Προς το περιεχόμενο

Ζητώ τις απόψεις του forum για μεταχειρισμένα αυτοκίνητα


xhmikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

https://www.car.gr/9129421-ford-focus-2008

Τι λετε γιαυτό ; Έχει και αέριο. Ποιά είναι η γνώμη σας για διπλό καύσιμο ;

Η Ford φαίνεται πως δεν μπορούσε να κωφεύσει στις επικλήσεις των απανταχού ειδικών και

μη, σχετικά με την ηλικία και τον αδύναμο χαρακτήρα του κινητήρα της στην πλέον δημοφιλή

κατηγορία των 1.600 κ.εκ. Η απάντηση που έδωσε ακούει στο όνομα Duratec TI-VCT 1.6, ο

οποίος έρχεται για να διεκδικήσει μια θέση στην κορυφή της αγοράς, τουλάχιστον όσον αφορά

τις επιδόσεις και την τεχνολογική εξέλιξη. Με ισχύ 115 ίππους και ροπή 15,8 χλγμ.,

φαντάζει, πλέον, αντάξιος του ανταγωνισμού και υπόσχεται να τονώσει αισθητά τις επιδόσεις

του νέου Focus. Στην πραγματικότητα, δεν πρόκειται για έναν εντελώς νέο κινητήρα, αλλά

για μια εξέλιξη του προηγούμενου. Συγκεκριμένα, η Ford εφάρμοσε την τεχνολογία του

μεταβλητού χρονισμού των δύο εκκεντροφόρων, κάτι που, εκτός από αυξημένη δύναμη,

υπόσχεται μείωση της κατανάλωσης κατά 5%

Ford Focus 1.6

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Duratec TI-VCT 1.6

ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ 4 σε σειρά

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ Εμπρός, εγκάρσια

ΚΥΒΙΣΜΟΣ 1.596 κ.εκ.

ΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ 115 ίπποι/6.000 σ.α.λ.

ΜΕΓ. ΡΟΠΗ 15,8 χλγμ./4.150 σ.α.λ.

FORD FOCUS 1.6 TI-VCT

ΥΠΕΡ/ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ/ΑΙΣΘΗΣΗ ΕΠΙΛΟΓΕΑ/ΑΜΕΣΟ ΤΙΜΟΝΙ

ΚΑΤΑ/ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ/ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ESP

 

 

 

FIAT BRAVO 1.4 120 PS

ΥΠΕΡ/ΤΙΜΗ/ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ/ΚΙΒΩΤΙΟ

 

ΚΑΤΑ/ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ/ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΙΜΟΝΙΟΥ/ESP ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΤAI/ΞΕΡΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΣΤΙΣ ΕΓΚΑΡΣΙΕΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Ford φαίνεται πως δεν μπορούσε να κωφεύσει στις επικλήσεις των απανταχού ειδικών και

μη, σχετικά με την ηλικία και τον αδύναμο χαρακτήρα του κινητήρα της στην πλέον δημοφιλή

κατηγορία των 1.600 κ.εκ. Η απάντηση που έδωσε ακούει στο όνομα Duratec TI-VCT 1.6, ο

οποίος έρχεται για να διεκδικήσει μια θέση στην κορυφή της αγοράς, τουλάχιστον όσον αφορά

τις επιδόσεις και την τεχνολογική εξέλιξη. Με ισχύ 115 ίππους και ροπή 15,8 χλγμ.,

φαντάζει, πλέον, αντάξιος του ανταγωνισμού και υπόσχεται να τονώσει αισθητά τις επιδόσεις

του νέου Focus. Στην πραγματικότητα, δεν πρόκειται για έναν εντελώς νέο κινητήρα, αλλά

για μια εξέλιξη του προηγούμενου. Συγκεκριμένα, η Ford εφάρμοσε την τεχνολογία του

μεταβλητού χρονισμού των δύο εκκεντροφόρων, κάτι που, εκτός από αυξημένη δύναμη,

υπόσχεται μείωση της κατανάλωσης κατά 5%

Ford Focus 1.6

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Duratec TI-VCT 1.6

ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ 4 σε σειρά

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ Εμπρός, εγκάρσια

ΚΥΒΙΣΜΟΣ 1.596 κ.εκ.

ΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ 115 ίπποι/6.000 σ.α.λ.

ΜΕΓ. ΡΟΠΗ 15,8 χλγμ./4.150 σ.α.λ.

FORD FOCUS 1.6 TI-VCT

ΥΠΕΡ/ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ/ΑΙΣΘΗΣΗ ΕΠΙΛΟΓΕΑ/ΑΜΕΣΟ ΤΙΜΟΝΙ

ΚΑΤΑ/ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ/ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ESP

 

 

 

FIAT BRAVO 1.4 120 PS

ΥΠΕΡ/ΤΙΜΗ/ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ/ΚΙΒΩΤΙΟ

 

ΚΑΤΑ/ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ/ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΙΜΟΝΙΟΥ/ESP ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΤAI/ΞΕΡΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΣΤΙΣ ΕΓΚΑΡΣΙΕΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ

Όταν μιλάμε για νορμάλ οδηγούς και αυτοκίνητα γιατί είναι κακό αυτό;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ότι και να πάρεις κοίταξε να ΜΗΝ είναι με aftermarket αέριο. Δεν ξέρεις ποιος το βαλε και κυρίως δεν ξέρεις τι προβλήματα μπορεί να έχει. Μπορεί να ναι χαζοπροβλήματα (που δεν πρόκειται να στα πει) ή πολύ απλά να αμέλησε να αλλάξει κάποιο αναλώσιμο με αποτέλεσμα στα χέρια σου να βγάλει κάποια σοβαρή βλάβη. Όταν γενικά δεν ξέρεις το ιστορικό ενός αυτοκινήτου επέχει ένα ρίσκο, όταν δεν ξέρεις το ιστορικό της μετατροπής επέχει τα πολλαπλάσια ρίσκα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρίξτε μια ματιά στις φωτογραφίες https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/8581902/

 

όπου φαίνεται το τιμόνι, ειδικά το πάνω μέρος του. Φαίνεται σα να έχει κάποιο κενό ή η συναρμογή δεν είναι καλή. Υπάρχει πιθανότητα να έχει ανοίξει ο αερόσακος από ατύχημα και να μην έγινε σωστή αποκατάσταση ;  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρίξτε μια ματιά στις φωτογραφίες https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/8581902/

 

όπου φαίνεται το τιμόνι, ειδικά το πάνω μέρος του. Φαίνεται σα να έχει κάποιο κενό ή η συναρμογή δεν είναι καλή. Υπάρχει πιθανότητα να έχει ανοίξει ο αερόσακος από ατύχημα και να μην έγινε σωστή αποκατάσταση ;

Το τιμόνι του μπράβο δεν είναι έτσι. Έχεις δίκιο, κάτι παίζει και είναι και προχειροδουλεια.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οτι αμάξι κ νά πάρεις τελικά ...

νά μήν πάρεις χρώμα μαύρο - μπλέ σκούρο - πράσινο σκούρο γενικά  σκουρόχρωμα χρώματα ,

γιά 2 λόγους 

1) γιά ασφάλεια - σέ βραδυνή οδήγηση δύσκολα σέ βλέπουν οι αλλοι οδηγάρες ....

2) κ γιά  τό καλοκαίρι θά εχεις μεγάλο πρόβλημα μέ τό a/c απλά θά υπολειτουργεί (αυτό μού τό εχει πεί μάστορας μέ δικό του συνεργείο γιά a/c) τά σκουρόχρωμα αυτοκίνητα ειδικά τό μαύρο τραβάει τόν ηλιο σαν μαγνητης κ δυσκολεύεται το a/c νά αποδίδει στό 100%

 

Το μονο αρνητικο στο μαυρο χρωμα ειναι οτι στον ηλιο φαινονται ολα. Το πλενεις το γυαλιζεις και αμεσως φαινεται η λιγη σκονη που εχει κατσει. Και αν δεν το προσεχεις θα εχεις αραχνη στο χρωμα. Το βραδυ ομως πιστευω σαν το μαυρο δεν εχει κανενα αλλο τετοια λαμψη. Οσον αφορα τους 2 λογους που αναφερει το παιδι δεν ισχυουν. Ενα light φιμε ειναι οτι χρειαζεται ενα αμαξι το καλοκαιρι ασχετως χρωμματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατέληξα σ' αυτά τα δύο :

https://www.car.gr/classifieds/compare/?id=8581902&id=9172828

Έχουν μεγάλη διαφορά στην τιμή βέβαια...

Σε ποιό από τα δύο στείλω την spotmechanic ;

 
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μονο κ μονο που δεν εχει ESP το ford δεν θα το επελεγα σε καμια περιπτωση.

Απο την αλλη παρα πολλα τα 7300 για το συγκεκριμενο fiat bravo..σιγουρα υπαρχουν πολυ καλυτερες περιπτωσεις !!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μονο κ μονο που δεν εχει ESP το ford δεν θα το επελεγα σε καμια περιπτωση.

Απο την αλλη παρα πολλα τα 7300 για το συγκεκριμενο fiat bravo..σιγουρα υπαρχουν πολυ καλυτερες περιπτωσεις !!!

Τόσο σημαντικό είναι το ESP ;  

Γιατί όχι από ιδιώτη?

 

https://www.car.gr/8539054-fiat-bravo-t-jet-150hp-sport-full-extra

Αυτό το φιατ 1,4 150 ίπποι έχει ενδιαφέρον αλλά δεν έχει βιβλίο σέρβις. Θα πάω να το δω σήμερα αν μπορεί και ο πωλητής. Πάντως είναι του 2009 ενώ το άλλο δηλ. το https://www.car.gr/classifieds/cars/view/8581902/ είναι του 2011. Και είναι από την αντιπροσωπεία "Κατάκης AUTOGROUP" και όχι από τυχαία μάντρα. Δίνουν και 2 χρόνια εγγύηση. Όπως και το φόκους είναι από την αντιπροσωπεία της φορντ "Βροχίδης-Χατζής" και το είχαν για εξυπηρέτηση πελατών γιαυτό έχει και τόσο λίγα χιλιόμετρα. Το φιατ μπράβο του Κατάκη το είχε ένας ιδιώτης με leasing γιατί τον συνέφερε οικονομικά. Έτσι μου είπαν τουλάχιστον. Και τα δύο βέβαια δεν έχουν βιβλία σερβις αλλά ηλεκτρονικές καταγραφές σε κομπιούτερ γιατί τα σερβις τα κάνανε οι ίδιοι στα συνεργεία των αντιπροσωπειών τους.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαν

-το esp είναι επιπρόσθετη τεχνολογία παθητικης ασφαλείας. Είναι πολύ καλό να υπάρχει σε όχημα αλλά σε καμία περίπτωση αναγκαίο ειδικά για την αγορά του.

-εγώ θα σου πρότεινα να αγοράσεις από ιδιώτη αφού ελέγξεις σε μεγάλο βαθμό το όχημα και να αποφύγεις από μαντρα/αντιπροσωπίες κτλ. Οι άνθρωποι είναι λύκοι και κάνουν πολλές πατέντες με χιλιόμετρα, αλλά ανταλλακτικά κτλ.

-όχημα με περασμένο αέριο μεταχειρισμένο, άποψη μου μακριά. Έκανε ήδη την αποσβέση του και είναι στην αντίστροφη μέτρηση...

-τώρα για το δίλημμα σου (στο λινκ με την σύγκριση) και εγώ δεν μπορώ να αποφασίσω. Το φιατ έχει περισσότερα χιλιόμετρα, ακριβότερο και πιθανότατα μεγαλύτερη κατανάλωση ψηλά λόγω τούρμπο (αν και χαμηλά μπορεί να ναι καλυτερο αν δεν τρέχεις το Φορντ είναι πιο βαρύ) από την άλλη όμως είναι πολύ πολύ πιο όμορφο. Το χει και γνωστός και είναι αισθητικά πολύ μπροστά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαν

-το esp είναι επιπρόσθετη τεχνολογία παθητικης ασφαλείας. Είναι πολύ καλό να υπάρχει σε όχημα αλλά σε καμία περίπτωση αναγκαίο ειδικά για την αγορά του.

-εγώ θα σου πρότεινα να αγοράσεις από ιδιώτη αφού ελέγξεις σε μεγάλο βαθμό το όχημα και να αποφύγεις από μαντρα/αντιπροσωπίες κτλ. Οι άνθρωποι είναι λύκοι και κάνουν πολλές πατέντες με χιλιόμετρα, αλλά ανταλλακτικά κτλ.

-όχημα με περασμένο αέριο μεταχειρισμένο, άποψη μου μακριά. Έκανε ήδη την αποσβέση του και είναι στην αντίστροφη μέτρηση...

-τώρα για το δίλημμα σου (στο λινκ με την σύγκριση) και εγώ δεν μπορώ να αποφασίσω. Το φιατ έχει περισσότερα χιλιόμετρα, ακριβότερο και πιθανότατα μεγαλύτερη κατανάλωση ψηλά λόγω τούρμπο (αν και χαμηλά μπορεί να ναι καλυτερο αν δεν τρέχεις το Φορντ είναι πιο βαρύ) από την άλλη όμως είναι πολύ πολύ πιο όμορφο. Το χει και γνωστός και είναι αισθητικά πολύ μπροστά.

Πράγματι το φιατ είναι αισθητικά πολύ καλύτερο από το φόκους. Πιό είναι περισσότερο αξιόπιστο όμως ; Ομορφιά ή χρηστικότητα ; Αξιόλογα αυτοκίνητα από ιδιώτες είναι ελάχιστα. Εγώ δεν βρήκα κανένα στη Θεσσαλονίκη και ψάχνω κάθε μέρα πάνω από ένα μήνα. Όσα είδα ήταν κακοσυντηρημένα και με χάλια εσωτερικό, λεκέδες, τρύπες από τσιγάρα κλπ. Το 99 % είναι από χρονομισθώσεις ή από ενοικιάσεις. Πιστεύω ότι μεταχειρισμένο από αντιπροσωπεία είναι πιό αξιοπρεπές από ό,τι από απλή μάντρα. Πολλοί μαντράδες δεν ξέρουν κυριολεκτικά τι πουλάνε. Όπως τους τα φέρνουνε από leasing, έτσι τα πουλάνε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άποψη μου. Συνέχισε το ψάξιμο. Μια μικρή λεπτομέρεια για το 2017 αν πας σε ιδιώτη είναι ότι πιθανόν θα χει και πληρωμενα τέλη.

 

Τώρα σε αυτοκίνητα πόλεως είναι λογικό να έχουν μικροφθορες.και μέσα και έξω. Αυτό είναι δεδομένο. Το θέμα είναι να μην είναι τρακαρισμενο.

 

Ψάξε πρώτο χέρι μόνο. Βιβλιο σέρβις και προηγούμενα κτεο να ελεγχθουν τα χιλιόμετρα.

 

Ναι τα Φορντ θεωρούνται πιο αξιόπιστα.ειδικα το φοκους βγήκε σκυλί. Όπως και οχήματα προέλευσης Γερμανία /Ιαπωνία.Ισχυει σαν γενικός κανόνας αγοράς μεταχειρισμένου αυτό κυρίως όμως για προηγούμενη δεκαετία.

 

Πλέον τα νέα μοντέλα ακόμα και από Ιταλία Γαλλία είναι μια χαρά αρκεί βέβαια να έχουν σωστή συντήρηση.

 

Δυστυχώς οι καλές αγγελίες δεν ανεβαίνουν car gr φεύγουν αμέσως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Πράγματι το φιατ είναι αισθητικά πολύ καλύτερο από το φόκους. Πιό είναι περισσότερο αξιόπιστο όμως ; Ομορφιά ή χρηστικότητα ;

Για το συγκεκριμένο Fiat δεν έχει ακουστεί κιχ και είμαστε ήδη 3 άτομα εδώ μέσα στο forum που επιβεβαιώνουμε από πρώτο χέρι. 

 

Σε ένα συγκεκριμένο σημείο πονάει, στα κλαπέτα του ηλεκτρονικού κλιματισμού. Επειδή ζορίζονται αν αλλάζεις τη ροή του αέρα ενώ φυσάει στην τέρμα δυνατή σκάλα, γενικά προτείνεται να μην δουλεύεις το clima στο auto (που αλλάζει συχνά τα κλαπέτα) με μεγάλη ροή αέρα (στο τέρμα). Προσωπικά το δουλεύω manual και όταν ζεσταθεί το αυτοκίνητο, το 1/4 της ισχύος με καλύπτει απόλυτα ακόμα και με 0 έξω.

Και η βλάβη σαν βλάβη είναι αστεία, απλά πρέπει να λυθεί ΟΛΗ η κονσόλα για να φτιαχτεί.

 

Μηχανικά είναι πέραν του δέοντος αξιόπιστο. Πιστεύεις αν είχαν το παραμικρό θέμα τα T-JET στην γερμανοκρατούμενη (TSIπληκτη) Ελλάδα δε θα τους είχε βγει το όνομα; :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ΕSP ειναι πολυ σημαντικο και πλεον οι εταιριες ειναι υποχρεωμενες να βαζουν ESP στα οχηματα τους .. οπως και ABS.

Kαλυτερα να υπαρχει ESP και να μην σου χρησιμεύσει ποτε παρα οταν το χρειαστεις να μην υπαρχει, το ESP σωζει ζωες ανδιαμφησβητητα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...