Προς το περιεχόμενο

Ζητώ τις απόψεις του forum για μεταχειρισμένα αυτοκίνητα


xhmikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators

Το ΕSP ειναι πολυ σημαντικο και πλεον οι εταιριες ειναι υποχρεωμενες να βαζουν ESP στα οχηματα τους .. οπως και ABS.

Kαλυτερα να υπαρχει ESP και να μην σου χρησιμεύσει ποτε παρα οταν το χρειαστεις να μην υπαρχει, το ESP σωζει ζωες ανδιαμφησβητητα.

Ακριβώς όμως!

Προσωπικά επειδή είμαι παθών, αυτοκίνητο χωρίς ESP δεν θα ξανάπαιρνα ποτέ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.car.gr/classifieds/compare/?id=8581902&id=8539054

Τα είδα και τα δύο, τα ένοιωσα και τα δύο και είμαι διχασμένος. Και τα δύο είναι εμφανισιακά άψογα μέσα-έξω. Το ένα κοστίζει 7300 είναι της "Κατάκης autogroup" του 2011, 120 άλογα με ηλεκτρονική καταγραφή των σερβις, με 100000 Κμ και με ότι εγγυήσεις προσφέρει η εταιρεία και αναφέρονται στην αγγελία της, μάλλον leasing και με λάστιχα του 2015. Το άλλο κοστίζει 7000 είναι ιδιώτη του 2009, 150 άλογα με βιβλίο σέρβις με σφραγίδες από συνεργείο της φιατ και όχι από την αντιπροσωπεία, με 81000 Κμ  και χρειάζεται καινούργια λάστιχα. Αν δώσει το Οκ η spotmechanic και για τα δύο, ποιό να διαλέξω ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Εγώ θα έπαιρνα το 150ρι, για τον πλουσιότερο εξοπλισμό, τα λιγότερα χιλιόμετρα, το ότι δεν έχει καταπονηθει με το αέριο.

Θα του έπαιρνα ένα καινούριο τιμόνι γιατί φαίνεται να έχει ξηλωθεί μέρος από την επένδυση.

 

Στο άλλο ρώτησες γιατί είναι έτσι το τιμόνι; Σίγουρα κάτι δεν πάει καλά εκεί.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα έπαιρνα το 150ρι, για τον πλουσιότερο εξοπλισμό, τα λιγότερα χιλιόμετρα, το ότι δεν έχει καταπονηθει με το αέριο.

Θα του έπαιρνα ένα καινούριο τιμόνι γιατί φαίνεται να έχει ξηλωθεί μέρος από την επένδυση.

 

Στο άλλο ρώτησες γιατί είναι έτσι το τιμόνι; Σίγουρα κάτι δεν πάει καλά εκεί.

Κανένα δεν έχει αέριο https://www.car.gr/classifieds/compare/?id=8581902&id=8539054

Πράγματι το τιμόνι στο 150άρι είναι ελάχιστα φθαρμένο, όπως και ο μοχλός ταχυτήτων.

στο 150αρι δεν αναφερει βιβλιο σερβις..που το ειδες εσυ ; πηρες τηλ ;

Πήγα σήμερα το απόγευμα και το είδα. Είδα και την άδεια κυκλοφορίας και το κτεο και το βιβλίο συντήρησης. απλά ο πωλητής ξέχασε να το βάλει στην αγγελία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.car.gr/classifieds/compare/?id=8581902&id=8539054

Τα είδα και τα δύο, τα ένοιωσα και τα δύο και είμαι διχασμένος. Και τα δύο είναι εμφανισιακά άψογα μέσα-έξω. Το ένα κοστίζει 7300 είναι της "Κατάκης autogroup" του 2011, 120 άλογα με ηλεκτρονική καταγραφή των σερβις, με 100000 Κμ και με ότι εγγυήσεις προσφέρει η εταιρεία και αναφέρονται στην αγγελία της, μάλλον leasing και με λάστιχα του 2015. Το άλλο κοστίζει 7000 είναι ιδιώτη του 2009, 150 άλογα με βιβλίο σέρβις με σφραγίδες από συνεργείο της φιατ και όχι από την αντιπροσωπεία, με 81000 Κμ  και χρειάζεται καινούργια λάστιχα. Αν δώσει το Οκ η spotmechanic και για τα δύο, ποιό να διαλέξω ;

Να ξερεις εκ των προτερων η τζινα θα φτασει και θα ξεπερασει το 1.55ε. Το αυτοκινητο αυτο για

εντος παιζει 10-13λ! Και για να εισαι μεσα ψυχολογικα στην 3ετια θα σου φαει κανενα χιλιαρικο σε ζημιες..!!

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/8539054/

 

Κατερινακι σε εφαγαν τα καυσιμα και ειπες να το στειλεις..

 

Το εχεις φορτωσει και με 80000χλμ και λες κατσε να προνοησω τωρα που ειναι νωρις πριν φαω καμια γροθια στο στομαχι!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Να ξερεις εκ των προτερων η τζινα θα φτασει και θα ξεπερασει το 1.55ε. Το αυτοκινητο αυτο για

εντος παιζει 10-13λ! Και για να εισαι μεσα ψυχολογικα στην 3ετια θα σου φαει κανενα χιλιαρικο σε ζημιες..!!

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/8539054/

 

Κατερινακι σε εφαγαν τα καυσιμα και ειπες να το στειλεις..

 

Το εχεις φορτωσει και με 80000χλμ και λες κατσε να προνοησω τωρα που ειναι νωρις πριν φαω καμια γροθια στο στομαχι!!!

Το έχω και κάνω χρήση 80 μέσα 20 έξω, με το αρκετά (έως πολύ) βαρύ μου πόδι δε φτάνει το 10.

Αν θες το πας και 8.5. :-)

Το εχω 2 χρονια και του εχω κανει 50000km εγω, και η μοναδικη ζημια που εβγαλε ηταν ενα... φως στοπ.

 

Κατι αλλο ανυποστατο προς απαντηση;

Κανένα δεν έχει αέριο https://www.car.gr/classifieds/compare/?id=8581902&id=8539054

Πράγματι το τιμόνι στο 150άρι είναι ελάχιστα φθαρμένο, όπως και ο μοχλός ταχυτήτων.

Πήγα σήμερα το απόγευμα και το είδα. Είδα και την άδεια κυκλοφορίας και το κτεο και το βιβλίο συντήρησης. απλά ο πωλητής ξέχασε να το βάλει στην αγγελία

Έχεις δίκιο, bluetooth πρέπει να είναι. Δε το είδα καλά από το κινητό. :-)

Το τιμόνι να σου εξηγήσει γιατί είναι έτσι.

 

Το δικό μου έχει 105000km αλλά το τιμόνι έχει μόνο 2-3 "σκασίματα" του ενός πόντου, δεν έχει ξηλωθεί έτσι η επένδυση. Ούτε στο χειρόφρενο. Αλλά εγώ γενικά το προσέχω αρκετά.

 

Οδήγησες κανένα από τα 2;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ξερεις εκ των προτερων η τζινα θα φτασει και θα ξεπερασει το 1.55ε. Το αυτοκινητο αυτο για

εντος παιζει 10-13λ! Και για να εισαι μεσα ψυχολογικα στην 3ετια θα σου φαει κανενα χιλιαρικο σε ζημιες..!!

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/8539054/

 

Κατερινακι σε εφαγαν τα καυσιμα και ειπες να το στειλεις..

 

Το εχεις φορτωσει και με 80000χλμ και λες κατσε να προνοησω τωρα που ειναι νωρις πριν φαω καμια γροθια στο στομαχι!!!

Συμφωνω με GeorgeMan, με την καμια πανω απο 10 εντος, εκτος αν κανεις φαναρια ολη την ωρα.

Το ειχα 5 χρονια, με τα σερβις στην ωρα τους. Εκτος των αναλωσιμων στα σερβις, μου εβγαλε ως εξτρα μια μπαταρια. Δε θυμαμαι ποσο εκανε, κανα 80αρι? Εκει περιπου. Μηχανικες - ηλεκτρικες βλαβες μηδεν. Και δεν ειχα ακουσει και κανεναν με βλαβη του χιλιαρικου εδω που τα λεμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατι αλλο ανυποστατο προς απαντηση;

Σεβαστο. Εξαιρειται το δικο σου!

Συμφωνω με GeorgeMan, με την καμια πανω απο 10 εντος,

Θα το φουλαρεις μεχρι το στομιο.Θα κανεις μεσα στην πολη με ντεμι κινηση συνολικα 100χλμ.

Και λεω συνολικα γιατι δεν θα τα κανεις μαζεμενα αλλα 20χλμ την ημερα!

Θα ξαναπας στο ιδιο βενζιναδικο και θα στο ξαναγεμισει μεχρι το στομιο και ελα να μου πεις τι θα γραψει η αντλια..

 

Οσα λιγοτερα χιλιομετρα θα κανεις την ημερα τοσο θα ανεβαζεις την καταναλωση..

 

 

Απο αποσπασμα..

 

 

Εγω δεν το εχω (εχω εναν ''αντιπαλο'' του - Golf 6 tsi 160) αλλα μπορω να σου πω 2 πραγματα αν θελεις.

 

Πολυ καλο πατημα στον δρομο , πολυ καλα φρενα , μετριο τιμονι και λεβιες ταχυτητων σε αισθηση , Υψηλη καταναλωση....το τελευταιο πιστευω ειναι και πιο μεγαλο μειον του.

 

Εχει τουλαχιστον + 2 με 2.5 λιτρα παραπανω απο εμενα στον μεσο ορο στην ιδια διαδρομη.

 

Το εχει πολυ καλος μου φιλος και τα εχω δει ολα αυτα απο κοντα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Θα το φουλαρεις μεχρι το στομιο.Θα κανεις μεσα στην πολη με ντεμι κινηση συνολικα 100χλμ.

Και λεω συνολικα γιατι δεν θα τα κανεις μαζεμενα αλλα 20χλμ την ημερα!

Θα ξαναπας στο ιδιο βενζιναδικο και θα στο ξαναγεμισει μεχρι το στομιο και ελα να μου πεις τι θα γραψει η αντλια..

Ειλικρινά με τόσα χιλιόμετρα που κάνω, βάζω κάθε 6-10 ημέρες από λαμπάκι σε φουλ, στο ίδιο πρατήριο (εδώ και 8 χρόνια) και μετράω ακριβώς όπως το λες, ΚΑΘΕ φορα.

Δεν σου λεω νουμερα του trip computer, γιατι προφανως αυτο τα λεει απο 0.3 έως 1.5 λιτρο κατω.

Τα περναω στο προγραμμα aCar Pro (για android), μαζι με ολα τα υπολοιπα εξοδα του αυτοκινητου, με reminders για τα λαδια και το service, την ασφαλεια κλπ.

Τιποτα απ' οσα λεω δεν ειναι τυχαιο, γιατι σε ΚΑΘΕ φουλαρισμα σημειωνω και τυπο βενζινης που εβαλα (vpower όποτε τυχαινει Τρίτη με +1 ευρωλεπτο απο την κανονικη βενζινη), καθως και ποσο γραφει το trip και κατα καιρους τα τσεκαρω για να βγαλω συμπερασμα ποσο με "κλεβει" το trip.

 

Σκαω καθε χρονο χιλιαδες ευρω σε βενζινες και το service των 10000km με πετυχαινει καθε 4-6 μηνες. Ο υπευθυνος του μεγαλου εξουσιοδοτημενου που το παω με ξερει με το ονομα μου. Αλιμονο να μην τα υπολογιζα ολα αυτα και να ελεγα ο,τι να ναι, πρωτα πρωτα για το πορτοφολι μου.

 

Οποτε, σε τελικη αναλυση, για το συγκεκριμενο αυτοκινητο, δε λεω μπαρουφες, ουτε τη μιση αληθεια. Τα λεω ολα οπως ακριβως τα ζω καθημερινα. :-)

 

PS: Ο αντιπαλος του Bravo ηταν το Golf 5, το 6 βγηκε μεταγενεστερα. Με τα αρχικα TSI συγκρινεται ο FIRE T-JET. Και ναι, καταναλωνει μισο κλικ πιο πανω απο το αντιστοιχης ηλικιας TSI, αλλα και 2.5 κλικ λιγοτερο λαδι (κατα μεσο ορο). :D Μετα ηρθε ο Multiair να συγκριθει με αυτα, και στο Bravo, λογω εσωτερικου ανταγωνισμου με τη Giulietta απο το 2010 και μετα, δεν μπηκε ο "καλος" multiair με τα 170 αλογα, αλλα μονο ο απλος με τα 140. Παρολ' αυτα, ειχε 30γρ λιγοτερους ρυπους, την ιδια ροπη και αρκετα μικροτερη καταναλωση, με μολις -10 αλογα. Δυστυχως το 2011 ειχε ηδη "χαντακωθει" το Bravo προς τερψην της Giulietta. Βεβαια αυτο δε το καθιστα κακο αυτοκινητο, καθως τοτε μετρουσε ηδη 4 χρονια στην αγορα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα το φουλαρεις μεχρι το στομιο.Θα κανεις μεσα στην πολη με ντεμι κινηση συνολικα 100χλμ.

Και λεω συνολικα γιατι δεν θα τα κανεις μαζεμενα αλλα 20χλμ την ημερα!

Θα ξαναπας στο ιδιο βενζιναδικο και θα στο ξαναγεμισει μεχρι το στομιο και ελα να μου πεις τι θα γραψει η αντλια..

 

Οσα λιγοτερα χιλιομετρα θα κανεις την ημερα τοσο θα ανεβαζεις την καταναλωση..

 

 

Απο αποσπασμα..

Εγω δεν το εχω (εχω εναν ''αντιπαλο'' του - Golf 6 tsi 160) αλλα μπορω να σου πω 2 πραγματα αν θελεις.

 

Πολυ καλο πατημα στον δρομο , πολυ καλα φρενα , μετριο τιμονι και λεβιες ταχυτητων σε αισθηση , Υψηλη καταναλωση....το τελευταιο πιστευω ειναι και πιο μεγαλο μειον του.

 

Εχει τουλαχιστον + 2 με 2.5 λιτρα παραπανω απο εμενα στον μεσο ορο στην ιδια διαδρομη.

 

Το εχει πολυ καλος μου φιλος και τα εχω δει ολα αυτα απο κοντα

Πολυ ευχαριστως να το δοκιμαζα, αλλα οπως εγραψα και πιο πανω, δεν το εχω πια. Προφανως και δεν ειχα μπει σε τετοια διαδικασια να μετρησω καταναλωση. Αυτο που ειχα διαπιστωσει ειναι οτι η καταναλωση του εξαρταται παρα πολυ απο το δεξι ποδι. Σε ηρεμη οδηγηση (χωρις κουμπακι σπορτ πατημενο), χωρις βαθυ βυθισμα του γκαζιου και σε χαλαρες στροφες, το αμαξι δεν καιει πολυ. Το εγραψα ξανα, σε ταξιδι ηρεμο καιει 7-7.5. Στην πολη 8.5. Καιει σαφως παραπανω απο το 1600αρι φοκους, αλλα εχει +35 αλογα και +8 ροπη, νομιζω ειναι λογικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Fiat Bravo 1.4 T-jet Sport - VW Golf 1.4 TSi DSG

 

 

Ο TSi του Golf είναι λίγο ως πολύ γνωστός πλέον. Μηχανικός συμπιεστής για τις χαμηλές στροφές, υπερσυμπιεστής καυσαερίων για τις ψηλές, 16 βαλβίδες και άμεσος ψεκασμός έχουν ως αποτέλεσμα τα 1.390 κ.εκ. να αποδίδουν 140 ίππους στις 5.600 στροφές και 22,4 χλγμ. ροπής σχεδόν από το... ρελαντί, στις 1.500 σ.α.λ. Ο κινητήρας συνδυάζεται ιδανικά για την περίσταση με το καταπληκτικό ημιαυτόματο κιβώτιο DSG, το οποίο αλλάζει τις 6 ταχύτητες με αυτόματο ή σειριακό τρόπο και σε ελάχιστο χρονικό διάστημα. Η ροπή του κινητήρα επέτρεψε στους μηχανικούς της VW να επιλέξουν αρκετά μακριές σχέσεις στο κιβώτιο (~40 χλμ./ώρα ανά 1.000 σ.α.λ. με 6η). Έτσι, δε χρειάζεται υψηλό «στροφάρισμα» για να κινηθεί κανείς γρήγορα, κάτι που δεν ενδείκνυται έτσι κι αλλιώς, μιας και ο κινητήρας δείχνει να «λαχανιάζει» ψηλά, σε αντίθεση με τον αδελφό κινητήρα των 170 ίππων που εξοπλίζει τις εκδόσεις GT. Επιπλέον, ο TSi είναι εντυπωσιακά οικονομικός για κινητήρα τέτοιας απόδοσης.

Οι Ιταλοί, από την άλλη μεριά, είναι απορίας άξιο πώς δεν είχαν αρχίσει να χρησιμοποιούν υπετροφοδότηση νωρίτερα, άλλωστε είναι γνώστες της «συνταγής» εδώ και δεκαετίες. Όπως και να ’χει, ο ήδη «φορεμένος» στα Panda, «5oo» και Grande Punto 16βάλβιδος κινητήρας των 1.368 κυβικών συναντάται και στο Bravo, αποδίδοντας αυτή τη φορά 150 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. με χρήση turbo μεταβλητής γεωμετρίας και συμπίεση 9,8:1. Η ροπή του κανονικά είναι 21,0 χλγμ. στις 2.250 σ.α.λ., αλλά μπορεί να πάρει τιμή 23,4 χλγμ. με overboost στις 3.000, αν ο οδηγός έχει επιλέξει το πρόγραμμα Sport από το αντίστοιχο πλήκτρο στην κεντρική κονσόλα. Ο κινητήρας συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 αρκετά κοντών σχέσεων και δεν τραβάει δυνατά όπως ο TSi στις πολύ χαμηλές στροφές, αποδεικνύεται όμως πιο «γεμάτος» στο υπόλοιπο του εύρους του στροφομέτρου, κάνοντας αισθητούς τους 10 παραπάνω ίππους του σε κάθε περίπτωση και συνοδεύοντάς τους με τον ωραίο ήχο του συστήματος εξαγωγής. Δυστυχώς, η σφιχτή κλιμάκωση έχει την επίπτωσή της στην κατανάλωση, που άγγιξε τα 12,9 λτ./100 χλμ. κατά μέσο όρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αληθινες συνθηκες, απο αληθινους κατοχους, σε πραγματικη χρηση. Μονο για το 150αριor7yug.jpg 51 τον αριθμο. Κατα μεσο ορο 8,44 , ελαχιστο 7,31 μεγιστο 10.8.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Τυχαίο screenshot από το κινητό μου. Ξαναλέω ότι δεν αποτελώ τον μέσο όρο οδηγού, το πατάω.

 

28co7bk.png

 

Κι άσε τον "αμερόληπτο" τύπο να λέει για 13ρια. Πόσα θέλει το DSG που τα πρώτα χρόνια ένα πρόγραμμα έβαζες και σπάγανε δε λέει, ούτε για τα συχνά προβλήματα του κομπρεσοράτου πρώτου 140ριου λέει...

Επίσης το Golf με DSG κόστιζε 4 χιλιάρικα πιο πολύ από το Bravo Sport. Πώς τα συγκρίνει έτσι χωρίς να αναφέρει πουθενά την τιμή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To 150άρι θα έλεγα κι εγώ. Είναι πολύ πιο όμορφο, έχει καλύτερο εξοπλισμό και παραπάνω δύναμη. Δε νομίζω να έχουν φοβερές διαφορές στην κατανάλωση με το 120άρι. Τσιμπάει λίγο στην κατανάλωση, αλλά παίζει μεγάλο ρόλο το πως το πας. Εγώ πάω για 9 χρόνια τώρα και πάντα έχω μικτή κατανάλωση 8 και κάτι με 8.5 (αριθμούς trip computer γράφω, δεν το έχω μετρήσει ποτέ αλλιώς).

 

Για το τιμόνι που φαίνεται κάπως ταλαιπωρημένο, έτσι άρχισε να γίνεται και το δικό μου πριν 1-2 χρόνια και του πήρα ένα κάλυμμα. Ίσως είναι το υλικό που δεν είναι πολύ αντοχής. Δεν είναι απαραίτητο δηλαδή αυτό που λένε κάποιοι πως αν το τιμόνι είναι φθαρμένο έχει πολλά χιλιόμετρα και είναι γυρισμένα κλπ. Εγώ ας πούμε 90 χιλιάδες έχω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...