Προς το περιεχόμενο

Η Sony παρουσίασε την superzoom compact camera Cyber-shot HX350


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γνωμη μου, ποιο αχρηστες μηχανες απο τις σουπερζουμ δεν υπαρχουν. Ο λογος ειναι οτι 99 στους 100 χρηστες δε θα χρησιμοποιησουν ποτε τοσο ζουμ και ο αλλος λογος ειναι οτι ο ενας που θα το κανει θα απογοητευτει απο το αποτελεσμα γιατι νομιζε οτι θα βγαλει απο τις κερκιδες του καραισκακη το κορδονι του ιντεγε την ωρα που κλωτσαει τη μπαλα...

Πρωην κατοχος σουπερζουμ και λατρης της φωτογραφιας ειπα να πω τη γνωμη μου οτι οι σουπερζουμ ειναι για παιδακια που θελουν να παιζουν με το ζουμ και να ακουνε το ζζζζ ζζζζ οπως κουναει ο φακος. Φυσικα αυτη ειναι γνωμη μου και οχι αξιωμα.

Το ότι κάποιος παίρνει μια μηχανή και δεν αξιοποιεί τα χαρακτηριστικά της, δεν σημαίνει ότι η μηχανή είναι άχρηστη. Εγώ έχω το προηγούμενο μοντέλο και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Επίσης ασχολούμαι με την φωτογραφία και βγάζω φωτογραφίες που λόγο του μεγάλου ζουμ οι ποιο πολλοί δεν μπορούν να προσεγγίσουν. Όσο για την εστίαση και την σταθεροποίηση είναι από τις καλύτερες μηχανές ακόμη και σε χαμηλή φωτεινότητα και έχει και ενσωματωμένο hdr. Δεν έχει την ποιότητα μιας dslr αλλά για να έχω το ίδιο ζουμ θα έπρεπε να πάρω ένα φακό μεγάλο σαν μπαζούκας που θα κόστιζε χιλιάδες ευρώ. 

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το θέμα είναι πόσο χρειάζεται και θα χρησιμοποιεί κανείς τέτοιο ζουμ.

 

Ειδάλλως, με full frame αισθητήρα ο φακός θα ήταν πραγματικά ασήκωτος.

 

Κερδίζεις στο ζουμ, χάνεις σε ποιότητα φωτογραφίας όταν πέφτει το φως.

Δημοσ.

Πέρα από την απάντηση στο φίλο ποιο πάνω, η μηχανή έχει και πολύ καλό μάρκο που για αν το πετύχει η dslr θέλει εξειδικευμένους φακούς, επίσης είναι πολύ ελαφριά και μπορώ να την κουβαλάω μαζί μου σε ορεινές εξορμήσεις που κάνω έχοντας και το μεγάλο ζουμ ενώ κάτι τέτοιο με την dslr είναι μεγάλη ταλαιπωρία. Όσο για το σχόλιο με το Καραΐσκάκη, από τον Υμηττό βγάζω φώτο τους γερανούς στο Κερατσίνι. Πρόσφατα δοκίμασα και την P900 με 85χ ζουμ και έβγαλα την σελήνη στο μέγιστο χωρίς τρίποδο και δεν κουνήθηκε καθόλου. Οπότε δεν νομίζω ότι κάποια μηχανή είναι άχρηστη και κάποια όχι, το ζήτημα είναι να έχεις την κατάλληλη μηχανή για αυτό που σε ενδιαφέρει να τραβήξεις και αν δεν έχει και τόσο καλή ποιότητα σε κάποιες συνθήκες δεν χάλασε και ο κόσμος.   

  • Like 1
Δημοσ.

Ακριβώς αυτό που λες....

Όλοι οι ψαγμένοι μαζεύτηκαν εδώ να μας πουν για την ανωτερότητα της dslr και αμφιβάλω εαν το 10% των κατόχων ξέρουν να χρησιμοποιούν έστω και το 10% των δυνατοτήτων μιας τέτοιας μηχανής.

Πάρτε εδώ μια φωτογραφία από μια Panasonic FZ200 από το φετινό Airshow...

Εγώ έβλεπα αυτό που βλέπετε στη φωτογραφία και οι περισσότεροι θεατές έβλεπαν κάτι φιγούρες στο βάθος να κουνιούνται...

Να μην αναφερθώ στα video που βγάζει η συγκεκριμένη.

 

 

To Πρωτο αξιωμα ειναι αν οντως μια dslr dx σαν μεσο εχει περισσοτερες δυνατοτητες. Ναι έχει. Οπως μια fx αντιστοιχα απο μια dx.

 

Δευτερο αξιωμα. Χρειαζονται ολοι μια dslr( ειτε dx ειτε fx); Σαφως και οχι, μπορουν μια χαρα να κανουν την δουλεια τους με μια compact. 

 

To θεμα ειναι αν οντως εχεις αυτη την στιγμη μια καλη compact και δεν χρειαζεσαι το zoom, γιατι να πας σε μια bridge; Ποσοι χρησιμοποιουν τοσο μεγαλο zoom; Ελαχιστοι.

 

Ειναι θεμα αναγκων, στυλ φωτογραφισης και μετα χρηματων. Για το δικο μου στυλ φωτογραφισης απλα δεν κανει, για εναν αλλο μπορει να ειναι top. 

  • Like 1
Δημοσ.

Όπως το είπες.Θέμα αναγκών.Εγώ μπορεί μεν να είχα τα χρήματα για dslr αλλά προτίμησα τη συγκεκριμένη για να μάθω κατά πρώτον και εαν μελλοντικά μου άρεσε το άθλημα να πάω στην άλλη κατηγορία.Επίσης την πήρα και για συγκεκριμένη χρήση που απαιτεί το zoom.Κυρίως event σαν αυτό της φωτογραφίας.

Ξέρω πολλούς που παίρνουν dslr και το μόνο που γνωρίζουν είναι να τη βάζουν στο αυτόματο και να τραβάνε.Ούτε ISO γνωρίζουν , ούτε το shutter , ούτε exposure.

Σαν να πάρεις πχ ένα κινητό των 900 ευρώ για να στέλνεις μηνύματα μόνο.

  • Like 1
Δημοσ.

Αμα ασχολησε με φωτογραφιση φυσης/ζωων ή της γυμνης γειτονισσας απεναντι εννοειται πως θες μεγαλο ζουμ. 

Τωρα για αυτους που το παιρνουν ενω δεν κανουν ποτε παραπανω απο 100-200 focal ειναι αλλη ιστορια...

  • Like 1
Δημοσ.

Οι bridge μηχανές είναι η καλύτερη επιλογή! Είναι κομπακτ και δε χρειαζεται να κουβαλάς δυο φακους. Επίσης έχουν high flash speed sync που οι dslr δεν εχουν, δηλαδή χρησιμοποιεις το φλας ημερα. Επισης εχουν καλυτερους ποιοτικα μανισιους φακους απο τις dslr, για παραδειγμα τον φακο της leica f2.8 της lumix fz200 ουτε για αστείο σε κιτ canon ή nikon στα αντιστοιχα χρηματα. Επισης εχουν τρομερο stabilization που οι dslr δεν εχουν.Το μονο στο οποίο υστερουν ειναι η ποιοτητα στα υψηλα iso αλλα αυτο γινεται αντιληπτο μονο σε μεγαλου μεγεθους εκτυπωσεις.Ψαχτείτε! Δοκιμάστε μια Lumix FZ200 και μετα μιληστε για τις bridge.

Υ.Γ. Το μεγάλο zoom δεν είναι μόνο για μακριά, μπορεις να το χρησιμοποιήσεις για bokeh δηλαδη για θολομα του φόντου σε κοντινες φωτογραφήσεις.

  • Like 2
Δημοσ.

Οι bridge μηχανές είναι η καλύτερη επιλογή! Είναι κομπακτ και δε χρειαζεται να κουβαλάς δυο φακους. Επίσης έχουν high flash speed sync που οι dslr δεν εχουν, δηλαδή χρησιμοποιεις το φλας ημερα. Επισης εχουν καλυτερους ποιοτικα μανισιους φακους απο τις dslr, για παραδειγμα τον φακο της leica f2.8 της lumix fz200 ουτε για αστείο σε κιτ canon ή nikon στα αντιστοιχα χρηματα. Επισης εχουν τρομερο stabilization που οι dslr δεν εχουν.Το μονο στο οποίο υστερουν ειναι η ποιοτητα στα υψηλα iso αλλα αυτο γινεται αντιληπτο μονο σε μεγαλου μεγεθους εκτυπωσεις.Ψαχτείτε! Δοκιμάστε μια Lumix FZ200 και μετα μιληστε για τις bridge.

Υ.Γ. Το μεγάλο zoom δεν είναι μόνο για μακριά, μπορεις να το χρησιμοποιήσεις για bokeh δηλαδη για θολομα του φόντου σε κοντινες φωτογραφήσεις.

Έτσι, πολύ σωστά, έχω τον αντικαταστάτη της FZ200 την FZ330 και η μηχανή είναι διαμάντι.

Δημοσ.

για παραδειγμα τον φακο της leica f2.8 της lumix fz200 ουτε για αστείο σε κιτ canon ή nikon στα αντιστοιχα χρηματα. Επισης εχουν τρομερο stabilization που οι dslr δεν εχουν.

Καλυτερος φακος (πιο sharp) δεν ξερω αν ειναι... αλλα αν εννοεις πιο φωτεινος κατα 1/3 στοπ τι να τον κανεις; Ουτε bokeh μπορεις να εχεις σε wide με τετοιο αισθητηρα ουτε καλυτερο αποτελεσμα θα εχεις απο το 1/3 στοπ που θα ριξεις το iso μιας και χανεις πολυ περισσοτερο απο τον αισθητηρα.

 

Οσον αφορα το stabilization εξαρταται το φακο. Οι κιτ φακοι συνηθως εχουν 3 στοπ . Αντε λοιπον να ειναι 5 της bridge και αντι σε 1/6 να παιξει 1/2 shutter σε wide.... αλλα και παλι πιστευεις οτι θα χεις καλυτερο αποτελεσμα; Γιατι ειμαι σιγουρος οτι ενας μεγαλος αισθητηρας dlsr/mirrorless μεχρι 3 στοπ της ριχνει ανετα. Χωρια οτι τοσο αργη εκθεση μπορεις να βαλεις μονο σε τοπια. Για να μην μιλησουμε για περιπτωσεις οπου υπαρχει απλετο φως και ουτως ή αλλος παιζεις σε base iso.

 

Οι bridge ειναι αποκλειστικα και μονο για το μεγαλο ζουμ. Αλλιως ειτε παιρνεις μια compact τυπου rx100 ειτε πας σε dslr/mirrorless.

  • Like 1
Δημοσ.

Καλυτερος φακος (πιο sharp) δεν ξερω αν ειναι... αλλα αν εννοεις πιο φωτεινος κατα 1/3 στοπ τι να τον κανεις; Ουτε bokeh μπορεις να εχεις σε wide με τετοιο αισθητηρα ουτε καλυτερο αποτελεσμα θα εχεις απο το 1/3 στοπ που θα ριξεις το iso μιας και χανεις πολυ περισσοτερο απο τον αισθητηρα.

 

Οσον αφορα το stabilization εξαρταται το φακο. Οι κιτ φακοι συνηθως εχουν 3 στοπ . Αντε λοιπον να ειναι 5 της bridge και αντι σε 1/6 να παιξει 1/2 shutter σε wide.... αλλα και παλι πιστευεις οτι θα χεις καλυτερο αποτελεσμα; Γιατι ειμαι σιγουρος οτι ενας μεγαλος αισθητηρας dlsr/mirrorless μεχρι 3 στοπ της ριχνει ανετα. Χωρια οτι τοσο αργη εκθεση μπορεις να βαλεις μονο σε τοπια. Για να μην μιλησουμε για περιπτωσεις οπου υπαρχει απλετο φως και ουτως ή αλλος παιζεις σε base iso.

Οι bridge ειναι αποκλειστικα και μονο για το μεγαλο ζουμ. Αλλιως ειτε παιρνεις μια compact τυπου rx100 ειτε πας σε dslr/mirrorless.

Ο φακος της fz200 είναι και sharp και φωτεινός και bokeh πορτραιτα εχω προσωπικά βγάλει. Το θέμα είναι να μην κακοχαρακτηριζουμε. γενικά τις bridge μηχανές. Κι εγώ τις κοροιδευα, αλλά μετά την Fz200 παω πασο. Εχω και dslr αλλά την bridge κουβαλαω.Αυτά που προσφερει ειναι τρομερά για τα λεφτά της. Η αργη έκθεση? Ειναι πολλοι οι παραμετροι. 600mm f2.8 είναι ομως στάνταρντ. Ο χρονος σταματα με το τριποδο εφόσον το θεμα δεν κινείται. Μενει μονο το iso οπου μια μηχανη με μεγαλυτερο αισθητηρα σου δινει καλυτερη ποιοτητα στο ιδιο iso αλλα εκει εχει να κανει με το μεγεθος εκτυπωσης. Αν εκτυπωνεις αφισες τοτε παιρνεις κάτι πιο επαγγελματικό.Αν επισης θέλεις να φωτογραφίσεις πουλιά. που κινούνται στα. 600mm και παραπανω σκας το πακετο και εισαι ΟΚ. Στα 350 ευρω ομως δεν παιρνεις dslr παιρνεις bridge.

Με την ιδια λογική που κρινουμε τις bridge θα επρεπε ολες οι crop dslr να ειναι σκουπιδια απεναντι στις full frame.

Δημοσ.

Σιγουρα πολυ καλο χαρακτηριστικό το διαφραγμα σταθερό 2.8 της panasonic που δεν το συναντας ευκολα, αλλα να μην ξεχνάμε οτι διαφραγμα 2.8 σε αυτο το μεγεθος αισθητήρα δεν είναι το ίδιο όσον αφορά το βαθος πεδίου (το οποιο παιζει ρολο στην απομονωση του αντικειμένου aka bokeh) με διαφραγμα 2.8 σε μια μηχανή με apc-s πχ. Όπως δλδ πολλαπλασιάζουμε το focal length με το crop factor για να βρουμε το "35mm equivalent" αντιστοιχα πολλαπλασιάζουμε το μεγιστο διαφραγμα για να βρουμε το ας το πουμε "aperture equivalent" με full frame.

Όσον αφορά το φως που μπαίνει είναι το ιδιο, ο μεγαλύτερος αισθητήρας ομως εχει πολυ καλυτερη συμπεριφορα σε μεγαλα ISO

https://photographylife.com/sensor-size-perspective-and-depth-of-field

Όλες οι κατηγορίες υπάρχουν για κάποιο λόγο στην αγορά (με εξαιρεση τις compact που αντικαθίστανται σιγα σιγα απο τα κινητά). Το θέμα είναι τί ψάχνει ο καθένας. Εγώ είχα μια compact με 10χ ζουμ και δεν μου χρειάστηκε ποτέ παραπάνω, οπότε οταν πηγα σε mirroless για καλυτερη ποιότητα με εναν φακο 55-210mm ειμαι μια χαρα (και παλι λίγο τον χρησιμοποιώ). Άλλος μπορει να θέλει παραπάνω οποτε αναγκαστικά πάει σε bridge.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν ξέρω κατά πόσο είναι εκμεταλλεύσιμα τα mega pixels με τέτοιες ultra zoom στο χαρτί αλλά θα έβαζα στο παιχνίδι και μια https://www.youtube.com/watch?v=fGCCIdQwNrs παλιότερη olympus σε m4/3 με το διπλό φακό και αν είχε και ειδικό ζουμ με κομμάτιασμα του αισθητήρα όχι ψηφιακού τύπου θα έφτανε άνετα τα 500 mm με 8mp ανάλυση μια χαρά θα ήμουν αν εστίαζα στο μεγάλο ζουμάρισμα στη κάμερα.

Πιστεύω σε μεταχειρισμένες να υπάρχουν πολλές εκεί έξω σε συμφέρουσες τιμές.

Δημοσ.

Η γνώμη σου είναι σωστή, η κατηγορία αυτή (bridge) είναι ότι πιο άχρηστο υπάρχει. Με εξαίρεση μόνο τις σειρές RX10 και FZ1000. Αν θέλει κάποιος superzoom μπορεί να πάρει μια compact του κιλού με 15-20x ζουμ που θα χει παρόμοια ποιότητα εικόνας η την tz100 ανεβαίνοντας κατηγορία.

 

Για τοπία δεν είναι και τόσο άσχημο. Για παραδειγμα παραθέτω αυτες τις φωτογραφιες που τραβηξα με 20αρι ζουμ 2 χρονια πριν με premium compact (εριξα την ποιοτητα στο 50% για να τις ανεβασω, οι 2 πρώτες φωτογραφίες ειναι χωρις ζουμ). Θα έλεγα πως το μεγαλο ζουμ ειναι αρκετα καλο για τοπια αλλά άχρηστο αν θελουμε να εστιασουμε σε ενα μονο σημειο.

 

 

 1.JPG?dl=1

 

1B.JPG?dl=1

 

2.JPG?dl=1

 

3.JPG?dl=1 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...