jkoukos Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2017 Αυτό είναι προσωπικό σου όμως. Τυπικά δεν είναι απαραίτητο να δώσεις καμιά ειδοποίηση εφόσον μπορείς να φύγεις ατελώς λόγο αυξήσεων. Ανάποδα τα λες. Τυπικά είσαι υποχρεωμένος να καταγγείλεις την σύμβαση. Ουσιαστικά μπορεί να γίνει και με απευθείας φορητότητα, αλλά ίσως έχεις λίγο τρέξιμο στην συνέχεια. Τι ορίζει ο κανονισμός; Ότι έχουμε δικαίωμα να καταγγείλουμε εγγράφως τη σύμβαση αζημίως λόγω αλλαγής των όρων ή/και αυξήσεων. Τι αναφέρουν τα συμβόλαια; Ότι ακριβώς και ο κανονισμός. Το αίτημα φορητότητας, δεν συνδέεται άμεσα με την καταγγελία τις σύμβασης λόγω των αυξήσεων. Και αυτό διότι κανείς μπορεί (για Χ λόγους) να μην επιθυμεί την φορητότητα αλλά πλήρη διακοπή της σύνδεσης. Ο πάροχος δεν γνωρίζει τις σκέψεις του πελάτη και πρέπει τυπικά να ενημερωθεί. Άλλωστε στο σύνολο σχεδόν των εταιρειών, το εμπορικό τμήμα, δεν έχει τα ίδια δεδομένα με το λογιστήριο και το τελευταίο θα εκδώσει εκκαθαριστικό λογαριασμό, εμπεριέχοντας το τέλος πρόωρης διακοπής. Βέβαια στο τέλος θα βρεθεί άκρη και θα γίνει πίστωση του ποσού, αλλά για ποιον λόγο να ακολουθήσουμε αυτή την οδό, όταν πανεύκολα μπορούμε εξαρχής να είμαστε τυπικοί; 1
poulinos Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2017 Αυτό είναι προσωπικό σου όμως. Τυπικά δεν είναι απαραίτητο να δώσεις καμιά ειδοποίηση εφόσον μπορείς να φύγεις ατελώς λόγο αυξήσεων. Δε χρεώνεσαι τίποτα εφόσον "τρέχει" η δυνατότητα να κάνεις ατελώς φυγή λόγο χρεώσεων. Το μόνο που θα χρεωθείς είναι το αναλογικό πάγιο σου για όσο είσαι πελάτης της εταιρίας και αν έχεις πάρει τίποτα συσκευές που θα πρέπει να τις ξεχρεώσεις ή να τις επιστρέψεις. Η εγγύηση σου ότι δεν θα πληρώσεις ποινή πιστοποιείται από την ημερομηνία της αίτησης σου στον νέο πάροχο. Αν οι ημερομηνίες ταιριάζουν είσαι μια χαρά. τυπικα ναι δεν ειναι απαραιτητο.στην πραξη ομως ειναι ικανοι να δουν οτι εσυ διακοπτεις το συμβολαιο πριν τελειωσει η δεσμευση και να μην το συσχετισουν με το γεγονος οτι κανεις καταγγελια συμβασης διοτι μπορει να φευγεις και για αλλο λογο.οποτε μετα ξαφνικα να βρεθει οτι χρωστας χ ποσο.ναι μετα μπορεις να παρεις τηλεφωνο ή να στειλεις email και να πεις οτι δεν το πληρωνω και διαγραψτε το υπολοιπο διοτι διεκοψα λογω αλλαγης χρεωσεων (καταγγελια συμβασης). αλλα τι προτιμας?να το πεις απο την αρχη ή μετα να καθεσαι να τρεχεις για να αποδειξεις οτι ναι διεκοψες και οτι εννοουσες καταγγελια συμβασης.