KenJiNx Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2017 Καλό μεσημέρι κ ευχαριστώ για την απάντηση!Οκ κατάφερα να μπω στο speedport χτυπώντας απλά 192.168.1.2, δικό μου λάθος. Επίσης στο client list του TP-LINK πλέον φαίνεται και το desktop και το speedport. Μάλλον είχε κολλήσει χθες το βράδυ όταν έβγαλα το screenshot.Λοιπόν ο υπολογιστής είναι συνδεδεμένος πάνω στο TP-LINK στο LAN1, ενώ από το LAN4 φεύγει ένα καλώδιο και πάει στο LAN1 του speedport.Το τηλεφωνικό καλώδιο από την πρίζα, χωρίς splitter ή φίλτρα φεύγει κ πάει στο DSL του TP-LINK. Η τηλεφωνική συσκευή συνδέεται πάνω στο PHONE1 του speedport. Αυτά είναι τα συνδεδεμένα καλώδια.Ερώτηση: Το σήμα για την τηλεφωνία περνάει από το TP-LINK στο speedport μέσω του ethernet cable ; Τα screenshots με τις ρυθμίσεις μέσα στα spoilers TP-LINK Ρυθμίσεις Μια γενική του Status Τα ανοιχτά ports για να περάσει η τηλεφωνία προς το speedport Καρφωτά η mac address του speedport να αντιστοιχεί στο 192.168.1.2 Speedport Ρυθμίσεις Για κάποιο λόγο το wan αναφέρετε σαν "Uplink mode" αλλά φαντάζομαι πως είναι το ίδιο. Επέλεξα το τελευταίο apply και έκανε reboot. Εδώ στο WAN , στην καρτέλα DSL είχε connections όπως ATM_DSL, PTM_DSL, ATM_OTETV, PTM_OTETV τα οποία και διέγραψα. Πήγα στην καρτέλα WAN Ethernet (LAN1) όπως φαίνεται και στο screenshots, διέγραψα και εδώ ένα connection που είχε με το όνομα ETH, και δημιούργησα αυτό όπως φαίνεται. TMU 1492( είναι σωστό ; μπορεί να φταίει αυτό ; ) Εδώ φαίνεται που άλλαξα την LAN IP του speedport. Να κλείσω τον DHCP server? μήπως χρειάζεται και αυτή ; είναι από το WAN status του speedport που αναφέρει την σύνδεση.. Αν λείπει κάποιο screenshot ή κάποια άλλη πληροφορία μου λες.. Σ ευχαριστώ και πάλι! Τέτοιοι δοτικοί άνθρωποι χρειάζονται στην κοινωνία μας!
jkoukos Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2017 Μια χαρά φαίνονται οι ρυθμίσεις. Tο MTU είναι σωστά 1500 (δεν βλέπω το 1492 που λες). Η πόρτα 5060 δεν χρειάζεται. Μόνο οι άλλες (4000-4009). Βάλε την επιλογή "Manual DNS" στο "ON" και στο πεδίο που θα ανοίξει γράψε τους DNS του ΟΤΕ (212.205.212.205 και 195.170.0.1). Έχει αναφερθεί ότι μερικές φορές δεν παίζει η τηλεφωνία και πρέπει να ορισθούν οι DNS του ΟΤΕ, αν και κανονικά δεν χρειάζεται. Κάνε μια επανεκκίνηση μετά τις ρυθμίσεις. Ίσως χρειαστεί να περάσουν 2-3 λεπτά μέχρι να λειτουργήσει η τηλεφωνία.
KenJiNx Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2017 Και με αλλαγή DNS πάλι το ίδιο.... τηλεφωνία νεκρή, κ ανάβει το online στο speedport Πως θα περάσει το τηλεφωνικό σήμα από την τηλεφωνική πρίζα στο speedport ; περνάει μέσα από το ethernet cable που συνδέει τα δυο ρούτερ ; Επίσης στο VOIP του speedport δε φαίνεται τίποτα.. Μήπως θα μπορούσες κάποια στιγμή να μπεις μέσω teamviewer να δεις κ εσύ τις ρυθμίσεις μήπως μου ξεφεύγει κάτι ?
jkoukos Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2017 Ωπ, κάτσε μισό λεπτό! Έχεις καταρχήν VoIP τηλεφωνία ή άδικα παιδεύεσαι; Κανονικά πρέπει στο λογαριασμό SIP που δείχνεις, να υπάρχουν τα στοιχεία της τηλεφωνίας. Χωρίς αυτά είναι απόλυτα λογικό να μην δουλεύει αυτή. Αν έχεις VoIP τηλεφωνία, πριν κάνεις οτιδήποτε βήμα, πρέπει απαραίτητα να βάλεις το Speedport μόνο του στην τηλεφωνική γραμμή και να σιγουρέψεις ότι δουλεύει η τηλεφωνία σωστά. Το έγραψα και σε προηγούμενο μήνυμα αλλά είναι και το Νο1 βήμα του οδηγού. Πληροφοριακά η VoIP τηλεφωνία έρχεται μέσω της σύνδεσης xDSL και όχι μαζί όπως γίνεται στην παραδοσιακή POTS τηλεφωνία. Και γι' αυτό δεν χρειάζεται splitter που κάνει τον διαχωρισμό των 2 σημάτων. Με απλά λόγια καθώς η τηλεφωνία είναι ΙΡ, χρειάζεται σύνδεση στο διαδίκτυο για να λειτουργήσει, ενώ η παραδοσιακή είναι ανεξάρτητη από την σύνδεση στο διαδίκτυο.
KenJiNx Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2017 Ναι είναι ευρυζωνική η σύνδεση. 1 χρόνο τώρα έτρεχε κανονικά μόνο με το speedport. Πριν αρχίσω όλη τη διαδικασία έκανα reset και τα δυο μηχανήματα και σύνδεσα για ακόμα μια φορά το speedport μόνο του για να συγχρονίσει και να τρέξει η τηλεφωνία, και δούλευε μια χαρά. Υπόψιν πως πριν γράψω στο φόρουμ για βοήθεια έκανα όλη την διαδικασία του οδηγού 3-4 φορές με reset ενδιάμεσα για να βεβαιωθώ ότι δεν κάνω κάποιο λάθος στις ρυθμίσεις αλλά τίποτα, γιαυτό και αποφάσισα να ζητήσω βοήθεια..Θα το ξαναδοκιμάσω από την αρχή το μεσημέρι για να βεβαιωθώ και πάλι πως δεν τρέχει κάτι λάθος με το SIP λογαριασμό, και θα επανέλθω.
jkoukos Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2017 Θα βάλεις το Speedport μόνο του στη γραμμή, να τραβήξει τα στοιχεία και να δουλέψει η τηλεφωνία. Μετά θα ακολουθήσεις τον οδηγό, χωρίς να κάνεις reset το Speedport. Κάθε φορά που κάνεις reset, χάνει τις ρυθμίσεις και πρέπει να μπει στην γραμμή για πάρει αυτόματα τα στοιχεία. Μπορείς βέβαια να ζητήσεις να σου στείλουν τον κωδικό της τηλεφωνίας και να τον περάσεις όταν το Speedport είναι από πίσω, αλλά συνήθως αυτό το κάνουμε σε άλλη συσκευή του εμπορίου που δεν μπορεί να τα πάρει αυτόματα.
KenJiNx Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2017 Θα βάλεις το Speedport μόνο του στη γραμμή, να τραβήξει τα στοιχεία και να δουλέψει η τηλεφωνία. Μετά θα ακολουθήσεις τον οδηγό, χωρίς να κάνεις reset το Speedport. Κάθε φορά που κάνεις reset, χάνει τις ρυθμίσεις και πρέπει να μπει στην γραμμή για πάρει αυτόματα τα στοιχεία. Μπορείς βέβαια να ζητήσεις να σου στείλουν τον κωδικό της τηλεφωνίας και να τον περάσεις όταν το Speedport είναι από πίσω, αλλά συνήθως αυτό το κάνουμε σε άλλη συσκευή του εμπορίου που δεν μπορεί να τα πάρει αυτόματα. Λες να έκανα κάτι τέτοιο ; διόλου απίθανο.. θα το δοκιμάσω, σ' ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου και πάλι!
KenJiNx Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2017 Λοιπόν επέστρεψα με νεότερα. Έκανα reset το speedport, το σύνδεσα μόνο του στη γραμμή, συγχρόνισε κανονικά και τηλεφωνία και ίντερνετ, και μετά έκανα τις αλλαγές που έπρεπε και θεωρητικά δουλεύει. Είναι αναμένα στο speedport το online και το telephony.. Συνέδεσα στο phone1 το ασύρματο και στο phone2 την σταθερή συσκευή, όλα φαινόταν να δουλεύουν σωστά, μέχρι μια φορά που μόλις μπήκα στο σπίτι έπεσε το μάτι μου στο ρούτερ και παρατήρησα ότι το led telephony αναβόσβηνε, μετά από 2-3 δευτερόλεπτα βέβαια σταθεροποιήθηκε οπότε δεν έδωσα πολύ σημασία. Σήμερα όμως που η γυναίκα μιλούσε στο τηλέφωνο συναίβησαν διάφορα περίεργα... Έπεσε η γραμμή 2-3 φορές(προφανώς άρχισε να παίζει το led πάλι), όταν μας έπαιρναν τηλέφωνο κουδούνιζε μόνο η μια συσκευή και όχι η άλλη και τέλος ενώ μιλούσαμε στη μια συσκευή αν σήκωνες την άλλη άκουγες τόνο αντί να ακούς την κλήση(έχω PSTN, όχι isdn). Πριν συνδέσω το tp-link και για ένα χρόνο που είμαι σ'αυτό το σπίτι δεν είχα κανένα πρόβλημα με την τηλεφωνία. Μάλλον κάτι δε πάει καλά και ήδη ακούω γκρίνιες απ τη γυναίκα...
jkoukos Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2017 Απενεργοποίησε το SIP ALG, στο Network > ALG Settings, του TP-Link.
KenJiNx Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2017 Το έκανα και θα επανέλθω! Μόλις είδα ότι δεν έχω πρόσβαση στο speedport με 192.168.1.2 ... έχω το pc συνδεδεμένο στο tp-link με αυτόματη απόδοση IP στην κάρτα δικτύου.. Γιατί συμβαίνει αυτό ;
chios Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2017 Για να έχεις πρόσβαση στο speedport πρέπει να βάλεις άλλο ένα ethernet καλώδιο από μία lan του speedport σε μια lan του tp-link π.χ lan3-lan3.
KenJiNx Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2017 Είναι σίγουρο αυτό ; Πριν, που δε δούλευε η τηλεφωνία είχα πρόσβαση και στα δυο ρούτερ. Τώρα που δουλεύει η τηλεφωνία στο speedport δεν έχω πρόσβαση χωρίς να πειράξω κανένα καλώδιο.. Δεν έχω και πρόχειρο τρίτο ethernet cable να το δοκιμάσω..
jkoukos Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Όρισε χειροκίνητα στην κάρτα δικτύου του PC, 2 διευθύνσεις. Μία στο υποδίκτυο του TP-Link και την άλλη σε αυτό του Speedport. Μπορεί να γίνει και με κανόνα static route στο TP-Link.
KenJiNx Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Καλησπέρα κ ευχαριστώ κ τους δυο σας!Συνεχίζει να πέφτει η τηλεφωνία ώρες ώρες που περνάω απ το χωλ και βλέπω το led telephony.. Σηκώνω και το ακουστικό και δεν έχει τόνο.. Το αποκλείω να είναι από τον ΟΤΕ μιας και ένα χρόνο τώρα δεν είχα πτώσεις τις γραμμής καθόλου.
jkoukos Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2017 Σήμερα όμως που η γυναίκα μιλούσε στο τηλέφωνο συναίβησαν διάφορα περίεργα... Έπεσε η γραμμή 2-3 φορές(προφανώς άρχισε να παίζει το led πάλι), όταν μας έπαιρναν τηλέφωνο κουδούνιζε μόνο η μια συσκευή και όχι η άλλη και τέλος ενώ μιλούσαμε στη μια συσκευή αν σήκωνες την άλλη άκουγες τόνο αντί να ακούς την κλήση(έχω PSTN, όχι isdn). Πρόσεξα το παραπάνω. Η απλή VoIP τηλεφωνία του ΟΤΕ έχει δυνατότητα 2 καναλιών φωνής υπό προϋποθέσεις και ουσιαστικά δουλεύει ως 1,5 κανάλι. Υπάρχει και αυτή με στάνταρτ 2 κανάλια φωνής (όπως η ISDN) αλλά με επιπλέον κόστος 5,5€ στο πάγιο. Στην απλή, οι προϋποθέσεις είναι: α. Δύο εισερχόμενες κλήσεις ή β. Μία εισερχόμενη (η πρώτη) και μετά άλλη εξερχόμενη. Δεν δουλεύουν τα 2 κανάλια φωνής αν: α. Έχουμε 2 εξερχόμενες κλήσεις ή β. Μία εξερχόμενη (η πρώτη) και μετά η άλλη εισερχόμενη. Πάμε τώρα στο θέμα. Φροντίζεις να ισχύουν όλα τα παρακάτω: 1. Το Speedport να έχει πάντα την ίδια ΙΡ. Είτε να την παίρνει αυτόματα από το TP-Link (μέσω του DHCP Address Reservation), είτε του την ορίζεις εσύ (Static αντί DHCP). 2. Το Speedport να έχει τους DNS του ΟΤΕ. 3. Το TP-Link να έχει προώθηση των UDP θυρών 4000-4009 προς το Speedport. Ως εναλλακτική επιλογή, όρισε την ΙΡ του Speedport ως DMZ. 4. Απενεργοποιημένο το SIP ALG στο TP-Link. Μήπως έχετε συνδεδεμένα στην ίδια θύρα PHONE του Speedport πάνω από 2 συσκευές; Κάποιες φορές και ανάλογα την τηλεφωνική συσκευή, ενδέχεται να παρουσιασθούν διάφορα θέματα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Ξεκίνησε από jkoukos,
11 ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ
Μετάβαση στην ανάρτηση
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα