Gkostave Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2016 Ακολουθει ανακοινωση απο το σάιτ. Λόγω όλων των ανωτέρω αλλαγών, οι συνδρομητές έχουν το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασής τους αζημίως (εξαιρείται τυχόν επιδότηση συσκευής) εντός ενός μηνός από τη δημοσίευση της σχετικής ανακοίνωσης και τη λήψη του παρόντος. Παιδια καλησπερα, κατι χρησιμο κατα την αποψη μου, οποιος θελει μπαίνει στο site να δει τις τιμολογιακες αλλαγες κι αν επιθυμει να επικοινωνησει για να τερματισει αζημιως το συμβολαιο του στη Wind ,μεχρι 5/1.
rafinos Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2016 Έχει κάνει κανείς το παραπάνω; Σήμερα πήγα στη wind για ένα συμβόλαιο του πατέρα μου να δω πότε λήγει και μου είπαν το 18μηνο λήγει τον Αύγουστο του 2017. Ναι, αλλά ο πατέρας μου ήταν από τους ευκολόπιστους και πίστεψε που του είχαν πει στο τηλέφωνο 4μηνο πρόγραμμα και δώρο tablet. Οκ, λάθος του πατέρα μου, αλλά δεν μπορεί να γίνει κάτι με αυτά τα λαμόγια που κοροϊδεύουν ανυποψίαστους πολίτες; Το αντίγραφο του συμβολαίου που το διάβασα δεν αναφέρει πουθενά μήνες κτλ. Γνωρίζει κανείς τίποτα;
Gkostave Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2016 εκανα εγω το παραπανω. αν ο πατερας σου ειναι σε καποιες απο τις κατηγοριες που αναφερει στο σάιτ , μπορει να φυγει μεχρι 5/1. Θα σου λενε χιλιες δυο δικαιολογιες αλλα δικαιουσα να φυγεις.(αν ξαναλεω ανηκει σε καποιες απο τις κατηγοριες )
ikaruga24 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2016 Μπορείς να φύγεις άνετα. Στέλνεις είτε mail είτε παίρνεις τηλέφωνο και σε αποδεσμεύουν ατελώς. Απλά όταν τελικά θα κάνεις ενεργοποίηση σε άλλο πάροχο να τους ενημερώσεις για να γίνει πίστωση του τέλους αποδέσμευσης και να πληρωθεί μόνο ο λογαριασμός των μηνών που χρησιμοποίησες. 1
poulinos Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2016 για να διακοψει καποιος ατελως πρεπει να υπαρχουν λογοι ειτε τεχνικοι ειτε να ισχυει κατι απο αυτα που ανεφεραν πιο πανω οταν εχουν γινει αλλαγες.αν δεν ισχυει τιποτα απο αυτα δεν γινεται διακοπη.
manzana Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2016 Επισης για να ισχυσει διακοπη ατελως λογω τιμολογιακων τροποποιησεων, θα πρεπει ο συνδρομητης να καταγγειλει τη συμβαση του, οπως γραφει και η ανακοινωση. Θα πρεπει να δειτε με ποιο τροπο (φαξ/μειλ/επιστολη κτλ) δεχεται καταγγελια συμβασης η εταιρεια Και τα σχετικα λινκ προς ενημερωση: Για εταιρικους https://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/anakoinosi/?prid=447 Για οικιακους σταθερη και κινητη https://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/anakoinosi/?prid=444 1
Gkostave Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2016 Επισης για να ισχυσει διακοπη ατελως λογω τιμολογιακων τροποποιησεων, θα πρεπει ο συνδρομητης να καταγγειλει τη συμβαση του, οπως γραφει και η ανακοινωση. Θα πρεπει να δειτε με ποιο τροπο (φαξ/μειλ/επιστολη κτλ) δεχεται καταγγελια συμβασης η εταιρεια Και τα σχετικα λινκ προς ενημερωση: Για εταιρικους https://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/anakoinosi/?prid=447 Για οικιακους σταθερη και κινητη https://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/anakoinosi/?prid=444 Nαι ακριβώς , εγω με επιστολή το έκανα (στέλνοντας τη με fax απο κατάστημα στα κεντρικα.
futureshock Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2016 Έχει κάνει κανείς το παραπάνω; Σήμερα πήγα στη wind για ένα συμβόλαιο του πατέρα μου να δω πότε λήγει και μου είπαν το 18μηνο λήγει τον Αύγουστο του 2017. Ναι, αλλά ο πατέρας μου ήταν από τους ευκολόπιστους και πίστεψε που του είχαν πει στο τηλέφωνο 4μηνο πρόγραμμα και δώρο tablet. Οκ, λάθος του πατέρα μου, αλλά δεν μπορεί να γίνει κάτι με αυτά τα λαμόγια που κοροϊδεύουν ανυποψίαστους πολίτες; Το αντίγραφο του συμβολαίου που το διάβασα δεν αναφέρει πουθενά μήνες κτλ. Γνωρίζει κανείς τίποτα; επειδη οι κλησεις καταγραφονται συνηθως αν επισκεφθεις καταστημα ή παρεις τηλ. στην υποστηριξη και πεις οτι εγινε το παραπανω γεγονος το ελεγχουν και σε αποδεσμευουν με λιγο κραξιμο. Αυτο γινοταν στην vodafone οποτε φανταζομαι γινεται και στις υπολοιπες εταιριες.
poulinos Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2016 το προβλημα ειναι οτι απειροι πωλητες λενε τα απειρα ψεμματα για να πουλησουν .ναι ολα καταγραφονται αλλα ξερουν οτι οι μισοι δεν θα ασχοληθουν καν γιατι πραγματι πρεπει να κατσεις να κανεις ολοκληρη ιστορια(και σε χρονο αλλα και σε υπομονη) και σου λενε οτι οκ θα περιμενει στο τελος να τελειωσει ο ενας χρονος ή τα 2 χρονια.οτι θα του κανουμε και καμια προσφορουλα κτλ και θα μεινει. 2
ikaruga24 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2016 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2016 το προβλημα ειναι οτι απειροι πωλητες λενε τα απειρα ψεμματα για να πουλησουν .ναι ολα καταγραφονται αλλα ξερουν οτι οι μισοι δεν θα ασχοληθουν καν γιατι πραγματι πρεπει να κατσεις να κανεις ολοκληρη ιστορια(και σε χρονο αλλα και σε υπομονη) και σου λενε οτι οκ θα περιμενει στο τελος να τελειωσει ο ενας χρονος ή τα 2 χρονια.οτι θα του κανουμε και καμια προσφορουλα κτλ και θα μεινει. Ισχύει, έχω παρατηρήσει ότι στις περιπτώσεις του οτε δεν βρίσκεις ανθρώπους να σου πουν ψέματα αν θες πραγματικά να ρωτήσεις κάτι. Τουλάχιστον όχι σε θέματα χρέωσης. Δηλαδή σε άλλες περιπτώσεις σε άλλους παρόχους οι πωλητές μου έχουν πει ως τώρα - Δωρεάν τέλη ενεργοποίησης - Δωρεάν συσκευή τηλεφώνου με κάρτα + tablet - Δεν πληρώνω τίποτε αν σπάσω το συμβόλαιο μου με τον νυν πάροχο - Δεν χρειάζεται να επιστρέψω το ρούτερ μου που είναι με χρησιδάνειο στον νυν πάροχο αφού θα χρησιμοποιηθεί από τον νέο - Ερχεται ψηλή δίμετρη ξανθιά και μου προσφέρει δωρεάν μασάζ με happy ending (αστειεύομαι προφανώς) Ολα αυτά μόνο με 17 ευρώ το μήνα. Απορώ που υπάρχουν θύματα που πιστεύουν όλες αυτές τις πίπες και θέλουν να λέγονται και σοβαροί και νοήμονες άνθρωποι "της πιάτσας". Μου κάνει επίσης εντύπωση το γεγονός ότι πάρα πολλοί πιστεύουν ότι η μια εταιρία η "καλή" θα τους τα δώσει όλα τζάμπα αλλά η άλλη εταιρία η "κακή" απλά χρεώνει πολλά και είναι ακριβή...Νταξ...είναι ένα από αυτά που βλέπεις και απορείς πόσο μπάζο μπορεί να είναι κάποιος.
poulinos Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2017 γενικως ειναι ατομα που δεν γνωριζουν συνηθως.και σου λενε αφου η συνομιλια καταγραφεται θα ελεγχθει και δεν θα ειναι ψεμματα. εδω σε παιρνουν τους λες οτι εχεις συμβολαιο και σου λενε οτι μην το πληρωσεις το τελος διακοπης οτι δεν υπαρχει προβλημα ή οτι θα το πληρωσουν αυτοι.
geekas Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 γενικως ειναι ατομα που δεν γνωριζουν συνηθως.και σου λενε αφου η συνομιλια καταγραφεται θα ελεγχθει και δεν θα ειναι ψεμματα. εδω σε παιρνουν τους λες οτι εχεις συμβολαιο και σου λενε οτι μην το πληρωσεις το τελος διακοπης οτι δεν υπαρχει προβλημα ή οτι θα το πληρωσουν αυτοι. Ε καλά αυτό είναι τραγικό και το κάνουν όλες οι εταιρίες, ωστόσο νομίζω για τον φίλο με ένα τηλέφωνο στην Wind μπορεί να τσιμπήσει μια εκπτωσούλα
poulinos Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 γενικως οι περισσοτεροι παροχοι επειδη δεν θελουν να χασουν πελατη ΣΥΝΗΘΩΣ οταν δουν διακοπη/αιτημα φορητοτητας παιρνουν τηλεφωνο για αντιπροσφορα.
Voodooman Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 (επεξεργασμένο) γενικως οι περισσοτεροι παροχοι επειδη δεν θελουν να χασουν πελατη ΣΥΝΗΘΩΣ οταν δουν διακοπη/αιτημα φορητοτητας παιρνουν τηλεφωνο για αντιπροσφορα. Εδώ και χρόνια είμαι συνδρομητής της Vodafone στο σπίτι (σταθερό και ίντερνετ), με ένα συμβόλαιο κινητής και ένα καρτοκινητό. Ήρθε η ώρα να κάνω ανανέωση συμβολαίου, αλλά δεν τα βρήκαμε, οπότε σκέφτομαι να τα πάρω όλα (τηλέφωνο/ίντερνετ, συμβόλαιο κινητής, καρτοκινητό) και να φύγω. Κατά διαβολική σύμπτωση, έχω πολύ καιρό να δεχτώ κλήση για προσφορά από άλλες εταιρίες, ενώ μέχρι τώρα με έπρηζαν ασταμάτητα. Τί πρέπει να κάνω; Πάω σε ένα κατάστημα wind/cosmote, ζητάω μία προσφορά και στην συνέχεια αυτή αναλαμβάνουν τα πάντα; Τί κάνω αν μετά από μερικές ημέρες δεχτώ αντιπροσφορά από Vodafone και με συμφέρει, φεύγω εύκολα από την άλλη εταιρία και επιστρέφω στην Vodafone αυτόματα; Υπάρχει περίπτωση κατά την διάρκεια αυτών των αλλαγών να μείνω μία ή περισσότερες ημέρες χωρίς τηλέφωνο/ίντερνετ; Επεξ/σία 4 Ιανουαρίου 2017 από Voodooman
poulinos Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2017 Εδώ και χρόνια είμαι συνδρομητής της Vodafone στο σπίτι (σταθερό και ίντερνετ), με ένα συμβόλαιο κινητής και ένα καρτοκινητό. Ήρθε η ώρα να κάνω ανανέωση συμβολαίου, αλλά δεν τα βρήκαμε, οπότε σκέφτομαι να τα πάρω όλα (τηλέφωνο/ίντερνετ, συμβόλαιο κινητής, καρτοκινητό) και να φύγω. Κατά διαβολική σύμπτωση, έχω πολύ καιρό να δεχτώ κλήση για προσφορά από άλλες εταιρίες, ενώ μέχρι τώρα με έπρηζαν ασταμάτητα. Τί πρέπει να κάνω; Πάω σε ένα κατάστημα wind/cosmote, ζητάω μία προσφορά και στην συνέχεια αυτή αναλαμβάνουν τα πάντα; Τί κάνω αν μετά από μερικές ημέρες δεχτώ αντιπροσφορά από Vodafone και με συμφέρει, φεύγω εύκολα από την άλλη εταιρία και επιστρέφω στην Vodafone αυτόματα; Υπάρχει περίπτωση κατά την διάρκεια αυτών των αλλαγών να μείνω μία ή περισσότερες ημέρες χωρίς τηλέφωνο/ίντερνετ; οπως ειπες μπορεις να πας να ζητησεις προσφορα.αν σε συμφερει μπορεις να ξεκινησεις διαδικασιες για να αλλαξεις παροχο.μεγαλη πιθανοτητα να δεχτεις κληση για αντιπροσφορα απο την vodafone.δεν ξερω ομως τι γινεται αν εσυ εχεις παρει πχ καποιο κινητο απο την wind σαν δωρο και το εχεις ανοιξεις(to router ειναι το λιγοτερο αν και νομιζω η wind δεν δινει router).επισης υπαρχουν χ ημερες που μπορει να γινει υπαναχωρηση.και εχω πετυχει και περιπτωσεις πιο πολυ το εχω δει σε adsl/vdsl παρα στο κομματι της κινητης αλλα αρκετα σπανια να ζητας υπαναχωρηση η wind ομως να σε εχει ενεργοποιησει και να εχει παρει την φορητοτητα ηδη ή να παει να σε ενεργοποιησει να σου ερθει λογαριασμος και η φορητοτητα να εχει μεινει στην vodafone.και να γινεται ενα μπερδεμα σε ποιον εισαι τελικα αν ολα πανε νορμαλ θα πρεπει να μεινεις 10-20 λεπτα χωρις internet/τηλεφωνο.για χ ωριτσες μπορει να μην μπορεις να δεχτεις κληση μεχρι να ολοκληρωθει η φορητοτητα.επισης στην θεση της wind θα προτιμουσα καμια αλλη εταιρεια. υπαρχει βεβαια περιπτωση να μην σε παρουν καν για αντιπροσφορα οποτε αν πραγματι δεν θες να φυγεις απο vodafone ειναι ενα ρισκο. και καλυτερα σε καταστημα wind παρα τηλεφωνικη προσφορα και αλλα να σου πουν και αλλα να δεις στο τελος. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα