SPANK Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2018 Μόλις τώρα, Αλεξανδρος A.92 είπε Νομος δεν υπαρχει όμως δεν μπορουν να σου κανουν κατι...Δηλαδη φευγεις από την Χ εταιρια να πας στην Ψ και αφηνεις ένα οφελος 150 ευρο στην Χ,θα σε παρουν τηλ θα σου στειλουν τον λογ και μετα τιποτα...Θα εισαι στην άλλη εταιρια και όλα καλα. Αν θες όμως να επιστρεψεις στην Χ εταιρια θα πρεπει να απόπληρωσεις και μετα να μπορεισεις να κανεις το συμβολαιο σου Άν ειναι έτσι οκ αλλα τώρα να με ενοχλούν με τηλέφωνα ή να βάζουν τιποτα δικηγόρους / εταιρίες να με ενοχλούν δεν με ψήνει καθόλου οποτε καλύτερα θα περιμένω να τελειώσει το συμβόλαιο μου , σίγουρα όμως δεν υπάρχει νόμος ?
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2018 Δεν το γνωρίζω,θα πρεπει να το ψαξω. Όμως μου φαινεται δυσκολο να υπαρχει νομος για αυτό. Δηλαδη τι να λεει?Οτι οποιος θελει φευγει και δεν εχει θεμα ουτε μπορει να τον κυνηγησει η εταιρια που θελει τα λεφτα της?
SPANK Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2018 1 λεπτό πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε Δεν το γνωρίζω,θα πρεπει να το ψαξω. Όμως μου φαινεται δυσκολο να υπαρχει νομος για αυτό. Δηλαδη τι να λεει?Οτι οποιος θελει φευγει και δεν εχει θεμα ουτε μπορει να τον κυνηγησει η εταιρια που θελει τα λεφτα της? Αυτό αναρωτιέμαι και εγώ και για αυτον δεν στηρίζομαι στα λεγόμενα τους δεν θέλω να μπλέξω , αλλα δεν ειναι οτι θα αφήσω χρέος στην εταιρία δεν θα πληρώσω λογαριασμό , το θέμα ειναι οτι θα πω θέλω να σταματήσει το συμβόλαιο μου γιατι πχ άλλαξα σπίτι κτλπ αλλα μετα τι γίνεται με το τέλος αποδέσμευσης
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2018 Το μονο σιγουρο είναι ότι θα στο χρεωσουν κανονικα, το αν θα το πληρωσεις εσυ συζητάμε εδώ. Και σου λεω ξεκάθαρα ότι εγω δεν θα το πληρωνα. Και ας με πρηζανε,θα εβαζα και μια φραγη στα τηλεφωνα που με παιρνουν και τελος.
jkoukos Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) Το όποιο χρέος είναι πάντα απαιτητό (εφόσον είναι νόμιμο), μέχρι την πλήρη εξόφλησή του. Μπορεί καθόλα νομιμότατα να ζητηθεί με δικαστική συνδρομή, όπως έχουμε κι εμείς δικαίωμα αν π.χ. μας χρωστά κάποιος ένα χρηματικό ποσό και δεν μας αποζημιώνει. Το αν θα φθάσει σε αυτό το σημείο, είναι άλλο θέμα. Επίσης δεν μπορεί να ζητηθεί μέσω φορολογίας ή άλλης δημόσιας υπηρεσίας, αφού πρόκειται καθαρά σύμβαση μεταξύ ιδιωτών. Συνήθως παίρνουν τηλέφωνο και σε κάποιες περιπτώσεις το δίνουν σε συνεργαζόμενες εταιρείες που σε πρήζουν για κάποιο διάστημα, αλλά μέχρι εκεί. Το σίγουρο είναι ότι αν ποτέ στο μέλλον χρειαστεί να κάνεις συμβόλαιο με τον ίδιο πάροχο, τότε αναγκαστικά θα πρέπει να εξοφλήσεις όλο το χρέος και μετά να γίνει η νέα σύνδεση. Υπόψη ότι ήδη οι εταιρείες κινητής, έχουν φτιάξει τον δικό τους "Τειρεσία" (Τηλέγνους) μέσω του οποίου υπάρχει άμεση ενημέρωση των χρεών κάποιου σε άλλον πάροχο και σε περίπτωση φορητότητας μπορεί να ζητηθεί (προβλέπεται στους όρους των συμβολαίων) επιπλέον χρηματικό ποσό ως εγγύηση (για να μην έχει και αυτός το ίδιο θέμα) και σε ακραία περίπτωση να μην εγκρίνει την σύνδεση. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι στο μέλλον θα πράξουν το ίδιο και οι πάροχοι σταθερής τηλεφωνίας. Επεξ/σία 28 Φεβρουαρίου 2018 από jkoukos 1
ikaruga24 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2018 4 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε Νομος δεν υπαρχει όμως δεν μπορουν να σου κανουν κατι...Δηλαδη φευγεις από την Χ εταιρια να πας στην Ψ και αφηνεις ένα οφελος 150 ευρο στην Χ,θα σε παρουν τηλ θα σου στειλουν τον λογ και μετα τιποτα...Θα εισαι στην άλλη εταιρια και όλα καλα. Αν θες όμως να επιστρεψεις στην Χ εταιρια θα πρεπει να απόπληρωσεις και μετα να μπορεισεις να κανεις το συμβολαιο σου Αυτό λέμε, ξεχάστε τα αυτά πλέον. Αν δεν πληρώσεις τα ποσά αυτά μετά μπαίνουν Τηλέγνους και το τελευταίο πράγμα που θες είναι να γίνεις σεσημασμένος εκεί.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2018 7 minutes ago, ikaruga24 said: Αυτό λέμε, ξεχάστε τα αυτά πλέον. Αν δεν πληρώσεις τα ποσά αυτά μετά μπαίνουν Τηλέγνους και το τελευταίο πράγμα που θες είναι να γίνεις σεσημασμένος εκεί. Πρέπει να έιναι πάνω από 200 για να μπεις...
SPANK Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2018 Τι να πώ εμένα δεν μου φαίνεται σαν καλή ιδέα να μπεις σε ολη αυτη την διαδικασία απο την στιγμή που δεν έχεις πρόβλημα και με την σύνδεση σου και να τρέχεις μετα ... προτιμώ να τελειώσει το συμβόλαιο και μετα να πράξω και ανάλογα ειδικά που θα έχει περάσει κανας χρόνος ακόμα και μπορεί / ίσως αν έχουμε και καμια τύχη με κανένα 100 / 200 mbps στην περιοχή μου.
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2018 1 ώρα πριν, SPANK είπε προτιμώ να τελειώσει το συμβόλαιο και μετα να πράξω και ανάλογα ειδικά που θα έχει περάσει κανας χρόνος ακόμα και μπορεί / ίσως αν έχουμε και καμια τύχη με κανένα 100 / 200 mbps στην περιοχή μου. Καλα εννοειται αυτη ειναι η καλυτερη λυση,απλα μιλαμε αν τυχει κατι ξαφνικο οπως μετακομιση η καποια τρομερη προσφορα κτλπ
ikaruga24 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2018 3 λεπτά πριν, ThReSh είπε Πρέπει να έιναι πάνω από 200 για να μπεις... Ναι δε λέω, γι αυτό και Voda και Wind αύξησαν το κόστος σπασίματος συμβολαίου το πρώτο 18μηνο γύρω στα 250 ευρώ και μετά πέφτει γύρω στα 150. Δεν ξέρω αν θα ακολουθήσει και η Cote σε αυτό γιατί είναι οι μοναδικοί που έχουν φιξ ποσό όποτε και να φύγεις γύρω στα 120-130 ευρώ.
vins Δημοσ. 31 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2018 Στις 18/1/2018 στις 10:54 ΜΜ, vins είπε Παιδιά καλησπέρα σας, χρειάζομαι τα φώτα σας. Είχα triple play στη wind και έκανα στο νόμιμο περιθώριο μετά από ανακοίνωση αυξήσεων καταγγελία σύμβασης σε κατάστημα με ταυτότητα, και την ίδια μέρα φορητότητα. Επικοινώνησα κιόλας και τους ενημέρωσα και τηλεφωνικώς. Με ρώτησαν αν έχω πάρει συσκευή και είπα όχι αλλά μόλις τους είπα για ότι έκανα αίτηση για φορητότητα μου είπαν κουραφέξαλα ότι δε γίνεται και πρέπει να περιμένω κτλ. Φυσικά η φορητότητα πραγματοποιήθηκε άμεσα χωρίς θέμα. Βγαίνει και ο τελευταίος λογαριασμός κανονικά, τον πληρώνω και μετά μου έρχεται ειδοποίηση για 200+ ευρώ. Στέλνω από την ιστοσελίδα τους όλα τα βήματα της διαδικασίας και μου απαντάνε ένα μήνα μετά ότ το ποσό αφορά έκπτωση που πήρα για όσο διάστημα χρησιμοποιούσα ανεμόδιστα τις υπηρεσίες τους! Και παίρνω στην ΕΕΤΤ και μου λένε ότι αυτό δεν το αποφεύγεις! Και λέω σοβαρά? Δλδ αυτοί προσβάλλουν μονομερώς τη σύμβαση ουσιαστικά κι εγώ πρέπει και να πληρώσω? Μου λέει απευθυνθείτε στο συνήγορο καταναλωτή, αυτός είναια ρμόδιος για τα οικονομικά.. Τι παίζει? Μπορεί να μου απαντήσει κάποιος? Ευχαριστώ πολύ! Λοιπόν μαγκες, update: Τελικά η τύπισσα στην ΕΕΤΤ βαριοταν απ' ότι φαίνεται. Στο μεταξύ δεν τα παράτησα, διάβασα τον οδηγό της ΕΕΤΤ, όπου και αναφέρεται ρητως πως η επιδότηση παγίου δε δίνει τη δυνατότητα στον πάροχο να ζητήσει αποζημίωση σε περίπτωση σπασίματος συμβόλαιο λόγω μονομερούς ενεργειας από μέρους τους (όπως στην περίπτωσή μου που έδωσαν δικαίωμα υπαναχώρησης λόγω τιμολογιακής αλλαγής). Ξανά τηλεφώνησα στην ΕΕΤΤ και πέτυχα ένα γατονι αυτήν την φορά που μου είπε ότι είναι όντως παράνομο και να κάνω καταγγελία μέσω του site τους, όπως κι έκανα. Μου στέλνουν mail επιβεβαίωσης ότι έλαβαν την καταγγελία μετά από κάποιες μέρες και ότι την προώθησαν στον παροχο και ότι έχει ένα μήνα για να απαντήσει. Μέχρι εδώ όλα καλά. 5 ημέρες πριν λήξει η προθεσμία για να απαντήσουν, λαμβάνω εξώδικο ότι πρέπει να πληρώσω σε 3 μερες!!! Το αγνοω φυσικά (thug life) και μετά από 5 μέρες μου έρχεται φάκελος που λέει ότι μου πιστωνουν το υπόλοιπο (και μάλιστα +50€). Εφόσον έχετε το δίκιο με το μέρος σας μην τα παρατάτε, ακόμη κι αν σας κουράσει ψυχολογικά. Εμένα με τράβηξε 3 μήνες η ιστορία, ωστόσο δεν υπεκυψα σε εκφοβισμους κι εντέλει δεν πήραν μια. Αυτά προς γνώσιν σας και να σας δώσω λίγο κουράγιο..
rackal Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 Τι γίνεται σε περίπτωση που θέλει να διακόψει κάποιος το συμβόλαιο με τον πάροχο του λόγο προβλημάτων απο τη πλευρά του παρόχου. Δλδ διακοπές ίντερνετ, προβλήματα στη γραμμή, δε συνεννοείσαι μαζί τους και γενικός δεν είναι άξιος να σου παρέχει αυτά που σου πουλάει ή στα προσφέρει με προβλήματα; Ρωτάω, γτ εδώ και 6 μήνες ταλαιπωρουμαι με την forthnet, λύση δεν έχω βρει ούτε μου έχουν διορθώσει το πρόβλημα μου. Θέλω να πληρώσω κανονικά τον λογαριασμό μου (τον τελευταίο μήνα δλδ) αλλά οχι το σπάσιμο του συμβολαίου. Έτσι και για το αρχείο το πρόβλημα μου το αναφέρω και στο παρακάτω θέμα.
Mikelpcpro_GR Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 Καλησπέρα παιδιά θέλω να κάνω μια ερώτηση μιας και είναι επίκαιρο το θέμα είμαι στην nova με τηλέφωνο+internet+τηλεόραση με πλατα σινεμά+12 ώρες δωρεάν προς κινητά και το nova multiview που περιμένουμε τώρα και με την νέα υπηρεσία που θα έχουμε θα πληρώνουμε 48€ καθόμουν και σκεφτόμουν για αλλαγή παρόχου προς οτε άλλα το συμβόλαιο λήγει 1/7 αν το σπάσω τώρα τη Ρήτρα πληρώνω??
DrPanosR Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 Παιδιά μίλησα με dealer της κόκκινης κινητής και μου είπε να τα πούμε μετά το Πάσχα, που θα έχουν μπει οι νέες αυξήσεις στα πάγια... Ξέρουμε κάτι τέτοιο; Αύξηση παγίων κινητής έχει ανακοινωθεί;
jkoukos Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 2 ώρες πριν, divo είπε Απο 1/1/2018 εχει γινει για ολες τις εταιρειες κατι σαν τον "τηρεσια" Εχουν δλδ ολοι προσβαση σε οφηλες και λογικα δεν δεχονται τα νουμερα απο τη στιγμη που υπαρχει οφηλη. Παρολα αυτα μπορεις να διακοψεις το συμβολαιο σου ΑΖΗΜΕΙΩΣ εαν δεν σου παρεχεται η υπηρεσια για την οποια πληρωνεις. Αυτο γινεται συνηθως μέσω καταγγελειας στην ΕΕΤΤ. Με αποδείξεις και καταγραφες σε επικοινωνίες με την εταιρεια που σου παρεχει την υπηρεσια. Τωρα οτι αφορα τα νεα τιμολογια. Εαν εχεις κανει ηδη συμβολαιο με μια τιμη, αυτη δεν μπορεια να αλλαξει μεχρι την ληξη. Αυτο απο προσφατη αποφαση της ΕΕΤΤ. Γι αυτο πλεον οι εταιριες κανουν 12μηνα συμβολαια. 'Ενα-ένα με τη σειρά: α. Η Τηλέγνους ισχύει μόνο για τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας και όχι της σταθερής. Κάποια στιγμή στο μέλλον πιθανόν να υπάρξει και γι' αυτές, σήμερα όμως όχι. β. Θέλεις να πεις ότι αν πληρώνω για 24άρα σύνδεση και πιάνω 4 μόνο, μπορώ να διακόψω ατελώς; Είτε σ' έχουν πληροφορήσει λάθος, είτε δεν γνωρίζεις πως δουλεύει το πράγμα, είτε εγώ δεν κατάλαβα τι εννοείς. Η δήλωση "δεν σου παρέχεται η υπηρεσία για την οποία πληρώνεις" είναι πολύ γενική. γ. Κι εδώ κάνεις λάθος. Ο νέος κανονισμός και τι προβλέπει, θα ισχύσει από αρχές Ιούνη και μετά. Μέχρι τότε μια χαρά μπορεί να αλλάξει η τιμή του συμβολαίου αλλά φυσικά θα έχεις το δικαίωμα αζημίως διακοπής τη σύνδεσης. Τέλος οι εταιρείες ανέκαθεν δίνουν 12μηνα συμβόλαια και όχι μόνο 24μηνα. Δεν θα μπορούσαν εξάλλου να κάνουν διαφορετικά αφού υποχρεούνται από τον κανονισμό. Αυτό όμως που επιτρέπει ο κανονισμός και το εφαρμόζουν, είναι να δίνουν άλλη τιμή παγίου για το ίδιο πακέτο αλλά διαφορετική περίοδο δέσμευσης. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα