Προς το περιεχόμενο

Το αναβαθμισμένο Autopilot της Tesla εντυπωσιάζει προβλέποντας ατύχημα


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εκπληκτικό το ποσό γρήγορα αντέδρασε!

Προς logistoulis στατιστικά τα περισσότερα ατυχήματα με αυτοκίνητα γίνονται από ανθρώπινο λάθος... Και εδώ στο βίντεο φαίνεται το Tesla αντέδρασε πολύ γρήγορα και σωστά (για να προλάβω μερικούς το ενδεχόμενο να μην προλάβει να σταματήσει ο από πίσω δεν είναι λάθος ή πρόβλημα του Tesla αλλά αν κάποιοι θεωρείτε σωστό το να καρφωθει στο μπροστά για να μην πέσει πάνω του ο από πίσω κάτι σκέφτεστε λάθος...)

 

και να προσθέσω ότι στην τελική το TESLA απλά φρέναρε. δεν τράκαρε....άρα έχουμε σταδιακή μείωση της ταχύτητας από τα 113χμ/ω μέχρι το 0 και όχι ακαριαία.

 

Αν ο πίσω έκανε το ελάχιστο και τηρούσε τις αποστάσεις ασφαλείας, είναι καλυμμένος.

 

Και στην τελική ανάλυση, αν το προπορευόμενο όχημα ήταν με τα συστήματα του TESLA, τότε δε θα είχαμε το παραπάνω βίντεο...γιατί δε θα είχαμε ατύχημα!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 90
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συγγνώμη βρε παιδιά, αλλά, στο παραπάνω παράδειγμα, που βοηθάει στο να μην είναι το αυτοκίνητο έξυπνο; Έχεις δυο πιθανότητες και οι δυο είναι καταστροφικές. Δε μας λες πουθενά ότι, υπάρχει μια τρύπα (άλλη μια πιθανότητα που δεν υπολόγισε ο υπολογιστής και θα μπορούσε να σώσει τους πάντες).

 

Και στη τελική, ο άνθρωπος (καθαρά για το δικό σου παράδειγμα) τι παραπάνω θα έκανε δηλαδή; θα τους έσωζε όλους;

Ακριβώς...

θεωρητικά σε ένα δρόμο με στάση που υπάρχουν παιδιά το όριο ταχύτητας είναι (το πολύ 50) ένα αυτοκίνητο προλαβαίνει να σταματήσει σε κάτι ξαφνικό αρκεί να αντιδράσει (ΕΓΚΑΙΡΩΣ) είτε η αντίδραση προέρχεται από έναν οδηγό με καλά αντανακλαστικά είτε από έναν υπολογιστή...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και οτως για καποιους ειναι ευχαριστηση η οδηγηση.Αν σε 20 χρονια το αυτοκινητο δεν εχει καν θεση οδηγου αλλα ενα τραπεζακι με 4 πολυθροναρες γυρω γυρω και εισαι ΑΡΧΟΝΤΑΣ δεν θα ειναι πολυ καλυτερο οποιοδηποτε ταξιδι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορουν να συνυπάρξουν και τα δύο.

Αυτόματα οχήματα για μετακινήσεις στην πόλη και ταξίδια, και manual οδήγηση για σπόρ/διασκέδαση σε συγκεκριμένες περιοχές/πίστες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε 5 χρόνια όλα τα αυτοκίνητα θα οδηγούνται αυτόματα και θα απαγορεύεται η χειροκίνητη οδήγηση. Δεν θα υπάρχει πλέον κανένα ατύχημα.

σε 20 ίσως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγγνώμη βρε παιδιά, αλλά, στο παραπάνω παράδειγμα, που βοηθάει στο να μην είναι το αυτοκίνητο έξυπνο; Έχεις δυο πιθανότητες και οι δυο είναι καταστροφικές. Δε μας λες πουθενά ότι, υπάρχει μια τρύπα (άλλη μια πιθανότητα που δεν υπολόγισε ο υπολογιστής και θα μπορούσε να σώσει τους πάντες).

 

Και στη τελική, ο άνθρωπος (καθαρά για το δικό σου παράδειγμα) τι παραπάνω θα έκανε δηλαδή; θα τους έσωζε όλους;

Τα συστήματα έχουν φτιαχτεί έτσι ώστε 1. να ελαχιστοποιούν την πιθανότητα εμφάνισης τέτοιων διλημμάτων  2. να προστατεύουν πρωτίστως τον οδηγό (θα αγόραζες ένα όχημα που θα έβαζε τελευταία τη δική σου σωματική ακεραιότητα; ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα συστήματα έχουν φτιαχτεί έτσι ώστε 1. να ελαχιστοποιούν την πιθανότητα εμφάνισης τέτοιων διλημμάτων  2. να προστατεύουν πρωτίστως τον οδηγό (θα αγόραζες ένα όχημα που θα έβαζε τελευταία τη δική σου σωματική ακεραιότητα; ).

 

Χρειάζονται παραδείγματα άλλου τύπου. Το συγκεκριμένο, πάντα κατά την άποψη μου, ήταν ψευτοδίλλημα.

Σε δρόμο με στάση, μέγιστη ταχύτητα είναι τα 50 χμ (δες τι λέει και ο "Chape" σε προηγούμενο μήνυμα)

 

Άσε που αν όλα τα οχήματα είναι αυτόνομα, δε θα υπήρχε τέτοιο δίλλημα (και σε περίπτωση λειτουργικού σφάλματος, μιλάμε για πολύ λιγότερες περιπτώσεις/ατυχήματα/απώλειες από ότι σε ανθρώπινα λάθη).

Δεν έχει νόημα η οποιαδήποτε υποθετική αντιπαράθεση (με το τι μπορεί να συμβεί στο μέλλον με τα "σουπερ ουαου" αυτοκίνητα μας) σε ένα άρθρο με ένα feature ενός αυτοκινήτου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντυπωσιακο το βιντεο ΑΛΛΑ μην τα γυρναμε οπως θελουμε.

 

Αποτελει εφαρμογη του συστηματος collision protection του αυτοκινητου, το οποιο διατιθεται και σε πολλα οικονομικα μικρομεσαια (το ιδιο κανουν και σε αντιχνευση πεζων).

Μαλιστα ανηκει πλεον και στα στανταρ τεστ του encap.

Ειναι δε ενα "απλο" συστημα ασφαλειας, οπως οι αεροσακοι, οι προφορτιση των φρενων σε ενδεχομενη συγκρουση, το lane assist, το ABS ή οι ζωνες ασφαλειας.

 

Απο αυτο μεχρι την εντελως αυτονομη οδηγηση και τα "εξυπνα" αυτοκινητα μεσολαβει το χαος και πρακτικα και ιδεολογικα.

 

Αλλο πραμα λοιπον τα συστηματα (ενεργητικης και παθητικης) ασφαλειας που δρουν επικουρικα και αλλο πραμα να καθεσαι απλος θεατης χωρις ελεγχο και δυνατοτητα αντιδρασης.

Φίλε μου έχεις μείνει λίγο πίσω...

Το Autopilot της Tesla δεν είναι collision protection σύστημα είναι εντελώς αυτόνομη οδήγηση. 

Και λέω λίγο πίσω γιατί υπάρχει πάνω από ένα χρόνο !

Προς το παρών φυσικά λειτουργεί μόνο στην εθνική και όχι στην πόλη, αν και η Tesla πριν κάνα δύο μήνες έδωσε στη δημοσιότητα μερικά βίντεο που αυτοκίνητα Tesla χρησιμοποιούν autopilot μέσα στην πόλη. Η Tesla είπε πως αυτό το σύστημα είναι είδη διαθέσιμο σε όλα τα αυτοκίνητά της αλλά είναι προς το παρόν απενεργοποιημένο. 

 

Τι εννοώ "εντελώς αυτόνομη οδήγηση". Το αμάξι ελέγχει το φρένο το γκάζι και το τιμόνι. Δηλαδή ο οδηγός δεν κάνει τίποτα. Δεν ξέρω εαν εννοείς κάτι άλλο εσύ ως αυτόνομη οδήγηση ...

 

Η Tesla έχει πολύ καλό σύστημα και προς το παρών τα κάνει όλα καλά και στον σωστό χρόνο , εάν συνεχίσει έτσι ως το 2020 ή ως το 2025 θα έχουμε πλήρως αυτόνομα και ασφαλή αυτοκίνητα στους δρόμους. Μακάρι !

 

 

... θεώρησε καλό να απενεργοποιήσει το ESP τη ώρα που ξεκίναγα από φανάρι για να στρίψω δεξιά.  Αντί να πάει δεξιά κατέληξα να κάνω S στη μέση του δρόμου ...

 

Το ESP ενεργοποιείται όταν πατήσεις περισσότερο γκάζι από όσο αντέχουν οι τροχοί. Δεν γλίστρησες γιατί σταμάτησε να λειτουργεί το ESP αλλά γιατί του γαμ... την Παν... , ελπίζω να το καταλαβαίνεις αυτό. Καλό είναι να μην κρεμάς την ζωή σου στο ESP σε κάθε φανάρι και στροφή γιατί εαν δεν λειτουργήσει κινδυνεύει η ζωή σου και όλων των άλλων γύρο σου. Απλά μην του γαμ.. την Παν... ,να οδηγάς κανονικά και δεν θα σε νοιάζει καν εάν υπάρχει ή όχι ESP. 

Και θα νοιώθουμε και οι υπόλοιποι (που μοιραζόμαστε τον δρόμο μαζί σου) πιο ασφαλείς ! ε;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 μπορεί να προβλέψει σε δρόμους που οδηγάνε με ανώτατο όριο 50 χιλιόμετρα την ώρα ,Καναδάς , Αυστραλία , ΗΠΑ , που οδηγάνε σαν να πηγαίνουν σε κηδεία , οχι εδώ που ολοι οδηγάνε σαν τρελλοί ειδικά στην Αθήνα με το καμικάζι σε κολλάω απο πίσω οδήγημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπορεί να προβλέψει σε δρόμους που οδηγάνε με ανώτατο όριο 50 χιλιόμετρα την ώρα ,Καναδάς , Αυστραλία , ΗΠΑ , που οδηγάνε σαν να πηγαίνουν σε κηδεία , οχι εδώ που ολοι οδηγάνε σαν τρελλοί ειδικά στην Αθήνα με το καμικάζι σε κολλάω απο πίσω οδήγημα

Και τι θέλεις να πεις με αυτό? Πως προκύπτει ότι η αυτόνομη οδήγηση θα είναι λιγότερο ασφαλής σε σχέση με έναν οδηγό (σε αυτές τις συνθήκες που ανέφερες)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...