gia_nnis Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2016 Θέλω να είναι οικονομικό στα service και τα ανταλλακτικά. Σταθερό στο δρόμο, αξιόπιστο δηλ. να μην βγάζει απρόβλεπτες ζημιές. Η ford ειναι ακριβη στα ανταλλακτικα της.. Εχει ομως καλυτερο πατημα απ το corolla.. Να ξερεις το focus με τα 115hp μεχρι τις 2000στρ δεν τραβαει σωστα και καιει 1-1.5λιτρο παραπανω σε σχεση με το corolla. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
opcorsa Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2016 το γκολφ ή το αουρις να παρεις απο αυτα που *δεν* εβαλες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gia_nnis Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2016 το γκολφ ή το αουρις να παρεις απο αυτα που *δεν* εβαλες Για τον fsi θα λες.. αστο δε φυσαει.. Εγω καταληγω να παρει 1.6 της toyota,hyundai-kia Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2016 Moderators Share Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2016 Και το i30/Ceed είναι μια χαρά πάντως για κάτι πιο απλό, χωρίς turbo. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2016 Πολύ ωραίο το ceed! Μπορεί να βρεις και κανένα να έχει ακόμα εγγύηση! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
doctorkostis Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2016 Θέλω να είναι οικονομικό στα service και τα ανταλλακτικά. Σταθερό στο δρόμο, αξιόπιστο δηλ. να μην βγάζει απρόβλεπτες ζημιές. Είχα ένα corolla 1300 cc με 75 άλογα του 1989 και μου το έκλεψαν. Φοβερό αμάξι ! Τα μεταχειρισμένα corolla όμως τώρα είναι πάνω από 7000 ευρώ. Γενικά τα αυτοκίνητα έχουν βαρύνει πολύ σε σχέση με το κορολλα του 89. Εκεί είχες 75 άλογα σε 800-900 κιλά βάρους. Τώρα τα σύγχρονα hatcback φτάνουν εύκολα τα 1400 κιλά. Ένας κινητήρας με 110-115 άλογα Δεν είναι ιδιαίτερα σβελτος, αν σκεφτείς τρία άτομα, αποσκευές και κλιματισμό, το τελευταίο που θα περιμένεις είναι επιταχύνσεις και ξεπεταγμα. Τα άλογα και η ροπή λοιπόν είναι μέρος της ενεργητικής ασφάλειας. Γκάζι, φρένο, κράτημα στη στροφή είναι καλύτερα σε ένα αυτοκίνητο με 150 άλογα παρά σε ένα με 100 ( σαν γενικός κανόνας, εξαιρέσεις υπάρχουν). Στη θέση σου δε θα κοιτούσα ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο. Πρότεινα το φιατ ως ικανοποιημένος πρώην κάτοχος. Τα σέρβις του είναι φθηνά γενικά. Κατανάλωση Ναι, Έχει παραπάνω αφού είναι 1400αρι με επιδόσεις διλιτρου ατμοσφαιρικου. Εξαρτάται πολύ από το πόσο πατάς το γκάζι, το έχω γράψει και παλιότερα, σε ταξίδι καίει από 7 λίτρα/100χλμ με πολύ ήρεμη οδήγηση ως 10λτ/100χλμ με την ταυτότητα στο στόμα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2016 Δεν το ήξερα αυτό, κρίμα! Δεν το ήξερες γιατί δεν έχει κλείσει. Έφυγε από την αγορά της Ευρώπης. Επίσης το Cuore δεν θέλει 400€ για λάστιχα. μετα την καταναλωση(εντος μεχρι 7.5λ) Για να έχει βέβαια τέτοια κατανάλωση στο μέγεθος που ψάχνει πρέπει να δει μόνο για υβριδικο ή diesel. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panos2171 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2016 οτι αμάξι κ νά πάρεις τελικά ... νά μήν πάρεις χρώμα μαύρο - μπλέ σκούρο - πράσινο σκούρο γενικά σκουρόχρωμα χρώματα , γιά 2 λόγους 1) γιά ασφάλεια - σέ βραδυνή οδήγηση δύσκολα σέ βλέπουν οι αλλοι οδηγάρες .... 2) κ γιά τό καλοκαίρι θά εχεις μεγάλο πρόβλημα μέ τό a/c απλά θά υπολειτουργεί (αυτό μού τό εχει πεί μάστορας μέ δικό του συνεργείο γιά a/c) τά σκουρόχρωμα αυτοκίνητα ειδικά τό μαύρο τραβάει τόν ηλιο σαν μαγνητης κ δυσκολεύεται το a/c νά αποδίδει στό 100% Σε βραδινή οδήγηση τα φώτα είναι πάντα αναμμένα και αυτά φαίνονται. Χωρίς φώτα είτε είναι κίτρινο είτε λαχανί το ένα και το αυτό, δε φαίνεται!! Το ασήμι που δεν ανήκει στα σκούρα χρώματα σε συννεφιασμένο καιρό σε σκιερό μέρος επίσης δε φαίνεται οπότε το παράδειγμα αυτό είναι λίγο άτοπο. Το καλοκαίρι δε θα χεις μεγάλο πρόβλημα με το a/c και σε καμία περίπτωση δεν υπολειτουργεί. Τo a/c λειτουργεί κανονικά δεδομένου όμως ότι το μαύρο τραβάει τις ακτίνες του ήλιου θα υπάρχει μια ελάχιστη διαφορά θερμοκρασίας. Το μόνο αρνητικό που βρίσκω στα σκουρόχρωμα είναι ότι φαίνεται η βρωμιά τους πιο γρήγορα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gia_nnis Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2016 Δεν το ήξερες γιατί δεν έχει κλείσει. Έφυγε από την αγορά της Ευρώπης. Επίσης το Cuore δεν θέλει 400€ για λάστιχα. Α το ΔΙΟΡΘΩΣΕΣ... Ακομα και ετσι δεν αλλαζει το ποσα χρονια πρεπει να περιμενεις για ενα ανταλλακτικο και ποσο πανακριβα ειναι.. Το cuore το καινουργιο οταν βγηκε στην καλη εκδοση φορουσε 165/55/15 στα 400ε και τα εβρισκες μονο στην daihatsu..!!! Τα daihatsu μπορει να ειναι καλα αυτοκινητα αλλα εδω στην Ελλαδα ειναι αντιεμπορικα.. Γενικά τα αυτοκίνητα έχουν βαρύνει πολύ σε σχέση με το κορολλα του 89. Εκεί είχες 75 άλογα σε 800-900 κιλά βάρους. Τώρα τα σύγχρονα hatcback φτάνουν εύκολα τα 1400 κιλά. Ένας κινητήρας με 110-115 άλογα Δεν είναι ιδιαίτερα σβελτος, αν σκεφτείς τρία άτομα, αποσκευές και κλιματισμό, το τελευταίο που θα περιμένεις είναι επιταχύνσεις και ξεπεταγμα. Τα άλογα και η ροπή λοιπόν είναι μέρος της ενεργητικής ασφάλειας. Γκάζι, φρένο, κράτημα στη στροφή είναι καλύτερα σε ένα αυτοκίνητο με 150 άλογα παρά σε ένα με 100 ( σαν γενικός κανόνας, εξαιρέσεις υπάρχουν). Στη θέση σου δε θα κοιτούσα ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο. Πρότεινα το φιατ ως ικανοποιημένος πρώην κάτοχος. Τα σέρβις του είναι φθηνά γενικά. Κατανάλωση Ναι, Έχει παραπάνω αφού είναι 1400αρι με επιδόσεις διλιτρου ατμοσφαιρικου. Εξαρτάται πολύ από το πόσο πατάς το γκάζι, το έχω γράψει και παλιότερα, σε ταξίδι καίει από 7 λίτρα/100χλμ με πολύ ήρεμη οδήγηση ως 10λτ/100χλμ με την ταυτότητα στο στόμα. Αυτο που λες δεν ειναι απολυτο.. Εχει να κανει με την φιλοσοφια του καθε αυτοκινητου(κατασκευαστη) τροπος λειτουργιας του κινητηρα,σχεσεις μεταδοσης,ηλεκτρογκαζο.. Το ceed εχει βαρος αλλα με τις ρεπριζ και την αμεσοτητα του γκαζιου τα παει μια χαρα.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xhmikos Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2016 https://www.car.gr/9129421-ford-focus-2008 Τι λετε γιαυτό ; Έχει και αέριο. Ποιά είναι η γνώμη σας για διπλό καύσιμο ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gia_nnis Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2016 https://www.car.gr/9129421-ford-focus-2008 Τι λετε γιαυτό ; Έχει και αέριο. Ποιά είναι η γνώμη σας για διπλό καύσιμο ; Εσυ ξερεις τι θα κανεις.. Θα πας να κανεις t.drive το focus και μετα ενα corolla,ceed(ολα ομως στο 1.6) Λενε αμαξι που παει καλα χαμηλομεσαια αν ξερεις να το πας βλεπεις και καλη διαφορα στην καταναλωση..! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2016 Moderators Share Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2016 Αφού έχεις κολλήσει με το φοκους, πάρε ένα να ησυχάσεις. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2016 Αφού έχεις κολλήσει με το φοκους, πάρε ένα να ησυχάσεις. Συμφωνώ. Πέρα από τις γνώμες που παίρνουμε η επιλογή αυτοκινήτου είναι κάτι πολύ προσωπικό. Το να πάρεις κάτι και να το μετανιώσεις την άλλη μέρα και να λες γιατί δεν πήρα αυτό που μου άρεσε είναι άσχημο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xhmikos Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2016 Αφού έχεις κολλήσει με το φοκους, πάρε ένα να ησυχάσεις. Είδα αυτό σήμερα. Είναι σε πολύ καλή τιμή, κάτω από το μέσο όρο παρόμοιων μοντέλων του car.gr και είναι και του 2011. Είναι βέβαια λίγο πάνω από το όριο των 7000 ευρώ που έχω βάλει ... https://www.car.gr/classifieds/cars/view/8581902/ Τι λέτε ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2016 Καλό φαίνεται, αν και προτιμώ το sport και από εμφάνιση και από δύναμη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα