Προς το περιεχόμενο

Τελη κυκλοφοριας 1368cc


Zerg13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λογικα εννοει οτι για 11 κυβικα χανει την κατηγορια των 135ευρω και μπαινει στην κατηγορια των 255.

 

Οχι , δεν μπορεις να κανεις κατι, εξαλλου δεν εχουν επιλεξει τυχαια τους κυβισμους. Ακριβως επειδη σαν εσενα ειναι ΠΑΡΑ πολλα οχηματα, εχουν κανει αυτην την κατηγοριοποιηση προκειμενου να αυξησουν τα εσοδα τους. Αυτα τα 11 κυβικα καινε απειρο κοσμακη δηλαδη και δεν εχουν επιλεχτει τυχαια. Και δεν μπορεις να κανεις τιποτα (τουλαχιστον με νομιμο τροπο), απο τη στιγμη που ειναι γραμμενα πανω στην αδεια του αυτοκινητου. Μονο να αλλαξεις μοτερ με μικροτερου κυβισμου και να δηλωσεις την μετατροπη.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικα εννοει οτι για 11 κυβικα χανει την κατηγορια των 135ευρω και μπαινει στην κατηγορια των 255.

 

Α ok, γιατί έτσι όπως το είχε γράψει μου έμεινε η εντύπωση πως του άλλαξαν κατηγορία.

 

Του χρόνου το όριο θα είναι 1300 ...μετα 1000 ...και μετά 100cc, οπότε ολοι τα ίδια θα πληρώνουμε χαχαααα, χρόνια πολλά.

Μα δεν έχουν αλλάξει τα όρια των κυβικών ανά κατηγορία, 1.358-1.548 ήταν από πάντα η συγκεκριμένη. Μόνο πολύ παλιότερα υπήρχε κατηγορία 1358 - 1928.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παλιότερα είχα ένα saxo 1358cc και σπαζόμουν τρελά με αυτό το 1 κυβικό εκατοστό!

 

Και ταυτόχρονα χαίρονταν αυτοί που είχαν alfa33 1.351cc

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Παλιότερα είχα ένα saxo 1358cc και σπαζόμουν τρελά με αυτό το 1 κυβικό εκατοστό!

1360 ήταν, αλλά ναι, τέρμα σπασιμο! Και σιγά την απόδοση που είχε το μοτέρ για τα τόσα κυβικά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει τρόπος να περαστεί υποκυβισμός στα χαρτιά άραγε;

 

"Και καλά" άλλαξα μπιέλα, τώρα ο χώρος καύσης είναι π.χ. 1300cc (από 1368cc), μπορεί να δηλωθεί κάτι τέτοιο και να εκδοθεί νέα άδεια; Ή δε παίζει μιας και ο κωδικός του μοτέρ είναι ίδιος;

 

Δε λέω για εικονική αλλαγή κινητήρα (άλλο κωδικό) διότι αυτό το καταλαβαίνει και η γιαγιά μου, αν όντως αλλάχτηκε το μοτέρ ή όχι. Η μετατροπή στα εντόσθια δε φαίνεται όμως χωρίς λύσιμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγα μην γινετε.εμενα το παλιο ειχε και ταμπελακι στον χωρο του κινητηρα που ελεγε 1588 κυβικα.βεβαια η αδεια γραφει 1589 και οχι δεν ειναι τυπογραφικο λαθος.

για ποιον λογο το εκαναν ποιος ξερει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει τρόπος να περαστεί υποκυβισμός στα χαρτιά άραγε;

 

"Και καλά" άλλαξα μπιέλα, τώρα ο χώρος καύσης είναι π.χ. 1300cc (από 1368cc), μπορεί να δηλωθεί κάτι τέτοιο και να εκδοθεί νέα άδεια; Ή δε παίζει μιας και ο κωδικός του μοτέρ είναι ίδιος;

 

Δε λέω για εικονική αλλαγή κινητήρα (άλλο κωδικό) διότι αυτό το καταλαβαίνει και η γιαγιά μου, αν όντως αλλάχτηκε το μοτέρ ή όχι. Η μετατροπή στα εντόσθια δε φαίνεται όμως χωρίς λύσιμο.

 

Βασικά ο χώρος καύσης ουδεμία σχέση έχει με τον κυβισμό. Η αλλαγή μπιέλας δεν αλλάζει τα κυβικά, μόνο με αλλαγή του μήκους διαδρομής του εμβόλου ή και αλλαγή της διαμέτρου μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο. Και όχι, δεν υπάρχει αυτό που ζητάς, δεν προβλέπεται νόμιμα υποκυβισμός ή υπερκυβισμός λόγω μετατροπής του κινητήρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μηχανη να αλλαξεις με μικροτερη δε γινεται μειωση στα τελη προς τα κατω μονο προς τα πανω αν αναιβεις κυβικα

 

Λάθος, μια χαρά γίνεται, πολλοί το έχουν κάνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και μηχανη να αλλαξεις με μικροτερη δε γινεται μειωση στα τελη προς τα κατω μονο προς τα πανω αν αναιβεις κυβικα

Μπορειτε να βαλετε οτι εβγαινε απο το εργοστασιο..

πχ εχεις saxo 1.6 Μπορεις να βαλεις τον 1.1 και 1.4 ενω πχ 2.0 δεν δηλωνεται γιατι δεν βγηκε με κινηρα διλιτρο..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλλαγή μπιέλας δεν αλλάζει τα κυβικά, μόνο με αλλαγή του μήκους διαδρομής του εμβόλου ή και αλλαγή της διαμέτρου μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο. 

 

Αυτό δε το καταλαβαίνω. Βάζεις π.χ. κοντύτερη μπιέλα. Όταν το πιστόνι είναι στο ΚΝΣ, δεν έχει πλέον μεγαλύτερη απόσταση από την κεφαλή σε σχέση με πριν; Άρα παραπάνω χώρο στον κύλινδρο μέσα; Οκ η συμπίεση θα γαμηθεί, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μου... σε ένα οποιοδήποτε "δοχείο", τραβώντας τον "πάτο" χαμηλότερα, δεν αυξάνεται ο όγκος του δοχείου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...