superrambo Δημοσ. 16 Μαΐου 2017 Δημοσ. 16 Μαΐου 2017 Καλησπερα συμφορουμιτες μια ερωτηση και απο εμενα (απαντατε μονο αν καποιος ειναι 100% σιγουρος) Πριν 1 1/2 χρονο εκανα τηλεφωνικη ανανεωση σε double play hol (σταθερο και internet) με προσφορα για την ανανεωση εκπτωση ανανέωσης συμβολαίου 35% για 24 μήνες 35% ( ληξη 25.10.2017) και εκπτωση 100% για 24 μήνες στο πακέτο χρόνου ομιλίας προς κινητά 100% (ληξη 24.10.2017) δεν εχω παρει καμια επιδοτηση συσκευης η' οτιδηποτε αλλο και η ληξη του συμβολαιου ειναι σε 5 μηνες και κατι ψιλα. Η ερωτηση ειναι αν μπορω να παω σε αλλη εταιρεια πριν ληξει το συμβολαιο μου χωρις να υποχρεουμε να πληρωσω κατι αλλο περαν του κοστους υπηρεσιων μεχρι την μερα αλλαγης παροχου..Ευχαριστω!
jkoukos Δημοσ. 16 Μαΐου 2017 Δημοσ. 16 Μαΐου 2017 Φυσικά όχι. Γιατί νομίζεις ότι σου δίνουν έκπτωση για όσο χρόνο είσαι δεσμευμένος (24μηνο); Μόνη περίπτωση να έχουν τροποποιηθεί μονομερώς από την εταιρεία οι όροι και να έχεις περιθώριο 30 ημερών βάσει της όποιας ανακοίνωσης.
superrambo Δημοσ. 16 Μαΐου 2017 Δημοσ. 16 Μαΐου 2017 Φυσικά όχι. Γιατί νομίζεις ότι σου δίνουν έκπτωση για όσο χρόνο είσαι δεσμευμένος (24μηνο); Μόνη περίπτωση να έχουν τροποποιηθεί μονομερώς από την εταιρεία οι όροι και να έχεις περιθώριο 30 ημερών βάσει της όποιας ανακοίνωσ Και σαν ποινη τι πρεπει να πληρωσω για να φυγω? Επαναλαμβανω δεν εχω παρει καμια επιδοτηση συσκευης η' ρουτερ κτλ
jkoukos Δημοσ. 16 Μαΐου 2017 Δημοσ. 16 Μαΐου 2017 Ότι αναφέρουν οι όροι του συμβολαίου σου, όπου υπάρχει σχετική μνημόνευση και ανάλογα τις υπηρεσίες που λαμβάνεις. 1
YourTrueLegend Δημοσ. 16 Μαΐου 2017 Δημοσ. 16 Μαΐου 2017 Και σαν ποινη τι πρεπει να πληρωσω για να φυγω? Επαναλαμβανω δεν εχω παρει καμια επιδοτηση συσκευης η' ρουτερ κτλ Δεν εχεις παρει επιδοτηση για συσκευη, αλλα εχεις παρει εκπτωση πανω στο παγιο που ειναι το ιδιο. Και οπως αναφερθηκε ηδη, δεν μπορεις να το σπασεις χωρις να πληρωσεις οτι προβλεπεται στους ορους του συμβολαιου σου. 1
poulinos Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Δημοσ. 17 Μαΐου 2017 Και σαν ποινη τι πρεπει να πληρωσω για να φυγω? Επαναλαμβανω δεν εχω παρει καμια επιδοτηση συσκευης η' ρουτερ κτλ σε καποιες εταιρειες ειναι ενα εφαπαξ ποσο σε αλλες αναλογως τον χρονο που υπολειπεται μεχρι να τελειωσει η συμβαση σου.ισως να βγει πιο ακριβα η διακοπή απο οτι να περιμενεις. 1
Moderators Malthador Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Moderators Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Λίγη βοήθεια γιατί ο ΟΤΕ πουλάει τρελίτσα. Έχουν βγάλει δελτίο τύπου όπου αναφέρει πως από 23/5/2017 αλλάζει ο τιμοκατάλογος και ότι κάθε συνδρομητής έχει δικαίωμα να σπάσει το συμβόλαιό του αζημίως εντός ενός μηνός από την σχετική ενημέρωση. Πριν από μία εβδομάδα μίλησα με το helpdesk και τους εξέφρασα την επιθυμία μου να καταγγείλω τη μεταξύ μας σύμβαση, λόγω αλλαγής του τιμοκαταλόγου τους. Ο εκπρόσωπος με ενημέρωσε ότι κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατόν γιατί έχω ενημερωθεί σχετικά στο λογαριασμό που εκδόθηκε στη 1/3/2017. Χθες πήγα σε κατάστημα Γερμανός και τους ζήτησα επανεκτύπωση των δύο τελευταίων λογαριασμών μου, σε κανένα εκ των οποίων δεν αναγράφεται ότι οι τιμές θα αλλάξουν στις 23/5/2017. Προσωπικά θα το τραβήξω όσο δεν πάει, αλλά το έχω απορία, έχει λάβει κανείς σχετική ενημέρωση στο λογαριασμό του; Γιατί διατηρώ άλλες δύο γραμμές στον ΟΤΕ και ούτε σε αυτούς τους λογαριασμούς έχω λάβει σχετική ενημέρωση.
zacharias99 Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Λίγη βοήθεια γιατί ο ΟΤΕ πουλάει τρελίτσα. Έχουν βγάλει δελτίο τύπου όπου αναφέρει πως από 23/5/2017 αλλάζει ο τιμοκατάλογος και ότι κάθε συνδρομητής έχει δικαίωμα να σπάσει το συμβόλαιό του αζημίως εντός ενός μηνός από την σχετική ενημέρωση. Πριν από μία εβδομάδα μίλησα με το helpdesk και τους εξέφρασα την επιθυμία μου να καταγγείλω τη μεταξύ μας σύμβαση, λόγω αλλαγής του τιμοκαταλόγου τους. Ο εκπρόσωπος με ενημέρωσε ότι κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατόν γιατί έχω ενημερωθεί σχετικά στο λογαριασμό που εκδόθηκε στη 1/3/2017. Χθες πήγα σε κατάστημα Γερμανός και τους ζήτησα επανεκτύπωση των δύο τελευταίων λογαριασμών μου, σε κανένα εκ των οποίων δεν αναγράφεται ότι οι τιμές θα αλλάξουν στις 23/5/2017. Προσωπικά θα το τραβήξω όσο δεν πάει, αλλά το έχω απορία, έχει λάβει κανείς σχετική ενημέρωση στο λογαριασμό του; Γιατί διατηρώ άλλες δύο γραμμές στον ΟΤΕ και ούτε σε αυτούς τους λογαριασμούς έχω λάβει σχετική ενημέρωση. Φίλε Malthador έχω την εντύπωση ότι το είχα διαβάσει στο λογαριασμό του Μαρτίου! Όπως και να έχει, τους πήρα τηλ. (ενώ είχα χάσει τη προθεσμία του μήνα) και τους είπα με όμορφο τρόπο πως αυτό που κάνουν είναι απαράδεκτο και άδικο απέναντι σε έναν πελάτι που πάντα ήταν σωστός και στην ώρα του τόσα χρόνια. Το αποτέλεσμα? Χωρίς πολλά πολλά μου δώσανε έκπτωση σχεδόν 10% και έτσι βγήκα και ελάχιστα κερδισμένος. Τι θέλω να πω! Αυτό που κάνουν είναι απαράδεκτο και ποντάρουν στο ότι το 90% δε θα ασχοληθεί και έτσι θα έχουν τεράστιο κέρδος χωρίς να υδρώσει το αυτάκι τους! Οι υπόλοιποι παίρνουν μια εκπτωσούλα και δεν τρέχει τίποτα! Δυστυχώς είμαι από Κρήτη και τους έχω ανάγκη, αλλιώς θα είχα φύγει πριν αρκετό καιρό.
jkoukos Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 H ανακοίνωση είχε βγει από αρχές Μάρτη και υπήρχε στους 2 λογαριασμούς μου, Μαρτίου (5η σελίδα) και Απριλίου (4η σελίδα).
Moderators Malthador Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Moderators Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 H ανακοίνωση είχε βγει από αρχές Μάρτη και υπήρχε στους 2 λογαριασμούς μου, Μαρτίου (5η σελίδα) και Απριλίου (4η σελίδα). Ωραία, μια χαρά, οι λογαριασμοί που έχω στα χέρια μου αναφέρουν για την τιμολογηθείσα διάρκεια κλπ, αλλά δεν αναφέρουν τίποτα για αυξήσεις από 23/05/2017. Θα φάνε τρελό κράξιμο.
Moderators Inuyasha Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Moderators Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Ωραία, μια χαρά, οι λογαριασμοί που έχω στα χέρια μου αναφέρουν για την τιμολογηθείσα διάρκεια κλπ, αλλά δεν αναφέρουν τίποτα για αυξήσεις από 23/05/2017. Θα φάνε τρελό κράξιμο. Δεν το γράφει στη πρώτη σελίδα πότε πάντα με ψιλά γράμματα στις τελευταίες σελίδες
jkoukos Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Ωραία, μια χαρά, οι λογαριασμοί που έχω στα χέρια μου αναφέρουν για την τιμολογηθείσα διάρκεια κλπ, αλλά δεν αναφέρουν τίποτα για αυξήσεις από 23/05/2017. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην αναφέρει κάτι. Κοίτα στην τελευταία σελίδα, στις τελευταίες παραγράφους, όπου υπάρχει ο τίτλος "Σημαντικό να γνωρίζετε:", όπου εκεί πάντα αναφέρονται οι όποιες μεταβολές. Τώρα που το σκέφτομαι, μήπως δεν αναφέρεσαι σε οικιακό πρόγραμμα DP (που γι' αυτό πρόκειται), αλλά σε επαγγελματικό ή κινητής;
ikaruga24 Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Ωραία, μια χαρά, οι λογαριασμοί που έχω στα χέρια μου αναφέρουν για την τιμολογηθείσα διάρκεια κλπ, αλλά δεν αναφέρουν τίποτα για αυξήσεις από 23/05/2017. Θα φάνε τρελό κράξιμο. Επειδή εργάζομαι πάνω στο κομμάτι σε καταστήματα το πιθανότερο είναι ότι η αύξηση τιμολογίου δεν επηρεάζει εσένα και συνεπώς δεν υπάρχει λόγος να υπάρξει καταγγελία της σύμβασης σου. Αν υπάρξει αύξηση τιμολογίου χωρίς να έχεις ενημερωθεί μέσω λογαριασμού πάλι μπορείς να φύγεις ακόμα και αν έχει περάσει ο χρόνος που έχεις δικαίωμα να φύγεις διότι αλλάζουν οι όροι της σύμβασης από δική τους προσαρμογή τιμών και όχι κάποιων φόρων που επιβλήθηκαν. Πάντως από ότι γνωρίζω οι αυξήσεις είναι για αστεία πράγματα και δεν αφορούν τους περισσότερους καθώς απλά αλλάζουν οι χρεώσεις ανά λεπτό για τις υπεραστικές κλήσεις λίγο προς τα πάνω. Κλάιν δηλαδή.
jkoukos Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Πάντως από ότι γνωρίζω οι αυξήσεις είναι για αστεία πράγματα και δεν αφορούν τους περισσότερους καθώς απλά αλλάζουν οι χρεώσεις ανά λεπτό για τις υπεραστικές κλήσεις λίγο προς τα πάνω. Κλάιν δηλαδή. Η αύξηση των κλήσεων πέραν του προπληρωμένου χρόνου, είναι ανάλογα το πρόγραμμα: Σε πακέτα DP: α. Αστικά, 132,23% έως 248,45%. β. Υπεραστικά, 132,23% έως 248,45%. γ. Κινητά, 137,30% έως 322,58%. Σε πακέτα τηλεφωνίας: α. Αστικά, 132,23% έως 176,60%. β. Υπεραστικά, 132,23 έως 132,45%. γ. Κινητά, 137,30% έως 255,32%. Δεν τις λες και αστείες! Μην ξεχνάς ότι πολλοί δεν έχουν απεριόριστα "δωρεάν"
Moderators Malthador Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Moderators Δημοσ. 18 Μαΐου 2017 Επειδή εργάζομαι πάνω στο κομμάτι σε καταστήματα το πιθανότερο είναι ότι η αύξηση τιμολογίου δεν επηρεάζει εσένα και συνεπώς δεν υπάρχει λόγος να υπάρξει καταγγελία της σύμβασης σου. Αν υπάρξει αύξηση τιμολογίου χωρίς να έχεις ενημερωθεί μέσω λογαριασμού πάλι μπορείς να φύγεις ακόμα και αν έχει περάσει ο χρόνος που έχεις δικαίωμα να φύγεις διότι αλλάζουν οι όροι της σύμβασης από δική τους προσαρμογή τιμών και όχι κάποιων φόρων που επιβλήθηκαν. Πάντως από ότι γνωρίζω οι αυξήσεις είναι για αστεία πράγματα και δεν αφορούν τους περισσότερους καθώς απλά αλλάζουν οι χρεώσεις ανά λεπτό για τις υπεραστικές κλήσεις λίγο προς τα πάνω. Κλάιν δηλαδή. Δεν με ενδιαφέρουν οι αυξήσεις, δεν χρησιμοποιώ σταθερό τηλέφωνο για να κάνω κλήσεις. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να έχω πάτημα για να μπορέσω να εκβιάσω έκπτωση ή έξτρα παροχές, καθώς έχω παλιά χρωστούμενα στον ΟΤΕ. Στο παρελθόν έχουν φερθεί εντελώς ερασιτεχνικά απέναντί μου και τώρα έχω valid point. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην αναφέρει κάτι. Κοίτα στην τελευταία σελίδα, στις τελευταίες παραγράφους, όπου υπάρχει ο τίτλος "Σημαντικό να γνωρίζετε:", όπου εκεί πάντα αναφέρονται οι όποιες μεταβολές. Τώρα που το σκέφτομαι, μήπως δεν αναφέρεσαι σε οικιακό πρόγραμμα DP (που γι' αυτό πρόκειται), αλλά σε επαγγελματικό ή κινητής; Αναφέρομαι σε οικιακό DP πρόγραμμα και συγκεκριμένα σε 30άρι VDSL. Στο «Σημαντικό να γνωρίζετε» δεν γράφει τίποτα για αυξήσεις, γράφει μόνο ότι «η τιμολογηθείσα διάρκεια διαφοροποιείται από την πραγματική» και τα λοιπά. Ωστόσο, έχω αντίγραφο λογαριασμού από κατάστημα Γερμανός στα χέρια μου, δεν έχω τον πρωτότυπο λογαριασμό και ούτε το helpdesk μπορεί να μου προμηθεύσει τον πρωτότυπο για να δω αν αναγράφεται κάτι διαφορετικό επάνω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα