poulinos Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 On 5/1/2018 at 9:48 PM, Agorastosas said: Το θέμα “Αντιπροσωπείες laptop” είναι ένα μέρος του γενικότερου θέματος «Αντιπροσωπείες”. Όλοι ξέρουμε ότι το θέμα πονάει. Στις μέρες μας δύσκολα θα βρεις πολυεθνικές που σέβονται τον πελάτη (και έξω τα ίδια είναι). Παλιότερα, πριν γιγαντώσουν τόσο πολύ, κάτι γινόταν. Σήμερα, χέστα. Αγόρασα ένα από τα πρώτα laptop που μπήκαν στην Ελλάδα (ένα mitac), και συνέχισα με άλλα (Fujitsu-Siemens, toshiba, κλπ). Η ideal έκανε καλή δουλειά, μέχρι που η Τoshiba, μας είπε να πηγαίνουμε μέσω Γερμανού και η συνέχεια με το μπάχαλο είναι γνωστή σε όσους το γέυτηκαν. Η Dell ακούγεται να προσέχει λίγο καλύτερα τον πελάτη. Το ίδιο ακούω και για Lenovo. Το σημαντικό είναι να συνειδητοποιούμε τι ακριβώς laptop χρειαζόμαστε, ποιο είναι το πλησιέστερο στα χρήματά μας, και τέλος ποιος κατασκευαστής προσφέρει το καλύτερο δυνατόν service, τη δεδομένη χρονική στιγμή. Γνωρίζοντας βέβαια, ότι αυτό δεν θα ισχύει για πάντα. Οι εταιρείες αλλάζουν, η τεχνολογία τρέχει, τα μηχανάκια απαξιώνονται γρήγορα. Δεν είμαι χαρντγουεράς ούτε πληροφορικάριος, ξέρω όμως ότι η καλή συνεργασία με έναν από αυτά τα παιδιά μπορεί να βοηθήσει και να μου λύσει αρκετά προβλήματα. Ναστε καλά. ποτε μου δεν καταλαβα ποιος ο λογος να παω το laptop Μου toshiba στον γερμανο για να το στειλει στην Ideal και να μην το παω απευθεια στην Ideal?για να κανει 2 εβδομαδες περισσοτερο χωρις λογο? οι περισσοτερες αντιπροσωπειες δεν εχουν θεμα να τους πας ενα προιον απευθειας ισα που και το καταστημα πολλες φορες το προτεινει.
Agmourk Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2018 On 1/8/2018 at 10:22 AM, poulinos said: ποτε μου δεν καταλαβα ποιος ο λογος να παω το laptop Μου toshiba στον γερμανο για να το στειλει στην Ideal και να μην το παω απευθεια στην Ideal?για να κανει 2 εβδομαδες περισσοτερο χωρις λογο? οι περισσοτερες αντιπροσωπειες δεν εχουν θεμα να τους πας ενα προιον απευθειας ισα που και το καταστημα πολλες φορες το προτεινει. Η Ideal και οι κατά τόπους αντ/ποι είναι ότι χειρότερο. Σε Toshiba U940, ψάχνω να βρώ μπαταρία και παίρνω στην Ideal. Μου λένε "φέρτε μας το λαπτοπ να το ελέγξουμε και εάν όντως χρειάζεται την παραγγέλνουμε. Απλά ο τεχνικός έλεγχος χρεώνεται 25Ε". Τους λέω "δεν έχει πρόβλημα η μπαταρία μου, απλά θέλω μια για να τις αλλάζω και να μην έχω θέμα με την διάρκεια". "Όχι", μου λένε, "δεν μπορούμε να παραγγείλουμε. Μόνο εάν μας το φέρετε να το ελέγξουμε". Ότι χειρότερο παιδιά. Έστειλα mail στην Toshiba και μου είπαν ότι μπορούν να μου στείλουν ανταλλακτικό, αλλά πρέπει να μιλήσω πρώτα με την αντ/πεια. Τους έδειξα τα email και αυτοί επέμεναν. Από τότε δεν ξανασχολήθηκα, και όσο ευχαριστημένος έμεινα από το Laptop, άλλο τόσο χάλια το after sales.
pmakr Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2018 Στις 2/26/2017 στις 3:53 ΜΜ, Prof_Chaos είπε αν ψάχνεις το καλύτερο Service - After sales πάς με κλειστά μάτια DELL και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο . Χαοτική διαφορά απο τους υπόλοιπους δεδομένου οτι έχει επαρκές stock για άμεση επισκευή στον χώρο του πελάτη και ανταποκρίνονται άμεσα. Αντίθετα η Lenovo δεν έχει stocκ με αποτέλεσμα να περιμένεις 20 ημέρες για να αλλάξουν ένα πληκτρολόγιο.. Παθών.. Για τους υπόλοιπους το χάος. Το θετικό επίσης να πάς σε Dell ειναι οτι με επέκταση εγγύησης φτάνεις έως και 5 χρόνια next business day ακόμη και σε κάποιες οικονομικές inspiron σειρές. Εγώ πήρα τηλεφωνο γιατί θελω να το κάνω και η Dell είπε ότι η εγγύηση πάει μέχρι 4 χρόνια τοπ. ( Κι εγώ για 5 είχα ακούσει )
Prof_Chaos Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2018 Ναι ισχύει άλλαξε πρόσφατα για την consumer σειρά . Επίσης τα 2 χρόνια next bd που είχαν στα οικονομικά τα έκαναν 1 nbd με τεχνικό στον χώρο σου κ τον δεύτερο το παραλαμβάνουν και στο επιστρέφουν. Μας τα χάλασε λίγο στους όρους της εγγύησης η DELL αλλά εξακολουθεί να είναι καλή. Εξίσου καλή είναι κ η lenovo στο θέμα εγγύησης η οποία όμως υπερτερεί αρκετά στο θέμα τιμής / χαρακτηριστικών. Η Dell ειναι αδικαιολόγητα τσιμπημένη.
Savage1925 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2018 5 ώρες πριν, Prof_Chaos είπε Επίσης τα 2 χρόνια next bd που είχαν στα οικονομικά τα έκαναν 1 nbd με τεχνικό στον χώρο σου κ τον δεύτερο το παραλαμβάνουν και στο επιστρέφουν. Όχι απλά έρχεται τεχνικός, αλλά εάν υπάρχει η σχετικά εύκολη δυνατότητα επισκευής του υπολογιστή στον επισκευάζει εκείνη την στιγμή χωρίς καν να χρειαστεί να βγει από τον χώρο σου. Εάν για παράδειγμα σου έχει καεί κάποια RAM ή θες να τις αναβαθμίσεις, κατόπιν συνεννόησης από πριν σου το επισκευάζει στον χώρο σου. Θεωρώ πως η Dell αυτή την χρονική στιγμή είναι ότι καλύτερο υπάρχει σε θέμα service και εξυπηρέτησης πελατών.
Prof_Chaos Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2018 1 λεπτό πριν, Savage1925 είπε Όχι απλά έρχεται τεχνικός, αλλά εάν υπάρχει η σχετικά εύκολη δυνατότητα επισκευής του υπολογιστή στον επισκευάζει εκείνη την στιγμή χωρίς καν να χρειαστεί να βγει από τον χώρο σου. Εάν για παράδειγμα σου έχει καεί κάποια RAM ή θες να τις αναβαθμίσεις, κατόπιν συνεννόησης από πριν σου το επισκευάζει στον χώρο σου. Θεωρώ πως η Dell αυτή την χρονική στιγμή είναι ότι καλύτερο υπάρχει σε θέμα service και εξυπηρέτησης πελατών. Αυτό ίσως κατά εξαιρεση κ ανάλογα την περίπτωση. Ο κανόνας πλεον στην οικονομική κατηγορία είναι 1+1 Πρώτος χρόνος στο χώρο σου και δεύτερος παραλαβή από τον χώρο σου και στο επιστρέφουν επισκευασμένο. Ισχύει εδώ κ ένα 7μηνο περίπου.
poulinos Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 On 15/1/2018 at 12:25 AM, Agmourk said: Η Ideal και οι κατά τόπους αντ/ποι είναι ότι χειρότερο. Σε Toshiba U940, ψάχνω να βρώ μπαταρία και παίρνω στην Ideal. Μου λένε "φέρτε μας το λαπτοπ να το ελέγξουμε και εάν όντως χρειάζεται την παραγγέλνουμε. Απλά ο τεχνικός έλεγχος χρεώνεται 25Ε". Τους λέω "δεν έχει πρόβλημα η μπαταρία μου, απλά θέλω μια για να τις αλλάζω και να μην έχω θέμα με την διάρκεια". "Όχι", μου λένε, "δεν μπορούμε να παραγγείλουμε. Μόνο εάν μας το φέρετε να το ελέγξουμε". Ότι χειρότερο παιδιά. Έστειλα mail στην Toshiba και μου είπαν ότι μπορούν να μου στείλουν ανταλλακτικό, αλλά πρέπει να μιλήσω πρώτα με την αντ/πεια. Τους έδειξα τα email και αυτοί επέμεναν. Από τότε δεν ξανασχολήθηκα, και όσο ευχαριστημένος έμεινα από το Laptop, άλλο τόσο χάλια το after sales. ουτε καν.θα εμπαινα ebay κατευθειαν και παραγγελια μπαταρια.αν και οκ η Ideal στον κοσμο της.η toshiba εξωτερικο να σε αγνοει?δηλαδη .... On 15/1/2018 at 7:05 PM, pmakr said: Εγώ πήρα τηλεφωνο γιατί θελω να το κάνω και η Dell είπε ότι η εγγύηση πάει μέχρι 4 χρόνια τοπ. ( Κι εγώ για 5 είχα ακούσει ) μηπως τα 5 ειναι για κανα allienware? αν και εδω βλεπω μεχρι 4 http://www.dell.com/content/topics/segtopic.aspx/policy_warranties_popup?c=us&l=en&cs=19 βεβαια στα Desktop 2-3 χρονια ενω σε Server βλεπω 5 χρονια εγγυηση On 16/1/2018 at 12:36 PM, Prof_Chaos said: Ναι ισχύει άλλαξε πρόσφατα για την consumer σειρά . Επίσης τα 2 χρόνια next bd που είχαν στα οικονομικά τα έκαναν 1 nbd με τεχνικό στον χώρο σου κ τον δεύτερο το παραλαμβάνουν και στο επιστρέφουν. Μας τα χάλασε λίγο στους όρους της εγγύησης η DELL αλλά εξακολουθεί να είναι καλή. Εξίσου καλή είναι κ η lenovo στο θέμα εγγύησης η οποία όμως υπερτερεί αρκετά στο θέμα τιμής / χαρακτηριστικών. Η Dell ειναι αδικαιολόγητα τσιμπημένη. ακομα και να το παραλαμβανουν και να στο φερνουν ειναι πολυ καλο.σιγουρα οχι τοσο οσο το να ερχονται στο χωρο σου και να εχεις Pc σε 2-3 ωρες αλλα τουλαχιστον γλυτωνει καποιος την ταλαιπωρια και το κοστος για να παει το Pc στην αντιπροσωπεια. στην lenovo το καλο ειναι το χαμηλο κοστος ειδικα σε λαπτοπ χωρις λειτουργικο.η dell ειναι τσιμπημενη λογω και του support.οπως εκανε και η Plextor που σου αλλαζαν κατευθειαν πχ ενα cd recorder αν χαλουσε χωρις καν να το τσεκαρουν και πολλες φορες χωρις καν να το ζητησουν πισω .το ιδιο και η apc που σου κανε Next day replacement. On 16/1/2018 at 6:20 PM, Savage1925 said: Όχι απλά έρχεται τεχνικός, αλλά εάν υπάρχει η σχετικά εύκολη δυνατότητα επισκευής του υπολογιστή στον επισκευάζει εκείνη την στιγμή χωρίς καν να χρειαστεί να βγει από τον χώρο σου. Εάν για παράδειγμα σου έχει καεί κάποια RAM ή θες να τις αναβαθμίσεις, κατόπιν συνεννόησης από πριν σου το επισκευάζει στον χώρο σου. Θεωρώ πως η Dell αυτή την χρονική στιγμή είναι ότι καλύτερο υπάρχει σε θέμα service και εξυπηρέτησης πελατών. η αναβαθμιση θα χρεωθει ομως αναλογα σαν επισκεψη τεχνικου στο σπιτι + Ram οποτε εκει θα ερθει ακριβα.
Agmourk Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2018 6 hours ago, poulinos said: ουτε καν.θα εμπαινα ebay κατευθειαν και παραγγελια μπαταρια.αν και οκ η Ideal στον κοσμο της.η toshiba εξωτερικο να σε αγνοει?δηλαδη .... μηπως τα 5 ειναι για κανα allienware? αν και εδω βλεπω μεχρι 4 http://www.dell.com/content/topics/segtopic.aspx/policy_warranties_popup?c=us&l=en&cs=19 βεβαια στα Desktop 2-3 χρονια ενω σε Server βλεπω 5 χρονια εγγυηση ακομα και να το παραλαμβανουν και να στο φερνουν ειναι πολυ καλο.σιγουρα οχι τοσο οσο το να ερχονται στο χωρο σου και να εχεις Pc σε 2-3 ωρες αλλα τουλαχιστον γλυτωνει καποιος την ταλαιπωρια και το κοστος για να παει το Pc στην αντιπροσωπεια. στην lenovo το καλο ειναι το χαμηλο κοστος ειδικα σε λαπτοπ χωρις λειτουργικο.η dell ειναι τσιμπημενη λογω και του support.οπως εκανε και η Plextor που σου αλλαζαν κατευθειαν πχ ενα cd recorder αν χαλουσε χωρις καν να το τσεκαρουν και πολλες φορες χωρις καν να το ζητησουν πισω .το ιδιο και η apc που σου κανε Next day replacement. η αναβαθμιση θα χρεωθει ομως αναλογα σαν επισκεψη τεχνικου στο σπιτι + Ram οποτε εκει θα ερθει ακριβα. Για να καταλάβεις πήρα σε αντιπρόσωπο Ideal Θεσσαλονίκης για να μου βρούνε μπαταρία και μου είπανε 180 Ευρώ για την Original. Και πήρα από τον Δήσιο με 1 χρόνο εγγύηση που δουλεύει μια χαρά..!
Diskimpex Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2018 Τα ασους στο μεντιαμαρκτ λενε πανε Ιταλια για σερβις
Maldino Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2018 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2018 13 λεπτά πριν, Diskimpex είπε Τα ασους στο μεντιαμαρκτ λενε πανε Ιταλια για σερβις Public μετά από διαδικασία RMA στέλνει στην omnitech. Source. Δουλεύω εκεί
Allokotos Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2018 Τέλος του μήνα τελειώνει η εγγύηση σε ένα Dell laptop ( σειράς XPS ) που έχω και θέλω να κάνω επέκταση εγγύησης για παν ενδεχόμενο. Μου κάνει εντύπωση που στην συγκεκριμένη σειρά η Dell δίνει μόνο ένα χρόνο εγγύηση μιας και περίμενα να είχε το ελάχιστο δύο. Αν έχω καταλάβει σωστά, η σωστή και ίσως μόνη επιλογή είναι να επικοινωνήσω απευθείας με την Dell και να την ζητήσω από αυτούς. Υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος που θα μπορούσα να την αγοράσω οικονομικότερα, μέσω ενός τρίτου ας πούμε; Επίσης γνωρίζουμε ένα ενδεικτικό κόστος για επέκταση 2 χρόνων; Ευχαριστώ!
poulinos Δημοσ. 10 Απριλίου 2018 Δημοσ. 10 Απριλίου 2018 παραξενο να σου δινουν ενα χρονο μονο.βεβαια και αλλες εταιρειες δινουν 1.δες μετα σε κανα site εξωτερικου για τιμη οπως καποιο amazon. On 26/3/2018 at 8:55 PM, Allokotos said: Τέλος του μήνα τελειώνει η εγγύηση σε ένα Dell laptop ( σειράς XPS ) που έχω και θέλω να κάνω επέκταση εγγύησης για παν ενδεχόμενο. Μου κάνει εντύπωση που στην συγκεκριμένη σειρά η Dell δίνει μόνο ένα χρόνο εγγύηση μιας και περίμενα να είχε το ελάχιστο δύο. Αν έχω καταλάβει σωστά, η σωστή και ίσως μόνη επιλογή είναι να επικοινωνήσω απευθείας με την Dell και να την ζητήσω από αυτούς. Υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος που θα μπορούσα να την αγοράσω οικονομικότερα, μέσω ενός τρίτου ας πούμε; Επίσης γνωρίζουμε ένα ενδεικτικό κόστος για επέκταση 2 χρόνων; Ευχαριστώ! On 26/1/2018 at 6:29 PM, Agmourk said: Για να καταλάβεις πήρα σε αντιπρόσωπο Ideal Θεσσαλονίκης για να μου βρούνε μπαταρία και μου είπανε 180 Ευρώ για την Original. Και πήρα από τον Δήσιο με 1 χρόνο εγγύηση που δουλεύει μια χαρά..! καλα ναι αυτο με τα ανταλλακτικα ειναι οτι νανε.και θα βρεις στο ebay αυθεντικη με 30-40 ευρω και με 10-20 απο Third party.αλλα ναι του δησιου μπορει να μην ειναι αυθεντικες αλλα ειναι καλες μπαταριες.γενικως με τα λαπτοπ χρεωνουν οτι νανε.χαλαει ο δισκος και κανει πχ ο καινουριος 1 tb 60 ευρω αλλα επειδη η εταιρεια το πουλαει σαν spare part με κωδικο πανω σου λεει 200.το ιδιο εχω πετυχει με cd-rom σε λαπτοπ.πηρα την altec τοτε και μου ειχαν πει 300 ευρω για cd rom.που να ελεγα για dvd-recorder.και αν πας να το παρεις απο ενα καταστημα θα εκανε 70-80.δηλαδη απορω ποιος τα αγοραζει και απορω ποιος τα σκέφτεται να τα δινει σε τετοιες τιμες.μαλλον ψαχνουν κοροιδα τον εναν στους 100 που θα το αγορασει και θα εχουν χασει αλλους 50 πελατες. 1
Agmourk Δημοσ. 10 Απριλίου 2018 Δημοσ. 10 Απριλίου 2018 5 hours ago, poulinos said: δηλαδη απορω ποιος τα αγοραζει και απορω ποιος τα σκέφτεται να τα δινει σε τετοιες τιμες.μαλλον ψαχνουν κοροιδα τον εναν στους 100 που θα το αγορασει και θα εχουν χασει αλλους 50 πελατες. Χώρια τον έλεγχο που τον είχαν (τότε τουλάχιστον) 50 ευρώ. Κλάμα. Για να βάλει και να βγάλει ένα καλώδιο ή να δοκιμάσει ένα άλλο και να δεί ότι έχει πρόβλημα η μπαταρία και δεν φορτίζει. Αλλά οκ, τον έλεγχο τον καταλαβαίνω. Ελεύθερη αγορά. Άλλος το έχει 5, άλλος 10, άλλος 50. Το ανταλλακτικό δεν το καταλαβαίνω όμως να το έχουν τόσο ακριβά.
poulinos Δημοσ. 11 Απριλίου 2018 Δημοσ. 11 Απριλίου 2018 16 hours ago, Agmourk said: Χώρια τον έλεγχο που τον είχαν (τότε τουλάχιστον) 50 ευρώ. Κλάμα. Για να βάλει και να βγάλει ένα καλώδιο ή να δοκιμάσει ένα άλλο και να δεί ότι έχει πρόβλημα η μπαταρία και δεν φορτίζει. Αλλά οκ, τον έλεγχο τον καταλαβαίνω. Ελεύθερη αγορά. Άλλος το έχει 5, άλλος 10, άλλος 50. Το ανταλλακτικό δεν το καταλαβαίνω όμως να το έχουν τόσο ακριβά. καλα και 50 για ελεγχο ναι ειναι λιγο πολυ πλεον αλλα οκ πες οτι το ξερεις.για τα ανταλλακτικα ειδικα για μπαταρια το θεωρω τραγικο.ειναι σαν να σου λενε ή πληρωσε τα μας ή παρε νεο λαπτοπ αφου μια μπαταρια ειναι τα μισα λεφτα ενος λαπτοπ.εκτος αν πιστευουν οτι ο κοσμος δεν θα παει να παρει 3rd party μπαταρια ή οτι δεν θα παρει απο το ιντερνετ.οκ πιο παλια υπηρχαν ατομα που δεν ηξεραν για αγορες απο εξωτερικο αλλα πλεον.... Δεν ξερω τι να πω και αυτος ειναι ενας λογοςπου με χαλανε τα λαπτοπ.αν χαλασει εκτος εγγυησης μετα ανταλλακτικα απο Ebay πρεπει να βρεις αλλιως εδω θα σου πουν 500 ευρω για mobo.βεβαια αν καποιος πιανουν τα χερια του μπορει να ανοιξει κιολας την μπαταρια και να αλλαξει μονο τα στοιχεια. τα 50 ευρω εργατικα αν και ειναι πολλα εν μεσω κρισης το δεχομαι με την εννοια οτι ο αλλος μπορει να χρειαστει να λυσει το μισο λαπτοπ που θελει χρονο.δεν ειναι Desktop.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα