόνη που μου συμβαίνουν αυτά αλλά τελικά διαβάζοντας όλα αυτά είναι γενικό το φαινόμενο!
Joshua21 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2017 Παρέλαβα σήμερα και εγώ, Toshiba MQ03ABB200 είχε μέσα. Το στρογγυλό αυτοκόλλητο της συσκευασίας φαινόταν πως ήταν ξανά ξεκολλημένο, δαχτυλιές πάνω στο πλαστικό δεν βρήκα. Το hard disk sentinel το βλέπει μόνο αν συνδεθεί σε usb 2.0 αλλά χωρίς να δείχνει χρόνο ενεργοποίησης και εκτίμηση διάρκειας ζωής, start/stop count έδειξε 4. Το crystal disk info έδειξε μηδέν ώρες λειτουργίας. Επίσης σε πραγματική δοκιμή εγγραφής μεγάλου αρχείου κατά μέσο όρο έπιασε 85MB/sec, ανάγνωση στο ίδιο αρχείο 75MB/sec.
Balrog Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2017 (επεξεργασμένο) Στο πρώτο τεστ οι ταχύτητες είναι κοντά, στα υπόλοιπα δεν υπάρχει καμία σχέση. Τι στο καλό είναι τα άλλα τεστ? Γιατί τέτοια διακύμανση? Δεν είμαι σίγουρος, μάλλον η διακύμανση στο άλλο test οφείλεται στο zoned bit recording ή/ και τη θέση που γράφει και διαβάζει δεδομένα το test πάνω στο δίσκο. Επεξ/σία 8 Ιανουαρίου 2017 από Balrog 1
k_dinos Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2017 Να και τα τελικά αποτελέσματα σε άδειο δίσκο με την προηγούμενη έκδοση του Crystal 1
Eddy_Gordo Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2017 Δεν μπορω να καταλαβω γιατι οι υπαλληλοι παραλαμβανουν ανοιχτες συσκευασιες! Ναι μπορεις να επιστρεψεις πισω ενα προιον, εφοσον δεν εχει ανοιχτει η συκευασια! Εμεις που περιμενουμε παραλαβη, μαλλον ανοιχτο θα παραλαβουμε, αν παραλαβουμε... Εγω ετοιμαζομαι για κυνηγι παντως...δεν μπορει να μας κοροιδευουν εταιριες με τζιρους εκατομμυριων και κατι σκρουτζομαγαζακια να ειναι κυριοι. Γιατί απλά άνοιξε η συσκευασία. Το προϊόν θεωρητικά δεν έχει πάθει κάτι, εσύ μπορει να το μετανιωσες ή να έκανες λάθος (όπως εγώ που τον ήθελα για ps4). Δεν είναι γιαούρτι για να ξυνησει...
dimyok Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2017 Ναι "άνοιξε η συσκευασία" μόνη της και έγγραψε ο δίσκος κάτι ώρες αλλα μετα πισω στο ραφι σαν καινούργιο . Σαν τα καραγκιοζηλικια του πλαισιου που είχε ο δίσκος μέσα ακόμα και τα data αυτού που τον γύρισε
soik85 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2017 Γιατί απλά άνοιξε η συσκευασία. Το προϊόν θεωρητικά δεν έχει πάθει κάτι, εσύ μπορει να το μετανιωσες ή να έκανες λάθος (όπως εγώ που τον ήθελα για ps4). Δεν είναι γιαούρτι για να ξυνησει... υπάρχει νομοθεσία,κάτι που μάλλον αγνοείς, ένα γιαουρτάκι δεν κοστίζει 60€. Η σύγκριση το λιγότερο ατυχής.... 1
Craven Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 http://www.kotsovolos.gr/site/politiki-epistrofon Πριν αρχίσουμε να μιλάμε για νομοθεσίες και πόσο παράνομο είναι να είναι ανοιχτή η συσκευασία ακόμα και με μηδενική χρήση και μάλιστα να μιλάμε για άγνοια, καλό είναι να το ψάχνουμε απ όλες τις πλευρές. Συνιστώ λοιπόν απ το παραπάνω link το "Δικαίωμα υπαναχώρησης" και ειδικότερα τα 2 (για το αν χρειάζεται λόγος) και 9 (για το αν μπορεί η συσκευασία να είναι ανοιγμένη ή όχι). Ας χαλαρώσουμε λίγο γιατί κάθε περίπτωση είναι διαφορετική.. άλλο δίσκος με μηδενική χρήση και τυχόν ανοιχτή συσκευασία και άλλο δίσκος με χρήση ή και data.. αυτά είναι οι πραγματικές άκυρες συγκρίσεις. Αυτά φυσικά δεν έχουν καμιά σχέση με το αν κάποιος έχει το δικαίωμα να αισθάνεται δισταγμό αν δει ανοιχτή συσκευασία (όπως θα είχα και εγώ). http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=startdown&id=304 Για να είμαι δίκαιος τώρα... τα προϊόντα απο επιστροφή ΚΑΝΟΝΙΚΑ θα έπρεπε να πηγαίνουν πίσω στην αντιπροσωπία και να πωλούνται μετά σαν refurbished (εκεί αν θέλουμε να είμαστε τυπικοί ΝΑΙ είναι φάουλ όσοι δεν το κάνουν) αλλά αυτό συχνά δεν γίνεται. Υ.Γ φυσικά υπάρχουν οι εταιρίες που "εμπλουτίζουν" το 9 όπως πχ το eshop που ενώ μιλά για ορθή χρήση πρώτα (...) μετά έχει προσθέσει το "Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό" κάτι που στους υπόλοιπους δεν υπάρχει (και δεν ισχύει και προσωπικά μια χαρά έχω επιστρέψει ανοιγμένο προϊόν στο eshop στην αρχική άψογη συσκευασία του χωρίς κουβέντα). Άλλος μπορεί να γράφει "να μην έχει γίνει χρήση" (όχι άνοιγμα) αλλά το γεγονός είναι πως με άψογη συσκευασία (ανοιχτή) και μη χρήση (για σιγουριά φυσικά) μια χαρά μπορεί κάποιος να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης. 1
Balrog Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Well said.. Σαφώς, αν ένας υπάλληλος παραλάβει επιστροφή που κάνει μπαμ ότι είναι ανοιγμένη κλπ, φταίει ο υπάλληλος (και πάντως όχι η εταιρεία). Εγώ το αυτοκόλλητο το άνοιξα και το ξανάκλεισα 2-3 φορές χωρίς να φαίνεται τίποτα. Απολύτως τίποτα, αλλά φυσικά δεν έφαγα πίτσα με τα χέρια να το γεμίσω δαχτυλιές. Αν το γυρίσω πίσω πώς θα το καταλάβει ο υπάλληλος ότι το έχω χρησιμοποιήσει; Από την άλλη, αν μου πει δεν το παίρνω πίσω (ενώ το έχω ανοίξει αλλά δεν φαίνεται), πάλι δεν θα διαμαρτυρηθώ; Ή μήπως τον πληρώνουνε για να κάνει τον ντετέκτιβ; Επίσης, αν το ανοίξει ο υπάλληλος για να δει αν είναι εντάξει, πώς το ξανακλείνει μετά; Επομένως, όταν η συσκευασία δεν κλείνει με τρόπο που να μην ξανασφραγίζεται, υπάρχει πρόβλημα. Αν ορισμένοι κουτοπονηράτζες τα επιστρέφουν χρησιμοποιημένα και οι υπόλοιποι μετά δεν τα αγοράζουνε, ποιος νομίζουμε ότι θα επιβαρυνθεί σε τελευταία ανάλυση την φύρα της εταιρείας; Τελικά, είναι θέμα νοοτροπίας καταναλωτή. 1
dimyok Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Δικαιωμα μου ειναι να μην δεχομαι ανοιγμενη συσκευασία σαν το ελαχιστο που μπορω να κανω για να προστατεψω τον κ@λο μου σε μια περιοδο που τα ελατωματικα και οι μαίμουδιες στα "service" πεφτουν βροχη. Tα υπολοιπα τα βρισκω ασκησεις επι χαρτου . Τις 14 ημέρες περίοδος υπαναχώρησης τις εχουνε φαει οπως και την περιοδο D.O.A. Μαλιστα προχτες στο πλαισιο ειδα 7 ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΕΣ μεσα στις αργιες για επιστροφη DoA TV και στον κοτσο 7 ημερες για DoA κινητου . Για να μη μιλησω για τοτε που επεστρεφα το ελατωματικο και το εβλεπα μετα πισω στο ραφι. Και μιλαμε για ενα μοντελο δισκου που βγαζει δεν βγαζει την περιοδο εγγυησης του οχι για γιαούρτι .
SterThess Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 μόλις μου ήρθε email για παραλαβή απο κατάστημα, παραγγελία 31-12
IoannisSM Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2017 μόλις μου ήρθε email για παραλαβή απο κατάστημα, παραγγελία 31-12 Βλεπω κι εμενα στην παρακολουθηση οτι εχει ερθει, χωρις email βεβαια. Θα παραλαβω (αν ειναι καινουρια η συσκευασια) και θα ποσταρω πληροφοριες για δισκο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις