Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Tο βάρος τους θα πρέπει να μειώσουν και να αυξήσουν την περιφεριακή όραση. Είναι κουραστικό να φοράς ολόκληρη γκουμούτσα στο κεφάλι. Ένα curved ultrawide μονιτορ κάνει την δουλειά για μένα.

Το βαρος ειναι αστειο,υπαρχουν σπορ που το βαρος που κουμπωνεις στο κεφαλι σου ειναι πολλες φορες μεγαλυτερο,αυτο θα μπορουσα να το συγκρινω με μια μασκα mx η σκι σαν αισθηση,το οτι συγκρινεις μονιτορ ομως με το vr και νομιζεις οτι σου κανει τη δουλεια οπως λες απλα δειχνει οτι ουτε καν το εχεις δοκιμασει,επισης μην αναμασατε εδω μεσα οτι δεν υπαρχει content ενω δεν εχετε επαφη και διαβαζετε απλα headlines γιατι δεν "βολεψε" το vr να γινει τιμολογιακα mainstream,ακομα και η εμπειρια του modded doom 3 με high res textures και supersampling δεν συγκρινεται με κανενα fps σε μονιτορ,επισης δεν ειναι σε ραγες αλλα θελει @@ να παιξεις με controller,γιαυτο σε βαζουν σε rails...το να προσπαθεις να αποδωσεις επισης horror στοιχεια σε μονιτορ αφου επαιξα στο rift ειναι πραγματικα αστειο,μονο η αισθηση του οτι εισαι παρον μετραει,ουτε τα φιλτρα ουτε το 4κ σε μια οθονη,ειτε curved ειτε flat,οταν καποιοι το δοκιμασετε σε ενα sim θα εκπλαγειται με την δουλεια που ριχνουν devs και δεν ειναι εφικτο να αποδωθει σε ενα μονιτορ.Φυσικα δεν ειναι τελειο,εχει μπολικα flaws αλλα οσοι γουσταρουν τα games θα πρεπει να ευχονται το vr να πετυχει για να γινει φθηνο και καλυτερο,πρεπει να βρουν ακρη με το motion sickness αρχικα ασχετα που καποιοι οπως εγω δεν καταλαβαινουν τιποτα και επισης να βελτιωθει η αναλυση χωρις να πρεπει να κανεις γαμο με την κορη του μπαρμπαnVidia.Cheers και καλη χρονια!

  • Like 1
Δημοσ.

Τι πάει να πει δεν είναι ράγες αλλά θέλει @@ να παίξεις με controller?

 

Οτι γενικά είναι δύσκολο να γίνει κάτι τέτοιο;

 

Καταλαβαίνεις ότι έτσι μιλάμε για μη gameplay, χρήσιμο για άλλα πράγματα αλλά όχι για παιχνίδια

Δημοσ.

Τι πάει να πει δεν είναι ράγες αλλά θέλει @@ να παίξεις με controller?

 

Οτι γενικά είναι δύσκολο να γίνει κάτι τέτοιο;

 

Καταλαβαίνεις ότι έτσι μιλάμε για μη gameplay, χρήσιμο για άλλα πράγματα αλλά όχι για παιχνίδια

Υπαρχουν διαφορα locomotion systems,ενα ειναι το on rails που ανεφερες,το modded doom εχει κανονικο free movement,οπως και αλλα οπως το onward που προσφατως αγορασε η valve,ο λογος που υοθετουν σε αυτο το σταδιο πολλοι το rail η το teleport για μετακινηση ειναι γιατι δεν προκαλει ναυτια,εγω που δεν εχω ομως θεματα με ναυτια μπορω και παιζω οπως θελω...δεν ειναι μονοδρομος αυτο που περιγραφεις αλλα και εγω δε μπορω να σου περιγραψω την αισθηση ουτε να στην αποδωσει ενα βιντεο στο youtube,οταν το δοκιμασεις θα καταλαβεις.

Δημοσ.

 

Το foveated rendering είναι ο μόνος τρόπος να πετύχουμε high quality VR σε μια εποχή που μας έχει αποχαιρετήσει ο Moore's law. Όταν τελειοποιηθεί θα μιλάμε για 100x rendering quality με την ίδια επεξεργαστική ισχύ. Από την άλλη αυτό δείχνει πόσο άχρηστα μάτια μας πρόσφερε η εξέλιξη. :P

 

Νομίζω πως ο περιορισμός έγκειται περισσότερο στον εγκέφαλο παρά στο όργανο της όρασης. Πλήρης εστίαση σε όλο το ορατό πεδίο θα σήμαινε πολλαπλάσια πληροφορία - την οποία ο εγκέφαλος για να επεξεργαστεί αποτελεσματικά (και σε πραγματικό χρόνο) θα έπρεπε να αποδεσμεύσει σημαντικούς πόρους από άλλες χρήσεις. 

 

Το υπάρχον σύστημα του ανθρώπου είναι ένας τίμιος και ισορροπημένος συμβιβασμός.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...