Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γειά σας. Αγόρασα αρχές Οκτωβρίου ένα s7 edge και την τρίτη μέρα που είχα την συσκευή χωρίς να έχω ακόμα εγκαταστήσει εφαρμογές απλά το είχα ανάψει μέχρι να κόψω σιμ και να κάνω back up από την παλιά συσκευή και ενώ η συσκευή είχε μπαταρία περίπου 50% (πρώτη φόρτιση)πάω να το ξεκλείδωσω και τίποτα σαν να νεκρωσε. Το βάζω στην φόρτιση τίποτα. Ήταν Σάββατο πρωί οπότε αποφάσισα να το επιστρέψω πίσω. Την Δευτέρα καλώ να τους το αναφέρω και μου είπαν να πατήσω volume down και το power off και όντως ξεκολλησε. Λέω έτυχε. Άρχισα να κατεβάζω φουλ εφαρμογές και να λιώνω την συσκευή αλλά τίποτα. Πέρασαν 20 μέρες και μου το ξανά έκανε. Το έκανε και τρίτη φορά οπότε το πήγα στην Samsung.Μου έκαναν επαναπρογραμματισμό όπως μου είπαν και νόμιζα τελείωσαν τα προβλήματα. Μετά από 20 μέρες πάλι τα ίδια και την τελευταία εβδομάδα το έκανε άλλες δύο οπότε το πήγα πίσω πάλι. Το βάλανε σε ένα τέστερ μπροστά μου και δεν βγάζει κάτι οπότε μου λένε φταίει η χρήση σας ή κάποια εφαρμογή που κολλάει...έχουν περάσει άπειρα κινητά από τα χέρια μου και πρώτη φορά κολλάει κινητό μου. Έχω κάνει 3 φορές επαναφορά εργοστασιακων δεδομένων αλλά το πρόβλημα παραμένει. Καμία άποψη κανείς;ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Δημοσ.

Να συμπληρώσω η μάλλον να εξηγήσω καλύτερα. Αυτό που παθαίνει η συσκευή είναι στην ουσία να σβήνει και να μην ανταποκρινεται σε τίποτα. Δεν μπορείς ούτε να το ανάψεις ούτε να καλέσεις (δεν είναι πρόβλημα οθόνης)ξεκολλαει μόνο με τον συγκεκριμένο τρόπο και μετά λειτουργεί άψογα και πάλι. Έχω αργήσει στην δουλειά μου επειδή όταν κολλάει δεν δουλεύει το ξυπνητήρι. Το έχω πάθει και κατά την διάρκεια της ημέρας. Στο φορτίζω μόνο με το δικό του φορτιστή και δεν έχω εγκαταστήσει πολλές εφαρμογές.

Δημοσ.

Φιλε μου ελλατωματικο θα ειναι και πολυ φοβαμε οτι θα σε αφηση στα κρυα του λουτρου.

Μην σου πω για πλακετα.

Οποτε αν μπορεις η αντικατασταση ή τα λεφτα σου πισω.

  • Like 1
Δημοσ.

Μακάρι να με αφήσει γρήγορα να μου το αλλάξουν. Απλά η αντιπροσωπία δεν μου το αλλάζει στα καταστήματα skrootz το doa είναι 3 μέρες οπότε πάει αυτό. Μου το έχει κάνει 6 φορές σε διάστημα 3 μηνών περίπου. Απλά από την στιγμή που δεν τους βγάζει κάποιο πρόβλημα δεν μπορούν να μου αλλάξουν κάτι.Η λογική λέει ότι είναι πλακέτα αλλά πως να βγάλω άκρη;

Δημοσ.

Το πήγα δυο φορές. Την πρώτη φορά μου έκαναν επαναπρογραμματισμό και την δεύτερη επειδή πάλι το ίδιο θα γινόταν ρώτησα τι ακριβώς θα κάνουν. Μου είπε πως το μόνο που μπορεί να γίνει αφού δεν θέλω επαναπρογραμματισμό είναι να κάνει τεστ ο Samsung tester. Το έκανε μπροστά μου και έβγαζε πως η συσκευή μου είναι άριστη και δεν έχει θέμα και πως αν είχε θα το έβγαζε.Για αυτό λέω πως είναι περίεργο πρόβλημα και δεν ξέρω πως θα βγάλω άκρη. Ο μόνος τρόπος είναι να περιμένω να το κάνει και να το πάω αλλά θα μου πουν κακή χρήση οπότε πρέπει να σας περάσουμε πάλι το λογισμικό. Το μόνο ο που σκέφτηκα είναι να μην βάλω καν το Gmail μου και απλά να το φορτίζω μέχρι να το κάνει. Αλλά δεν το κάνει συχνά μπορεί να μην το κάνει και ένα μήνα. Τελικά μου είπαν στην αντιπροσωπία πως αν δεν βγάζει πρόβλημα δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι οπότε απλά έφυγα.

Δημοσ.

Αν είναι θέμα λογισμικού το κάνεις και εσύ, αν είναι όμως κάτι άλλο δεν μπορείς να κάνεις κάτι

Δημοσ.

Ακριβώς αλλά αυτή θα ισχυρίζονται ότι είμαι λογισμικό αφού δεν τους βγάζει άλλο πρόβλημα για αυτό δεν μπορώ να βγάλω άκρη.

Δημοσ.

Υπάρχει περίπτωση στην επόμενη φορα που θα στο κάνει να το πας για τεστ και εκεί ότι βγάλει ,έχεις κοιτάξει σε ξένα φόρουμ αμα έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο και πως έδρασαν οι κάτοχοι

Δημοσ.

Σας ευχαριστώ ολους πάρα πολύ για το ενδιαφέρον. Στην Samsung Καλλιθέας το πήγα. Από ότι έχω ψάξει δεν έχω βρει κάτι παρόμοιο. Μου το έκανε σήμερα πάλι και ανέβασε θερμοκρασία. Απλά λόγω της δουλειάς μου μου είναι δύσκολο να το πάω οποιαδήποτε στιγμή και θα πρέπει να μείνω χωρίς τηλέφωνο μέχρι εκείνη την στιγμή. Επειδή και εγώ για πλακέτα το κόβω πιστεύω θα καεί θα την αλλάξουν και θα ησυχασω.

Δημοσ.

Στην Smartec που ανέφερα έχουν 1hour service, οπότε δε χρειάζεταο να μείνεις χωρίς συσκευή.

 

Προσωπικά έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος στο παρελθόν από την εξυπηρέτησή τους.

 

Δοκίμασε να το πας εκεί και κράτα μας ενήμερους για την εξέλιξη.

Δημοσ.

Σας ευχαριστώ όλους και πάλι. Θα πάω την άλλη εβδομάδα πρώτα ο Θεός. Αυτήν δεν μπορώ με τίποτα λόγω δουλειάς. Θα σας ενημερώσω αναλυτικά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...