Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Offtopic.

 

 

Και έστω ότι ο μπροστινός -που έφερε τούμπα- είχε το παιδί του στο αμάξι το οποίο και πέθανε, από την ηλίθια και δολοφονική απόπειρα προσπέρασης του από πίσω. Δε βγαίνει -αν μπορεί- από το αμάξι με τον σουγιά να κόψει την καρωτίδα του υπαίτιου; Ή "πολιτισμός", οπότε θα καταγραφεί το ατύχημα, θα γίνει δίκη και ο άλλος θα φύγει αλώβητος "με αναστολή"; Ρε στο χώμα!

 

  • Απαντ. 90
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
...

 

Πριν λίγες βδομάδες κόντεψα να σκοτωθώ με το δικό μου πισωκίνητο γερμανικό αυτοκίνητο που ξαφνικά εντόπισε πρόβλημα στο διακόπτη του φρένου και θεώρησε καλό να απενεργοποιήσει το ESP τη ώρα που ξεκίναγα από φανάρι για να στρίψω δεξιά.  Αντί να πάει δεξιά κατέληξα να κάνω S στη μέση του δρόμου και να σταματήσω στο πεζοδρόμιο, ευτυχώς χωρίς συνέπειες. Και όλα αυτά για έναν κολοδιακόπτη των 8 ευρώ (και το καταπληκτικό αντιολισθητικό οδόστρωμα των ελληνικών οδών)

 

 

Σίγουρα έφταιγε μόνο η απενεργοποίηση του ESP ;

  • Like 10
Δημοσ.

Πάμε πάλι,

ΟΧΙ δε θέλουμε αυτόνομα οχήματα ούτε αυτόνομη οδήγηση ούτε έξυπνα αυτοκίνητα ούτε τίποτα. Να τρακάρουμε θέλουμε

 

Και όσο οι μεγάλες εταιρίες κατασκευής αυτοκινήτων ανακοινώνουν κάτι 2020 και 2025 και δε ξέρω κι εγώ τι άλλο (για αυτόνομα οχήματα), στην TESLA είναι ενα βήμα (ίσως και περισσότερα) μπροστά.

 

Καλό είναι να ακολουθήσουν όλοι για να υπάρξει εξέλιξη μέσω ανταγωνισμού!

 

Ναι αλλα να μην πάμε στο αλλο ακρο του Nanny State. Κύριος του οποιουδηποτε μηχανηματος/συστηματος... απο αυτοκινητο, ως υπολογιστη, ως αεροπλανο προτιμώ να παραμενω ΕΓΩ.

 

Με ενοχλουν καθολου τα επικουρικα αυτά συστήματα? Οχι! Το αντιθετο. Θελω να μπορώ να οδηγώ το αμαξι ΕΓΩ χωρίς να θεωρείται εγκλημα/επαυξηση κινδυνου? Φυσικα και ΝΑΙ.

 

Κατα τα αλλα ηταν πραγματικα good catch και θα θελα να δω τι ειδαν οι υπολογιστες του Tesla και καταλαβαν κινδυνο.

 

@ Agnostos_X

Αλλο το autonomous braking, αλλο το pedestrian detection και αλλο να ξεχωριζω 2-3 οχηματα μπροστα μου να βλεπω τις αποστάσεις τους, να αναγνωριζω το βγαλμένο φλας και να υποθέτω οτι υπαρχει κινδυνος. Μιλαμε για αλλο επιπεδο ολοκληρωσης.

 

 

Μηπως αναγνώρισε τον κινδυνο στα bold και δεν ειδε τα προπορευομενα τελικα? Δλδ κινδυνο πλαινης συγκρουσης του κορσα...

  • Like 1
Δημοσ.

Εντυπωσιακο το βιντεο ΑΛΛΑ μην τα γυρναμε οπως θελουμε.

 

Αποτελει εφαρμογη του συστηματος collision protection του αυτοκινητου, το οποιο διατιθεται και σε πολλα οικονομικα μικρομεσαια (το ιδιο κανουν και σε αντιχνευση πεζων).

 

 

μα το σύστημα του έβγαλε προειδοποίηση πριν γίνει το μπροστά ατύχημα. το κάνει αυτό το collision protection?

Δημοσ.

Πιο εντυπωσιακό δεν είναι το αυτόνομο σύστημα της Tesla για την Ελλάδα.. αλλά το ότι αμέσως μετά το ατύχημα - αν και Ε.Ο. - ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΕΡΧΟΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ... ΜΑ Ο Λ Α σταμάτησαν για να βοηθήσουν. Στην Ελλάδα θα έπαιζαν καρμαγεδδων με τους λίγους έρμους που θα έσπευδαν να βοηθήσουν.

 

Επίσης να πούμε πως το σύστημα ανίχευσης μπορεί να εντοπίζει έως και 3 προπορευόμενα οχήματα ανεξαρτήτως αν καλύποπτονται οπτικά ή όχι. ;)

 

Φανταστικό! Αυτό θα έπρεπε να είναι standard σε όλα τα οχήματα και δε πάει να λέει ο κάθε Μήτσουλας ότι θέλει... Μιλάμε για ανθρώπινες ζωές εδώ!

 

Φανταστικό!

Μην ανησυχείς! Ευτυχώς ανήκουμε (ακόμα...) στην Ε. E. και ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ στους Μητσουλες που αντιδρούν ΘΕΛΟΥΝ ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ. ;)

  • Like 1
Δημοσ.

Ναι αλλα να μην πάμε στο αλλο ακρο του Nanny State. Κύριος του οποιουδηποτε μηχανηματος/συστηματος... απο αυτοκινητο, ως υπολογιστη, ως αεροπλανο προτιμώ να παραμενω ΕΓΩ.

 

 

Εκτιμώ ότι στα αεροπλάνα δεν το προτιμάς...ο κύριος παράγοντας δυστυχημάτων είναι ο ανθρώπινος. 

έχουμε καταφέρει να κάνουμε την ανάγκη για μεταφορά από το Α στο Β σημείο , να είναι χώρος για διασκέδαση.

Μακάρι να υπήρχε ο διακτινισμός και να μην υπήρχε ανάγκη για τόσα πολλά μεταφορικά μέσα που τζάμπα σου τρώνε το προσωπικό χρόνο. Εγώ θα προτιμούσα να ήμουν στην δουλειά μου/χωριό μου/προορισμό μου σε χρόνο μηδέν ή έστω χωρίς να τρώω δυναμικό στην οδήγηση και να σπαταλάω τον χρόνο μου σε καλύτερα πράγματα από την "οδήγηση"

  • Like 2
Δημοσ.

Σε 5 χρόνια όλα τα αυτοκίνητα θα οδηγούνται αυτόματα και θα απαγορεύεται η χειροκίνητη οδήγηση. Δεν θα υπάρχει πλέον κανένα ατύχημα.

Δημοσ.

Ο μόνος τρόπος να γίνει 'άνθρωπος' ο Ελληναράς είναι μέσω της τεχνολογίας που θα τον παρακολουθεί από 1000 πλευρές.

Συνεπώς όσο διεισδύει η τεχνολογία στο χώρο αυτό που ζει (μιας και έχουμε χώρο και όχι κράτος) το παραπάνω είδος τόσο θα βγαίνει από τον πνευματικό και ηθικό μεσαίωνα.

Δημοσ.

Πραγματικά εντυπωσιακό.  Είδα το βίντεο 10+ φορές και μου φάνηκε αδύνατο να καταλάβω πως το "έπιασε" το ραντάρ και την στιγμή που το έπιασε.

 

Από την άλλη πλευρά χρειάζεται πολύ προσοχή με αυτά τα μαραφέτια.  Κρεμόμαστε επικίνδυνα από υλικολογισμικά.

 

Πριν λίγες βδομάδες κόντεψα να σκοτωθώ με το δικό μου πισωκίνητο γερμανικό αυτοκίνητο που ξαφνικά εντόπισε πρόβλημα στο διακόπτη του φρένου και θεώρησε καλό να απενεργοποιήσει το ESP τη ώρα που ξεκίναγα από φανάρι για να στρίψω δεξιά.  Αντί να πάει δεξιά κατέληξα να κάνω S στη μέση του δρόμου και να σταματήσω στο πεζοδρόμιο, ευτυχώς χωρίς συνέπειες. Και όλα αυτά για έναν κολοδιακόπτη των 8 ευρώ (και το καταπληκτικό αντιολισθητικό οδόστρωμα των ελληνικών οδών)

για bmw μιλάς; 

 

στο video δε βλέπω και καμιά μαγεία, στο 6" που ακουμπιούνται οι μπροστινοί κάπου μέσα σε αυτό το δευτερόλεπτο αφήνει γκάζι (ίσως γιατί μειώθηκε η απόσταση από το προπορευόμενο, όχι γιατί είδε το ατύχημα) και στο 8" αρχίζει και φρενάρει 

 

έκανε 1.5 με 2" να καταλάβει ότι γίνεται ατύχημα, ένας λογικός άνθρωπος που τηρεί σωστή απόσταση ασφαλείας δε το χρειάζεται ιδιαίτερα.. 

 

το ότι το είδε ΠΡΙΝ γίνει και το ότι το προέβλεψε είναι mambo jumbo.. 

 

όποιος αποφεύγει καθημερινά γατιά που ορμάνε τελευταία στιγμή στις ρόδες του έχει καλύτερη αντίδραση, όποιος τα πατάει είναι κακός άνθρωπος  :angry:

Σίγουρα έφταιγε μόνο η απενεργοποίηση του ESP ;

σε όσα αυτοκίνητα "κλείνει το esp" (σε κανένα δεν κλείνει τελείως, ότι και αν νομίζουν μερικοί) παραμένει κλειστό όσο πατάς γκάζι

 

αν πατάς φρένο καθώς φέυγεις ή αν φύγεις εκτός πορείας χωρίς γκάζι ξαναμπαίνει μόνο του

 

αλλά αν πατάς γκάζι δεν ξαναμπαίνει, μπορεί εσύ πχ να θες να κάνεις donuts να εντυπωσίασεις τα πλήθη εκεί δε σε κόβει και ας πηγαίνεις καρφί για πεζοδρόμιο

 

τέσπα αν μιλάμε για bmw είναι σκοτώστρες φεύγουν και στην ευθεία (δείτε top gear) δεν έχει νόημα η κουβέντα

Δημοσ.

πιθανον να υπηρχε αυτοκινητο πισω του αλλα ο οδηγος του να κοιτουσε πιο μπροστα απο το Tesla, εγω τουλαχιστον δεν εχω κολλημενα τα ματια μου στον κωλο του μπροστα μου

 

Οτι και να κοιτουσες, αν ησουν κοντα στο TESLA, θα ειχες προβλημα. Οχι απο το ατυχημα, αλλα απο τον χρονο αντιδρασης του TESLA.

 

Απο τη στιγμή που εγινε το ατυχημα, το TESLA χρειάστηκε ~ 3-4 δευτ. να σταματήσει. Αντεδρασε ακαριαία στο γεγονος, και απλα χαθηκε χρονος στην επιβραδυνση...
 
Στον ίδιο χρόνο ένας normal ανθρωπος ισα που προλαβαινει: 
  • να δει το γεγονος (υπο προυποθεσεις, πχ αν ειναι κατι που μπορει ενα δει)
  • καταλαβει (υπο προυποθεσεις)
  • αντε, και να ξεκινησει την αντιδραση (υπο προυποθεσεις ).
 
Αυτο που θελω να πώ ειναι οτι εαν δεν υπαρξει καποια "διευθέτηση" στην αρχική μιξη αυτόματων και συμβατικων οχημάτων, θα κλαψουν μανουλες.
(απο τις μη "φυσιολογικες"/αναμενόμενες αντιδρασεις των αυτόματων).
Δημοσ.

 

 αν ησουν κοντα στο TESLA, θα ειχες προβλημα. Οχι απο το ατυχημα, αλλα απο τον χρονο αντιδρασης του TESLA.

 

 

 

αν ήσουν πίσω του είναι πολύ πιθανό να έσκαγες πάνω του επειδή μάλλον θα είχες χειρότερα φρένα, αν παρατηρήσεις καλύτερα το εκπληκτικό στο βίντεο είναι τα φρένα του όχι ο χρόνος του

 

αν το σύστημα υπολόγισε και τον πίσω είναι αξιόλογο , σε φρένο πανικού λίγοι σκέφτονται τον πίσω

 

στην ελλάδα που πλέον πολλοί πάνε με λάστιχα πέτρες θα γινόταν καραμπόλα πίσω από το τέσλα

Δημοσ.

Εκτιμώ ότι στα αεροπλάνα δεν το προτιμάς...ο κύριος παράγοντας δυστυχημάτων είναι ο ανθρώπινος. 

έχουμε καταφέρει να κάνουμε την ανάγκη για μεταφορά από το Α στο Β σημείο , να είναι χώρος για διασκέδαση.

Μακάρι να υπήρχε ο διακτινισμός και να μην υπήρχε ανάγκη για τόσα πολλά μεταφορικά μέσα που τζάμπα σου τρώνε το προσωπικό χρόνο. Εγώ θα προτιμούσα να ήμουν στην δουλειά μου/χωριό μου/προορισμό μου σε χρόνο μηδέν ή έστω χωρίς να τρώω δυναμικό στην οδήγηση και να σπαταλάω τον χρόνο μου σε καλύτερα πράγματα από την "οδήγηση"

 

Και στα αεροπλάνα πολλοι κατασκευαστές προτιμούν ο απόλυτος κύριος του αεροσκάφους να ναι ο πιλοτός και οχι άδικα. Αν δεν υπηρχαν οι πιλοτοι να σαι σιγουρος πως τα αεροπλανα θα πεφτανε σε καθημερινη βάση με την πρώτη αστοχια. Αυτο βεβαια δεν καθιστα την τεχνολογια κακη. Ειναι ο τροπος που την κάνεις χρήση.  Ο πιλοτος παντα θα πρεπει να υπάρχει γιατι ο υπολογιστής δεν θα κανει ποτε judgement call.

 

Και ξανατονίζω το nanny state και τους κινδυνους που θα φέρει αυτο.... οσοι νοιωθουν τελος παντων να δουνε το μελλον 10-20 χρονια μπροστα. Κυριος του καθε συστηματος πρεπει να ναι ο ιδιοκτητης και κανενας αλλος.

 

ps: δεν εχεις αρκετα καλο αμαξι φαινεται για να μην προτιμας χρονο με αυτο... :-p

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...