και επειδη πολλα μικρα γραμματακια υπαρχουν καλο ειναι να ενημερωσει για να μην τρεχει μετα. και ο παροχος δεν προκειται οποιον ζητησει διακοπη πχ απο 1/10/2017 εως 30/10/2017 να μην τον χρεωσει διακοπη αν ειναι για αλλο λογο. Ναι ισχύει αυτό για τη φορητότητα γενικά αλλά με δεδομένο υπόλοιπο συμβολαίου θα χρεωθείς την ποινή για τερματισμό. Φαντάζομαι ότι πρέπει να τους ενημερώσεις και να κάνεις άμεσα σε αυτούς καταγγελία της σύμβασης κάνοντας χρήση της δυνατότητας που σου δίνεται για ένα μήνα δωρεάν λόγω των τιμολογιακών αλλαγών προκειμένου να αποφύγεις το πέναλτι. Αν πας και κάνεις κατευθείαν αίτημα φορητότητας στον άλλο πάροχο χωρίς να ενημερώσεις επίσημα μέσω καταγγελίας λόγω των αυξήσεων ποιος σου εγγυάται ότι δεν θα πληρώσεις τη ποινή ; ακριβως αυτο.κανεις δεν το εγγυαται.ακομα και να βγαλεις ακρη θα ειναι λιγο ταλαιπωρια. παιδια ερωτηση σος: το δικαιωμα υπαναχωρησης ειναι 14 μέρες απο την ημερομηνια υπογραφης του συμβολαιου; μαλλον θα μεινω στη forthnet και δεν θα παω στην κοσμοτε ποσες μερες περιθωριο εχω? ευχαριστω απλα δεν ξερω τι ισχυει αν εχει ενεργοποιηθει η γραμμη.δεν ξερω αν αλλαζει κατι.και ελπιζω μια στο εκατομμυριο μην γινει κανα μπερδεμα.εχουν γινει κατα καιρους.η γραμμη να πρεπει να μεινει στον χ παροχο και η φορητοτητα να την εχει παρει ο αλλος.
ikaruga24 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2017 Ισχύει αλλά επί του πρακτέος δεν θα ασχοληθούν. Είτε ενημερώσεις εξ'αρχής με καταγγελία είτε έρθει μετέπειτα η χρέωση και θα πρέπει να το δηλώσεις εκείνη τη στιγμή είναι το ίδιο πράγμα. Γενικά μιλώντας όμως τους περισσότερους δεν τους αγγίζουν που φεύγουν και τους υπόλοιπους έτσι και αλλιώς θα τους πάρει το τμήμα αντιπροσφορών μήπως και τους κρατήσει πριν γίνει το οτιδήποτε οπότε και εκεί θα δηλωθεί και ο λόγος υπαναχώρησης. Είσαι καλυμμένος δηλαδή από παντού.
poulinos Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2017 απλα αν ο αλλος φυγει λογω καταγγελιας αλλα δεν κανει καταγγελια δεν θα ξερει ο παροχος για ποιο λογο φευγει οποτε μπορει να του στειλει λογαριασμο για προωρη διακοπη και μετα απλα πρεπει να εξηγησεις οτι εφυγες για αυτον τον λογο.οποτε ειναι πιο ευκολο να στειλεις ενα email απο την αρχη παρα να ασχοληθουν μετα αλλα δεκα ατομα + λογιστηριο για να κοψουν μηδενικο υπολοιπο ή γενικα το υπολοιπο χωρις την προωρη διακοπη.ειναι και λιγο γραφειοκρατια. καλυμμενος ειναι απλα να μην ταλαιπωρειται.
tarirs Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2017 Εγω εσπασα το συμβολαιο απο vodafone σταθερη,εκανα μεταφορα σε αλλο παροχο,και μου ειπαν επειδη δεν εκλεισα 2ετια που ειχα υπογραψει θα εχω ποινη ρητρα....στα 160 ευρω.... 1ον : Δεν ενημερωθηκα για την αυξηση των τιμολογιων διοτι το καλοκαιρι ελειπα και δεν ελαβα κανενα λογαριασμο,ουτε με email,ουτε sms,ενω τωρα που εφυγα τα μυνηματα πεφτουν αερα.... 2ον : Υπογραφη υπαρχει σε συμβολαιο μονο σε αυτο που εχουν αυτοι,σε αντιγραφο δεν υπαρχει...δεν ισχυει διοτι δεν μπορουν να πιστοποιησουν οτι ειναι δικη μου,σε ολα τα συμβολαια,σπιτιου,δανειου,καρτων,υπαρχουν υπογραφες και στα αντιγραφα.... 3ον : θα παρουν ενα τιποτα διοτι συμφωνα με την τηλεγνους,πανω απο 200 ευρω μπορουν να κανουν κατι,αλλιως δεν θα μπορεις στο μελλον να γυρισεις πισω σε vodafone και αν γυρισεις πρεπει να εξοφλησεις οτι υπολοιπο υπαρχει.... Σιγα μην γυρισω,ολο προβληματα ειχα......με το σταθερο και τηλεοραση....+ ποντος και αυτο δεν ημουν ικανοποιημενος,και εχει καταγραφει ποσες φορες πηρα τηλεφωνο να μου το φτιαξουν
l337 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2017 Εγω εσπασα το συμβολαιο απο vodafone σταθερη,εκανα μεταφορα σε αλλο παροχο,και μου ειπαν επειδη δεν εκλεισα 2ετια που ειχα υπογραψει θα εχω ποινη ρητρα....στα 160 ευρω.... 1ον : Δεν ενημερωθηκα για την αυξηση των τιμολογιων διοτι το καλοκαιρι ελειπα και δεν ελαβα κανενα λογαριασμο,ουτε με email,ουτε sms,ενω τωρα που εφυγα τα μυνηματα πεφτουν αερα.... 2ον : Υπογραφη υπαρχει σε συμβολαιο μονο σε αυτο που εχουν αυτοι,σε αντιγραφο δεν υπαρχει...δεν ισχυει διοτι δεν μπορουν να πιστοποιησουν οτι ειναι δικη μου,σε ολα τα συμβολαια,σπιτιου,δανειου,καρτων,υπαρχουν υπογραφες και στα αντιγραφα.... 3ον : θα παρουν ενα τιποτα διοτι συμφωνα με την τηλεγνους,πανω απο 200 ευρω μπορουν να κανουν κατι,αλλιως δεν θα μπορεις στο μελλον να γυρισεις πισω σε vodafone και αν γυρισεις πρεπει να εξοφλησεις οτι υπολοιπο υπαρχει.... Σιγα μην γυρισω,ολο προβληματα ειχα......με το σταθερο και τηλεοραση....+ ποντος και αυτο δεν ημουν ικανοποιημενος,και εχει καταγραφει ποσες φορες πηρα τηλεφωνο να μου το φτιαξουν 1) αυτό είναι όμως δικό σου πρόβλημα και όχι του παρόχου. 2) Εφόσον το συμβόλαιο το έχουν εκείνοι στα χέρια τους (και όχι εσύ) μια χαρά πιστοποιούν την σύμβαση που έχεις μαζί τους. Θα μπορούσες να ισχυριστείς τα παραπάνω εάν εσύ είχες μεν το συμβόλαιο αλλά όχι εκείνοι (το είχαν χάσει πχ.) 3) Κάλλιστα ο πάροχος που θα θελήσεις μετά να πας θα σου ζητήσει να δώσεις πρώτα εγγύηση ώστε να συνδεθείς (όπως και γίνεται ήδη).
tarirs Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2017 1) αυτό είναι όμως δικό σου πρόβλημα και όχι του παρόχου. 2) Εφόσον το συμβόλαιο το έχουν εκείνοι στα χέρια τους (και όχι εσύ) μια χαρά πιστοποιούν την σύμβαση που έχεις μαζί τους. Θα μπορούσες να ισχυριστείς τα παραπάνω εάν εσύ είχες μεν το συμβόλαιο αλλά όχι εκείνοι (το είχαν χάσει πχ.) 3) Κάλλιστα ο πάροχος που θα θελήσεις μετά να πας θα σου ζητήσει να δώσεις πρώτα εγγύηση ώστε να συνδεθείς (όπως και γίνεται ήδη). 1. Ναι αλλα τωρα πως ξερουν να στελνουν sms - email,και μου λενε οτι ειναι να μου πουνε....και αν ο λαγαριασμος εχει χαθει απο το ταχυδρομειο...??? 2. συμβολαιο εχω και εγω αλλα δεν εχει υπογραφη μου,καλλιστα μπορω να επικαλλεστω πλαστογραφια απο το χαρτι που ηρθε ο τεχνικος να μου συνδεση τον εξοπλισμο,σε ολα τα συμβολαια,ειτε αυτοκινητου,σπιτιου,πιστωτικων καρτων,εχουν υπογραφη του οφειλετη και τα αντιγραφα.... 3. Ηδη εχω παει σε αλλο παροχο,δεν μου ζητηθηκε τιποτε και αυριο ερχεται εξοπλισμος και τεχνικος ,αρα δεν ισχυει αυτο που λες....
jkoukos Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2017 1. Όλες οι εταιρείες παροχής υπηρεσιών στέλνουν ανά Χ μήνες λογαριασμό. Δεν γνωρίζουν (αλήθεια τους ενημέρωσες?) ότι ο πελάτης λείπει για κάποιο χρονικό διάστημα. Είναι στις υποχρεώσεις του να φροντίζει την παραλαβή των λογαριασμών και οποιαδήποτε ενημέρωση μέσω αυτών. Εξάλλου ο τρόπος που ενημερώνει η εταιρεία αναφέρεται ρητώς μέσα στην σύμβαση που αποδέχθηκες με την υπογραφή σου. 2. Έχεις αντίγραφο συμβολαίου που σου απεστάλη αργότερα και φυσικά δεν έχει την υπογραφή σου (δεν θα μπορούσε εξάλλου). Και αυτό συμβαίνει σε όλες τις συμβάσεις εξ αποστάσεως και όχι όπως τα παραδείγματα που επικαλείσαι όπου είναι εντός καταστήματος ή με φυσική παρουσία. Το οποίο συμβόλαιο έχει γίνει μετά την ηχογραφημένη συνομιλία όπου είχατε συναποφασίσει σε τι πράγμα αναφέρεται. Το να επικαλεσθείς πιθανή πλαστογραφία, φυσικά και μπορείς να το κάνεις αλλά να έχεις υπόψη ότι η ψευδής καταμήνυση είναι ποινικό (και όχι διοικητικό) αδίκημα. 3. Σου λέει "κάλλιστα". Που σημαίνει πιθανόν. Διάβασε τους όρους της σύμβασης (παλιού και νέου συμβολαίου) και θα διαπιστώσεις ότι αναφέρεται σε αυτούς. Απλά ακόμη και σήμερα στην Τηλέγνους λειτουργούν μόνο οι εταιρείες κινητής και όχι της σταθερής τηλεφωνίας. Και κάτι γενικό. Η όποια σύμβαση αναφέρει τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις και των 2 αντισυμβαλλόμενων μερών. Αν υπογράφουμε και δεν διαβάζουμε σε τι αναφέρονται, δεν μας φταίει κανείς.
tarirs Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2017 1. Όλες οι εταιρείες παροχής υπηρεσιών στέλνουν ανά Χ μήνες λογαριασμό. Δεν γνωρίζουν (αλήθεια τους ενημέρωσες?) ότι ο πελάτης λείπει για κάποιο χρονικό διάστημα. Είναι στις υποχρεώσεις του να φροντίζει την παραλαβή των λογαριασμών και οποιαδήποτε ενημέρωση μέσω αυτών. Εξάλλου ο τρόπος που ενημερώνει η εταιρεία αναφέρεται ρητώς μέσα στην σύμβαση που αποδέχθηκες με την υπογραφή σου. 2. Έχεις αντίγραφο συμβολαίου που σου απεστάλη αργότερα και φυσικά δεν έχει την υπογραφή σου (δεν θα μπορούσε εξάλλου). Και αυτό συμβαίνει σε όλες τις συμβάσεις εξ αποστάσεως και όχι όπως τα παραδείγματα που επικαλείσαι όπου είναι εντός καταστήματος ή με φυσική παρουσία. Το οποίο συμβόλαιο έχει γίνει μετά την ηχογραφημένη συνομιλία όπου είχατε συναποφασίσει σε τι πράγμα αναφέρεται. Το να επικαλεσθείς πιθανή πλαστογραφία, φυσικά και μπορείς να το κάνεις αλλά να έχεις υπόψη ότι η ψευδής καταμήνυση είναι ποινικό (και όχι διοικητικό) αδίκημα. 3. Σου λέει "κάλλιστα". Που σημαίνει πιθανόν. Διάβασε τους όρους της σύμβασης (παλιού και νέου συμβολαίου) και θα διαπιστώσεις ότι αναφέρεται σε αυτούς. Απλά ακόμη και σήμερα στην Τηλέγνους λειτουργούν μόνο οι εταιρείες κινητής και όχι της σταθερής τηλεφωνίας. Και κάτι γενικό. Η όποια σύμβαση αναφέρει τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις και των 2 αντισυμβαλλόμενων μερών. Αν υπογράφουμε και δεν διαβάζουμε σε τι αναφέρονται, δεν μας φταίει κανείς. Ολα να τα δεχτω οκ,αλλα στο 2 συμφωνα με το ΕΕΤΤ αν η συμβαση δεν γινει με φυσικη παρουσια του πελατη σε καταστημα,αν ειναι εξ,αποστασεως παυει να ισχυει οποιοδηποτε συμβολαιο.... Αν με ζορισουν παραπανω,θα κανω διακανονισμο τα χρηματα της ποινης,με 1 ευρω το μηνα,τοσα μπορω να δωσω.....
poulinos Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2017 Στην θεση σου θα κανονιζα να το πληρωσω το υπολοιπο εστω και λιγο λιγο.κατα τα αλλα δυστυχως που θα στο πω αλλα στους παροχους δεν ειναι ηλιθιοι αυτοι που γραφουν τα συμβολαια και ολους τους κανονες.ολα ειναι υπερ της εταιρειας για να μην μπορεις να πατησεις ποδι.αλλωστε πολλες φορες αλλαζουν οι οροι επειδη ακριβως καποιος βγηκε να αμφισβητησει οτι δεν αναφερεται κατι. επισης αν το τραβηξεις δικαστικα το ποτε θα γινει το δικαστηριο οπως και τα εξοδα ειναι αλλη ιστορια.θα μου πεις με αυτην την λογικη επειδη ειναι ακριβα τα εξοδα να μην το τραβηξω και τοτε τιποτα δεν θα αλλαξει.ναι ειναι μια αληθεια αυτο. μου εχει τυχει σε παροχο με αλλαγη συμβολαιου να γινουν αλλαγες στις χρεωσεις κινητων.(μεγαλες αλλαγες).απο αστικη χρεωση εγιναν κινητη χρεωση>ευτυχως για καλη μου τυχη ηρθε ενημερωτικο μυνημα που μου λεει οτι ξεπερασατε τα χ ευρω και οτι μπορειτε να πατε σε ενα προγραμμα με κινητα ωστε να ειναι πιο φτηνο και τοτε καταλαβα τι ειχε γινει.μιλησα με τον παροχο ωραια και ευγενικακαι με ενημερωσε οτι αναγραφονται αυτες οι αλλαγες στον ταδε λογαριασμο.μπηκα στον λογαριασμο ηλεκτρονικα και ειδα οτι πραγματι το ανεφερε.που απλα δεν εμπαινα ποτε.απλα ερχοταν email πληρωνα και τελος.
jkoukos Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2017 Ολα να τα δεχτω οκ,αλλα στο 2 συμφωνα με το ΕΕΤΤ αν η συμβαση δεν γινει με φυσικη παρουσια του πελατη σε καταστημα,αν ειναι εξ,αποστασεως παυει να ισχυει οποιοδηποτε συμβολαιο.... Τα έχει μπερδέψει. Για διάβασε καλύτερα το άρθρο που αναφέρεις και τι ακριβώς γράφει. Σε συμβάσεις εκτός καταστήματος, ο πάροχος υποχρεούται να ηχογραφεί την δική σου επιβεβαίωση με αυτά που συναποφασίσατε. Κατόπιν θα σου στείλει το συμβόλαιο για να το υπογράψεις ώστε να ξεκινήσει τις διαδικασίες για παροχή υπηρεσιών. Χωρίς την υπογραφή σου απαγορεύεται να κάνει κάτι (σε νέα συμβόλαια, οι ανανεώσεις είναι άλλο πράγμα), ακόμη και να έχει την ηχογραφημένη συγκατάθεσή σου. Αφού γίνει το προηγούμενο, θα σου στείλει αντίγραφο της σύμβασης, στο οποίο φυσικά θα λείπει η υπογραφή σου αφού δεν είναι δυνατόν να την βάλει κάποιος άλλος εκτός από εσένα.
vrasidas12 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2017 Έχω συμβόλαιο σταθερής με τη cosmote και βλέπω στον τρέχων λογαριασμό αύξηση σε μια υπηρεσία για κλήσεις εξωτερικού. Δυστυχώς δεν είχα δει την ειδοποίηση στον πρηγούμενο λογαριασμό που μου έδινε 1 μήνα περιθώριο για καταγγελία σύμβασης και θέλω να την κάνω τώρα που είδα και την χρέωση. Υπάρχει άλλος που το έχει επιτύχει ή λυπάμαι/δεν προλάβατε?
poulinos Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2017 το πιο πιθανο θα ειναι το λυπαμαι και δεν προλαβατε οποτε μπορει να παιξει να σου πουν να πληρωσεις τελος διακοπης.μπορεις να ρωτησεις και τον παροχο μηπως εχει δοθει παρατηση αλλα δυσκολο αφου σκοπος ειναι να περαστει στο τσακ μπαμ χωρις να προλαβει ο κοσμος να το παρει χαμπαρι και την κανει χωρις να πληρωσει τελος διακοπης.οποτε μετα σου λενε υπαρχει περιπτωση και να μην την κανει καν και απλα να δεχτει τις χρεωσεις.
plato Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Τον Αύγουστο που πέρασε γίνεται τηλεφωνική επικοινωνία με ΟΤΕ για ανανέωση σύμβασης σταθερής τηλεφωνίας και ADSL. Συμφωνούμε στο τηλέφωνο για συγκεκριμένο ποσό για 24άρι ίντερνετ, αστικά και υπεραστικά δωρεάν και 90 λεπτά προς κινητά δωρεάν. Επαναλαμβάνω το όλο πακέτο και το τελικό ποσό με ΦΠΑ και το τέλος τηλεφωνίας και η απάντηση είναι καταφατική από την πλευρά της υπαλλήλου του ΟΤΕ. Κλείνουμε λοιπόν και στον λογαριασμό του διμήνου μου έρχονται +5 ευρώ το μήνα. Παίρνω τηλέφωνο και μου λένε θα ελέγξουμε τη συνομιλία και θα σας απαντήσουμε. Τελικά με παίρνουν πίσω μετά από μια εβδομάδα και μου λένε ότι έχω δίκιο ότι είχαμε συμφωνήσει για 5 ευρώ λιγότερο και θα μου επιστραφούν τα χρήματα ΑΛΛΑ "έχει γίνει λάθος" από την πλευρά και τους και πλέον έχω την επιλογή να κρατήσω το ίδιο πρόγραμμα με τα +5 ευρώ, να αφαιρεθούν 60' προς κινητά με το αρχικά συμφωνηθέν ποσό ή να γίνει νέο συμβόλαιο (!) για 24 μήνες αυξημένο κατά +5 ευρώ και 30 λεπτά αλλά για 6 ώρες για κινητά. Θεωρώ ξεκάθαρη περίπτωση παρανομίας! Έχουμε συμφωνήσει, ομολογούν ότι άλλα είχαμε συμφωνήσει και αρνούνται να μου δώσουν αυτό που συμφωνήθηκε. Θα κάνω καταγγελία έγγραφη και μετά το 20ημερο που είναι υποχρεωμένοι να απαντήσουν θα κάνω καταγγελία και σε ΕΕΤΤ. Αλλά επειδή έχω εξοργιστεί θα ήθελα να ξέρω αν κάποιος γνωρίζει δικηγόρο με εμπειρία σε αυτά. Σκοπεύω να αλλάξω πάροχο χωρίς να πληρώσω τη ρήτρα. Από τη στιγμή που δεν αναγνωρίζουν το προφορικό συμβόλαιο, γιατί να το αναγνωρίσω εγώ; Δηλαδή αν με έπαιρναν και μου έλεγαν "συγγνώμη λάθος πρέπει να πληρώσετε 20.000 ευρώ" εγώ θα έπρεπε να το δεχτώ; Τόσα χρόνια πελάτης, δεν έχω καθυστερήσει πληρωμή και νταβατζιλίκι προσπαθούν να μου φάνε λεφτά;
goana12 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2017 Πολυ σωστα θα κανεις την καταγγελια. Γραψε επισης μεσα, οτι σε περιπτωση που δεν ικανοποιηθει το αιτημα σου, θα προχωρησεις σε καταγγελια και στην ΕΕΤΤ, για να αποχωρησεις αζημιως. Πιστευω πως δεν θα αφησουν την υποθεση να φτασει στα δικαστηρια. Σιγουρα θα σου κανουν ακομα καλυτερη προσφορα για να παραμεινεις...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα