dreamkiller777 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2016 Άθλιοι οδηγοί δολοφόνοι οσο πιο σύντομα γινουν αυτόματα τοσο το καλύτερο.Οι ταρζανιες στο σπιτι σας. Δεν θα πληρώσω εγω ουτε κανεις την αμορφωσιά σας επειδη ειστε πίθηκοι. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pikos-apikos Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2016 ooo άντε να έρθει το AI για να γλιτώσουμε από την οδηγική παράνοια .. και όταν θα μας τρολάρει ακόμα και το AI για τον τρόπο που αντιμετωπίζουμε την οδήγηση τότε ίσος να καταλάβουμε τι σημαίνει ΚΩΔΙΚΑΣ ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cabdik Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2016 εγω προτιμω την σωστη οδηγηση, απο την αυτονομη οδηγηση, παντως...!!! με ή χωρις ηλεκτρονικα βοηθηματα, που δεν ειναι και πανακεια, το πρωτο πραγμα που ΘΑ ηταν καλο να κανουμε ολοι οσοι θελουμε να εχουμε ενα αυτοκινητο, ειναι να μαθαινουμε πρωτα ΟΔΗΓΗΣΗ και μετα να πηγαινουμε να δινουμε εξετασεις για διπλωμα οδηγησης. γιατι αυτα τα 2 ειναι εντελως διαφορετικα πραγματα. αλλο το μαθαινω να οδηγω, και αλλο το "παω να δωσω εξετασεις για διπλωμα". μονο και μονο απο την τηρηση των αποστασεων ασφαλειας, θα ειχαμε το 1/3 των ατυχηματων, καθως..σχεδον κανεις δεν τις τηρει...! αν καναμε τουλαχιστον τα 2-3 βασικα πραγματα, που τα γραφει και ο ΚΟΚ, εμεις σαν οδηγοι, θα καναμε απλα οτι εκανε και το ΤΕΣΛΑ θα φρεναραμε και θα γλυτωναμε την προσκρουση, γιατι απλα θα τηρουσαμε την αποσταση ασφαλειας. αλλα οταν ο αλλος, ταξιδευει στην εθνικη με 100χλμ/ω και κολλαει την μουρη του στα 2 μετρα του προπορευομενου γαι να προσπερασει, πως να προλαβει να αντιδρασει? οταν ο αλλος βγαινει με το πορτοκαλοκοκκινο, λες και θα χασει τιποτα αν περιμενει 2 λεπτα, για να ξαναναψει πρασινο, να περασει, πως να μην γινει η λαλακια? οταν ο αλλος δεν εχει ελεγξει το αυτοκινητο του αν λειτουργει οπως πρεπει, και θελει να παει εκδρομη στα χιονια, χωρις φρενα, λαστιχα, αλυσιδες, ποιος του φταιει? τελος παντων ειναι μεγαλη η κουβεντα, και απο πλευρας οδηγων, και απο πλευρας κρατους, και απο πλευρας αυτοκινητων και τεχνολογιας. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dias Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2016 Το ίδιο βίντεο εδω https://www.youtube.com/watch?v=3TtODhB-008 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
imoaix Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2016 ειδα το βιντεο 3 φορες κ δεν καταφερα να δω το suv που φρεναρει μπραβο στην tesla 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dvs Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2016 Μ'αρέσουν οσοι κράζουν τους άλλους για την οδήγηση τους. Λες και αυτοί ειναι οι τέλοιοι οδηγοί. Π.χ. πάνε με 30 χλμ μέσα στην πόλη, σταματάνε στις διαβάσεις (αραγε τα τέσλα τις αναγνωρίζουν? σταματάνε?) , να δω πως θα στρίβει στα διπλοπαρκαρισμένα στην καλλιθέα κοκ. - Φυσικά οποιαδήποτε σύστημα αποτρέπει ατυχήματα είναι καλοδεχούμενο. [the goal should always be to prevent the preventable] - Επειδή σε κάποιους δεν αρέσει η οδήγηση, δεν σημαίνει οτι ισχύει για όλους. Αμα δεν θέλετε να οδηγειτε βάλτε τον πιλότο. Κάποιοι μπορεί να το απολαμβάνουν. - Υπάρχουν πολλά νομικά κενά ακόμα γιατί είματε ακόμα στην αρχή. Ποια η ευθυνη του οδηγού και της εταιρείας σε περίπτωση τρακαρίσματος ή θανάτου? Αν έχει βγει update χθες το βράδυ που θα το απέτρεπε και ο οδηγός το αμέλησε, τι γίνεται? - Ποιο μεγάλος είναι ο φόβος οτι δεν θα έχουμε πλεον τον έλεγχο της ζωής μας ή οτι κάποιος μπορεί να εξουσιάσει το αμάξι (και εμέσως εμάς) χωρίς την συγκατάθεσή μας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dantε Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2016 Οντως το νομικο κενο μου φαινεται μεγαλο. Περιπτωση που μου ηρθε στο μυαλο. Μεθυσμενος το εχει στο αυτοματο και γινεται ατυχημα με δικη του υπαιτιοτητα. Ποιος χρεωνεται τι? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dvs Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2016 Οσο τέλειο και να ειναι ενα συστημα πάντα θα υπάρχει ο απρόβλεπτος παράγοντας. Μην πάτε μακριά: λάδια στον δρόμο, χάνει την πρόσφυση και πέφτει πάνω σε πεζό: Δεν φταίς για τα λάδια Δεν οδηγάς (autopilot - έστω οτι υπάρχει τρόπος να το αποδείξεις) Η μαλακία έγινε. Άντε να γίνει καταλογισμός ευθυνών τώρα. Είναι εξ'αμελείας την στιγμη που δεν οδηγας? Άλλο σενάριο? Κόβεται λάστιχο απο κεραμίδι, χάνει έλεγχο, πεζοδρόμιο, κτλ.... Στην πυκνή ομίχλη τι γίνεται? Μπορει να οδηγήσει? Μην ξεχνάτε οτι όσο λιγότερο οδηγούν manual τόσο λιγότερες ώρες θα γράφουν οι οδηγοί, τόσο λιγότερο ικανοί θα είναι στο τέλος αν χρειασθεί να πιάσουν τιμόνι 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
clav Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2016 Ενδιαφέρον πως αν το μπροστά όχημα ήταν Tesla δεν θα υπήρχε καν το ατύχημα "...το αυτοκίνητό του προχώρησε άμεσα σε φρενάρισμα πριν αυτός προλάβει να προχωρήσει στην ίδια ενέργεια.. " Kαι αυτος που ακολουθουσε το Tesla, δεν επεσε πάνω του? Ποιος ήταν, ο Bernard ? Αμα σας πω οτι αυτο με προβλημάτισε οσο και το τρακαρισμα.... Ίσως ανάβει τα alarm για τον πίσω ή με τον ήχο ανάβει ταυτόχρονα και τα stop. Δεν ξέρω αν αυτό ισχύει ακόμη. Από Απρίλιο 2016. "Automatic Emergency Braking when activated will reduce the speed by 25 mph, then disconnect. When activated, a message is displayed on dash, a chime, and red vehicle displayed on dash directly ahead." Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
karaLRS Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2016 Μ'αρέσουν οσοι κράζουν τους άλλους για την οδήγηση τους. Λες και αυτοί ειναι οι τέλοιοι οδηγοί. Π.χ. πάνε με 30 χλμ μέσα στην πόλη, σταματάνε στις διαβάσεις (αραγε τα τέσλα τις αναγνωρίζουν? σταματάνε?) , να δω πως θα στρίβει στα διπλοπαρκαρισμένα στην καλλιθέα κοκ. - Φυσικά οποιαδήποτε σύστημα αποτρέπει ατυχήματα είναι καλοδεχούμενο. [the goal should always be to prevent the preventable] - Επειδή σε κάποιους δεν αρέσει η οδήγηση, δεν σημαίνει οτι ισχύει για όλους. Αμα δεν θέλετε να οδηγειτε βάλτε τον πιλότο. Κάποιοι μπορεί να το απολαμβάνουν. Εγώ που τιμώ τις διαβάσεις , δεν διπλοπαρκάρω και όταν δω κίτρινο δεν πατάω γκάζι μπορώ να κράξω; Από αυτά που γράφεις φαντάζομαι σου αρέσει η οδήγηση. Εθνική;Πόλη;Μπράλο ή σε καμία πίστα; Η οδήγηση βγήκε από την ανάγκη της μετακίνησης , από την ανάγκη του ανθρώπου να πάει από το Α στο Β μέρος...Εννοείται ότι είναι πολύ καλύτερο από το να περπατάς... Φαντάζομαι αν το αεροπλάνο για θεσσαλονικη ήταν δωρεάν θα επέλεγες να πας οδηγώντας γιατί σου αρέσουν αυτά τα 515 χιλιόμετρα και οι πέντε χαμένες ώρες. Φαντάζομαι αν είχες μια δουλειά δίπλα από το σπίτι σου που πας με το ποδήλατο και μια στα 60 χιλιόμετρα θα επέλεγες την δεύτερη ε; Ναι υπάρχουν φορές που η οδήγηση δίνει αδρεναλίνη. Παρόλα αυτά χρειάζεται το κατάλληλο αμάξι και τον σωστό χώρο (δηλαδή πίστα) 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dvs Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2016 Το οτι μου αρεσει η οδηγηση δεν σημαίνει ούτε οτι τρέχω ούτε ότι κάνω κασκαντεριλίκια στα βουνα ή στις στροφές. Δεν με ενδιαφέρει η αγωνιστική οδήγηση. Απεναντίας, είμαι πολύ συντηριτικός στην οδήγηση. Και όχι δεν μπορεις να κράξεις. Και εσυ θα έχεις περάσει ΣΤΟΠ αέρα και κόκκινο τουλαχιστον 1 φορά (εκτος αν οδηγείς 10 μέρες). Ίσως απλά να μην το είδες άρα και να μην το κατάλαβες. Και εγώ σταματάω (συχνά οχι πάντα) στις διαβάσεις και εισπράτω κορναρίσματα απο τους φίλους ταξιτζήδες. Στο 99% των περιοχών δεν πας με αεροπλάνο. Θές αμάξι. Το αμάξι απελευθέρωσε τις μετακινήσεις. Σε πάει παντου. Και αν πας με αεροπλάνο, μετά θες αμάξι ή ταξι. Οπότε τα υπολογίζεις όλα. Δεν θα αρχίσω να κόβω βόλτες σαν την άδικη κατάρα. Αν σε εξυπηρετεί η αυτόμαστη οδήγηση ναι χρησιμοποίησέ την. Και εμένα θα μου άρεσε το πρωι να κοιμαμαι 1 ώρα επιπλέον στον Κηφισσό και να με ξυπνάει παρκαρισμένο στο γραφειο. Αλλά όπως καταλαβαίνεις όλα τα παραπάνω είναι άσχετα με την αυτόματη οδήγηση. Υπάρχουν ακόμα πιο ουσιαστικά προβλήματα να λυθούν. Η τάση σήμερα είναι να αυτοματοποιηθούν τα πάντα, με την λογική οτι "οι υπολογιστες / μηχανες εκτελούν καλύτερα τις επαναλαμβανόμενες εργασίες". Η οδήγηση θεωρειται επαναλαμβανόμενη εργασια? Μπορεί καποιος να ορίσει το ποσοστό αποτυχίας / σφάλματος στην οδηγηση? Σε περίπτωση ατυχήματος ισχυεί το "Nobody's Fault" ? Τι θα γίνει με τους οδηγους νταλικάς και ταξιτζήδες. Όσο και αν φαίνεται γελείο το ερώτημα θα πρέπει να γίνει πρόβλεψη ακομα και για αυτό. Διαβάστε τις μελέτες που λένω προς πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη για 7,5 εκ θέσεις εργασίας. Έχουμε ακόμα μπροστά μας 20 χρόνια τουλάχιστον. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
karaLRS Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2017 Το οτι μου αρεσει η οδηγηση δεν σημαίνει ούτε οτι τρέχω ούτε ότι κάνω κασκαντεριλίκια στα βουνα ή στις στροφές. Δεν με ενδιαφέρει η αγωνιστική οδήγηση. Απεναντίας, είμαι πολύ συντηριτικός στην οδήγηση. Και όχι δεν μπορεις να κράξεις. Και εσυ θα έχεις περάσει ΣΤΟΠ αέρα και κόκκινο τουλαχιστον 1 φορά (εκτος αν οδηγείς 10 μέρες). Ίσως απλά να μην το είδες άρα και να μην το κατάλαβες. Και εγώ σταματάω (συχνά οχι πάντα) στις διαβάσεις και εισπράτω κορναρίσματα απο τους φίλους ταξιτζήδες. οκ αν στα 300.000 που έχω οδηγήσει έχω περάσει ένα στοπ έλα σταύρωσε με. εννοείται ότι μπορώ να κράξω το κάθε γίδι που διπλοπαρκάρει και δεν μπορώ να φύγω εγώ που έχω πληρώσει αντίτιμο για να παρκάρω κανονικά στον δρόμο. εννοείται θα κράξω κάθε γίδι που όταν δει κίτρινο και είναι από πίσω μου θα μου κορνάρει γιατί επιβράδυνα για να σταματήσω. εννοείται ότι θα κράξω κάθε γίδι που θα τρέχει με 70-80 χιλιόμετρα σε στενά και πυκνοκατοικημένες περιοχές. Το τι αλητεία υπάρχει καθημερινά στους δρόμους δεν λέγεται. Στο 99% των περιοχών δεν πας με αεροπλάνο. Θές αμάξι. Το αμάξι απελευθέρωσε τις μετακινήσεις. Σε πάει παντου. Και αν πας με αεροπλάνο, μετά θες αμάξι ή ταξι. Οπότε τα υπολογίζεις όλα. Δεν θα αρχίσω να κόβω βόλτες σαν την άδικη κατάρα. Αν σε εξυπηρετεί η αυτόμαστη οδήγηση ναι χρησιμοποίησέ την. Και εμένα θα μου άρεσε το πρωι να κοιμαμαι 1 ώρα επιπλέον στον Κηφισσό και να με ξυπνάει παρκαρισμένο στο γραφειο. Η ερώτηση μου είναι άλλη...Θα ΕΠΕΛΕΓΕΣ να οδηγήσεις αν μπορούσες να πας κάπου πιο γρήγορα και χωρίς κόπο ή έστω χωρίς κόπο; εγώ θα επέλεγα να διαβάσω ένα βιβλίο , να κοιμηθώ ή να δω μια ταινία. Εννοείται ότι το αμάξι ελευθέρωσε τις μετακινήσεις σε σχέση με τα πόδια και τα άλογα. παρόλα αυτά είναι μια επικίνδυνη αγγαρεία γιατί συνυπάρχεις με άτομα που παραβιάζουν τον ΚΟΚ είτε λόγω ασχετοσύνης είτε επίτηδες. Η τάση σήμερα είναι να αυτοματοποιηθούν τα πάντα, με την λογική οτι "οι υπολογιστες / μηχανες εκτελούν καλύτερα τις επαναλαμβανόμενες εργασίες". Η οδήγηση θεωρειται επαναλαμβανόμενη εργασια? Μπορεί καποιος να ορίσει το ποσοστό αποτυχίας / σφάλματος στην οδηγηση? Σε περίπτωση ατυχήματος ισχυεί το "Nobody's Fault" ? Τι θα γίνει με τους οδηγους νταλικάς και ταξιτζήδες. Όσο και αν φαίνεται γελείο το ερώτημα θα πρέπει να γίνει πρόβλεψη ακομα και για αυτό. Διαβάστε τις μελέτες που λένω προς πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη για 7,5 εκ θέσεις εργασίας. Έχουμε ακόμα μπροστά μας 20 χρόνια τουλάχιστον. Ο άνθρωπος έχει τεράστια μειονεκτήματα σε σχέση με την μηχανή στην οδήγηση. Θες αντανακλαστικά; Θες αισθητήρες; Θες επεξεργαστική δύναμη; Θες ότι δεν νυστάζει; Θες ότι δεν είναι αφηρημένος; Θες ότι τηρεί τα όρια; Η μηχανή με τον σωστό προγραμματισμό και την βελτίωση των αισθητήρων θα φέρει πραγματικά επανάσταση στην οδήγηση και σχεδόν μηδενισμό των ατυχημάτων. ένα πρώιμο παράδειγμα είναι αυτό με το tesla που πρόβλεψε ένα ατύχημα και επειδή τηρούσε αποστάσεις και ταχύτητα απέφυγε την καραμπόλα. Σε περίπτωση ατυχήματος θα φταίει αυτός που δεν συντηρεί τον υπολογιστή του και συνεχίζει να οδηγάει πχ με κίτρινο λαμπάκι σφάλματος αισθητήρα προσέγγισης. Νομίζω είναι γελοίο να σκεφτόμαστε τους ταξιτζήδες και τους νταλικέρηδες όταν έχουμε την ευκαιρία να σώσουμε τόσες ζωές από τον βωμό της ασφάλτου. κάποια στιγμή όλα θα είναι αυτοματοποιημένα. θες εργοστάσια; χωράφια; μετακινήσεις; η μηχανή θα δουλεύει για τον άνθρωπο. όντως έχουμε "δρόμο" ακόμα μπροστά μας για γίνει η αυτοκίνηση αυτόματη και χωρίς την θανατηφόρα επέμβαση της ανθρώπινης κρίσης στην οδήγηση. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mdr21 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2017 οσους γνωστους εχω , που ειναι πραγματικα κακοι και τελικα επικινδυνοι οδηγοι , περιεργως εχουν ακριβως την ιδια επιχειρηματολογια με τα σχολια που γραφτηκαν παραπανω υπερ του autopilot. Προσωπικα δεν θελω το autopilot αλλα απο την αλλη επειδη πανω απο το 50% των οδηγων ουτε θελει αλλα και ουτε μπορει να οδηγει καλα , ασχετα αν εχει την ψευδαισθηση οτι οδηγει "συνετα" επειδη παει με 30km/h , καταλαβαινω οτι τελικα ειναι κατι απαραιτητο και θετικο , αρκει να εχουμε την επιλογη (που θα την εχουμε) οσοι δεν το θελουμε , να το απενεργοποιουμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
karaLRS Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2017 οσους γνωστους εχω , που ειναι πραγματικα κακοι και τελικα επικινδυνοι οδηγοι , περιεργως εχουν ακριβως την ιδια επιχειρηματολογια με τα σχολια που γραφτηκαν παραπανω υπερ του autopilot. Προσωπικα δεν θελω το autopilot αλλα απο την αλλη επειδη πανω απο το 50% των οδηγων ουτε θελει αλλα και ουτε μπορει να οδηγει καλα , ασχετα αν εχει την ψευδαισθηση οτι οδηγει "συνετα" επειδη παει με 30km/h , καταλαβαινω οτι τελικα ειναι κατι απαραιτητο και θετικο , αρκει να εχουμε την επιλογη (που θα την εχουμε) οσοι δεν το θελουμε , να το απενεργοποιουμε. Το ακούσαμε και αυτό...επειδή προτιμώ το autopilot είμαι λογικά κακός και επικίνδυνος οδηγός... αλήθεια το εννοείς αυτό;επειδή πάω με 30 μέσα στο χωριό μου με στενούς δρόμους και σχολείο ε; μήπως πρέπει να κοιτάξεις τους φίλους σου;; Δεν μπορώ να καταλάβω την μανία κάποιων να οδηγούν. μήπως είσαι 18 χρονών που μόλις έβγαλες δίπλωμα; η οδήγηση το 2016 είναι μια αγγαρεία που εξυπηρετεί την ανάγκη της μετακίνησης. ΑΝ είχαμε όλοι προσωπικό τζετ δεν θα βγάζαμε ούτε δίπλωμα οδήγησης. ΑΝ υπήρχε διακτινισμός θα έμπλεκε κανείς με το τιμόνι και μια χαζομάρα που έχει απαιτήσεις προσήλωσεις; ένα νταβατζιλίκι είναι το αμάξι για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε. ΝΑΙ το χρειαζόμαστε αλλά αυτό είναι γιατί δεν υπάρχει αυτή την στιγμή κάτι καλύτερο. όταν σύντομα θα υπάρξει, και αποδειχτεί κιόλας ότι είναι έτη φωτός καλύτερο από τον άνθρωπο, τότε να δεις πόσοι θα επιλέγουν το manual mode. Δεν μιλάω για οδήγηση αδρεναλίνης που απαιτεί συγκεκριμένες συνθήκες (πίστα , αμάξι , ασφάλεια κλπ). Ναι στην πίστα εννοείται θα οδηγήσεις manual και θα το χαρείς. Στον δρόμο που κυκλοφορείς μαζί με άλλους θα πρέπει να είναι υποχρεωτικά αυτόνομο για να γλυτώσουμε από κακούς οδηγούς , από καλούς οδηγούς που άνθρωποι είναι λάθη κάνουν και από γίδια οδηγούς που παραβιάζουν τον ΚΟΚ ( φανάρια , στοπ , διπλή γραμμή) ασύστολα και βάζουν σε κίνδυνο εσένα , εμένα κλπ. Ειλικρινά ΔΕΝ υπάρχει δικαιολογία νοήμων άνθρωπος να θέλει σε δημόσιο δρόμο ι να οδηγήσει manual για νιώσει την χαρά της οδήγησης. ειλικρινά υπάρχει χαρά της οδήγησης ξεκίνα σταμάτα στην κίνηση και στα φανάρια; φαντάζομαι είσαι και υπέρμαχος του μανουαλ κιβωτίου.... 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
suffocater Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2017 Οσο τέλειο και να ειναι ενα συστημα πάντα θα υπάρχει ο απρόβλεπτος παράγοντας. Μην πάτε μακριά: λάδια στον δρόμο, χάνει την πρόσφυση και πέφτει πάνω σε πεζό: Δεν φταίς για τα λάδια Δεν οδηγάς (autopilot - έστω οτι υπάρχει τρόπος να το αποδείξεις) Η μαλακία έγινε. Άντε να γίνει καταλογισμός ευθυνών τώρα. Είναι εξ'αμελείας την στιγμη που δεν οδηγας? Άλλο σενάριο? Κόβεται λάστιχο απο κεραμίδι, χάνει έλεγχο, πεζοδρόμιο, κτλ.... Στην πυκνή ομίχλη τι γίνεται? Μπορει να οδηγήσει? Μην ξεχνάτε οτι όσο λιγότερο οδηγούν manual τόσο λιγότερες ώρες θα γράφουν οι οδηγοί, τόσο λιγότερο ικανοί θα είναι στο τέλος αν χρειασθεί να πιάσουν τιμόνι Τα νομικά πλαίσια δεν ειναι προβλημα και προφανώς θα δημιουργηθούν τώρα που προέκυψε η αναγκη. Υπήρχε το 1900 νομοθεσία για την μεγιστη ακτινοβολία των κινητών,πχ? Φυσικά οταν μιλάς για πυκνη ομίχλη,χωρις να το καταλαβαινεις καν,επιχειρηματολογεις ΥΠΕΡ της αυτοματοποιημένης οδηγησης,καθως αδιαμφισβητητα τα σόναρ δουλεύουν καλύτερα απο ανθρωπινο μάτι σε αυτες τις συνθήκες. - Φυσικά οποιαδήποτε σύστημα αποτρέπει ατυχήματα είναι καλοδεχούμενο. [the goal should always be to prevent the preventable] - Επειδή σε κάποιους δεν αρέσει η οδήγηση, δεν σημαίνει οτι ισχύει για όλους. Αμα δεν θέλετε να οδηγειτε βάλτε τον πιλότο. Κάποιοι μπορεί να το απολαμβάνουν. - Υπάρχουν πολλά νομικά κενά ακόμα γιατί είματε ακόμα στην αρχή. Ποια η ευθυνη του οδηγού και της εταιρείας σε περίπτωση τρακαρίσματος ή θανάτου? Αν έχει βγει update χθες το βράδυ που θα το απέτρεπε και ο οδηγός το αμέλησε, τι γίνεται? - Ποιο μεγάλος είναι ο φόβος οτι δεν θα έχουμε πλεον τον έλεγχο της ζωής μας ή οτι κάποιος μπορεί να εξουσιάσει το αμάξι (και εμέσως εμάς) χωρίς την συγκατάθεσή μας. Δυστυχώς,η "οδηγική απολαυση",όπως σιγουρα,ζώντας στην ελλάδα γνωρίζεις ήδη,δεν συμβαδίζει με την ασφαλή οδήγηση,τις περισσότερες φορές. Οπότε εφόσον μαλλον πρεπει να διαλέξουμε αναμεσα στην "οδηγική απόλαυση" και την ασφαλή(για τους αλλους,για τον ίδιο ούτε με νοιάζει) οδηγηση,hands down η ασφαλής. Και για να σε προλάβω,αυτά στα γράφει καποιος που ειναι σε διαδικασία αγοράς μιας elise,οπότε αν γνωρίζεις,καταλαβαινεις πόσο πολυ ευχαριστιέμαι την οδηγηση. Oσο για το bolded σου,αυτό ακριβώς ειναι το νόημα. Εφόσον καποιοι ειναι ανίκανοι,ειτε συνειδητα(επικινδυνη οδηγηση λόγω σταρχιδισμου),είτε ασυνείδητα(αδυναμη όραση,ελλειπης αισθηση όγκου οχηματος κλπ),να προστατέψουν τους υπολοιπους,να αναλάβει καποιος που μπορεί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα