Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προφανώς κάτι έχεις ακούσει/διαβάσει αλλά σίγουρα δεν το κατανόησες.

α. Παντελώς αναληθές αυτό που γράφεις. Το νούμερο είναι στην κυριότητά μου, για όσο χρονικό διάστημα είναι ενεργό. Το κάνω ότι θέλω, όπως ιδία χρήση, φορητότητα, μεταφορά σε άλλη διεύθυνση ακόμη και μεταβίβαση σε σένα. Και μάλιστα ακόμη αν διακόψω εντελώς την τηλεφωνική σύνδεση, ο πάροχος στον οποίο ανήκει βάση του Εθνικού Σχεδίου Αριθμοδότησης, απαγορεύεται να τον δώσει σε άλλον πελάτη τους επόμενους 6 μήνες, έτσι ώστε αν αλλάξω γνώμη να πάρω πάλι τον ίδιο.

Στη δε φορητότητα που λες ότι δεν θα μπορώ να κάνω λόγω οφειλών, θα σε στεναχωρήσω αλλά ο νόμος δίνει δικαίωμα άρνησης στον πάροχο μόνο για συγκεκριμένες 3 περιπτώσεις και σε καμία από αυτές δεν αναφέρεται η χρηματική οφειλή. Και στην πραγματικότητα ποτέ και σε κανέναν δεν έχουν αρνηθεί την φορητότητα για τον λόγο αυτό. Και αυτό ισχύει επίσης στην περίπτωση της κινητής με την Τηλέγνους. Άλλο πράγμα μπορεί να ζητηθεί, αλλά σίγουρα επ' ουδενί η ακύρωση της φορητότητας.

β. Αυτό που από που να το πιάσω και σε τι να απαντήσω. Απλά θα πω ότι σίγουρα τα έχεις καταλάβει λάθος. Και υπόψη ότι εδώ και λίγο καιρό, δεν υπάρχει σε κανέναν πάροχο πακέτο μικρότερο από το 24άρι, αφού κι ο ΟΤΕ το κατάργησε και δεν παρέχεται σε νέες συνδέσεις.

Άλλο υπάρχει κάποια βλάβη/δυσλειτουργία και δεν μπορεί ο πάροχος να την επιλύσει, οπότε μπορείς να διακόψει αζημίως και εντελώς διαφορετικό η γενική αναφορά σε διακοπές/αποσυνδέσεις κλπ, που επίσημα δεν σε εξασφαλίζουν σε τίποτα. Υπόψη ότι το Internet μέσω DSL σε όλη την Ευρώπη μέχρι σήμερα είναι υπηρεσία best effort κι όχι καθολική όπως η τηλεφωνία (αν κι εκεί θα καταλήξει στο μέλλον).

γ. Δεν έγραψα ότι δεν ίσχυε, αλλά ότι λάθος κατάλαβες τι αναφέρει ο νέος κανονισμός. Στο συγκεκριμένο ζήτημα ισχύουν τα ίδια, απλά αυτό του ενός μηνός που είχαμε δικαίωμα αζημίως διακοπής αυξάνεται σε 2 ή 3 (ανάλογα πότε τιμολογεί ο κάθε πάροχος). Οι κύριες και ουσιαστικές αλλαγές (όλο το Παράρτημα Β) θα ισχύουν από αρχές του φετινού Ιούνη.

Και φυσικά ανέκαθεν υπήρχαν 12μηνα συμβόλαια και δεν παρουσιάσθηκαν τώρα όπως λανθασμένα γράφεις λόγω του νέου κανονισμού.

Επεξ/σία από jkoukos
  • Απαντ. 171
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά θέλω να κάνω μια ερώτηση μιας και είναι επίκαιρο το θέμα είμαι στην nova με τηλέφωνο+internet+τηλεόραση με πλατα σινεμά+12 ώρες δωρεάν προς κινητά και το nova multiview που περιμένουμε τώρα και με την νέα υπηρεσία που θα έχουμε θα πληρώνουμε 48€ καθόμουν και σκεφτόμουν για αλλαγή παρόχου προς οτε άλλα το συμβόλαιο λήγει 1/7 αν το σπάσω τώρα πληρώνω τα κερατιάτικα όλα μαζί 189,01€ σκεφτόμουν να την έκανα από τώρα αλλά βλέπω το ραβασάκι και είναι εμπόδιο τι κάνουμε τώρα περιμένουμε μέχρι να λήξει?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, jkoukos είπε

ο νόμος δίνει δικαίωμα άρνησης στον πάροχο μόνο για συγκεκριμένες 3 περιπτώσεις και σε καμία από αυτές δεν αναφέρεται η χρηματική οφειλή. Και στην πραγματικότητα ποτέ και σε κανέναν δεν έχουν αρνηθεί την φορητότητα για τον λόγο αυτό. Και αυτό ισχύει επίσης στην περίπτωση της κινητής με την Τηλέγνους. Άλλο πράγμα μπορεί να ζητηθεί, αλλά σίγουρα επ' ουδενί η ακύρωση της φορητότητας.

παλιοτερα ισχυε αλλα  εχει καταργηθει απ οτι διαβασα να λεει καποιος ( με επιφυλαξη)

 

https://www.adslgr.com/forum/threads/864778-αν-χρωστας-στον-οτε-περιπου-100-και-κατι-ευρω-μπορεις-πας-σε-αλλη-εταιρια

Αναφορά σε κείμενο

Αν ο συνδρομητής, κατά την ημερομηνία υποβολής της αίτησης
φορητότητας, βρίσκεται νομίμως σε διακοπή παροχής
υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών από τον αιτούμενο
αριθμό λόγω ληξιπρόθεσμης και απαιτητής οφειλής του στο
δίκτυο του παρόχου-δότη, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην
κείμενη νομοθεσία. Μόλις η σχετική οικονομική εκκρεμότητα
διευθετηθεί αίρεται ο λόγος άρνησης του παρόχου-δότη.

 

στην πραξη προσωπικα δεν ξερω πως ερμηνευεται αυτο  Εάν ο αριθμός (ή οι αριθμοί) για τον οποίο υποβάλλεται η αίτηση είναι μη ενεργός

μια γραμμη με φραγη εξερχ η τερματισμο λογω ανεξοφλητου θεωρειται ενεργη?

Επεξ/σία από rofl
Δημοσ.

Μην έχεις καμία επιφύλαξη. Ισχύει απόλυτα αυτό που αναφέρω.

Μη ενεργή σύνδεση σημαίνει ότι για οποιονδήποτε λόγο δεν λειτουργεί προσωρινά. Μια τέτοια περίπτωση είναι κάποια βλάβη ή ακόμη ληξιπρόθεσμες οφειλές κι έχει γίνει μερική ή ολική φραγή εισερχομένων/εξερχομένων κλήσεων κλπ. Με απλά λόγια για να προχωρήσει η φορητότητα πρέπει να λειτουργεί κανονικά η σύνδεση.

Όμως εδώ δεν αναφέρομαι σε αυτό αλλά αν έχεις μεν (οποιεσδήποτε) οφειλές και η σύνδεση να είναι ενεργή.

Δημοσ.
On 28/2/2018 at 10:52 AM, SPANK said:

Αν ξέρει καποιος πρέπει να μας ενημερώσει επίσημα , με πήραν απο την cosmote τώρα πήγαν να μου κάνουν προσφορά και μου ειπαν οχι λεει δεν εχει σημασία που έχετε ανανεώσει το συμβόλαιο πρόσφατα με αλλο πάροχο και το ποσό που πρέπει να πληρώσετε αποδεσμευσης θα γίνει λεει μονο αν ξανα πάτε στον ίδιο κατι κατι τέτοια .... τελικά το υσχύει σε παιδιά ?

Την επόμενη φορά που θα με πάρουν να μου πουν κατι τετοιο θα τους πως επειδή δεν το γνωρίζω στείλτε μου ειτε τον νόμο ή θα έρθω απο εκει να μου υπογράψουν χαρτί οτι αν μου ζητήσουν χρήματα στον άλλον πάροχο θα τα πληρώσουν αυτοι

το γραφω και τυπικα οτι η καθε εταιρεια λεει οτι βλακεια να ειναι πλεον για να παρει πελατη.αλλες λενε οτι δεν θα πληρωσεις τιποτα λες και η χ εταιρεια θα αποφασισει για την ψ.αλλη εταιρεια σου λεει οτι θα το πληρωσουμε εμεις το τελος αποδεσμευσης.οτι να νε.εχει γινει ειδικα της μοδας να λενε οτι μην πληρωσετε τιποτα.ειλικρινα οτι ..μαλακια υπαρχει λενε για να παρουν πελατη.

On 3/4/2018 at 12:24 PM, rackal said:

Τι γίνεται σε περίπτωση που θέλει να διακόψει κάποιος το συμβόλαιο με τον πάροχο του λόγο προβλημάτων απο τη πλευρά του παρόχου. Δλδ διακοπές ίντερνετ, προβλήματα στη γραμμή, δε συνεννοείσαι μαζί τους και γενικός δεν είναι άξιος να σου παρέχει αυτά που σου πουλάει ή στα προσφέρει με προβλήματα;

Ρωτάω, γτ εδώ και 6 μήνες ταλαιπωρουμαι με την forthnet, λύση δεν έχω βρει ούτε μου έχουν διορθώσει το πρόβλημα μου. Θέλω να πληρώσω κανονικά τον λογαριασμό μου (τον τελευταίο μήνα δλδ) αλλά οχι το σπάσιμο του συμβολαίου.

Έτσι και για το αρχείο το πρόβλημα μου το αναφέρω και στο παρακάτω θέμα.

αν αποδειχτει οτι δεν μπορει να υπαρξει λυση ναι γινεται αποδεσμευση χωρις προστιμο.αρκει να αποδειχτει.

On 3/4/2018 at 3:30 PM, Mikelpcpro_GR said:

Καλησπέρα παιδιά θέλω να κάνω μια ερώτηση μιας και είναι επίκαιρο το θέμα είμαι στην nova με τηλέφωνο+internet+τηλεόραση με πλατα σινεμά+12 ώρες δωρεάν προς κινητά και το nova multiview που περιμένουμε τώρα και με την νέα υπηρεσία που θα έχουμε θα πληρώνουμε 48€ καθόμουν και σκεφτόμουν για αλλαγή παρόχου προς οτε άλλα το συμβόλαιο λήγει 1/7 αν το σπάσω τώρα τη Ρήτρα πληρώνω??

δες τους ορους του συμβολαιου

On 4/4/2018 at 7:16 PM, Mikelpcpro_GR said:

Καλησπέρα παιδιά θέλω να κάνω μια ερώτηση μιας και είναι επίκαιρο το θέμα είμαι στην nova με τηλέφωνο+internet+τηλεόραση με πλατα σινεμά+12 ώρες δωρεάν προς κινητά και το nova multiview που περιμένουμε τώρα και με την νέα υπηρεσία που θα έχουμε θα πληρώνουμε 48€ καθόμουν και σκεφτόμουν για αλλαγή παρόχου προς οτε άλλα το συμβόλαιο λήγει 1/7 αν το σπάσω τώρα πληρώνω τα κερατιάτικα όλα μαζί 189,01€ σκεφτόμουν να την έκανα από τώρα αλλά βλέπω το ραβασάκι και είναι εμπόδιο τι κάνουμε τώρα περιμένουμε μέχρι να λήξει?

υποχρεωτικα περιμενεις μεχρι να ληξει δεν μπορεις να κανεις κατι αλλο.εκτος αν θες να πληρωσεις 189 ευρω.

Δημοσ.
12 ώρες πριν, poulinos είπε

το γραφω και τυπικα οτι η καθε εταιρεια λεει οτι βλακεια να ειναι πλεον για να παρει πελατη.αλλες λενε οτι δεν θα πληρωσεις τιποτα λες και η χ εταιρεια θα αποφασισει για την ψ.αλλη εταιρεια σου λεει οτι θα το πληρωσουμε εμεις το τελος αποδεσμευσης.οτι να νε.εχει γινει ειδικα της μοδας να λενε οτι μην πληρωσετε τιποτα.ειλικρινα οτι ..μαλακια υπαρχει λενε για να παρουν πελατη.

αν αποδειχτει οτι δεν μπορει να υπαρξει λυση ναι γινεται αποδεσμευση χωρις προστιμο.αρκει να αποδειχτει.

δες τους ορους του συμβολαιου

υποχρεωτικα περιμενεις μεχρι να ληξει δεν μπορεις να κανεις κατι αλλο.εκτος αν θες να πληρωσεις 189 ευρω.

Θα περιμένω τι να κάνω και μετά μην με είδες nova 

Δημοσ.
8 hours ago, divo said:

α) Το νουμερο σου ανήκει και δεν μπορει να το παρει αλλος αν δε περασουν 6 μηνες απο τη διακοπη,οπως λες κι εσυ. Κατα τα αλλα αν χρωστας δε στο αφήνει καμια εταιρεια να φυγεις. Αυτη ηταν η παγια κομπινα που κανανε πολλοι και βαζανε φεσι στις εταιρειες. Τωρα ομως δεν υπαρχει κατο τετοιο. Οταν χρωστας στο κοβουν και δεν παει πουθενα. Εχε υποψη σου οτι μπορουν ακομα να σου αρνηθουν μεταφορα ακομα και για λαθος γραμμα στο ονομα. Το συγκεκριμενο μου εχει συμβει αφενως και αφετερου εχω δουλεψει σε 2 απο τις 4 εταιρειες τηλεφωνιας οποτε μαλλον κατι ξερω, μια και η δουλεια μου ηταν αιτησεις.

Ο οτε δεν εχει καταργήσει το dp4   αλλα θα το καταργήσει συντομα. Γι αυτο αλλωστε το εχει βγαλει και απο το web. Οι υπολοιποι παροχοι ναι το εχουν καταργήσει εδω και πολυ καιρο. Ο οτε το κραταγε διοτι δεν υπηρχαν εφικτοτητες σε πολλα μερη για 24αρι. Τωρα που ολοι οσοι εχουν δυνατοτητα μπαινουν σε καμπινες και αρα εχουν και 24αρι (για την ακρίβεια ~24853) ναι δεν υπαρχει λογος υπαρξης. 

Και για να κλεισουμε αυτο που εγραφα για μη παροχη υπηρεσιας το εχουν κανει ηδη 2 πελατες μου μαζι με καταγγελεια στην ΕΕΤΤ. το αποτελεσμα εφυγαν χωρις "πεναλτυ". Κατι αναλογο σε υπηρεσια που ποτε δεν μου εδωσε παρολο που την υπεγραψα το εκανα περισσυ κι εγω στη Vodafon. Παλι μετα απο καταγγελεια στην ΕΕΤΤ. Η αιτηση υπογράφηκε το Νοεμβριο η μεταφορα στον ΟΤΕ εγινε το φεβρουαριο, γιατι δεν μου ειχαν συνδεσει και δεν μου ειχαν βγαλει λογαριασμο γιa dp οπως ειχαμε υπογραψει. Μου εστελναν λογαριασμο μονο για ιντερνετ οπως ηταν και πριν την αιτηση μια και ειχα μεριζομενο βρογχο, αν καταλαβαινεις τι ειναι αυτο. 

πολλοι εχουν αλλαξει παροχο εχοντας χρεος στον προηγουμενο ομως. ναι ο οτε ριχνει reject απειρες φορες για λαθος επωνυμια. και αλλοι παροχοι εδιναν μικρα πακετα κατι 4 αρια κατι 6 αρια αλλα ναι πλεον τεινουν να καταργηθουν.αλλωστε τι να γλυτωσει ο πελατης?1 ευρω ή 2 ευρω με μικροτερο πακετο? απλα λιγοι ειναι αυτοι που συνηθως εχουν οτε και τους βαζει ο οτε σε Kv με vdsl 24/1.συνηθως περιοχες που επαιζαν χαλια με adsl πχ 1,2 Mbit. παντα γινοταν να φυγεις χωρις να πληρωσεις προστιμο απλα οπως ειπες πρεπει να γινει καταγγελια ή να παραδεχτει ο παροχος οτι δεν υπαρχει αλλη λυση που αυτο ειναι λιγο σχετικο διοτι θα πει οτι εγω σου προσφερω αλλα ο οτε μου δινει αδυναμια για καλυτερο ζευγαρι πχ οποτε εκει πρεπει να το πας με εεττ

9 hours ago, Mikelpcpro_GR said:

Θα περιμένω τι να κάνω και μετά μην με είδες nova 

αν ειναι θεμα οικονομικο μπορει να σου κανουν αλλη προσφορα μετα.εκτος αν εχεις καποιο θεμα με την γραμμη κτλ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...