Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Προς ενημερωση , άλλαξα πάροχο τελικά , δεν έμεινα ουτε 1 λεπτό χωρις ίντερνετ και πιάνω γύρω στα 5 mbs πιο πανω με τον ΟΤΕ τώρα. 

 

 

Περιμένω την πίστωση του τέλους διακοπής που μου είπαν οτι θα μου κάνουν στις επόμενες μέρες.Θα επανέλθω ..

 

Καλη συνέχεια.

ναι το downtime ειναι 5-10 λεπτα αναλογως τον τεχνικο στον κατανεμητη ποσο γρηγορα θα το κανει.και μια χαρα αφου κερδισες και σε ταχυτητα.

  • Like 1
  • Απαντ. 171
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Εάν δεν βλέπεις την διαφορά οσών αναφερεις στα 2 σου ποστ και με τα όσα έγραψα εγώ βάσει του τί αναφέρει ο νομος, δυστυχώς δεν μπορώ να βοηθησω.

Πόσα θες να με τρελάνεις;

Ότι λέει η παράθεση του νόμου που κάνεις, το ίδιο αναφέρω κι εγώ για την ενημέρωση της ΕΕΤΤ. Δηλαδή δεν ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης εφόσον έχουμε δώσει ρητώς την συγκατάθεσή μας.

 

Που και πότε την δίνουμε την ρημάδα την συγκατάθεση;

Μόνον στην σύμβαση που υπογράφουμε. Έχεις αντίρρηση σε αυτό;

 

Και στο επόμενη παράθεση που αναφέρεις, λέω ότι η ρημάδα η σύμβαση της Wind (που γι' αυτή μιλάμε) δεν ζητά ρητή συγκατάθεση αλλά απλά μνημονεύει ότι έχουμε το δικαίωμα υπαναχώρησης.

Έχεις αντίρρηση σε αυτό;

Δημοσ.

Την συγκατάθεση την δίνεις με την υπογραφή του συμβολαίου, αυτός και ο λόγος που δεν προχωρά μία αίτηση στην όποια εταιρεία αν δεν λάβει υπογεγραμμένο συμβόλαιο.

Εσένα η ένσταση σου στα λεγόμενα του Inuyasha από ότι έχω καταλάβει είναι στο ότι ο πελάτης δεν έχει αποδεχθεί ότι χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης εάν ενεργοποιηθεί πριν τις 14 ημερες, πράγμα το οποίο έχει κάνει με την υπογραφή του συμβολαιου. Κακώς οι οροι της wind δεν το αναγράφουν, όπως το αναγράφουν οι άλλες εταιρείες (πχ vodafone-cyta)

Ο Inuyasha ανεφερε ακριβώς αυτο, ότι το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχυει έως την ημερομηνια ενεργοποίησης κι εφόσον ενεργοποιηθεί η γραμμή παύει να ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης κι αυτό σου επεσήμαναν κι εγώ.

Δημοσ.

Την συγκατάθεση την δίνεις με την υπογραφή του συμβολαίου, αυτός και ο λόγος που δεν προχωρά μία αίτηση στην όποια εταιρεία αν δεν λάβει υπογεγραμμένο συμβόλαιο.

Εσένα η ένσταση σου στα λεγόμενα του Inuyasha από ότι έχω καταλάβει είναι στο ότι ο πελάτης δεν έχει αποδεχθεί ότι χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης εάν ενεργοποιηθεί πριν τις 14 ημερες, πράγμα το οποίο έχει κάνει με την υπογραφή του συμβολαιου. Κακώς οι οροι της wind δεν το αναγράφουν, όπως το αναγράφουν οι άλλες εταιρείες (πχ vodafone-cyta)

Ο Inuyasha ανεφερε ακριβώς αυτο, ότι το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχυει έως την ημερομηνια ενεργοποίησης κι εφόσον ενεργοποιηθεί η γραμμή παύει να ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης κι αυτό σου επεσήμαναν κι εγώ.

Φιλε μου στο λινκ απο την ΕΕΤΤ που ειχα δωσει πιο πανω, καθοριζει καθαρα οτι η υπαναχωρηση ισχυει, εφοσον δεν σου εχει στο συμβολαιο την περιπτωση του να την χανεις αν ενεργοποιηθεις. Δεν αναφερει πως υποχρεωτικα θα πρεπει να υπαρχει η οχι ο ορος. Υποκειται στην πολιτικη της εταιριας. Δεν υπαρχει νομος που να το οριζει. Γι' αυτο και τα συμβολαια των εταιριων δεν ειναι copy-paste. Ο βασικος κορμος ειναι ιδιος (βασισμενος στουν κανονες που ισχυουν), αλλα διαφοροποιουνται σε επιμερους θεματα (οπως αυτο που συζηταμε). Γι' αυτο δεν εχει νοημα να λεμε οτι "κακως η wind δεν το γραφει", γιατι απλα δεν ειναι υποχρεωμενη, και ακολουθει αλλη πολιτικη στο συγκεκριμενο θεμα... Και ισως (για να ειμαστε και δικαιοι... και οχι μονο να τ' ακουει για τα στραβα...) να πρεπει να δωσουμε τα ευσημα στην εταιρια, που αφηνει το δικαιωμα της υπαναχωρησης 14 ημερων "ατοφιο", χωρις (απ' οτι βλεπω) να εχει "αλλους" ορους στα ψιλα γραμματα...

Δημοσ.

@manzana, λάθος έχεις καταλάβει ποια είναι η διαφωνία μου, αλλά και τι ακριβώς ισχύει. Υποστηρίζω ακριβώς αυτό που λέει η ΕΕΤΤ αλλά και ο νόμος.

Πήγαινε πίσω και δες από την αρχή την κουβέντα.

 

Μια χαρά σου απαντά ο /η goana12. Δεν υπάρχει νόμος που να υποχρεώνει τους παρόχους σε αυτή την αναφορά. Όποιος θέλει βάζει τον όρο και όπως βλέπεις παρακάτω, στο τι ισχύει σήμερα (και όχι χθες), μόνο Cyta και Vodafone τον έχουν και καμιά άλλη.

Μάλιστα ο Κανονισμός της ΕΕΤΤ έχει αναλυτικά και τον τρόπο που θα γίνει η επιστροφή του πελάτη, στον προηγούμενο πάροχο σε τέτοια περίπτωση.

 

Cyta, αναφέρει (παρ. 3.6) το δικαίωμα υπαναχώρησης και ρητά ότι δεν ισχύει εφόσον ...

 

Το δικαίωμα υπαναχώρησης του Πελάτη που προβλέπεται στον παραπάνω νόμο δεν ισχύει μετά την ενεργοποίηση των συμφωνημένων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, ακόμη και αν η εν λόγω ενεργοποίηση λάβει χώρα πριν την πάροδο της ανωτέρω νόμιμης προθεσμίας υπαναχώρησης (14 ημερολογιακές ημέρες). Ο Πελάτης σε αυτή την περίπτωση ρητά συμφωνεί στην εκτέλεση της σύμβασης (δηλαδή στην ενεργοποίηση των συμφωνημένων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών από την Εταιρεία) πριν την πάροδο του ως άνω χρονικού διαστήματος, κατά το οποίο δικαιούται να υπαναχωρήσει κατά τα οριζόμενα στον Ν. 2251/1994 και αναγνωρίζει ότι θα απωλέσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από την Εταιρεία.

 

 

Vodafone, αναφέρει (παρ. 3.7) το δικαίωμα υπαναχώρησης και ρητά ότι δεν ισχύει εφόσον ...

 

Ειδικότερα, ο Πελάτης ρητά συμφωνεί στην εκτέλεση της παρούσας σύμβασης (ήτοι στην ενεργοποίηση των συμφωνημένων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών της Εταιρείας) πριν την πάροδο του χρονικού διαστήματος, κατά το οποίο δικαιούται να υπαναχωρήσει κατά τα οριζόμενα στον Ν.2251/1994, κι αναγνωρίζει ότι θα απωλέσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από της Εταιρεία, ήτοι μόλις ενεργοποιηθούν οι συμφωνημένες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες της Εταιρείας.

 

 

Wind, αναφέρει (παρ. 5.7) το δικαίωμα υπαναχώρησης και κανέναν όρο για απώλεια αυτού.

 

Cosmote, αναφέρει το δικαίωμα υπαναχώρησης στους ειδικούς όρους της αίτησης (αρ. 21) και κανέναν όρο για απώλεια αυτού, ούτε και στους στους όρους της σύμβασης.

 

Forthnet, δεν υπάρχει καμία σχετική αναφορά.

 

Με απλά λόγια, η πλειοψηφία των παρόχων δεν έχει κάποιον ειδικό όρο, αλλά ισχύει ότι έως 14 μέρες από την υπογραφή της σύμβασης έχεις το δικαίωμα υπαναχώρησης.

  • Like 1
Δημοσ.

Παντως κατα την ταπεινη μου γνωμη και μιας και το συζηταμε, ειναι λαθος ο κανονισμος. Απο την μια δινει το δικαιωμα στον πελατη να υπαναχωρησει αν δεν μεινει ευχαριστημενος, και απο την αλλη αφηνει "παραθυρο" στην εταιρια για να του αναιρεσει το δικαιωμα αυτο. Πρεπει να ηταν πιο ξεκαθαρος ο κανονισμος και οχι "ναι μεν... αλλα", γιατι κακα τα ψεμματα κανεις δεν προλαβαινει να διαβασει (με το κουριερ πανω απο το κεφαλι του ) αναλυτικα τους ορους του συμβολαιου.

 

Παντως ειναι καλο που ξεκαθαριστηκε αυτο, και εμαθαν οι χρηστες τι ισχυει στον καθε παροχο. Επισης ισως πρεπει να ζηταμε να μας στελνουν στο e-mail το συμβολαιο, ωστε να ξερουμε τι προκειτε να υπογραψουμε...

 

Υ.Γ.  Και μεσα σε ολο αυτο, πιστευω πως πρεπει να δωσουμε τα ευσημα σε ολους τους παροχους (Wind, ΟΤΕ, και Forthnet), που δεν κοιταζουν να εκμεταλευτουν το "παραθυρακι" του νομου...

Δημοσ.

Προσωπικά πιστεύω ότι η απαίτηση αυτή είναι χαζομάρα. Όποιος χρήστης πραγματικά θέλει να πάει σε ένα πάροχο, δεν τον ενδιαφέρει τόσο αν δεν θα έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης. Και το εξηγώ:

 

α. Εκτός του ΟΤΕ, σε όλους τους άλλους η φορητότητα γίνεται περίπου σε 10-12 εργάσιμες μέρες, άρα συνολικά πάνω από τις 14, ικανό χρονικό διάστημα να ακυρώσει ο χρήστης την σύνδεση, εφόσον βρει καλύτερους όρους στο μεσοδιάστημα.

 

β. Αν ο χρήστης είναι λίγο έξυπνος και καπάτσος, μπορεί με πονηριά να εκμαιεύσει από τον πωλητή κατά την ηχογράφηση ότι έχει σε κάθε περίπτωση το δικαίωμα να υπαναχωρήσει στις 14 μέρες, άσχετα τι θα λέει αργότερα το συμβόλαιο που θα του στείλουν. Θα έχει το πάτημα ότι παραπλανήθηκε, αρκεί φυσικά να έχει κρατήσει τα στοιχεία του και την ακριβή ώρα της συνομιλίας.

 

γ. Μπορεί επίσης εκείνη την στιγμή που έρθει ο courier, να υπογράψει με σχετική αναφορά επί της σύμβασης, ότι δεν συμφωνεί με τον συγκεκριμένο όρο και να ενημερώσει τηλεφωνικώς τον πωλητή. Τουλάχιστον σε μια περίπτωση γνωστού, έγινε αποδεκτή αυτή η πράξη, άσχετα αν η σύνδεση προχώρησε κι ενεργοποιήθηκε κανονικά στην πορεία.

 

Οι πάροχοι δεν θέλουν να έχουν δυσαρεστημένους πελάτες, αποκτώντας κακή φήμη. Θεωρώ ότι απλά είναι αβλεψία των 2 παρόχων καθώς ουσιαστικά δεν κερδίζουν, παρά μόνο χασούρα θα έχουν μελλοντικά.

Αν κάποιος τελευταία στιγμή δεν θέλει να έρθει στην εταιρεία μου καλύτερα να φύγει εξαρχής, παρά να την κάνει αργότερα, αφού σίγουρα θα του δώσω το δικαίωμα με κάποια μονομερή αλλαγή του τιμοκαταλόγου, οπότε θα χάσω ποσά από την έκπτωση που θα του έχω ήδη δώσει.

Δημοσ.

Καθ' ολα σεβαστη η αποψη σου για το θεμα, ομως μενω στο β.

Ετσι οπως το θετεις, συμπεραινω οτι μια ηχογραφημενη  συνομιλια, αναιρει την υπογραφη σου στο συμβολαιο. Αυτο ειναι προσωπικη σου υποθεση η ειναι νομιμως τεκμηριωμενο ?

 

Γιατι απο μικρους, μας ελεγαν να προσεχουμε που βαζουμε την υπογραφη μας και.... κατι αλλο. Δεν μας ειχαν αναφερει για το τηλεφωνο... :lol:

Δημοσ.

Σίγουρα η υπογραφή μετράει αλλά αν διαβάσεις καλά τον κανονισμό, αναφέρει ότι στην τηλεφωνική επικοινωνία πρέπει να είναι ξεκάθαροι στις απαντήσεις τους προς τον πελάτη και να μην δίνουν λανθασμένα συμπεράσματα.

 

Το θέμα είναι να μην φθάσεις δικαστικά, αλλά γενικά υπάρχουν πιθανότητες δικαίωσης, αφού στο ελληνικό δικονομικό σύστημα δεν υπάρχει δεδικασμένο και κάθε απόφαση είναι σύμφωνα με τα δεδομένα που παραθέτονται εκείνη την στιγμή. Άσε που πρώτα ξεκινάς με ΕΕΤΤ και Συνήγορο του Καταναλωτή.

Δημοσ.

Παντως κατα την ταπεινη μου γνωμη και μιας και το συζηταμε, ειναι λαθος ο κανονισμος. Απο την μια δινει το δικαιωμα στον πελατη να υπαναχωρησει αν δεν μεινει ευχαριστημενος, και απο την αλλη αφηνει "παραθυρο" στην εταιρια για να του αναιρεσει το δικαιωμα αυτο. Πρεπει να ηταν πιο ξεκαθαρος ο κανονισμος και οχι "ναι μεν... αλλα", γιατι κακα τα ψεμματα κανεις δεν προλαβαινει να διαβασει (με το κουριερ πανω απο το κεφαλι του ) αναλυτικα τους ορους του συμβολαιου.

 

Παντως ειναι καλο που ξεκαθαριστηκε αυτο, και εμαθαν οι χρηστες τι ισχυει στον καθε παροχο. Επισης ισως πρεπει να ζηταμε να μας στελνουν στο e-mail το συμβολαιο, ωστε να ξερουμε τι προκειτε να υπογραψουμε...

 

Υ.Γ.  Και μεσα σε ολο αυτο, πιστευω πως πρεπει να δωσουμε τα ευσημα σε ολους τους παροχους (Wind, ΟΤΕ, και Forthnet), που δεν κοιταζουν να εκμεταλευτουν το "παραθυρακι" του νομου...

 

 

Σίγουρα η υπογραφή μετράει αλλά αν διαβάσεις καλά τον κανονισμό, αναφέρει ότι στην τηλεφωνική επικοινωνία πρέπει να είναι ξεκάθαροι στις απαντήσεις τους προς τον πελάτη και να μην δίνουν λανθασμένα συμπεράσματα.

 

Το θέμα είναι να μην φθάσεις δικαστικά, αλλά γενικά υπάρχουν πιθανότητες δικαίωσης, αφού στο ελληνικό δικονομικό σύστημα δεν υπάρχει δεδικασμένο και κάθε απόφαση είναι σύμφωνα με τα δεδομένα που παραθέτονται εκείνη την στιγμή. Άσε που πρώτα ξεκινάς με ΕΕΤΤ και Συνήγορο του Καταναλωτή.

το κακο ειναι οτι κανεις δεν θα το τραβηξει πολυ διοτι θελει χρονο ειτε παει δικαστικως ειτε παει με εεττ.αν ειναι να παει δικαστικως για ενα χ ποσο σιγουρα με τα δικαστικα εξοδα θα τραβηξει σε λεφτα 10 χ και σε χρονο αστα να πανε 

Δημοσ.

Καλημέρα!!Είμαι πάνω από 15 χρόνια στον Οτε πριν κάποιους μήνες δεσμεύτηκα για τηλέόραση σταθερο και κινητο για 2 χρόνια..  Το συμβόλαιο του κινητού μου ήταν στην cosmote έχει λήξει . Τι μπορώ να κάνω για να πετύχω καλύτερη τιμή στον οτε γτ δίνω πάρα πολλά και να κερδίσω καλή επιδότηση συσκευής?

Δημοσ.

Καλημέρα!!Είμαι πάνω από 15 χρόνια στον Οτε πριν κάποιους μήνες δεσμεύτηκα για τηλέόραση σταθερο και κινητο για 2 χρόνια.. Το συμβόλαιο του κινητού μου ήταν στην cosmote έχει λήξει . Τι μπορώ να κάνω για να πετύχω καλύτερη τιμή στον οτε γτ δίνω πάρα πολλά και να κερδίσω καλή επιδότηση συσκευής?

Κάλεσε καταρχάς το 13888 η επισκεψου ένα κατάστημα COSMOTE, Γερμανός και δες τι έχουν να σου προτείνουν. Αν έχεις MyCOSMOTE κινητής μπορεις και από εκεί να πάρεις μια γεύση για το τι μπορούν να σου κάνουν.

Αν δεν πιάσει κάνε αίτηση σε άλλη εταιρία και θα σε πάρουν από την Cosmote για να σου κάνουν κάποια καλύτερη προσφορά.

Δημοσ.

Καλημέρα!!Είμαι πάνω από 15 χρόνια στον Οτε πριν κάποιους μήνες δεσμεύτηκα για τηλέόραση σταθερο και κινητο για 2 χρόνια..  Το συμβόλαιο του κινητού μου ήταν στην cosmote έχει λήξει . Τι μπορώ να κάνω για να πετύχω καλύτερη τιμή στον οτε γτ δίνω πάρα πολλά και να κερδίσω καλή επιδότηση συσκευής?

θα πρεπει να μην υπαρχει συμβολαιο και για τηλεοραση /σταθερο /ιντερνετ αν θες να τα μεταφερεις και αυτα.

σε καθε περιπτωση ειτε ζητας απο τους ιδιους να σου κανουν καποια προσφορα γιατι αλλιως μπορει απλα να σε αφησουν σε καποιο προγραμμα αοριστου ειτε να πας να παρεις προσφορα απο αλλο παροχο και να δεις τι δινουν.αν σε συμφερει πας εκει.ενδιαμεσα ΜΠΟΡΕΙ να σε καλεσουν με αντιπροσφορα.απλα οπου πας βρες καλη προσφορα γιατι αμα πας αλλου μονο και μονο για αντιπροσφορα και δεν σε παρουν τοτε δεν ειναι οτι καλυτερο.επισης θα γινει νεο συμβολαιο οποτε παλι θα δεσμευτεις.

Κάλεσε καταρχάς το 13888 η επισκεψου ένα κατάστημα COSMOTE, Γερμανός και δες τι έχουν να σου προτείνουν. Αν έχεις MyCOSMOTE κινητής μπορεις και από εκεί να πάρεις μια γεύση για το τι μπορούν να σου κάνουν.

Αν δεν πιάσει κάνε αίτηση σε άλλη εταιρία και θα σε πάρουν από την Cosmote για να σου κάνουν κάποια καλύτερη προσφορά.

απλα λιγο προσοχη γιατι καποιες φορες μπορει να μην παρουν οποτε να διαλεξει καποιο παροχο που να θελει.

Δημοσ.

Πήρα στο 13888 στο ίδιο πρόγραμμα που έχω με 24μηνη δέσμευση δίνουν 50 ευρώ δεν αξίζει με τίποτα και αν ανέβω απο τα 23,71 που έχω πάω στα 29 και κάτι δίνουν 110 ευρώ. Είχα μιλήσει με vodafone και πρέπει να επισκεφτώ κατάστημα για να μου πουν. Η wind μου έδωσε μια προσφορα για το κινητό όχι για επιδότηση συσκευής γιατί τα προγράμματα ανεβαίνουν 50 ευρώ και άνω. Αν δώσω το οκ στην wind λέτε να καλέσει η cosmote με αντιπροσφορά ή το μυρίστηκαν το γνωστό κόλπο?

Δημοσ.

Ουτε για 50 ευρω ουτε για 100 αξιζει..τα λεφτα που θα δωσεις παραπανω στο λογαριασμο ειναι τα λεφτα της επιδοτησης.και ισως αυτο το κατι παραπανω που θα σου δωσουν να ειναι αχρηστο.

 

βρηκα φορμα μονο

https://www.wind.gr/gr/wind/upostirixi/epikoinonia-/forma-epikoinonias/

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...