Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

οπως ειπες μπορεις να πας να ζητησεις προσφορα.αν σε συμφερει μπορεις να ξεκινησεις διαδικασιες για να αλλαξεις παροχο.μεγαλη πιθανοτητα να δεχτεις κληση για αντιπροσφορα απο την vodafone.δεν ξερω ομως τι γινεται αν εσυ εχεις παρει πχ καποιο κινητο απο την wind σαν δωρο και το εχεις ανοιξεις(to router ειναι το λιγοτερο αν και νομιζω η wind δεν δινει router).επισης υπαρχουν χ ημερες που μπορει να γινει υπαναχωρηση.και εχω πετυχει και περιπτωσεις πιο πολυ το εχω δει σε adsl/vdsl παρα στο κομματι της κινητης αλλα αρκετα σπανια να ζητας υπαναχωρηση η wind ομως να σε εχει ενεργοποιησει και να εχει παρει την φορητοτητα ηδη  ή να παει να σε ενεργοποιησει να σου ερθει λογαριασμος και η φορητοτητα να εχει μεινει στην vodafone.και να γινεται ενα μπερδεμα σε ποιον εισαι τελικα :P

αν ολα πανε νορμαλ θα πρεπει να μεινεις 10-20 λεπτα χωρις internet/τηλεφωνο.για χ ωριτσες μπορει να μην μπορεις να δεχτεις κληση μεχρι να ολοκληρωθει η φορητοτητα.επισης στην θεση της wind θα προτιμουσα καμια αλλη εταιρεια.

υπαρχει βεβαια περιπτωση να μην σε παρουν καν για αντιπροσφορα οποτε αν πραγματι δεν θες να φυγεις απο vodafone ειναι ενα ρισκο.

και καλυτερα σε καταστημα wind παρα τηλεφωνικη προσφορα και αλλα να σου πουν και αλλα να δεις στο τελος.

 

Η Vodafone μου ζήτησε περίπου +50% από αυτά που πλήρωνα ως τώρα, καθώς υποτίθεται πως έληξαν κάποιες εκπτώσεις που είχα, οπότε το σκεφτόμουν σοβαρά να φύγω.

Τελικά ήταν πιο εύκολο από όσο νόμιζα. Σε κανένα δίωρο από την στιγμή που τους είπα ότι θα το ψάξω για να φύγω, με πήραν τηλέφωνο και συμβιβαστήκαμε, τους έδωσα κάτι παραπάνω από όσα έδινα ως τώρα, μου έδωσαν και αυτοί λίγα MB παραπάνω και τέλος.

  • Απαντ. 171
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

 

και καλυτερα σε καταστημα wind παρα τηλεφωνικη προσφορα και αλλα να σου πουν και αλλα να δεις στο τελος.

 

Η διαφορά όμως είναι ότι σε περίπτωση μαλακίας η τηλεφωνική προσφορά σου δίνει το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών αζημίως χωρίς να χρειάζεται να δώσεις καμία δικαιολογία. Ωστόσο έχεις φυσικά δίκιο που λες ότι θα προτιμούσες άλλον πάροχο αντί wind. Για εμένα η εταιρία αυτή είναι πλήρως αναξιόπιστη. 

  • Moderators
Δημοσ.

Η διαφορά όμως είναι ότι σε περίπτωση μαλακίας η τηλεφωνική προσφορά σου δίνει το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών αζημίως χωρίς να χρειάζεται να δώσεις καμία δικαιολογία. Ωστόσο έχεις φυσικά δίκιο που λες ότι θα προτιμούσες άλλον πάροχο αντί wind. Για εμένα η εταιρία αυτή είναι πλήρως αναξιόπιστη.

14 μέρες αρκεί να μην ενεργοποιηθεί η γραμμή, αν ενεργοποιηθεί η γραμμή δεν έχεις πλέον δικαίωμα υπαναχώρησης
  • Like 1
Δημοσ.

14 μέρες αρκεί να μην ενεργοποιηθεί η γραμμή, αν ενεργοποιηθεί η γραμμή δεν έχεις πλέον δικαίωμα υπαναχώρησης

 

Οχι, τηλεφωνικά αν κάνεις συμβόλαιο μπορείς να αποχωρήσεις όποτε θες εσύ μέσα στο 14ήμερο αζημίως, απλά θα κληθείς να πληρώσεις τον χρόνο που χρησιμοποίησες (αν χρησιμοποίησες) αναλογικά. Δεν έχεις καμιά υποχρέωση να εξηγήσεις τον λόγο της υπαναχώρησης εκτός και αν σε ρωτήσουν και θες να απαντήσεις.  

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νομιζω οτι ο Inuyasha εχει (εν μερει) δικιο. Κα' αρχην παιζει ρολο τι υπογραψες στο συμβολαιο. Ισχυουν οι 14 μερες απο την στιγμη της υπογραφης του συμβολαιου, και εφοσον εχεις δηλωσει οτι ΔΕΝ θελεις να ενεργοποιηθεις στο δικτυο της εταιριας πριν την παρελευση των 14 ημερων (κατι που πιθανοτατα δεν ελεγχει κανεις κατα την υπογραφη του συμβολαιου).

 

Δες ΕΔΩ  πως το διατυπωνει η ΕΕΤΤ στον κανονισμο...

Επεξ/σία από goana12
  • Moderators
Δημοσ.

Οχι, τηλεφωνικά αν κάνεις συμβόλαιο μπορείς να αποχωρήσεις όποτε θες εσύ μέσα στο 14ήμερο αζημίως, απλά θα κληθείς να πληρώσεις τον χρόνο που χρησιμοποίησες (αν χρησιμοποίησες) αναλογικά. Δεν έχεις καμιά υποχρέωση να εξηγήσεις τον λόγο της υπαναχώρησης εκτός και αν σε ρωτήσουν και θες να απαντήσεις.

Δεν ισχύει αυτό που λες, από την στιγμή που θα ενεργοποιηθεις έστω για 1 λεπτό εκτός από την χρήση που θα κάνεις θ πρέπει ν πληρώσεις και τέλος αποσυνδέσεις και ότι άλλη ρητρα έχει στο συμβόλαιο σου
  • Like 1
Δημοσ.

Φιλε

Αν η αίτηση συναπεται εκτος εμπορικου καταστήματος υπαρχει η δυνατότητα ληξης του συμβολαιου εντος 14 ημερων

Ετσι το λεει μεσα στη σύμβαση

  • Moderators
Δημοσ.

Φιλε

Αν η αίτηση συναπεται εκτος εμπορικου καταστήματος υπαρχει η δυνατότητα ληξης του συμβολαιου εντος 14 ημερων

Ετσι το λεει μεσα στη σύμβαση

Ναι αλλα στην τηλεφωνια ειναι με τον ορο να μην ενεργοποιηθει η γραμμη , αν ενεργοποιηθει η γραμμη δεν μπορεις να φυγεις πρεπει να πληρωσεις (διαβασε και στο παραπανω λινκ τι γραφει η EETT)

Δημοσ.

Δεν λέει ότι αν ενεργοποιηθεί η τηλεφωνία χάνεις το δικαίωμα, αλλά ότι αυτό γίνεται αν έχουμε συμφωνήσει όλες οι υπηρεσίες να ενεργοποιηθούν σε μικρότερο χρόνο και (ταυτόχρονα) έχουμε ρητώς αποδεχθεί την απώλεια του δικαιώματος υπαναχώρησης όταν ενεργοποιηθούν οι υπηρεσίες.

 

Θέτει δηλαδή 2 προϋποθέσεις, στις οποίες έχουμε συμφωνήσει και πρέπει να αναγράφονται στο συμβόλαιο που υπογράψαμε.

  • Moderators
Δημοσ.

Δεν λέει ότι αν ενεργοποιηθεί η τηλεφωνία χάνεις το δικαίωμα, αλλά ότι αυτό γίνεται αν έχουμε συμφωνήσει όλες οι υπηρεσίες να ενεργοποιηθούν σε μικρότερο χρόνο και (ταυτόχρονα) έχουμε ρητώς αποδεχθεί την απώλεια του δικαιώματος υπαναχώρησης όταν ενεργοποιηθούν οι υπηρεσίες.

 

Θέτει δηλαδή 2 προϋποθέσεις, στις οποίες έχουμε συμφωνήσει και πρέπει να αναγράφονται στο συμβόλαιο που υπογράψαμε.

Το θέμα είναι ότι δεν στο λένε προφορικά αυτό ΑΛΛΑ το συμβόλαιο το γράφει συνήθως με ψιλά γράμματα

Βέβαια το 80%(αν όχι παραπάνω ποσοστό) των Ελλήνων δυστυχώς υπογράφουν χωρίς καν να διαβάσουν τους όρους ειδικά όταν έχουν τον διανομέα της courier πάνω από το κεφάλι τους

Δημοσ.

Δεν λέει ότι αν ενεργοποιηθεί η τηλεφωνία χάνεις το δικαίωμα, αλλά ότι αυτό γίνεται αν έχουμε συμφωνήσει όλες οι υπηρεσίες να ενεργοποιηθούν σε μικρότερο χρόνο και (ταυτόχρονα) έχουμε ρητώς αποδεχθεί την απώλεια του δικαιώματος υπαναχώρησης όταν ενεργοποιηθούν οι υπηρεσίες.

 

Θέτει δηλαδή 2 προϋποθέσεις, στις οποίες έχουμε συμφωνήσει και πρέπει να αναγράφονται στο συμβόλαιο που υπογράψαμε.

Κανείς λάθος, έχω απαντησει παλαιότερα αναλυτικά:

 

http://www.insomnia.gr/topic/584324-περίοδος-αλλαγής-συμβολαιου/

 

στο ποστ 9 όπου μπορείς να δεις τί ισχυει.

 

Εσύ αναφέρεται στο κομμάτι:

 

"Άρθρο 3ιβ - Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης

Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως 3ια για τις εξ αποστάσεως και

εκτός εμπορικού καταστήματος συναπτόμενες συμβάσεις, δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες

περιπτώσεις:

α) συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την

προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή, και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα

απωλέσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή"

 

όπου δεν υπάρχει αναφορά σε αυτο που έγραψε.

  • Like 1
Δημοσ.

Επειδή μιλάμε ε ψγια την Wind, αυτό γράφουν οι εν ισχύ όροι του συμβολαίου:

 

5.7. Σε περίπτωση που η Σύμβαση συνάπτεται εξ αποστάσεως ή εκτός εμπορικού καταστήματος, ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την παρούσα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από της λήψεως της παρούσας. Η υπαναχώρηση λαμβάνει χώρα αζημίως. Ο Πελάτης χρεώνεται μόνον για τη χρήση των Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών για το διάστημα μέχρι την υπαναχώρησή του.

 

Σε ποιο σημείο αναφέρεται αυτό που γράφεις;


Κανείς λάθος, έχω απαντησει παλαιότερα αναλυτικά:

Σε ποιο σημείο ακριβώς αυτά που παραθέτω είναι λάθος σε σχέση με αυτά που αναφέρει ο νόμος;

Νομίζω το έγραψα ξεκάθαρα.

Δημοσ.

Δεν λέει ότι αν ενεργοποιηθεί η τηλεφωνία χάνεις το δικαίωμα, αλλά ότι αυτό γίνεται αν έχουμε συμφωνήσει όλες οι υπηρεσίες να ενεργοποιηθούν σε μικρότερο χρόνο και (ταυτόχρονα) έχουμε ρητώς αποδεχθεί την απώλεια του δικαιώματος υπαναχώρησης όταν ενεργοποιηθούν οι υπηρεσίες.

 

Θέτει δηλαδή 2 προϋποθέσεις, στις οποίες έχουμε συμφωνήσει και πρέπει να αναγράφονται στο συμβόλαιο που υπογράψαμε.

Επειδή μιλάμε ε ψγια την Wind, αυτό γράφουν οι εν ισχύ όροι του συμβολαίου:

 

 

Σε ποιο σημείο αναφέρεται αυτό που γράφεις;

 

Σε ποιο σημείο ακριβώς αυτά που παραθέτω είναι λάθος σε σχέση με αυτά που αναφέρει ο νόμος;

Νομίζω το έγραψα ξεκάθαρα.

"Άρθρο 3ιβ - Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης

Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως 3ια για τις εξ αποστάσεως και

εκτός εμπορικού καταστήματος συναπτόμενες συμβάσεις, δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες

περιπτώσεις:

α) συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την

προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή, και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα

απωλέσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή"

Εάν δεν βλέπεις την διαφορά οσών αναφερεις στα 2 σου ποστ και με τα όσα έγραψα εγώ βάσει του τί αναφέρει ο νομος, δυστυχώς δεν μπορώ να βοηθησω.
Δημοσ.

Η Vodafone μου ζήτησε περίπου +50% από αυτά που πλήρωνα ως τώρα, καθώς υποτίθεται πως έληξαν κάποιες εκπτώσεις που είχα, οπότε το σκεφτόμουν σοβαρά να φύγω.

Τελικά ήταν πιο εύκολο από όσο νόμιζα. Σε κανένα δίωρο από την στιγμή που τους είπα ότι θα το ψάξω για να φύγω, με πήραν τηλέφωνο και συμβιβαστήκαμε, τους έδωσα κάτι παραπάνω από όσα έδινα ως τώρα, μου έδωσαν και αυτοί λίγα MB παραπάνω και τέλος.

50 τις 100 ειναι μεγαλη διαφορα.και αν κανοντας νεο συμβολαιο ειναι πολυ πιο φτηνα ε ναι ειναι λιγο απαραδεκτο. γενικως αυτη η νοοτροπια οτι ο καινουριος πελατης επειδη ειναι καινουριος παιρνει τα παντα και ο αλλος που ειναι ηδη υπαρχον συνδρομητης δεν μας νοιαζει με νευριαζει.θα πρεπε να μπορει και ο υπαρχον να κανει συμβολαιο με δεσμευση παλι αντι για αοριστου με την τιμη του αρχικου συνδρομητη.αφου εβγαλες ακρη και σου καναν καλυτερη τιμη και σου δωσαν και μερικα Mb μια χαρα.

 

Η διαφορά όμως είναι ότι σε περίπτωση μαλακίας η τηλεφωνική προσφορά σου δίνει το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών αζημίως χωρίς να χρειάζεται να δώσεις καμία δικαιολογία. Ωστόσο έχεις φυσικά δίκιο που λες ότι θα προτιμούσες άλλον πάροχο αντί wind. Για εμένα η εταιρία αυτή είναι πλήρως αναξιόπιστη. 

γενικως ειτε απο το τηλεφωνο ειτε απο καταστημα θελει λιγο προσοχη σχετικα με το δικαιωμα υπαναχωρησης και τα ψιλα γραμματα.επισης στο τηλεφωνο επειδη ο καθενας ταζει οτι θελει για να παρει την προμηθεια θελει προσοχη σε αυτο που θα υπογραψεις αλλιως αντε μετα να αποδειξεις οτι δεν στα ειπαν ετσι και να ψαχνεις να βρεις συνομιλιες κτλ.θεωρω οτι υπαρχουν καλυτεροι παροχοι απο την wind

  • Like 1
Δημοσ.

Προς ενημερωση , άλλαξα πάροχο τελικά , δεν έμεινα ουτε 1 λεπτό χωρις ίντερνετ και πιάνω γύρω στα 5 mbs πιο πανω με τον ΟΤΕ τώρα. 


Περιμένω την πίστωση του τέλους διακοπής που μου είπαν οτι θα μου κάνουν στις επόμενες μέρες.Θα επανέλθω ..

Καλη συνέχεια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...