kaktos77 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Μετά από ένα μήνα τηλεφώνων και ταλαιπωρίας σήμερα επιτέλους ήρθε ο κουριερ και μου έφερε τα smart cases και πήρε πίσω τα λάθος smart cover που είχαν στείλει. Παραθέτω φώτο, διεκδικήστε παιδιά... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
manosfp Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Παίδες κι εγώ παρέλαβα πράσινο cover.Δεν έχω σκοπό να κάνω κάτι, έχω κουραστεί πολύ, θα εγκαταλείψω τον αγώνα. Αυτός ο κόσμος δεν πρόκειται να φτιάξει ποτέ... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fou Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Εγώ μίλησα μαζί τους και είπαν ότι η προσφορά ήταν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων και επειδή τελείωσαν οι θήκες τους εστειλαν covers. Τέλος πάντων δε νομίζω να γίνει τίποτα που δω και πέρα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kaktos77 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Παίδες κι εγώ παρέλαβα πράσινο cover.Δεν έχω σκοπό να κάνω κάτι, έχω κουραστεί πολύ, θα εγκαταλείψω τον αγώνα. Αυτός ο κόσμος δεν πρόκειται να φτιάξει ποτέ... Εγώ μίλησα μαζί τους και είπαν ότι η προσφορά ήταν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων και επειδή τελείωσαν οι θήκες τους εστειλαν covers. Τέλος πάντων δε νομίζω να γίνει τίποτα που δω και πέρα... Παιδιά δεν ξέρω πραγματικά, εγώ δεν το έκανα επειδή είχα ανάγκη τα cases αλλά περισσότερο επειδή δεν ανέχομαι την κοροϊδία. Αυτή την αντίδραση περιμένουν και αυτοί ώστε να ξεμπερδεύουν, να κάνουν τη δουλειά τους και να τους έρθει και φθηνότερα. Σου λέει μερικοί θα είναι απαιτητικοί, θα δώσουμε case, μερικοί που είναι έτσι και έτσι θα πάρουν το cover και αυτοί που δεν θα ασχοληθούν δεν θα πάρουν τίποτα... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
manosfp Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Αυτός είναι ο λόγος που "ψάχνομαι" κι εγώ αλλά δε βλέπω να ιδρώνει το αυτί κανενός... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fou Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Εγω ισως το ξαναπροσπαθησω και μεσω email και μεσω τηλεφωνου αλλα αν επιμενουν τι μπορουμε να κανουμε; Καταγγελια στεκει σε αυτην την περιπτωση; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kaktos77 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2017 Μέσω τηλεφώνου προσπαθήστε και ζητήστε την υπεύθυνη, αυτοί που σηκώνουν στο 2102508100 σε γράφουν κανονικά, μόλις μιλήσεις με την υπεύθυνη θα κανείς τη δουλειά σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2017 Εγώ μίλησα μαζί τους και είπαν ότι η προσφορά ήταν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων και επειδή τελείωσαν οι θήκες τους εστειλαν covers. Τέλος πάντων δε νομίζω να γίνει τίποτα που δω και πέρα... Γιαυτο ειναι για σφαλιαρες.Απο την στιγμη που τελειωνει το αποθεμα στα covers,κατεβασε τα tablet απο το site κατευθειαν. 1000φορες να φαει καποιος ακυρο για το tablet εξ αρχης οτι τελειωσε η προσφορα,παρα να τρεχει 1 μηνα τωρα για ενα ρημαδο cover. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fou Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Κατ' αρχας να ευχαριστησω τον φιλο kaktos77 που επεμενε να μην το παρατησουμε. Σημερα παρελαβα την θηκη, σε μπλε-γαλαζιο. Δεν χρειαστηκε να ζητησω καποιον υπεύθυνο η προισταμενο, απλα πηρα στο τηλεφωνο που ειχα παρει και την πρωτη φορα και η κοπελα μου ειπε αυτα που σας ειχα πει (οτι τελειωσαν και ηταν μεχρι εξαντλησεως τω αποθεματων). Απλα μου ειπε πριν κλεισει οτι θα δει τι μπορει να γινει και θα με παρει τηλεφωνο. Και τελικα πηρε χθες και μου ειπε μαλιστα να διαλεξω αν θελω μπλε ή μπεζ θηκη. Και σημερα παρελαβα. Αυτα! με αρκετο ζορι τελικα νομιζω ειναι μια απο τις καλυτερες προσφορες που εχω παρει ποτε. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
taslikos Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2017 Πήρα και εγώ σήμερα ξανά τηλέφωνο για την θήκη και δεν καταφέρνω να βγάλω άκρη. Εμένα η περίπτωση είναι ειδική βέβαια δεν το αγόρασα από Ηλεκτρονικό κατάστημα Γερμανού αλλά από φυσικό κατάστημα.. μετά από πολλά τηλεφωνήματα έχουν την καραμέλα ότι είναι διαφορετικές οι αποθήκες φυσικού-ηλεκτρονικού καταστήματος και δεν μπορούν να με εξυπηρετησουν.. ο υπεύθυνος του καταστήματος, υποστηρίζει πως δεν υπήρχε αποθεμα(όντως δεν υπήρχε αλλά μου είχε πει ελάτε στο μαγαζί και θα δούμε αν θα παραλάβετε), εγώ αγόρασα το ταμπλετ γιατί μετά δεν θα το έβρισκα με τίποτα και πίστεψα πως θα διεκδικήσω με κάποιον τρόπο την θήκη. Από ότι φαίνεται κατάφεραν να πουλήσουν προϊόντα με παραπλανητικές προσφορές... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα