Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αυτό δε το καταλαβαίνω. Βάζεις π.χ. κοντύτερη μπιέλα. Όταν το πιστόνι είναι στο ΚΝΣ, δεν έχει πλέον μεγαλύτερη απόσταση από την κεφαλή σε σχέση με πριν; Άρα παραπάνω χώρο στον κύλινδρο μέσα; Οκ η συμπίεση θα γαμηθεί, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μου... σε ένα οποιοδήποτε "δοχείο", τραβώντας τον "πάτο" χαμηλότερα, δεν αυξάνεται ο όγκος του δοχείου;

 

Βάζοντας πιο κοντή μπιέλα θα καταφέρεις να μεγαλώσεις όχι μόνο την απόσταση του πιστονιού από το ΚΝΣ, αλλά και από το ΑΝΣ. Σε ένα οποιοδήποτε "δοχείο", τραβώντας τον "πάτο" αλλά και το "χείλος" χαμηλότερα ο όγκος του θα μείνει αμετάβλητος.

 

ΥΓ

Για τους υπόλοιπους που πιθανόν να μην ξέρουν:

ΑΝΣ=Άνω Νεκρό Σημείο.

ΚΝΣ=Κάτω Νεκρό Σημείο.

Δημοσ.

Ναι έχεις δίκιο.

 

Είχα την αίσθηση ότι για να βρούμε κυβισμό μετράμε όόόλο τον διαθέσιμο χώρο μεσ' τον κύλινδρο. Τελικά είναι μόνο από το ΚΝΣ ως το ΑΝΣ.

 

:P

 

Engine displacement is the swept volume of all the pistons inside the cylinders of a reciprocating engine in a single movement from top dead centre (TDC) to bottom dead centre (BDC)
  • Moderators
Δημοσ.

Θα αλλαζουν τα τελη απο του χρονου, ετσι ειπαν, ειδομεν.

ΧΑχαχαχα! Ωραίοι όμως! Σα να σου λένε "ΜΗΝ πάρεις αυτοκίνητο γιατί δε ξέρεις ακόμα από πού θα σε χτυπήσουμε!".

Δημοσ.

Αν καποιος θελει να παρει, τα τελη δεν ξα επρεπε να ειναι το νο1 κριτηριο ετσι κι αλλιως. Το ποσο καλο αμαξι και τα φτηνα ανταλαχτικα προεχουν για οικονομια χρηματων.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...