vaio1892 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Καλησπερα παιδια. εχω ενα μεγαλο θεμα με την wind. ας τα πιασπυμε σχεδον απο την αρχη.ειχε η μητερα μου στο σπιτι της double play απο την wind για 4 χρονια,τα τελευταια 2 οι αποσυνδεσεις ηταν καθημερινο φαινομενο και παρολα τα παρακαλια μου για να το διορθωσουν δεν εκαναν τιποτα.ετσι αποφασισα να αλλαξω παροχο και να παω vodafone.ολο τον Οκτωβριο και Νοεμβριο μου ζαλισαν τον ερωτα για ανανεωση συμβολαιου και με το που τουσ ελεγα πως εχω θεματα με την γραμμη μου , μου ελεγαν πως δεν ειναι αυτοι το αρμοδιο τμημα και θα επρεπε να καλεσω το τεχνικο τμημα(ωρες αναμονης και εκει).οταν επισης τους ρωτουσα ποτε ληγει το συμβολαιο μου μου ελεγαν 05-12-2016. κανω αιτηση φορητοτητας στην vodafone και λεω ξεκαθαρα στην υπαλληλο να μου ενεργοποιησουν την γραμμη μετα τις 12-12-2016 ετσι για να ειμαι σιγουρος και ας πληρωσω την μια εβδομαδα χρησης στην wind αναλογικα.η vodafone ενεργοποιει την γραμμη μου στις 07-12-2016,λεω οκ παλι μεσα ειμαι στα περιθωρια.στις 11-12-2016 με καλουν απο wind για αντιπροσφορα οπου και τους εξηγω πως εχω αποφασισει να παω σε αλλο παροχο.ξαφνικα πριν 10 μερες μου ερχεται ενας λογαριασμος απο την wind και ακουσον ακουσον μου ζητουν 480 ευρω για τελη διακοπης ανανεωσης και μαζι με τους φορους συνολο 550 ευρω.καλω την wind και μιλαω με μια υπαλληλο που μου λεει πως η συμβαση μου εληγε στις 10-12-2016.της λεω πως θελω τις συνομιλιες και μου λεει πως πρεπει να κανω αιτηση σε αλλον ομως υπαλληλο.καλω την vodafone για να μου πουν γιατι ενεργοποιησαν νωριτερα την γραμμη μου και τους εξηγω πως εχει η κατασταση και μου λεει πως μονο η wind εχει αυτον τον τροπο για τις διακοπεσ συμβολαιων και πως ολες οι αλλεσ εταιρειες χρεωνουν 75-100 ευρω.μου λεει να κανω καταγγελια στην ΕΕΤΤκαθως ειναι πολυ συχνο φαινομενο και πως θα δικαιωθω καθως δεν ειναι δυνατο να ζητουν 550 ευρω για συμβολαιο που ληγει σε 3 μολις μερες.με τα πολλα εκανα χθες το απογευμα την καταγγελια και σημερα πριν 1 ωρα με καλεσε μια δικηγορος ζητωντας να μιλησει με την μητερα μου με την οποια τελικα δεν μιλησε και θα ξανακαλεσει. εχει τυχει σε καποιον αλλο εδω το ιδιο η' κατι παρομοιο? Υ.Γ. συγνωμη για το μεγαλο post αλλα θα μας τρελανουν στο τελος με τους εκβιασμους και τα ψεμματα.
LEFteriz Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Ήμουν στην βονταφον. Πήγα να κάνω αίτηση στην φορθνετ ζητώντας να γίνει μετά από λίγες μέρες η ενεργοποίηση, καθοτι την επόμενη μέρα έφευγα γαμήλιο ταξίδι. Τελικά η γραμμή ενεργοποιήθηκε άμεσα. το συμβολαιο στην βοντα έληγε 28 αυγουστου, και η η γραμμή ενεργοποιήθηκε 26 αυγουστου. Το αναφέρω στην φορθνετ ότι κακώς ενεργοποιήσατε την γραμμή άμεσα, και ειπαν αν ερθει λογαριασμος από βοντα ελατε σε εμας. μου έρχεται χαρτί από την βονταφον να πληρωσω καπου 130 ευρώ. Το παω στην φορθνετ, στέλνουμε αμφισβήτιση , και ήρθε λογαριασμός καπου 4 ευρώ για τις 2 μερες λογικά !!! Τραγικοί.
vaio1892 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Ακριβώς.περιπου το ίδιο μου είπε και η υπάλληλος από vodafone,κάνε λέει την καταγγελία και αν δεν γίνει κάτι που θεωρείται απίθανο ξανά κάλεσε μας να κάνουμε εμείς ενέργειες.αυτο που με εκνευρίζει ρε φίλε είναι τα ψέμματα μέσω τηλ για να κάνουν την πώληση και για μετά υποστήριξη άντε βρες τους.
LEFteriz Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 τηλεφωνικώς ποτέ. Μόνο απο κοντά... Λογικά με μια αμφισβήτηση θα κανουν πίστωση, και θα χρεωθείς μόνο εκείνες τις ημέρες αν ειναι δυνατόν..
poulinos Δημοσ. 7 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2017 Ήμουν στην βονταφον. Πήγα να κάνω αίτηση στην φορθνετ ζητώντας να γίνει μετά από λίγες μέρες η ενεργοποίηση, καθοτι την επόμενη μέρα έφευγα γαμήλιο ταξίδι. Τελικά η γραμμή ενεργοποιήθηκε άμεσα. το συμβολαιο στην βοντα έληγε 28 αυγουστου, και η η γραμμή ενεργοποιήθηκε 26 αυγουστου. Το αναφέρω στην φορθνετ ότι κακώς ενεργοποιήσατε την γραμμή άμεσα, και ειπαν αν ερθει λογαριασμος από βοντα ελατε σε εμας. μου έρχεται χαρτί από την βονταφον να πληρωσω καπου 130 ευρώ. Το παω στην φορθνετ, στέλνουμε αμφισβήτιση , και ήρθε λογαριασμός καπου 4 ευρώ για τις 2 μερες λογικά !!! Τραγικοί. τραγικο για 2 ημερες.ειναι πολυ μικρο χρονικο διαστημα συν οτι καποιος που θελει το τηλεφωνο δεν μπορει να περιμενει να ληξει ακριβως το συμβολαιο για να αλλαξει παροχο.στον παροχο που παει η αιτηση σου και την στελνουν στον οτε μην περιμενεις οτι θα πουν στον οτε ενεργοποιησε τον πελατη σε χ ημερες.ο οτε ενεργοποιει οποτε θελει αυτος. Ακριβώς.περιπου το ίδιο μου είπε και η υπάλληλος από vodafone,κάνε λέει την καταγγελία και αν δεν γίνει κάτι που θεωρείται απίθανο ξανά κάλεσε μας να κάνουμε εμείς ενέργειες.αυτο που με εκνευρίζει ρε φίλε είναι τα ψέμματα μέσω τηλ για να κάνουν την πώληση και για μετά υποστήριξη άντε βρες τους. γενικως το after sales ειναι ενα μεγαλο θεμα οπως και οπως ειπες οτι απο το τηλεφωνο θα πουν τα παντα για την πωληση και μετα αντε να ζητησεις εσυ συνομιλια κτλ. Καλησπερα παιδια. εχω ενα μεγαλο θεμα με την wind. ας τα πιασπυμε σχεδον απο την αρχη.ειχε η μητερα μου στο σπιτι της double play απο την wind για 4 χρονια,τα τελευταια 2 οι αποσυνδεσεις ηταν καθημερινο φαινομενο και παρολα τα παρακαλια μου για να το διορθωσουν δεν εκαναν τιποτα.ετσι αποφασισα να αλλαξω παροχο και να παω vodafone.ολο τον Οκτωβριο και Νοεμβριο μου ζαλισαν τον ερωτα για ανανεωση συμβολαιου και με το που τουσ ελεγα πως εχω θεματα με την γραμμη μου , μου ελεγαν πως δεν ειναι αυτοι το αρμοδιο τμημα και θα επρεπε να καλεσω το τεχνικο τμημα(ωρες αναμονης και εκει).οταν επισης τους ρωτουσα ποτε ληγει το συμβολαιο μου μου ελεγαν 05-12-2016. κανω αιτηση φορητοτητας στην vodafone και λεω ξεκαθαρα στην υπαλληλο να μου ενεργοποιησουν την γραμμη μετα τις 12-12-2016 ετσι για να ειμαι σιγουρος και ας πληρωσω την μια εβδομαδα χρησης στην wind αναλογικα.η vodafone ενεργοποιει την γραμμη μου στις 07-12-2016,λεω οκ παλι μεσα ειμαι στα περιθωρια.στις 11-12-2016 με καλουν απο wind για αντιπροσφορα οπου και τους εξηγω πως εχω αποφασισει να παω σε αλλο παροχο.ξαφνικα πριν 10 μερες μου ερχεται ενας λογαριασμος απο την wind και ακουσον ακουσον μου ζητουν 480 ευρω για τελη διακοπης ανανεωσης και μαζι με τους φορους συνολο 550 ευρω.καλω την wind και μιλαω με μια υπαλληλο που μου λεει πως η συμβαση μου εληγε στις 10-12-2016.της λεω πως θελω τις συνομιλιες και μου λεει πως πρεπει να κανω αιτηση σε αλλον ομως υπαλληλο.καλω την vodafone για να μου πουν γιατι ενεργοποιησαν νωριτερα την γραμμη μου και τους εξηγω πως εχει η κατασταση και μου λεει πως μονο η wind εχει αυτον τον τροπο για τις διακοπεσ συμβολαιων και πως ολες οι αλλεσ εταιρειες χρεωνουν 75-100 ευρω.μου λεει να κανω καταγγελια στην ΕΕΤΤκαθως ειναι πολυ συχνο φαινομενο και πως θα δικαιωθω καθως δεν ειναι δυνατο να ζητουν 550 ευρω για συμβολαιο που ληγει σε 3 μολις μερες.με τα πολλα εκανα χθες το απογευμα την καταγγελια και σημερα πριν 1 ωρα με καλεσε μια δικηγορος ζητωντας να μιλησει με την μητερα μου με την οποια τελικα δεν μιλησε και θα ξανακαλεσει. εχει τυχει σε καποιον αλλο εδω το ιδιο η' κατι παρομοιο? Υ.Γ. συγνωμη για το μεγαλο post αλλα θα μας τρελανουν στο τελος με τους εκβιασμους και τα ψεμματα. καλο ειναι να γραψεις τι εγινε
greekboy Δημοσ. 7 Απριλίου 2017 Δημοσ. 7 Απριλίου 2017 Καλησπερα υπάρχει κάποιο ποστ ή μπορεί καποιος να μου υποδείξει κάποιο λινκ που να είναι μαζεμένοι όλοι οι λόγοι που θα μπορούσε καποιος πελάτης να καταγγείλει την σύμβαση με κάποιον πάροχο και να ζητήσει διακοπή συμβολαίου αζημίως ? Ξερω οτι ο πιο συνηθισμενος λογος ειναι σε περιπτωση αλλαγης των τιμών αλλα ποτε δεν ξερεις ποτε θα γινει αυτο. Αν πχ εχεις μεινει για καμια βδομαδα χωρις υπηρεσιες ( ακομα και αν φταιει ο ΟΤΕ) ειναι λογος? Νομιζω θα ηταν χρησιμη μια τετοια λιστα
jkoukos Δημοσ. 7 Απριλίου 2017 Δημοσ. 7 Απριλίου 2017 Δεν υπάρχει τέτοια λίστα και κάθε περίπτωση κρίνεται μεμονωμένα. Π.χ. για την περίπτωση της βλάβης που αναφέρεις, ο κανονισμός προβλέπει επιστροφή του πάγιου αναλογικά για τις μέρες που δεν είχες υπηρεσία.
bill2015 Δημοσ. 7 Απριλίου 2017 Δημοσ. 7 Απριλίου 2017 Τι πρόβλημα εχεις φίλε; Δεν εχεις τηλ Χαμηλή ταχύτητα ;
ikaruga24 Δημοσ. 8 Απριλίου 2017 Δημοσ. 8 Απριλίου 2017 τηλεφωνικώς ποτέ. Μόνο απο κοντά... Λογικά με μια αμφισβήτηση θα κανουν πίστωση, και θα χρεωθείς μόνο εκείνες τις ημέρες αν ειναι δυνατόν.. Ναι αλλά μόνο η Wind και η Voda έχουν αναλογικό σπάσιμο συμβολαίου μετά το πρώτο έτος του πέρας της δεσμεύσεως και όχι για όλους και όλα. Ολες οι υπόλοιπες εταιρίες έχουν φιξ ποσό για σπάσιμο συμβολαίου ακόμα και αν γίνει διακοπή την τελευταία μέρα.
jkoukos Δημοσ. 8 Απριλίου 2017 Δημοσ. 8 Απριλίου 2017 Μόνο στη Wind ισχύει αυτό που λες. Και η Vodafone έχει ίδιο ποσό, άσχετα πότε θα σπάσεις το συμβόλαιο, απλά είναι διαφορετικό ανάλογα πόσος είναι ο συμφωνηθέν χρόνος της δέσμευσης (12μηνο ή 24μνο).
poulinos Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Δημοσ. 10 Απριλίου 2017 Καλησπερα υπάρχει κάποιο ποστ ή μπορεί καποιος να μου υποδείξει κάποιο λινκ που να είναι μαζεμένοι όλοι οι λόγοι που θα μπορούσε καποιος πελάτης να καταγγείλει την σύμβαση με κάποιον πάροχο και να ζητήσει διακοπή συμβολαίου αζημίως ? Ξερω οτι ο πιο συνηθισμενος λογος ειναι σε περιπτωση αλλαγης των τιμών αλλα ποτε δεν ξερεις ποτε θα γινει αυτο. Αν πχ εχεις μεινει για καμια βδομαδα χωρις υπηρεσιες ( ακομα και αν φταιει ο ΟΤΕ) ειναι λογος? Νομιζω θα ηταν χρησιμη μια τετοια λιστα για να γινει αζημιως θα πρεπει να εχεις προβλημα το οποιο δεν μπορει να λυθει.οτι πχ εμεινες μια βδομαδα χωρις αλλο τοσο αν φταιει κατι στον χαλκο στην καλυτερη θα παρεις απλα μειωση στον λογαριασμο για τις μερες που δεν επαιζες(ασχετα αν μπορει να εφταιγε ο χαλκος αρα ο οτε). 2
Atropos28 Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 7. Αποδέχθηκα τηλεφωνικά να γίνω συνδρομητής σε εταιρία, αλλά δεν έχω λάβει την προσφορά ούτε τους όρους της σύμβασης. Μπορώ να διακόψω τη συνεργασία; Η σύναψη σύμβασης τηλεφωνικά και γενικότερα «από απόσταση» είναι άκυρη υπέρ σας, εάν δεν λάβετε σε εύλογο χρόνο από την ημερομηνία σύναψής της (π.χ. από την τηλεφω- νική συνομιλία) αντίγραφο των όρων της, καθώς και το έντυπο δήλωσης υπαναχώρησης (βλ. και Ερ. 6). Δεσμεύεστε με την προσφορά που δεχθήκατε τηλεφωνικώς μόνον εφόσον την υπογράψετε ή στείλετε τη γραπτή συγκατάθεσή σας. Εάν αυτό δεν ισχύει, μπορείτε να διακόψετε τη συνεργα- σία αζημίως ενημερώνοντας εγγράφως την εταιρία. Από την ιστοσελίδα της ΕΕΤΤ,. Ισχύει κάτι τέτοιο σε περίπτωση που έγινε ανανέωση τηλεφωνικά ;
jkoukos Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Όχι. Η ανανέωση μπορεί να γίνει και τηλεφωνικά, αφού όπως λέει και η λέξη πρόκειται για ανανέωση ήδη σε ισχύ σύμβασης και δεν εκδίδεται νέο συμβόλαιο.
Atropos28 Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Δημοσ. 21 Απριλίου 2017 Η σύμβαση ανανεώθηκε επειδή προσέθεσα και 6 ώρες δωρεάν κινητά, οπότε ίσως να μη μιλάμε για ακριβώς το ίδιο συμβόλαιο, λέω εγώ.
jkoukos Δημοσ. 22 Απριλίου 2017 Δημοσ. 22 Απριλίου 2017 Όταν πας σε έναν πάροχο ως νέος πελάτης, είτε σε νέα γραμμή είτε με φορητότητα, κάνεις σύμβαση για την τηλεφωνική γραμμή και τον αριθμό αυτής. Πάνω σε αυτή την σύνδεση προσφέρονται πακέτα υπηρεσιών τηλεφωνίας και Internet, οι όροι των οποίων αναφέρονται στο συμβόλαιο. Ο πάροχος μας δίνει κάποια έκπτωση επί του ονομαστικού πάγιου (βάσει των συμφωνηθέντων υπηρεσιών) αλλά μας δεσμεύει για Χ χρονικό διάστημα, ώστε να να σιγουρέψει το κέρδος του. Με την λήξη αυτού του διαστήματος, είτε έχουμε αυτόματη αύξηση του πάγιου στην ονομαστική τιμή (προ έκπτωσης) είτε συμφωνούμε για νέα έκπτωση με ανανέωση των υπηρεσιών. Η ανανέωση αυτή ή η τυχόν μεταβολή των υπηρεσιών, δεν αλλάζει κάτι στην σύμβαση που παραμένει πάντα η ίδια (όπως και οι όροι της) και αφορά την τηλεφωνική σύνδεση πάνω από την οποία παρέχονται οι υπηρεσίες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα