Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Να ρωτήσω κάτι και εγώ. Υποθετικά. Έστω ότι πριν 23 μήνες έκανα συμβόλαιο διετίας με οποιαδήποτε εταιρεία. Σε ένα μήνα ακριβώς αναφέρει στο συμβόλαιο ότι πχ στις 19-6-17 λήγει.

 

Αν πάω εκείνη την μέρα και τους πω θέλω να πληρώσω αφού σήμερα λήγει ο τελευταίος λογαριασμός βάση ημερομηνίας κάι να σταματήσω την συνεργασία. Να το κόψουν να πληρώσω ότι χρωστάω και τέλος. Και χωρίς το κλασσικο τόκο που ζητάνε λόγω μη έκπτωσης κτλ.

 

Μπορώ να κάνω αυτό?? Λογαριασμός δεν θα μου έχει έρθει η μάλλον θα μου χει έρθει του προηγούμενου μήνα.

  • Απαντ. 171
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Θα κάνεις εγγράφως αίτημα (ή σε κατάστημα) για διακοπή της σύνδεσης. Σε λίγες μέρες θα διακοπεί (δεν γίνεται άμεσα) και λίγο αργότερα θα έρθει εκκαθαριστικός λογαριασμός.

 

Το ίδιο γίνεται και σε φορητότητα. Απλά στην περίπτωση αυτή δεν ζητάς διακοπή της σύνδεσης, αλλά κάνεις αίτημα φορητότητας στον νέο πάροχο και αναλαμβάνει αυτός τα υπόλοιπα. Ο παλιός πάροχος, όταν ολοκληρωθεί η φορητότητα, θα σου στείλει εκκαθαριστικό λογαριασμό με τις αναλογικές χρώσεις για όσες μέρες λάμβανες υπηρεσία από αυτόν.

 

Και στις 2 περιπτώσεις δεν υπάρχει κάποιο τέλος αποχώρησης, εφόσον έχει ολοκληρωθεί το όποιο χρονικό διάστημα δέσμευσης (π.χ. 24μηνο).

Δημοσ.

Κατάλαβα ενώ αν πάω έστω λίγες μέρες αργότερα ναι μεν θα διακοπεί η σύνδεση χωρίς τέλη αλλά θα πληρώσω την μη έκπτωση για εκείνες τις μέρες.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Φίλε Malthador έχω την εντύπωση ότι το είχα διαβάσει στο λογαριασμό του Μαρτίου!

 

Όπως και να έχει, τους πήρα τηλ. (ενώ είχα χάσει τη προθεσμία του μήνα) και τους είπα με όμορφο τρόπο πως αυτό που κάνουν είναι απαράδεκτο και άδικο απέναντι σε έναν πελάτι που πάντα ήταν σωστός και στην ώρα του τόσα χρόνια.

Το αποτέλεσμα? 

Χωρίς πολλά πολλά μου δώσανε έκπτωση σχεδόν 10% και έτσι βγήκα και ελάχιστα κερδισμένος.

Τι θέλω να πω!

Αυτό που κάνουν είναι απαράδεκτο και ποντάρουν στο ότι το 90% δε θα ασχοληθεί και έτσι θα έχουν τεράστιο κέρδος χωρίς να υδρώσει το αυτάκι τους! 

Οι υπόλοιποι παίρνουν μια εκπτωσούλα και δεν τρέχει τίποτα!

 

Δυστυχώς είμαι από Κρήτη και τους έχω ανάγκη, αλλιώς θα είχα φύγει πριν αρκετό καιρό.

γενικως απο το να χασουν τον συνδρομητη προτιμουν να κανουν μια μειωση.ετσι ο πελατης απραμενει.αλλα ναι τον λογαριασμο κανεςι δεν τον κοιταει αυτοι απλα ειναι υποχρεωμενοι να το γραψουν εκει για να ειναι καλυμμενοι οποτε το 90 τις 100 θα το καταλαβουν αφου τους ερθει ο λογαριασμος ανεβασμενος και μετα δεν θα μπορουν να διακοψουν ή θα πληρωσουν τελος διακοπης.

 

Επειδή εργάζομαι πάνω στο κομμάτι σε καταστήματα το πιθανότερο είναι ότι η αύξηση τιμολογίου δεν επηρεάζει εσένα και συνεπώς δεν υπάρχει λόγος να υπάρξει καταγγελία της σύμβασης σου. Αν υπάρξει αύξηση τιμολογίου χωρίς να έχεις ενημερωθεί μέσω λογαριασμού πάλι μπορείς να φύγεις ακόμα και αν έχει περάσει ο χρόνος που έχεις δικαίωμα να φύγεις διότι αλλάζουν οι όροι της σύμβασης από δική τους προσαρμογή τιμών και όχι κάποιων φόρων που επιβλήθηκαν.

 

Πάντως από ότι γνωρίζω οι αυξήσεις είναι για αστεία πράγματα και δεν αφορούν τους περισσότερους καθώς απλά αλλάζουν οι χρεώσεις ανά λεπτό για τις υπεραστικές κλήσεις λίγο προς τα πάνω. Κλάιν δηλαδή.  

εν ετος 2017 να αυξανεις εστω και λιγο( που δεν ειναι λιγο) τα τηλεφωνα ειναι τραγικο.ειδικα οταν εχει πεσει και το χαρατσι.ναι δεν το παιρνει ο παροχος αλλα ειναι εξτρα επιβαρυνση.συν οτι και μικρη διαφορα να ειναι για τον παροχο  ειναι τρελα εσοδα.

 

Ωραία, μια χαρά, οι λογαριασμοί που έχω στα χέρια μου αναφέρουν για την τιμολογηθείσα διάρκεια κλπ, αλλά δεν αναφέρουν τίποτα για αυξήσεις από 23/05/2017.

 

Θα φάνε τρελό κράξιμο.

αν σε πιανει εσενα καπου θα το γραφει.δυσκολο να ξεχαστει αφου γινεται μαζικα.

 

Δεν με ενδιαφέρουν οι αυξήσεις, δεν χρησιμοποιώ σταθερό τηλέφωνο για να κάνω κλήσεις. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να έχω πάτημα για να μπορέσω να εκβιάσω έκπτωση ή έξτρα παροχές, καθώς έχω παλιά χρωστούμενα στον ΟΤΕ. Στο παρελθόν έχουν φερθεί εντελώς ερασιτεχνικά απέναντί μου και τώρα έχω valid point.

Αναφέρομαι σε οικιακό DP πρόγραμμα και συγκεκριμένα σε 30άρι VDSL. Στο «Σημαντικό να γνωρίζετε» δεν γράφει τίποτα για αυξήσεις, γράφει μόνο ότι «η τιμολογηθείσα διάρκεια διαφοροποιείται από την πραγματική» και τα λοιπά. Ωστόσο, έχω αντίγραφο λογαριασμού από κατάστημα Γερμανός στα χέρια μου, δεν έχω τον πρωτότυπο λογαριασμό και ούτε το helpdesk μπορεί να μου προμηθεύσει τον πρωτότυπο για να δω αν αναγράφεται κάτι διαφορετικό επάνω.

θα μπορουσες να ειχες φυγει απο τον οτε εδω και καιρο.ισως να μην πιανει εσενα αυτο με τις χρεωσεις.αν σε πιανει βλεπω να παιρνεις απλα καμια εκπτωση αν προλαβεις και τους πεις για καταγγελια συμβασης.

 

Να ρωτήσω κάτι και εγώ. Υποθετικά. Έστω ότι πριν 23 μήνες έκανα συμβόλαιο διετίας με οποιαδήποτε εταιρεία. Σε ένα μήνα ακριβώς αναφέρει στο συμβόλαιο ότι πχ στις 19-6-17 λήγει.

 

Αν πάω εκείνη την μέρα και τους πω θέλω να πληρώσω αφού σήμερα λήγει ο τελευταίος λογαριασμός βάση ημερομηνίας κάι να σταματήσω την συνεργασία. Να το κόψουν να πληρώσω ότι χρωστάω και τέλος. Και χωρίς το κλασσικο τόκο που ζητάνε λόγω μη έκπτωσης κτλ.

 

Μπορώ να κάνω αυτό?? Λογαριασμός δεν θα μου έχει έρθει η μάλλον θα μου χει έρθει του προηγούμενου μήνα.

απλα λιγο προσοχη μην διακοπεις πιο πριν αν πας σε αλλο παροχο.διαβασε παρακατω.

 

Θα κάνεις εγγράφως αίτημα (ή σε κατάστημα) για διακοπή της σύνδεσης. Σε λίγες μέρες θα διακοπεί (δεν γίνεται άμεσα) και λίγο αργότερα θα έρθει εκκαθαριστικός λογαριασμός.

 

Το ίδιο γίνεται και σε φορητότητα. Απλά στην περίπτωση αυτή δεν ζητάς διακοπή της σύνδεσης, αλλά κάνεις αίτημα φορητότητας στον νέο πάροχο και αναλαμβάνει αυτός τα υπόλοιπα. Ο παλιός πάροχος, όταν ολοκληρωθεί η φορητότητα, θα σου στείλει εκκαθαριστικό λογαριασμό με τις αναλογικές χρώσεις για όσες μέρες λάμβανες υπηρεσία από αυτόν.

 

Και στις 2 περιπτώσεις δεν υπάρχει κάποιο τέλος αποχώρησης, εφόσον έχει ολοκληρωθεί το όποιο χρονικό διάστημα δέσμευσης (π.χ. 24μηνο).

βεβαια ατομα εχουν κανει φορητοτητα εφυγαν απο τον χ παροχο μια δυο μερες πριν την ληξη της συμβασης διοτι δεν ηξεραν ακριβως ποια μερα θα γυρισει η γραμμη και ο παλιος παροχος ζητησε τελος διακοπης για 2-3 ημερες.ενταξει βγαζεις ακρη αλλα ναι ειναι λιγο...

  • 1 μήνα μετά...
  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

https://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/anakoinosi/?prid=473

 

Με βάση αυτό, μπορούμε να διακόψουμε αζημίως από τη Wind αφού φαίνεται θα μας φορτώσει 1 ευρώ στο λογαριασμό το μήνα για αναγνώριση κλήσεων και κάποιες άλλες υπηρεσίες που ήταν δωρεάν. (συν κάποιες άλλες αλλαγές που δεν με επηρεάζουν πιστεύω)

 

Το ερώτημά μου είναι γιατί μπερδεύτηκα λίγο με τη συζήτηση εδώ.

 

Γίνεται να κάνουμε φορητότητα σε άλλο πάροχο ή πρέπει να διακόψουμε εντελώς και έπειτα να κάνουμε νέα σύνδεση. Ποια είναι με άλλα λόγια η σωστή διαδικασία ώστε να πάμε σε άλλη εταιρεία χωρίς να πληρώσουμε ποινές αλλά και να μην μείνουμε για εβδομάδες χωρις ίντερνετ ;  (και να μην πληρώνουμε τελη ενεργοποίησης νέας γραμμής)

  • Like 1
Δημοσ.

καταγγελια συμβασης (αν δεν σε παρουν απο την ιδια την wind να σου πουν οτι κοινως θα πληρωνεις το ενα ευρω αναγνωριση αλλα θα σου κανουμε εκπτωση στο συνολικο λογαριασμο ενα ευρω) και φορητοτητα σε αλλον παροχο. θα μπορουσες να μιλησεις και με την wind απευθειας ή ενα email.

Κλασικα βεβαια οι μισοι δεν θα δουν ποτε οτι εγινε αυτο θα εχει περασει ο μηνας και λεφτακια για την wind.θα αναφερεται και στον λογαριασμο που κανεις δεν διαβαζει.

Δημοσ.

Απλώς με αγχώνουν λίγο οι προθεσμιές στην διαδικασία γιατί βλέπω πως 2-3 μέρες πάνω κάτω οδηγούν σε μπερδέματα και ποινές. (+ ότι πάντα ο κάθε πάροχος σου λέει ότι τον συμφέρει ή ότι νομίζει ο κάθε υπάλληλος και όχι τι γίνεται στη πραγματικότητα)

 

Άρα κάνω καταγγελία της σύμβασης σε ένα κατάστημα Wind πχ και μετά περιμένω να λάβω κάποια επιβεβαίωση ( ;  )  αυτής πριν προχωρήσω σε αίτηση φορητότητας σε άλλο πάροχο. 

Δημοσ.

Και μόνο η φορητότητα αρκεί για να κάνεις καταγγελία της σύμβασης καθώς η φορητότητα θεωρείται αυτόματη καταγγελία. Δεν χρειάζεται να μιλήσεις με κανέναν. Διάλεξε άμεσα νέο πάροχο και κάνε την αίτηση σου με οποιοδήποτε τρόπο εκτός καταστήματος (για να διατηρήσεις το δικαίωμα υπαναχώρησης 14 ημερών). Από εκεί και πέρα τα πράγματα θα πάρουν τον δρόμο τους. 

Δημοσ.

Και μόνο η φορητότητα αρκεί για να κάνεις καταγγελία της σύμβασης καθώς η φορητότητα θεωρείται αυτόματη καταγγελία. Δεν χρειάζεται να μιλήσεις με κανέναν. Διάλεξε άμεσα νέο πάροχο και κάνε την αίτηση σου με οποιοδήποτε τρόπο εκτός καταστήματος (για να διατηρήσεις το δικαίωμα υπαναχώρησης 14 ημερών). Από εκεί και πέρα τα πράγματα θα πάρουν τον δρόμο τους.

προσωπικα θα εστελνα και τυπικα ενα email στον παροχο που ειμαι για δυο λογους.α.μπορει να παρει αντιπροσφορα αν και αντιπροσφορα μπορει να παρει και εφοσον ζητηθει η φορητοτητα απο τον αλλον παροχο.β.για να υπαρχει και ενα αποδεικτικο οτι κοινως εχω ζητησει διακοπη λογω καταγγελιας μην μετα πουν μα μου σου του .η σε περιπτωση που αργησει η φορητοτητα στον αλλον παροχο.καλο θα ειναι να δει τι αναφερετε και στο συμβολαιο οου εχει κανει.και ειναι και μια αποδειξη ακομα οτι διακοπτω λογω καταγγελιας συμβασης οποτε σταματατε χρεωση και δεν πληρωνω τελη διακοπης.ειναι αυτο που λενε μερικες φορες οτι ας φυλαμε τα ρουχα μας

Απλώς με αγχώνουν λίγο οι προθεσμιές στην διαδικασία γιατί βλέπω πως 2-3 μέρες πάνω κάτω οδηγούν σε μπερδέματα και ποινές. (+ ότι πάντα ο κάθε πάροχος σου λέει ότι τον συμφέρει ή ότι νομίζει ο κάθε υπάλληλος και όχι τι γίνεται στη πραγματικότητα)

 

Άρα κάνω καταγγελία της σύμβασης σε ένα κατάστημα Wind πχ και μετά περιμένω να λάβω κάποια επιβεβαίωση ( ; ) αυτής πριν προχωρήσω σε αίτηση φορητότητας σε άλλο πάροχο.

δεν χρειαζεται να περιμενεις κατι.απλα τυπικα θα εκανα μια ενημερωση στον υπαρχον παροχο σαν αποδεικτικο
Δημοσ.

Και μόνο η φορητότητα αρκεί για να κάνεις καταγγελία της σύμβασης καθώς η φορητότητα θεωρείται αυτόματη καταγγελία. Δεν χρειάζεται να μιλήσεις με κανέναν. Διάλεξε άμεσα νέο πάροχο και κάνε την αίτηση σου με οποιοδήποτε τρόπο εκτός καταστήματος (για να διατηρήσεις το δικαίωμα υπαναχώρησης 14 ημερών). Από εκεί και πέρα τα πράγματα θα πάρουν τον δρόμο τους. 

 

Ναι ισχύει αυτό για τη φορητότητα γενικά αλλά με δεδομένο υπόλοιπο συμβολαίου θα χρεωθείς την ποινή για τερματισμό. Φαντάζομαι ότι πρέπει να τους ενημερώσεις και να κάνεις άμεσα σε αυτούς καταγγελία της σύμβασης κάνοντας χρήση της δυνατότητας που σου δίνεται για ένα μήνα δωρεάν λόγω των τιμολογιακών αλλαγών προκειμένου να αποφύγεις το πέναλτι. Αν πας και κάνεις κατευθείαν αίτημα φορητότητας στον άλλο πάροχο χωρίς να ενημερώσεις επίσημα μέσω καταγγελίας λόγω των αυξήσεων ποιος σου εγγυάται ότι δεν θα πληρώσεις τη ποινή ; 

Δημοσ.

παιδια ερωτηση σος: το δικαιωμα υπαναχωρησης ειναι 14 μέρες απο την ημερομηνια υπογραφης του συμβολαιου;

μαλλον θα μεινω στη forthnet και δεν θα παω στην κοσμοτε ποσες μερες περιθωριο εχω?

ευχαριστω

Δημοσ.

προσωπικα θα εστελνα και τυπικα ενα email στον παροχο που ειμαι για δυο λογους.α.μπορει να παρει αντιπροσφορα αν και αντιπροσφορα μπορει να παρει και εφοσον ζητηθει η φορητοτητα απο τον αλλον παροχο.β.για να υπαρχει και ενα αποδεικτικο οτι κοινως εχω ζητησει διακοπη λογω καταγγελιας μην μετα πουν μα μου σου του .η σε περιπτωση που αργησει η φορητοτητα στον αλλον παροχο.καλο θα ειναι να δει τι αναφερετε και στο συμβολαιο οου εχει κανει.και ειναι και μια αποδειξη ακομα οτι διακοπτω λογω καταγγελιας συμβασης οποτε σταματατε χρεωση και δεν πληρωνω τελη διακοπης.ειναι αυτο που λενε μερικες φορες οτι ας φυλαμε τα ρουχα μας

δεν χρειαζεται να περιμενεις κατι.απλα τυπικα θα εκανα μια ενημερωση στον υπαρχον παροχο σαν αποδεικτικο

 

Αυτό είναι προσωπικό σου όμως. Τυπικά δεν είναι απαραίτητο να δώσεις καμιά ειδοποίηση εφόσον μπορείς να φύγεις ατελώς λόγο αυξήσεων. 

 

 

Ναι ισχύει αυτό για τη φορητότητα γενικά αλλά με δεδομένο υπόλοιπο συμβολαίου θα χρεωθείς την ποινή για τερματισμό. Φαντάζομαι ότι πρέπει να τους ενημερώσεις και να κάνεις άμεσα σε αυτούς καταγγελία της σύμβασης κάνοντας χρήση της δυνατότητας που σου δίνεται για ένα μήνα δωρεάν λόγω των τιμολογιακών αλλαγών προκειμένου να αποφύγεις το πέναλτι. Αν πας και κάνεις κατευθείαν αίτημα φορητότητας στον άλλο πάροχο χωρίς να ενημερώσεις επίσημα μέσω καταγγελίας λόγω των αυξήσεων ποιος σου εγγυάται ότι δεν θα πληρώσεις τη ποινή ; 

 

Δε χρεώνεσαι τίποτα εφόσον "τρέχει" η δυνατότητα να κάνεις ατελώς φυγή λόγο χρεώσεων. Το μόνο που θα χρεωθείς είναι το αναλογικό πάγιο σου για όσο είσαι πελάτης της εταιρίας και αν έχεις πάρει τίποτα συσκευές που θα πρέπει να τις ξεχρεώσεις ή να τις επιστρέψεις. Η εγγύηση σου ότι δεν θα πληρώσεις ποινή πιστοποιείται από την ημερομηνία της αίτησης σου στον νέο πάροχο. Αν οι ημερομηνίες ταιριάζουν είσαι μια χαρά. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...