Joshua21 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2017 Ας μην "προσπερνάμε" εύκολα τη δυνατότητα ανάκλησης κατάθεσης έως κάποια ώρα την ίδια ημέρα, παρά την εκτέλεσή της. Αναφέρεται πάντα σε κάθε ηλεκτρονική συναλλαγή το χρονικό όριο ανάκλησης της εντολής. Σε όλο αυτό το χρονικό διάστημα υπάρχει και προφανώς μπορεί να διακινηθεί φυσικά ή ηλεκτρονικά το αντίγραφο καταθετηρίου. Καλή Χρονιά. Αυτό στα bold όχι μόνο δεν υπάρχει, αλλά είναι και αδιανόητο. Καλή χρονιά. 2
Sheogorath Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2017 Αυτό στα bold όχι μόνο δεν υπάρχει, αλλά είναι και αδιανόητο. Καλή χρονιά. To έχω διαβάσει και αλλού, δεν ισχύει λες?
Joshua21 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2017 To έχω διαβάσει και αλλού, δεν ισχύει λες? Ισχύει για άλλες περιπτώσεις, όχι για κατάθεση σε λογαριασμό. Πχ όταν πρόκειται για συναλλαγές που θα εκτελεστούν όχι άμεσα, εκεί ναι, έχεις ένα μικρό περιθώριο να ακυρώσεις την συναλλαγή πριν εκτελεστεί.
Zerg13 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2017 Δεν εχω ζητησει ποτε να μου στειλουν το χαρτι καταθεσης για να βεβαιωθω,απλα τους λεω να με παρουν ενα τηλεφωνο μολις γινει η καταθεση για να το δω μεσω ebanking. Πλεον ειναι κατι που πιστευω το 99% αυτων που ασχολουνται το εχουν σε εφαρμογη στο κινητο τους. Επισης οταν καποιος αγοραστης "καιγεται" να σου κανει καταθεση ,τοτε ναι, κατι βρωμαει εκει περα. Αλλα δεν βρισκω το λογο να μην κανει καποιος καταθεση ειδικα κιολας αν ο πωλητης αναλαμβανει μεταφορικα μετα απο καταθεση. Νταξ δεν μιλαμε για ποσα 500 και 1000 ευρω! Εγω παντως αν εβλεπα χρηστη με πολλες αξιολογησεις μια χαρα καταθεση θα του εκανα και θα τελειωνει και των 2 η δουλεια πιο ευκολα (εχω κανει ηδη και μου εχουν κανει αρκετες φορες)! Για μενα δεν βρωμαει αν καποιος σου κανει καταθεση. Τα μεταφορικα που αναφερεις τι σχεση εχουν;
filipN Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2017 (επεξεργασμένο) Η «georgia89» έκανε πολύ καλά που μας ενημέρωσε άμεσα! - Όμως αυτό που συμβαίνει στα forum με αγγελίες, συμβαίνει και στην ευρύτερη κοινωνία (της οποίας άλλωστε αποτελούν μικρογραφία). Το «ινστιτούτο του καταναλωτή» όπως και οι άλλοι «φορείς», σήμερα,παρέχουν στον καταναλωτή μικρή ή ανύπαρκτη προστασία από τα μεγάλα καταστήματα. (Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αμφισβητώ την ανάγκη ύπαρξής τους) - Εκείνο που πρέπει να γίνει κατανοητό, είναι ότι οι αφελείς ή οι κουτοπόνηροι αγοραστές ή πωλητές (οι δραχμοφονιάδες), είναι «συνυπεύθυνοι» για τη δημιουργία των απατεώνων! - Τα τελευταία χρόνια, κατά καιρούς προσπαθώ να πουλήσω εδώ διάφορα πράγματα που περισσεύουν σε μένα ή σε κοντινά μου πρόσωπα. Θα μπορούσα να γράψω βιβλίο με αυτά που ακούω: Τις κουτοπόνηρες (πολλές φορές ιδιαίτερα αναιδείς) απόπειρες να ρίξουν την ήδη χαμηλή τιμή και κυρίως με αυτούς που ζητάνε να ανταλλάξουν αυτό που προσφέρεις και βρίσκουν σε κατάστημα (ως ανακατασκευασμένο) στην τριπλάσια τιμή, με κάτι που είναι για τα σκουπίδια… - Τα ίδια αυτά άτομα, γεμίζουν «σελίδες» με θετικές αξιολογήσεις σε «πωλητές» που είναι εμφανέστατο ότι πουλάν πράγματα που προμηθεύτηκαν από ρακοσυλλέκτες. Που δεν ξέρουν ή δεν μπορούν να ελέγξουν τη λειτουργικότητά τους και τα δίνουν με ξένα ή με τα όχι απολύτως κατάλληλα παρελκόμενα. Επεξ/σία 1 Ιανουαρίου 2017 από filipN 1
johnbond Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2017 Ας μην "προσπερνάμε" εύκολα τη δυνατότητα ανάκλησης κατάθεσης έως κάποια ώρα την ίδια ημέρα, παρά την εκτέλεσή της. Ανάκληση σε κατάθεση που έγινε άμεσα δε γίνεται με κανένα τρόπο.
Moderators Malthador Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Moderators Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Το έχω πει πολλές φορές άντε άλλη μια για να γίνει κατανοητό μήπως γλιτώσει και κάποιος " κατάθεση πουθενά σε κανέναν και για κανένα λόγο" Οποίος κάνει κατάθεση παίρνει και τα ρίσκα του Εάν οποσδηποτε κάποιος επιμένει σε κατάθεση και δεν δέχεται κανένα άλλο τρόπο και συνήθως προβάλει την δικαιολογία της διευκολύνσης και της αμεσότητας της λήψης των χρημάτων τότε αντιπροτείνετε του την εξής λύση Πρώτα αποστολή του προϊόντος και μολλις γίνει παραλαβή μετά γίνεται η κατάθεση Δηλαδή, να χάσω 2-3 ώρες από τον ελεύθερο χρόνο μου ή από τη δουλειά μου για να συναντηθώ στου διαόλου τη μάνα με έναν παντελώς άγνωστο (με ότι κινδύνους μπορεί αυτό να συνεπάγεται) προκειμένου να πουλήσω μια παπαριούλα που κοστίζει 30 ευρώ; Πέραν του προφανούς ότι δεν μένουμε όλοι σε ακτίνα 20 χιλιομέτρων, υπάρχει και το εξίσου προφανές ότι δεν είμαστε όλοι αρκετά αργόσχολοι για να λειτουργούμε έτσι, μερικοί ίσως να έχουμε κι άλλες προτεραιότητες.
Knight of Mercy Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Αυτό στα bold όχι μόνο δεν υπάρχει, αλλά είναι και αδιανόητο. Καλή χρονιά. Επειδή ως γραφείο εκετελώ κινήσεις χιλιάδων € καθημερινά, σε διαβεβαιώ ότι η δυνατότητα υπάρχει ως δικλείδα ασφαλείας (λάθος πληκτρολόγηση αριθμού π.χ.) σε κάθε μεταφορά χρημάτων μεταξύ των Τραπεζών. Την στιγμή της συναλλαγής σου κοινοποιεί η Τράπεζά σου και το χρονικό περιθώριο ανάκλησης. Προφανώς αν υπάρχει παραστατικό κίνησης, έχει πρόβλημα και αυτός που κάνει ανάκληση αλλά η "ζημιά" γίνεται.
Joshua21 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Επειδή ως γραφείο εκετελώ κινήσεις χιλιάδων € καθημερινά, σε διαβεβαιώ ότι η δυνατότητα υπάρχει ως δικλείδα ασφαλείας (λάθος πληκτρολόγηση αριθμού π.χ.) σε κάθε μεταφορά χρημάτων μεταξύ των Τραπεζών. Την στιγμή της συναλλαγής σου κοινοποιεί η Τράπεζά σου και το χρονικό περιθώριο ανάκλησης. Προφανώς αν υπάρχει παραστατικό κίνησης, έχει πρόβλημα και αυτός που κάνει ανάκληση αλλά η "ζημιά" γίνεται. Αν δηλαδή εγώ δηλώσω ότι εκτελώ κινήσεις εκατοντάδων χιλιάδων € καθημερινά, θα αποκτήσουν μεγαλύτερη βαρύτητα αυτά που έγραψα? Όπως είπα και παραπάνω, δικαίωμα ακύρωσης έχεις μόνο σε περιπτώσεις που η συναλλαγή θα εκτελεστεί αργότερα, αν η κατάθεση σε λογαριασμό γίνει άμεσα τέλος. Δικλείδα ασφαλείας είναι το ότι σου εμφανίζει μέρος του ονόματος του αποδέκτη, αν δεν ταιριάζει δεν προχωράς. Το ίδιο ακριβώς γίνεται και στο γκισέ, πριν πατήσει εκτέλεση σε ρωτάει το όνομα του παραλήπτη, αν αυτό που του πεις δεν ταιριάζει απλά δεν το προχωράει.
Knight of Mercy Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Ανάκληση σε κατάθεση που έγινε άμεσα δε γίνεται με κανένα τρόπο. Αν έχουμε "ιδιαίτερα" προνόμια ως επιχείρηση δεν το γνωρίζω. Το σίγουρο είναι ότι και οι τέσσερις (4) Τράπεζες σε κάθε συναλλαγή (πληρωμή ή μεταφορά) δίνουν χρονικό περιθώριο ακύρωσης (ανάκλησης) ίσο με κάτι ώρες σε εργάσιμες ημέρες ή και ημερών αν μεσολαβεί αργία.
Moderators Malthador Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Moderators Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Αν έχουμε "ιδιαίτερα" προνόμια ως επιχείρηση δεν το γνωρίζω. Το σίγουρο είναι ότι και οι τέσσερις (4) Τράπεζες σε κάθε συναλλαγή (πληρωμή ή μεταφορά) δίνουν χρονικό περιθώριο ακύρωσης (ανάκλησης) ίσο με κάτι ώρες σε εργάσιμες ημέρες ή και ημερών αν μεσολαβεί αργία. Πώς κάνεις μεταφορά σε λογαριασμό τρίτου στη δουλειά σου; Μέσω e-banking;
Knight of Mercy Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Αν δηλαδή εγώ δηλώσω ότι εκτελώ κινήσεις εκατοντάδων χιλιάδων € καθημερινά, θα αποκτήσουν μεγαλύτερη βαρύτητα αυτά που έγραψα? Όπως είπα και παραπάνω, δικαίωμα ακύρωσης έχεις μόνο σε περιπτώσεις που η συναλλαγή θα εκτελεστεί αργότερα, αν η κατάθεση σε λογαριασμό γίνει άμεσα τέλος. Δικλείδα ασφαλείας είναι το ότι σου εμφανίζει μέρος του ονόματος του αποδέκτη, αν δεν ταιριάζει δεν προχωράς. Το ίδιο ακριβώς γίνεται και στο γκισέ, πριν πατήσει εκτέλεση σε ρωτάει το όνομα του παραλήπτη, αν αυτό που του πεις δεν ταιριάζει απλά δεν το προχωράει. Αυτό που λές δεν ισχύει απλά για επιχειρήσεις ή πελάτες που πραγματοποιούν μεγάλο όγκο συναλλαγών απο Τράπεζα σε Τράπεζα οι εκκαθαρίσεις των οποίων πραγματοποιούνται μαζικά. Ισχύει μόνο για Πληρωμές/Μεταφορές απο λογαριασμό Τράπεζας σε λογαριασμό τρίτου στην ίδια Τράπεζα και μόνο σε εργάσιμες ημέρες. Σε πληροφορώ δε ότι την έχουμε "πατήσει" και οι ίδιοι απο έμπορο/καταθέτη. Το ανέφερα ως επιπλέον "δυνατότητα" χρήσης του προνομίου απο "πονηρούς" και προφανώς αδιαφορώ για την ενίσχυση της όποιας άποψης μου. Πώς κάνεις μεταφορά σε λογαριασμό τρίτου στη δουλειά σου; Μέσω e-banking; Προφανώς μέσω e-banking πραγματοποιεί το Λογιστήριο όλες τις κινήσεις. Ακόμα και σε μιθοδοσία μηνός, έχει γίνει ανάκληση της διαφοράς που προέκυψε λόγω λανθασμένου ύψους κατάθεσης, άνευ αιτιολογίας.
Moderators Malthador Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Moderators Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Υποθέτω τότε ότι έχετε κάποια διαφορετική συμφωνία με την τράπεζα απ' ότι ο μέσος χρήστης e-banking, του τύπου να υπάρχει κάποιου είδους καθυστερήση στις μεταφορές των χρημάτων. Εγώ μόνο μία φορά έχω ακούσει να γίνεται ακύρωση μεταφοράς, όταν σε λογαριασμό γνωστού μου η υπάλληλος είχε κάνει λάθος και είχε πιστώσει ένα αστρονομικό ποσό του τύπου 20m ευρώ από λάθος της. Ακύρωσε τη συναλλαγή από μόνη της και τα πήρε πίσω. Δυο-τρεις φορές που έχω κάνει μεταφορά σε τρίτο κατά λάθος, όταν απευθύνθηκα στην τράπεζα μου απάντησε «βρες τον και πες του να στα δώσει πίσω».
iCyd Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Για μενα δεν βρωμαει αν καποιος σου κανει καταθεση. Τα μεταφορικα που αναφερεις τι σχεση εχουν; Δεν εννοω αγοραστη,εννοω πωλητη,λαθος μου! Για μενα προσωπικα "βρωμαει" αν ερθει καποιος και εχει απο καμια ως 2-3 αξιολολογησεις και ζηταει μονο καταθεση και τιποτα αλλο. Εκει δεν προκειται να κανω καταθεση! Και οσο για τα μεταφορικα,εχω δει σε πολλες αγγελιες οπως και το κανω και γω μερικες φορες(αν συμφερει βαση του κοστους του προιοντος),αν καποιος μπορεσει να μου κανει καταθεση αναλαμβανω εγω το κοστος των μεταφορικων.
zio10 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Επειδή ως γραφείο εκετελώ κινήσεις χιλιάδων € καθημερινά, σε διαβεβαιώ ότι η δυνατότητα υπάρχει ως δικλείδα ασφαλείας (λάθος πληκτρολόγηση αριθμού π.χ.) σε κάθε μεταφορά χρημάτων μεταξύ των Τραπεζών. Την στιγμή της συναλλαγής σου κοινοποιεί η Τράπεζά σου και το χρονικό περιθώριο ανάκλησης. Προφανώς αν υπάρχει παραστατικό κίνησης, έχει πρόβλημα και αυτός που κάνει ανάκληση αλλά η "ζημιά" γίνεται. Είχα κι εγώ την εντύπωση ότι δεν γίνεται να κάνεις ανάκληση. Αλλά στην περίπτωση που λες δεν θα έπρεπε να σου βγάζει αποδεικτικό μέχρι να οριστικοποιηθεί η συναλλαγή, αλλιώς μισή είναι η ασφάλεια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις